Op hem wachten?

23-04-2019 17:16 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

Ik heb even de mening nodig van buitenstaanders. Ik heb ongeveer 2 maanden geleden een leuke jongen ontmoet tijdens het uitgaan. We raakten aan de praat en het klikte heel erg goed, de hele avond samen gedanst en gezoend en toen uiteindelijk (doe ik normaal nooit) seks met hem gehad. We appen sinds die avond elke dag met elkaar, de hele dag door en al een stuk of 5 dates gehad waarbij ik af en toe bleef slapen en soms ook niet. Ik vind dat hij echter weinig initiatief neemt om me te zien, ik doe meestal een voorstel door te zeggen ‘wanneer zie ik je weer?’ En dan komt hij wel met een idee om iets te doen maar dat komt hem iedere keer een beetje makkelijk uit vind ik, hij woont een uur reizen bij mij vandaan en wilt dus vaak in zijn omgeving afspreken (hij woont wel op zichzelf en ik nog thuis).

Twee weken terug heb ik uitgesproken dat hij wel wat meer inatatief mag nemen en wat hij nou eigenlijk precies van me wilt. Hij zegt dat hij nog niet toe is aan een relatie maar dat hij nog wilt afspreken om te kijken hoe het loopt. Ik wordt hier heel erg onzeker van en heb tegen hem wel duidelijk gezegd dat ik op zoek ben naar een relatie.

Over een tijd gaat hij een periode in het buitenland werken (aantal maanden) en ik ben bang dat hij het nu een beetje op zijn beloop laat en dan vlak voordat hij weggaat zegt, ik wil geen relatie.

Hebben jullie advies?
Wij willen
Ik wil
Hij/ zij WIL

Hij wil geen relatie, wel seks. Wat is daar niet duidelijk aan?
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk wil hij nu ook geen echte relatie, dat geeft hij ook aan. Hij vindt het wel leuk zo met je tot hij naar het buitenland gaat.
Eigenlijk is hij best duidelijk, jij zou graag iets anders zien, maar dat gaat hij je echt niet geven.
Alle reacties Link kopieren
de hele dag door appen, tjonge, dat is anders een behoorlijk investering qua tijd hoor...

(krijgt hij wel de kans om initiatief te nemen?)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me wel voorstellen dat hij niet in een relatie wil zitten als hij langere tijd in het buitenland gaat werken.
Jij ziet er meer in dan hij denk ik. Aan jou of je er mee door gaat, maar mocht je dat doen, weet dan ook dat het zodra hij weg is ook over is.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Hij wil niet. Wel de lusten, niet de lasten. Hij wilniet gebonden zijn als hij in het buitenland zit. Doe jezelfdit niet aan en kap ermee.
Alle reacties Link kopieren
Lekker laten gaan en uitkijken naar een leukere kerel
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft al aangegeven dat hij niet toe is aan een relatie, dus daar heb je je antwoord al.
Hij heeft het zo toch veel te goed voor elkaar. Jij reist wel op en neer, dus zonder moeite te doen heeft hij wel de lusten, maar verder geen lasten. En straks gaat hij lekker naar het buitenland als vrijgezel en kan daar doen en laten wat hij wil.

Aan jou de keus of jij beschikbaar wil zijn voor hem, zonder zijn vriendin te zijn/worden.
Alle reacties Link kopieren
Doe je normaal nooit? Ja ja. Hij heeft wat hij wil, seks.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Hij is duidelijk geweest.

Dit heb jij maar te accepteren en daar naar te schikken door of er in mee te gaan of door het geheel af te breken. Niet leuk, maar je kunt niet iemand dwingen tot een relatie waar die niet achter staat.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft hem niet per se af te schrijven, maar ik zou ook niet op hem gaan zitten wachten. Dat doet hij tenslotte omgekeerd ook niet. Hij gaat gewoon naar het buitenland, mocht één van jullie (of allebei) in de tussentijd iemand anders tegenkomen of, als hij terugkomt, gewoon niet meer geïnteresseerd zijn, dan is het jammer. Ben je allebei nog single en heb je nog zin om af te spreken, dan kun je dat altijd nog doen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Waar ben je precies onzeker over? Hij wil geen relatie, jij wil er wel één, maar hij is je er geen verschuldigd.
Alle reacties Link kopieren
Waar wil je precies op wachten?
Hij heeft duidelijk aangegeven op dit moment geen relatie te willen.

En dat snap ik wel.
Hij gaat binnen afzienbare tijd naad her buitenland.
Hij zal het dus leuk willen hebben zolang hij nog in Nederland is.
Aam jou dr keus of je dat ook wil

Meer zit er denk ik niet in
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er in de tussentijd niet meer per se moeite in steken.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zelf stoppen met initiatief te nemen. Kijken hoe hij daarop reageert.

Grote kans dat hij graag seks met je wil, maar zich verder niet wil binden. Aan jou of je jezelf daarvoor wil lenen of niet. Er is niks mis met het gewoon leuk willen hebben zonder de binding, maar dan moeten jullie daar allebei achter staan.
Alle reacties Link kopieren
Je kan best op hem wachten, maar van hem hoef je dat niet te verwachten. Je bent volgens mij nog erg jong. Zoek een andere jongen die je kan bieden wat je zoekt.
Tiswa schreef:
23-04-2019 17:41
Hij heeft al aangegeven dat hij niet toe is aan een relatie, dus daar heb je je antwoord al.
Hij heeft het zo toch veel te goed voor elkaar. Jij reist wel op en neer, dus zonder moeite te doen heeft hij wel de lusten, maar verder geen lasten. En straks gaat hij lekker naar het buitenland als vrijgezel en kan daar doen en laten wat hij wil.

Aan jou de keus of jij beschikbaar wil zijn voor hem, zonder zijn vriendin te zijn/worden.
Dit.

Jij bent makkelijk voor hem. Meer niet.
Alle reacties Link kopieren
Die heeft het goed bekeken. Hij heeft een gewillige meid die zelf het initiatief neemt om lekker een potje te komen sexen waardoor hij nu al weet dat hij gebakken zit tot zijn reis.

Waar hoogstwaarschijnlijk hordes (reis)lustige vrijgezelle meisjes zijn.

Oh, hij gaat er werken :|
Nou ja, dan nog
greenmoustache wijzigde dit bericht op 23-04-2019 18:22
9.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Candyxx schreef:
23-04-2019 17:55

Grote kans dat hij graag seks met je wil, maar zich verder niet wil binden. Aan jou of je jezelf daarvoor wil lenen of niet.
Joh, dat eerste heeft hij zelf gezegd. Eens met 2e zin. Dat is ook mijn advies ; je moet zelf weten of je wacht of niet, maar je wacht op iemand die niet op jou wacht, en sowieso geen relatie met je wil (alleen af en toe seks, mits hij daar tegen die tijd nog beschikbaar voor is).

Het is aan jou of je daarop wil wachten of niet.

Soms is het zo simpel..
Alle reacties Link kopieren
Ja, doe niet zo moeilijk.

Hij verzint dus bijna alle afspraken? Je nodigt hem zelden uit?
Het is logisch dat hij nu geen afspraken wil maken over een relatie wanneer hij zo weggaat.

Laat het op zijn beloop en neem zelf eens initiatief of ga opzoek naar iemand die wel aan je wensen eisen voldoet.

Het heeft ook voordelen dat je hem hebt en dat je daarnaast nog rustig verder kunt daten zonder verdere afspraken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
ch86 schreef:
23-04-2019 18:18
Joh, dat eerste heeft hij zelf gezegd. Eens met 2e zin. Dat is ook mijn advies ; je moet zelf weten of je wacht of niet, maar je wacht op iemand die niet op jou wacht, en sowieso geen relatie met je wil (alleen af en toe seks, mits hij daar tegen die tijd nog beschikbaar voor is).

Het is aan jou of je daarop wil wachten of niet.

Soms is het zo simpel..
Ik zeg grote kans omdat het niet altijd zo hoeft te zijn dat een man je alleen goed vindt voor de seks wanneer hij zegt dat hij geen relatie wil. Daar kan iemand heel veel redenen voor hebben. Maar het feit dat hij nu geen relatie wil + nooit het initiatief neemt, is in mijn ogen een teken dat hij TO inderdaad gebruikt voor makkelijke seks.
Alle reacties Link kopieren
Candyxx schreef:
23-04-2019 19:04
Ik zeg grote kans omdat het niet altijd zo hoeft te zijn dat een man je alleen goed vindt voor de seks wanneer hij zegt dat hij geen relatie wil. Daar kan iemand heel veel redenen voor hebben. Maar het feit dat hij nu geen relatie wil + nooit het initiatief neemt, is in mijn ogen een teken dat hij TO inderdaad gebruikt voor makkelijke seks.
Precies, overduidelijk in dit geval.

En TO, kun je hier wat mee? Of ben je aan het wachten totdat je wat ‘betere’ antwoorden krijgt?
Heel duidelijk! Hij wil een tijdje fun en meer niet
viva-amber schreef:
23-04-2019 18:54
Ja, doe niet zo moeilijk.

Hij verzint dus bijna alle afspraken? Je nodigt hem zelden uit?
Het is logisch dat hij nu geen afspraken wil maken over een relatie wanneer hij zo weggaat.

Laat het op zijn beloop en neem zelf eens initiatief of ga opzoek naar iemand die wel aan je wensen eisen voldoet.

Het heeft ook voordelen dat je hem hebt en dat je daarnaast nog rustig verder kunt daten zonder verdere afspraken.
Beste visie en advies naar mijn idee. Je gaat toch niet op hem zitten wachten?
Noooit, noooit op iemand wachten. Graag of niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven