Vriend op datingsapp

24-04-2019 10:59 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht een leuke beginnende relatie van 5 maanden te hebben. We zijn vaak bij elkaar, slapen ongeveer 4 nachten in de week samen. Sinds een maandje heb ik een nieuwe baan en was ik vorige week veel ‘s avonds aan het werk waardoor we elkaar minder zagen, het leek voor mij geen probleem te zijn. Want soms moet je ook even zonder elkaar kunnen toch? Ik vertrouwde deze man volledig en ben nooit achterdochtig geweest, tot het afgelopen weekend dan! :(

Mijn telefoon zat aan de lader in mijn slaapkamer. We hadden zin om even naar een meertje te gaan om te zonnen want het was lekker weer. Ik vroeg hem of hij even wou kijken of het weer zo bleef, hij gaf zijn telefoon aan mij en zat er naast. Ik typte de b in en zag ineens badoo! Ik denk hè? Dit meen je niet toch? Hij keek niet naar zijn tel en typte toen eens voor de gein een a in. Toen stond er ineens anoniemes*x ofzo iets, ik schrok me kapot. Ik vroeg hem wat dit te betekenen had... hij keek wat verbaasd en zei dat dit allemaal voor mijn tijd was. Ik had ineens een raar onderbuik gevoel. Toen hij naar de wc ging heb ik zelf badoo geinstalleerd, en ja hoor! Ik vond zijn profiel met maar 1 foto en zijn naam afgekort naar 2 letters. Ik stuurde hem hallo, er stond toen 1 dag geleden voor het laatst online.

Ik voelde me zo bedrogen en begon te huilen van angst. Dit had ik nooit achter hem gezocht!!! Hij bleef ontkennen dat hij er echt niet op zit. Ik wilde zijn telefoon zien en zijn geschiedenis en foto album dan wel eens zien. Normaal zal ik nooit zijn telefoon checken! Maar toen gooide hij zijn telefoon stuk op de grond. Hij doet het niet meer....

We hebben daarna gepraat en hij blijft zeggen dat hij voor mij wil gaan en het wil bewijzen. Dat ik me nu niet meer druk hoef te maken om zijn telefoon omdat dat ding toch stuk is, maar dit is toch niet wat ik wil? Zoiets hoort toch gewoon niet te gebeuren? Na een flinke ruzie en veel tranen van mijn kant hebben we het goed gemaakt. Maar nu ik alleen thuis zit voel ik me heel erg onzeker!! Ook omdat ik hem nu niet kan bereiken. Zijn profiel staat nog steeds op badoo, met maar 1 foto en geen informatie.

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet. Zelf denk ik dat de meeste vrouwen zo’n man aan de kant zouden zetten. Ik stop zelf niet veel energie in hem, kijken wat er van zijn kant uit komt. Geen idee ook of die vandaag naar me toe zal komen, ik rij ik elk geval niet naar hem toe...

Liefde kan zo mooi lijken maar ondertussen! Iemand dit ook mee gemaakt? En wat zeggen jullie... het een kans geven en het van zijn kant laten afwachten of kappen met zo’n man?
Zijn account lijkt niet echt actief te zijn toch, met maar 1 foto en geen informatie. Waarom geef je hem niet een kans en geloof je hem gewoon?
Hij gooide zijn telefoon stuk? En daarna zei hij dat je je nu geen zorgen meer hoeft te maken over zijn telefoon omdat die toch stuk is?! Hahahaha! Lijkt wel slapstick.

Maar goed, je weet natuurlijk wel genoeg he, nu? Ik heb het 2x keer meegemaakt. Was ook beide keren direct het einde.

Overweeg je serieus hem nog een kans te geven? Nadat hij je eerst besodemietert en er vervolgens over liegt? En dat pas na 5 maanden? Waarom zou je dat pikken? Snel wegwezen natuurlijk. Dit gaat niet stoppen namelijk.
Omdat hij 1 dag geleden nog actief was EN hij gooit nog liever zijn telefoon stuk dan dat to erin mag kijken! Echt even serieus, wat een mafkees!!
Trouwens, je haalt de sim eruit en stopt hem in een nieuwe telefoon en alles is weer te zien.

Dat telefoon gooien is ook wel een soort van agressief toch? Toch bizar dat hij zoveel te verbergen heeft dat hij nog liever een paar honderd euro gaat stukgooien.
Huilen van angst en telefoon kapot gooien? Jullie houden wel beide van drama zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd.
Gooide hij zijn telefoon stuk uit frustratie omdat jij zo door zat te zeuren om een antwoord van hem dat jij wel kon accepteren omdat jij de waarheid niet kon accepteren.
Of gooide hij zijn telefoon stuk omdat hij een zielige driftkikker is die niet kon accepteren dat hij betrapt was op onwenselijk gedrag.

In beide gevallen, einde relatie.
Jullie zijn beter af zonder elkaar.
Spullen pakken, wegwezen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi ook voortaan mijn piemel op de grond en zeg dan: ja nu issie kapot en kan ik niet meer vreemd gaan:-)
Alle reacties Link kopieren
Blauwrood schreef:
24-04-2019 10:59
Maar toen gooide hij zijn telefoon stuk op de grond. Hij doet het niet meer....
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Telefoon stuk, relatie stuk. Wat verlang je van ons?
Alle reacties Link kopieren
Het zal best zijn hoor dat badoo heel hardnekkig profielen bewaard van mensen die er allang niet meer op (willen) zitten
mocht ie met dat verhaal komen... maar als je op mijn telefoon in de browser de b invult dan komt badoo niet naar boven...
bol.com en boredpanda, maar geen datingsite. Daarvoor moet je toch echt even een kijkje hebben genomen.

maar goed, iemand die wel buiten de deur wil dingessen maar niet slim genoeg is om zijn zoekgeschiedenis regelmatig te wissen die willen we sowieso niet daten toch, en dan hebben we het nog niet eens gehad over de agressieve telefoon gooi-actie
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Snel mee stoppen voor hij andere dingen stuk gaat gooien.

Hij wist duidelijk dat jullie relatie al zover was dat nog op een datesite zitten not done was. Ander had hij het niet ontkent, laat staan zijn telefoon kapot gegooid.
Alle reacties Link kopieren
TimmyTilburg schreef:
24-04-2019 11:30
Telefoon stuk, relatie stuk. Wat verlang je van ons?
Misschien wat lijm of plakband? :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
SjakS schreef:
24-04-2019 11:25
Trouwens, je haalt de sim eruit en stopt hem in een nieuwe telefoon en alles is weer te zien.

Dat telefoon gooien is ook wel een soort van agressief toch? Toch bizar dat hij zoveel te verbergen heeft dat hij nog liever een paar honderd euro gaat stukgooien.
die simkaart van hem ligt hier nog thuis. Maarja je kan natuurlijk zo een nieuwe halen...
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
24-04-2019 11:36
Het zal best zijn hoor dat badoo heel hardnekkig profielen bewaard van mensen die er allang niet meer op (willen) zitten
mocht ie met dat verhaal komen... maar als je op mijn telefoon in de browser de b invult dan komt badoo niet naar boven...
bol.com en boredpanda, maar geen datingsite. Daarvoor moet je toch echt even een kijkje hebben genomen.

maar goed, iemand die wel buiten de deur wil dingessen maar niet slim genoeg is om zijn zoekgeschiedenis regelmatig te wissen die willen we sowieso niet daten toch, en dan hebben we het nog niet eens gehad over de agressieve telefoon gooi-actie
De foto die er op stond was ook recent. Hij had een shirtje aan op de foto dat we 2 maanden geleden geshopt hebben. Dus dat het profiel al ouder is klopt niet, en hij maar beweren ken die foto helemaal niet. Nee, kabouters maken zomaar foto’s denk ik...

Alleen al het idee dat ie me kei hard voorliegt hierover breekt me. Hij geeft gewoon niet toe!
Alle reacties Link kopieren
Heb je hem via een dating site leren kennen?
Blauwrood schreef:
24-04-2019 11:45
De foto die er op stond was ook recent. Hij had een shirtje aan op de foto dat we 2 maanden geleden geshopt hebben. Dus dat het profiel al ouder is klopt niet, en hij maar beweren ken die foto helemaal niet. Nee, kabouters maken zomaar foto’s denk ik...

Alleen al het idee dat ie me kei hard voorliegt hierover breekt me. Hij geeft gewoon niet toe!

Maar wat voor raad zoek je dan nog? Ik zou er zelf direct klaar mee zijn en volgens mij ben jij dat ook.
Laat hij lekker via Badoo een ander zoeken die hij kan voorliegen.
Westerpaviljoen schreef:
24-04-2019 11:27
Ik gooi ook voortaan mijn piemel op de grond en zeg dan: ja nu issie kapot en kan ik niet meer vreemd gaan:-)
:rofl:
Blauwrood schreef:
24-04-2019 11:43
die simkaart van hem ligt hier nog thuis. Maarja je kan natuurlijk zo een nieuwe halen...
Met zo'n instelling en vijf maanden relatie kan je beter uit maken, op naar de volgende.
Uit de openingspost
k voelde me zo bedrogen en begon te huilen van angst. Dit had ik nooit achter hem gezocht!!! Hij bleef ontkennen dat hij er echt niet op zit. Ik wilde zijn telefoon zien en zijn geschiedenis en foto album dan wel eens zien. Normaal zal ik nooit zijn telefoon checken! Maar toen gooide hij zijn telefoon stuk op de grond. Hij doet het niet meer....
---

Uhhhhhhhh vijf maanden samen en nu al een hoop drama en 0 vertrouwen.
Waarom heb je het goed gemaakt met hem??????!!! :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
ja waarom het dan goedmaken, het is duidelijk dat hij liegt.... en niet over hoeveel broodjes frikandel hij eet op de zaak
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
24-04-2019 12:02
Uit de openingspost
k voelde me zo bedrogen en begon te huilen van angst. Dit had ik nooit achter hem gezocht!!! Hij bleef ontkennen dat hij er echt niet op zit. Ik wilde zijn telefoon zien en zijn geschiedenis en foto album dan wel eens zien. Normaal zal ik nooit zijn telefoon checken! Maar toen gooide hij zijn telefoon stuk op de grond. Hij doet het niet meer....
---

Uhhhhhhhh vijf maanden samen en nu al een hoop drama en 0 vertrouwen.
En terecht nul vertrouwen, blijkt wel weer.
...
Anárion schreef:
24-04-2019 12:06
En terecht nul vertrouwen, blijkt wel weer.
Maar blijkbaar is het normaal om binnen een half jaar "relatie"te vragen om de geschiedenis en fotoalbums etc in te kijken.
Een hoop drama..
2019 schreef:
24-04-2019 12:13
Maar blijkbaar is het normaal om binnen een half jaar "relatie"te vragen om de geschiedenis en fotoalbums etc in te kijken.
Een hoop drama..

Jij vindt het wel normaal dat je partner (van wie je denkt dat hij monogaam is) op een datingsite zit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven