moeder schendt privacy

25-04-2019 13:23 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
asdfgh
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-04-2019 15:00
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
99.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Te belachelijk voor woorden. Je bent 22! Ze heeft echt niks te zoeken in jouw telefoon.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Zij is veel te ver gegaan. Ik zou woest zijn geworden. Je bent 22, dit kan echt niet!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk gaat dit te ver. Ga een gesprek met je moeder aan. Ik zou echt heel boos zijn als mijn moeder zoiets zou gedaan hebben! En beveilig je telefoon met een wachtwoord.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat recht heeft ze niet.
Nee, dit gaat wel heel ver inderdaad. Ligt niet aan jou...
Tuurlijk gaat dit te ver.

Als je nog thuis woont kun je erover discussiëren of moeders in je telefoon mag kijken (al vind ik zelf van niet gezien je leeftijd), maar jij woont zelfs niet meer thuis.

En ze heeft zich ook niet te bemoeien met hoeveel je drinkt. Dat ze je bij echte zorgen een x op het hart drukt dat je voorzichtig moet zijn prima, maar boos worden slaat natuurlijk nergens op.

Is je telefoon niet beveiligd dat ze er zo in kon? Want dat zou bij mij stap 1 zijn....
Nouschi schreef:
25-04-2019 13:27
Te belachelijk voor woorden. Je bent 22! Ze heeft echt niks te zoeken in jouw telefoon.
Dit. Waarom wijzig je je pincode niet?
Alle reacties Link kopieren
Belachelijk. Zet er een pincode op.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Zo dan, ik zou mooi een code of vingerafdruk herkenning erop zetten zodat dit niet nog eens gebeurt. Je bent ruim volwassen en je moeder heeft niks in jouw telefoon te zoeken. En wat dan nog dat je een keer wat teveel drinkt? Je bent 22!
-Waarom denken zoveel mensen dat privacy in de telefoon te vinden is? Wat een dom geneuzel dit. :facepalm:


-Als je in de vakanties gewoon thuis bent dan ben je niet zelfstandig.

-Je moeder stelt zich wel aan wat betreft het drinken. als je 22 bent moet je dat toch echt een keer gedaan hebben.
Alle reacties Link kopieren
Beveiligen die telefoon
En als moeders gaat zeuren, spullen pakken en terug naar je studentenwoning.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
ben een moeder van een 22 jarige en nee geen haar op mijn hoofd die er aan denkt in haar telefoon te gaan neuzen.
Dat is ver over de grens.
Ga het gesprek met haar aan.
Alle reacties Link kopieren
Waarom is je telefoon niet beveiligd? Nu is het slechts je moeder die er mee aan de haal gaat (wat gewoon niet oké is), iemand die hem gewoon jat, kan er ook van alles mee...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
25-04-2019 13:27
Te belachelijk voor woorden. Je bent 22! Ze heeft echt niks te zoeken in jouw telefoon.
Dit!

En dan ook nog jou aanspreken over de inhoud van de appjes. Jemig. Ook al zuip je je iedere dag klem, heeft ze niks mee te maken.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft helemaal niet het recht om daarin te neuzen, dat stopt zodra je 18 bent. Is ook geen normaal gedrag als je dat doet bij een volwassen kind.
Als je op jezelf woont, is thuis het huis waar je in woont, en niet het huis van je ouders.
Verder is je moeder zeker te ver gegaan, maar jij laat dit ook gebeuren.
Kia•Ora schreef:
25-04-2019 13:35
Ook al zuip je je iedere dag klem, heeft ze niks mee te maken.
Zeg je dat ook tegen een drugsverslaafde?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zit er geen code op je telefoon?
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
25-04-2019 13:30
-Waarom denken zoveel mensen dat privacy in de telefoon te vinden is? Wat een dom geneuzel dit. :facepalm:
M
Omdat we een grondwettelijk recht 0p privacy hebben: https://www.rijksoverheid.nl/actueel/ni ... riefgeheim
Dit is zeker niet normaal.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
25-04-2019 13:30
-Waarom denken zoveel mensen dat privacy in de telefoon te vinden is? Wat een dom geneuzel dit. :facepalm:
Natuurlijk heeft dat met privacy te maken. Het gaat niemand iets aan wat je met anderen bespreekt via app of mail.
-Als je in de vakanties gewoon thuis bent dan ben je niet zelfstandig.
Dat ben ik dan weer wel met je eens. Zeker zolang je het over 'thuis' hebt als je je ouderlijk huis bedoelt en in vakanties niet in je eigen woning blijft.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft nergens recht op, hoe komt ze erbij!
Hier ook een meerderjarig kind, thuiswonend, maar no way dat ik in zijn toestel ga zitten glotzen.

Beveilig je telefoon!
Alle reacties Link kopieren
Doet me denken aan een film die ik laatst zag, 'Men, women and children', daar komt ook een moeder in voor die alle gangen van haar dochter nagaat door haar telefoon en computer te controleren, echt op het ziekelijke af. En dat is dan nog een minderjarig kind, jij bent nota bene ruimschoots volwassen. Natuurlijk heeft ze het recht niet om je telefoon te controleren. Dat je in de vakanties bij je ouders bent, doet daar in mijn ogen niks aan af, ze heeft dat recht gewoon niet, punt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven