Vriendin is boos doordat haar ex scharrel mij mee uit vraagt

24-04-2019 15:36 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-04-2019 09:08
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
99.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ex of scharrel of weet ik het, het maakt mij in wezen allemaal niet uit. Zodra een "relatie" uit is mag je daten met wie je wilt en je hebt daar tegen niemand over verantwoording af te leggen.
Waarom maakt jouw vriendin hier zo'n ontzettend punt van?
...
Ik vind het belachelijk dat jij niet mag daten of flirten met mensen waar zij ooit een leuke avond/nacht mee had. Ik vind het raar dat die man eerst haar op de hoogte zou moeten stellen. Of dat jij haar moet vertellen met wie van haar scharrels jij contact hebt.
Hebben de mannen in kwestie ook nog iets te zeggen over wat zij willen trouwens?
Alle reacties Link kopieren
En als je vriendin zo gemakkelijk het bed induikt met een man (wat ze zelf moet weten) dan blijven er weinig kerels over.....
Alle reacties Link kopieren
Belachelijk. Van je vriendin. Als zij met zoveel mannen het bed induikt kun jij toch onmogelijk bijhouden wie nog wel beschikbaar is? Zo blijft er geen kerel over. Ik vin dat ze nogal wat noten op haar zang heeft en ik zou me daar niet door laten leiden hoor. Kom zeg, die scharrels zijn haar eigendom niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dit ook niet zo, eigenlijk. Vooral niet omdat het om een scharrel gaat.

Als je vreemd was gegaan met haar vriend, dan ja.
Als je het aan had gelegd met haar ex-man waarmee ze net een moeilijke vechtscheiding achter de rug had, okee.
Maar een ex-scharrel? Kom om zeg, alsof ze tegen z'n been heeft geplast om hem te claimen.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
Huh? Dus vriendin gaat bepalen wie jij wel en niet mag daten omdat zij vindt dat alles waar ze het bed mee gedeeld heeft van haar is of zo?
Je lijkt wel gek zeg, jij, en een ex-scharrel ook trouwens, hoeven haar geen verantwoording af te leggen. Ze dealt er maar mee.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Ik begrijp je vriendin wel. Ik kan het ook niet waarderen als mijn vriendinnen achter mijn (ex-)scharrels aanzitten.
Ik vind het niet netjes van jou. Er zijn genoeg andere mannen die je kan daten, waarom moet dat eentje zijn waar zij al geschiedenis mee heeft? Is not done.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, wat Rooss zegt. Alle mannen waar zij ooit mee gescharreld heeft zijn voor haar vriendinnen voor eeuwig taboe? Daar zou ik mooi niet aan meedoen. Als het inderdaad een ex is na een jarenlange relatie dan kan ik het nog snappen. Maar dan nog, zij hebben geen relatie meer, dus iemand anders mag het proberen.
Ik zou eens vragen of ze alle mannen in haar wijde omgeving voor zichzelf wil, ofzo. Dat is echt raar.
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Zitten jullie nog op de middelbare school dat je elkaar alles in geuren en kleuren vertelt en je aan elkaar vraagt of het mag van de ander?

Wanneer je het met iedereen doet zoals je vriendin dan zal je met dit soort situaties moeten leren omgaan...of je koopt ze allemaal en begint een harem of iedereen is vrij om te doen wat hij wil. Ik zou geen afdankertje van een vriendin hoeven maar jullie gedrag is echt te kinderachtig voor woorden. Jullie zijn volwassen vrouwen. Je hebt elkaars toestemming nergens voor nodig.
viva-amber wijzigde dit bericht op 24-04-2019 16:04
0.58% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef zelf absoluut geen vent die eerst iets met mijn vriendin had, maar wat schiet jij op met mijn mening? Helaas kan je haar gevoel/mening in deze waarschijnlijk niet veranderen en wordt het dus kiezen tussen iets beginnen met die mannen en je vriendschap. Ik zou er persoonlijk geen vriendschap om verbreken trouwens, zo heftig ook weer niet, maar het klinkt alsof je vriendin er wel zo heftig in staat. Dus ja, dan moet je tussen die twee dingen kiezen.
65 mannen!?!?
Tja, dan wordt het een stuk lastiger om er een te vinden waar ze niet mee gebeukt heeft.
Alle reacties Link kopieren
Kom op zeg, we hebben het hier over scharrels, waarschijnlijk een boel ONS's, niet over een ex-echtgenoot of zo.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Zij is raar, dwingend en dominant en jij bent vreemd dat je handelt naar haar wensen.
Wat moet ik me overigens voorstellen bij " ik kwam de bewuste man in een kroeg tegen, vertelde hem dat ik een aantrekkingskracht voelde, hij handelde daarnaar en toen kwam hij in mijn slaapkamer terecht." Wat wilde je zelf dan? Want uiteindelijk stuurde je hem weg.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
24-04-2019 16:03
Ik vind het niet netjes van jou. Er zijn genoeg andere mannen die je kan daten, waarom moet dat eentje zijn waar zij al geschiedenis mee heeft? Is not done.
Oh jawel hoor, dat is hartstikke done.

Vroeger leerde iedereen via via zijn of haar levenspartner kennen.
...
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
24-04-2019 16:05
Kom op zeg, we hebben het hier over scharrels, waarschijnlijk een boel ONS's, niet over een ex-echtgenoot of zo.
Ik zou het eerlijk gezegd geweldig vinden als een vriendin het met mijn ex echtgenoot aanlegde. Supertof juist!
...
Dus je vriendin wipt de halve provincie en daarna mag jij er niet meer aankomen?

Ik snap dat er een soort van code is dat je normaliter niet met de ex van je beste vriendin gaat maar met haar gedrag kun je dat toch nauwelijks relaties/exen noemen?
Ze zou mij de boom in kunnen.
kopjechino schreef:
24-04-2019 16:03
Ik vind het niet netjes van jou. Er zijn genoeg andere mannen die je kan daten, waarom moet dat eentje zijn waar zij al geschiedenis mee heeft? Is not done.
Het zijn er 65 :wtf:
Moet To dat allemaal bijhouden dan.
Als de vriendin haar scharels in de plaatselijke kroeg oppikt, dan is de voorraad gauw op.
wie heeft er nog vijanden nodig met zo een vriendin!
Alle reacties Link kopieren
Het eerste wat ik denk is: als zij zoveel afneukt mag jij straks met niemand meer omgaan. Ik vind het verder ook vooral apart dat zij zoveel waarde hecht aan haar scharrels, ik zou dat eigenlijk alleen kunnen plaatsen als zij daar erg selectief in is en het om meer gaat dan slechts lust. Je kan toch nooit gevoelens hebben voor zoveel mannen? Het lijkt mij dan eerder dat het om claimen/jaloezie gaat.
Alle reacties Link kopieren
in wat voor dorp wonen jullie dat 65 mannen veel is en je voortdurend haar scharrels tegenkomt?

als je in de randstad 5 minuten inlogt op heb je je eigen 65 om uit te kiezen, en heb je het hopelijk ook veel te druk voor dat gedoe met die vriendin
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Het volgende is dat alle mannen waar ze ooit mee heeft geflirt, gezoend of interesse in had verboden terrein zijn, dikke doei voor je 'vriendin' dus.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
24-04-2019 16:07
Ik zou het eerlijk gezegd geweldig vinden als een vriendin het met mijn ex echtgenoot aanlegde. Supertof juist!
Als je verder goed met elkaar bent, ook prima hoor. Maar ik kan me voorstellen dat dat voor veel mensen net een brug te ver is.

Maar ook al geen ONS's van een bekende mogen daten alleen omdat mevroi dat zo bepaalt vind ik belachelijk.
Laat ik zeggen dat het mijn vriendin niet zou zijn.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Als een vriendin echt een (lange) relatie heeft gehad met iemand, dan vind ik inderdaad dat je haar exen met rust moet laten. In dit geval vind ik het toch anders en vind ik je vriendin zwaar overtrokken reageren. Ik zou haar heel duidelijk maken dat je date en omgaat met wie je wilt en dat dat haar geen bal aan gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven