Mijn hond

24-04-2019 01:41 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik heb een probleem
Mijn hondje is 7 maanden en me schoonmoeder slaat haar als ze wil spelen en als ik weekenden naar huis ga dan duik ze weer helemaal in elkaar ze is nu door dat echt bang aan het worden en dat wil ik niet me hond slaat op eerste plek ze is veder heel erg lief en gevoelig want van donderdag tot zondag ben ik bij me vriend en dan is het weer heel andere hondje en bij me ouders thuis is ze haar zelf weer soms wel heel bang
Alle reacties Link kopieren
Hondje thuis laten voortaan.
Alle reacties Link kopieren
Hond bij je ouders laten of je vriendje daar laten komen. Tegen de moeder van je vriend zeggen dat ze je hond niet mag slaan.
Alle reacties Link kopieren
Niet te lezen dit. Gebruik alsjeblieft gewoon punten en komma's. Wie is er verder heel life, je hondje of je schoonmoeder?

me= mijn
mijn vriend
mijn schoonmoeder


Waarom laat jij je hondje door je schoonmoeder slaan? Ik zou nooit accepteren dat iemand mijn dieren zomaar slaat (tenzij ze bijten). Spreek je schoonmoeder erop aan of laat je hondje bij je ouders. Jij bent de eigenaar en hoort haar te beschermen tegen mensen die haar pijn willen doen.
Waarom neem je een hond als je ieder weekend weggaat? Is het geen optie om hem mee te nemen?
Alle reacties Link kopieren
Haal je hond daar weg, hoe simpel kan het zijn?!
Wat vreselijk dat je schoonmoeder dat doet!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap 'm ook niet helemaal. Zeg je dan niet 'hé, ben jij helemáál besodemietert!'
En wat zegt je vriend als zijn moeder het hondje mept?
Life is a bitch (and I'm helping her).
Nou, dat lijkt me heel simpel. Je laat je hond niet bij iemand die haar mishandelt. Dus kom je niet meer bij je schoonmoeder. En als je toch liever naar je vriend gaat (en dus naar je schoonmoeder), dan zoek je een ander baasje voor haar.
Als je het antwoord hierop niet zelf kunt verzinnen, staat je hond niet op de eerste plaats, zoals je beweert.
Tegen je vriend zeggen dat je niet meer naar hem toekomt vanwege het gedrag van zijn moeder.

Wáárom slaat ze de hond?

Veroorzaakt de hond rommel in huis, is zij niet zindelijk, knaagt zij aan het bankstel, blaft zij veel?
Alle reacties Link kopieren
Jezus zeg, waarom laat jij je hondje zomaar slaan? Is het zo belangrijk dat je naar je vriendje gaat? Grow the fuck up.

Afgezien van het feit dat niemand jouw hondje hoort te slaan, waarom neem jij je hond de hele tijd mee naar iemands huis? Misschien zit je schoonmoeder helemaal niet op te wachten op vier dagen in de week een hond bij haar over de vloer? Ik vind het gedrag van je schoonmoeder grenzeloos, maar dat van jou ook.
Alle reacties Link kopieren
Wat achterlijk. Ik zou schoonmoeder slaan.
Alle reacties Link kopieren
Doe aangifte wegens dierenmishandeling tegen je schoonmoeder.
Niet geschoten is altijd mis
Zo zeg, degene die mijn hond durft te slaan krijgt de wind van voren. Waarom trek jij je bek niet open? Ten tweede, als ik zo'n schoonloeder zou hebben ging ik er niet meer heen en vriendje zou bij mij ook exit zijn.
Zegt mij genoeg over wat voor familie het is.
Alle reacties Link kopieren
Waarom laat je je schoonmoeder zo dicht in de buurt van je pup dan?

Als jouw hond op de eerste plek staat, iets wat je zelf zegt dan is JOUW plicht ervoor te zorgen dat ze niet geslagen wordt

Eigenlijk is het leven heel simpel vind je niet?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Niet meer meenemen naar schoonmoeder en aangeven dat als ze nog 1 keer jouw hond aanraakt ze een HEEL GROOT probleem heeft.

Je ouders inlichten.

Aangifte doen van dierenmishandeling tegen je schoonmoeder.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreselijk verhaal! Woedend maakt het me, agressief en gevaarlijk voor de hele wereld! Zin om het te botvieren door iedereen met watjes te bekogelen! Grrrrrr
Mag ik raden?
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
twig schreef:
24-04-2019 13:19
Wat een vreselijk verhaal! Woedend maakt het me, agressief en gevaarlijk voor de hele wereld! Zin om het te botvieren door iedereen met watjes te bekogelen! Grrrrrr
:there:
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
24-04-2019 13:22
:there:
Mijn pruik!
Alle reacties Link kopieren
twig schreef:
24-04-2019 13:24
Mijn pruik!
Kut, niet aan gedacht.
Sorry! :$
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
24-04-2019 13:26
Kut, niet aan gedacht.
Sorry! :$
Geeft niet, het is sowieso te warm voor dat ding.
Heb jij ooit wel eens aan schoonmoeder gevraagd wat zij er van vindt dat je de helft van de tijd met je pup in haar huis logeert?
Alle reacties Link kopieren
Het is niet je schoonmoeder maar de moeder van je vriendje. En zij zit waarschijnlijk niet te wachten op een niet opgevoede pup. Waarom een hond nemen als je nog niet eens een eigen huis hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven