relatie uit met mijn eerste grote liefde, help

25-04-2019 22:39 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben gister besloten om het na 2,5 jaar uit te maken. We houden zo veel van elkaar, maar op sommige vlakken verschillen we te veel van elkaar en dat werd de laatste tijd steeds frustrerender en erg stressvol voor ons allebei. Dus we besloten samen om er een einde aan te maken.
Ik voel me zo verdrietig, het was mijn eerste liefde (ik ben 20 en hij 25) en ik heb nog nooit zo van iemand gehouden. We hadden het altijd zo leuk samen (behalve dan op het laatste moment) en hij was/is mijn beste vriend. Ik heb geen idee wat ik moet doen, het voelt alsof mijn leven in elkaar is gestort.
Ik weet dat het beter is voor ons allbei maar ik wou dat het niet zo was. En ik weet ook wel dat er in de toekomst wel goede dingen gaan gebeuren en bla bla, ik voel me gewoon zo verschrikkelijk. Ik weet niet wat ik moet doen. Overdag heb ik wel afleiding maar als ik weer thuis kom of op sta dan stromen er watervallen langs mijn wangen van verdriet.
Ik weet gewoon niet hoe ik verder moet nu. Hij betekent alles voor me en ik voor hem, maar het wou gewoon niet meer de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Wees lief voor jezelf en gun jezelf tijd. Het is pas gisteren uitgegaan, logisch dat je er nog veel om moet huilen. Als je om dit soort dingen geen traan kunt laten, is er iets ernstigs aan de hand, toch?

Zorg voor afleiding, spreek af met vrienden of laat je vertroetelen door je ouders. En ja, af en toe zul je huilen, geen ramp, gaat weer over, zet een potje thee en troost jezelf.

Veel sterkte. Liefdesverdriet is stom en als het je eerste grote liefde is, dan helemaal.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Sterkte meid :hug:
Joe.
Alle reacties Link kopieren
Uithuilen....en dat is niet leuk, wel goed dat jullie er samen achter zijn gekomen dat het niet gaat werken....
Dit wil je misschien nu niet horen, maar er komt iemand waarbij je denkt: zo kan het ook (voelen). Sterkte en succes!
Alle reacties Link kopieren
Ohhh ik kan mij dat ook nog zo goed herinneren met mijn allereerste verkering. Ik was ook zó verdrietig, maar écht... alle clichés zijn waar; het komt goed. Het heeft alleen tijd nodig. Sterkte. Huilen mag en laat dit ook lekker gebeuren, maar zoek ook afleiding. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Dat was vast geen makkelijke beslissing om te nemen. Heel veel sterkte :hug:
Consistency compounds.
Na de break up met mijn eerste liefde voelde ik zoveel hartpijn dat ik dacht dat ik dood ging. Ook al wist ik dat de relatie geen toekomst zou hebben. Maar.. het is allemaal goed gekomen en nu heeeeel wat jaren later ben ik héél blij dat ik niet bij mijn eerste ben blijven hangen, of bij de 2e of 3e.
Alle reacties Link kopieren
Dat zal er beslist inhakken maar verandering, rouw en verdriet zijn onontkoombaar in je leven. Probeer bij te tanken tijdens de gelukkige momenten; zo houd je het het beste vol. Grijp alles aan wat je gelukkig maakt, maar ga ook helemaal door de ongelukkige momenten zonder op de vlucht te slaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ach schat, sterkte... ook de 2e, 3e, 4e etc doen enorme pijn. Het is gewoon klote.

Mij hielp afreageren. Sporten, slapen en snoepen.
Alle reacties Link kopieren
Klote voor je.. Maar als je zelf al inziet dat het niet gaat werken is dit de beste oplossing als is het nu klote.. En zoals ze dan zo mooi zeggen, tijd heelt alle wonden. Zelf in een soort gelijke situatie gezeten en nu 5 maanden later is het nog steeds niet makkelijk maar de echte pijn wordt steeds minder.
Alle reacties Link kopieren
Meid toch, ik ben 7 jaar blijven plakken aan "mijn eerste liefde". Deed ook vreselijk pijn toen het stukliep. Geniet van het leven, ga op stap, wees lief voor jezelf en geloof me, nummertje 2/3/4 staan zo voor je neus !! ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven