Van minnares naar verlaten voor vrouw

28-04-2019 07:04 2210 berichten
Update:

Hij zag snel in dat we samen horen en is nu bezig de juiste stappen te zetten zodat we terug samen verder kunnen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-06-2019 13:20
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
97.16% gewijzigd
Niet zo dramatisch hoor, jullie verhaal is niet zo uniek als je denkt. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Lullig dat jij je zo voelt maar hoe denk je dat jouw ex en zijn vrouw zich hebben gevoeld toen jullie romantisch stelletje aan het spelen waren?

Je hebt gegokt en verloren, jammer dan. Gun die kinderen hun vader thuis en het feit dat hij er nog wat van probeert te maken. Blijkbaar was je toch niet zo leuk/viel je tegen toen het niet meer stiekem was.

Nu is het moment om even te laten zien aan jezelf dat je wèl eigenwaarde hebt en geen naïeve, domme muts meer wil zijn. Verbreek het contact, trek die pleister snel van de wond en misschien wordt het nog wel iets met jou in de toekomst. En dan gewoon een vrije vent zoeken, scheelt drama.
Alle reacties Link kopieren
:facepalm:
Loslaten. Je kind zou voorop moeten staan, dat zie je zelf toch ook wel? Je bent volwassen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een puinhoop en arme kinderen.
...
Alle reacties Link kopieren
"meest eerlijke persoon"
En hij ging vreemd.

Ben je wel lekker?
Alle reacties Link kopieren
Paarsebloem schreef:
28-04-2019 08:38
"meest eerlijke persoon"
En hij ging vreemd.

Ben je wel lekker?
Eerste wat ik ook dacht, eerlijk? Nou niet naar zijn vrouw toe.
Alle reacties Link kopieren
Wat een zootje maakt TO en nieuwe vriend ervan. Geen van beiden weten ze wat ze willen. En als er geen kinderen bij waren dan was het nog tot daar aan toe, maar, arme kinderen… .
Een wijs iemand zei ooit dat als je wilt weten hoe een relatie eindigt, je dan moet kijken naar hoe de relatie begon.

Die theorie klopt.

Jullie relatie begon én eindigde met bedrog.


Begin opnieuw in je eentje en werk aan de relatie met jezelf. Als je trouw kunt zijn aan die relatie, accepteer je in de toekomst alleen nog maar iemand die dat ook kan zijn.
Lou- schreef:
28-04-2019 08:34
Niet zo dramatisch hoor, jullie verhaal is niet zo uniek als je denkt. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Lullig dat jij je zo voelt maar hoe denk je dat jouw ex en zijn vrouw zich hebben gevoeld toen jullie romantisch stelletje aan het spelen waren?

Noem dat maar romantisch; een paar keer per week krikken in de auto. TO liever dan ik.
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
28-04-2019 08:38
Wat een puinhoop en arme kinderen.
Dit.

Je gaat toch niet terug als je geen gevoelens meer hebt en geen toekomst met hem ziet... Lekker oneerlijk, tegenover je ex maar zeker tegenover je kind. Over een jaar is meneertje er misschien wél klaar voor en dan ren jij alsnog naar hem toe. Moet je kind wéér een scheiding doormaken. Dus handel het nu gewoon af en ga alleen wonen. En laat je geluk niet zo afhangen van een ander.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
SallySpectra* schreef:
28-04-2019 08:53
Noem dat maar romantisch; een paar keer per week krikken in de auto. TO liever dan ik.
Toen wisten die het nog niet he. Ik heb het over het voor elkaar hun partners verlaten en meteen samenwonen en soulmatesgedoe enzo.

Ik schrijf ook niet voor niets ‘spelen’ :)
pamelacourson schreef:
28-04-2019 08:34
:facepalm:
Precies wat ik ook dacht.
Paarsebloem schreef:
28-04-2019 08:38
"meest eerlijke persoon"
En hij ging vreemd.

Ben je wel lekker?
En vervolgens appt hij out of the blue dat hij weer terug gaat. Dus ook eerlijk besproken.
Billen, blaren, boehoe.
Serieus, al zo snel de kinderen bij de nieuwe partner(s)? Soms moet je dingen doen met je verstand en niet met je hart.

Voor nu: Ga je het nog een keer proberen met je man omdat je niet weet hoe je het alleen moet doen? Of ga je het nog een keer proberen met je man om het echt een kans te geven?

Wachten op je minnaar.. daar zou ik niet nog een keer in trappen.

Mijn advies: kies voor jezelf. Wat wil jij?
bording schreef:
28-04-2019 08:44
Eerste wat ik ook dacht, eerlijk? Nou niet naar zijn vrouw toe.
En ook mijn eerste gedachte. Als dit al de meest eerlijke persoon is die je ooit bent tegen gekomen, dan is het wel heel slecht gesteld in je leven.

En verder eens met de rest. Wat een puinhoop voor de kinderen zeg. Wederom zijn die weer slachtoffer van de behoeftes van hun ouders. Triest...
Zorg eerst maar eens dat je voor je kind alles op orde hebt en dat die een veilige plek met rust krijgt. Als alles daarmee goed gaat kan je eens aan jezelf denken. En dat heb je niet binnen een paar maanden voor elkaar, dus trek daar eerst maar eens een jaartje of 2 voor uit. Je kind heeft zo te lezen al genoeg te verwerken gehad de afgelopen maanden. Zet je kind op de eerste plaats de komende tijd, daar ligt je prioriteit nu.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jouw pijn nogal in het niet vallen vergeleken met wat de kinderen hierbij gevoeld moeten hebben. Kwamen zijn kinderen nou serieus al bij jullie(jou) langs terwijl de scheiding nog niet eens rond was? Ik vind jullie beiden enorm egoïstisch en eigenlijk verdienen jullie elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Wat rot voor je TO.
Je wil je ex vriend al tijden niet meer zeg je.
Ik vind het een wonder dat jouw exvriend het nog met je wil proberen.

Zoek snel een woning, je hebt nog een maand, dat is zo voorbij.
Ik zou dat ook stressvol vinden.
Nu eerst onderdak regelen, liefst zelfstandig en in de buurt van school kind.
Als dat niet lukt kan kind misschien bij zijn vader blijven tot jij je weer een beetje normaal voelt, vader is misschien wat stabieler en daardoor beter in staat voor kind te zorgen.
Als je daarvan schrikt: heel snel zorgen dat je goed voor je kind kan zorgen.

Over de minnaar: dat is een bak ellende. Ik zou mijn adem niet inhouden, die komt niet meer terug. Of wel, en dan gaat hij na twee maanden weer terug naar zijn vrouw. Die hem ookal telkens terug neemt. Want hij kan zijn kinderen niet missen.
Dus blokkeren die man, niet meer zien want nu doet dat elke keer pijn en kom jij niet verder.

Heel veel sterkte, pijn doet zeer.
Alle reacties Link kopieren
Nou TO, echt steun vind je hier niet. Deze reacties had je kunnen verwachten.

Het is een klote situatie. Je zal hoe dan ook het weer op de rit moeten krijgen. Heb je vrienden/familie die je helpen?
Alle reacties Link kopieren
Nee. Heel veel sterkte, maar ik heb het gevoel dat hij contact met je blijft houden omdat hij "het andere lijntje" warm blijft houden zodat hij nog een woonplek heeft als het weer klapt met zijn vrouw.
Alle reacties Link kopieren
En jouw kind dan? Daar hoor ik je niet over. En jullie exen? Ook geen woord. Die zitten allemaal stuk door jullie, zogenaamde 'soulmates'.

Pak jezelf bij elkaar en ga er zijn voor je kind.

'Meest eerlijke persoon' :facepalm:
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Ah joh, wat een hoop lullige reacties weer allemaal. Nee, TO heeft niet de slimste keuzes gemaakt en er een beetje een zooitje van gemaakt. Maar liefde houd je niet gemakkelijk tegen. Als je relatie al op is, kan het gebeuren dat er iemand anders in het spel komt. Waarmee ik niet ontken dat het niet fijn is dat er sprake is van bedrog, dat er kinderen mee gemoeid zijn en dat het slecht is afgelopen.

Naar TO toe: wil je echt terugkeren naar je minnaar die je nu al heeft laten zitten; wachten tot hij zich bedenkt en terug naar jou komt? Stel jezelf dan de vraag: zou je dan met een gerust hart de relatie terug aangaan? Ik niet alleszins.
Alle reacties Link kopieren
trouwens jullie zijn ook nog steeds collega's?
Alle reacties Link kopieren
Pavlovski schreef:
28-04-2019 09:02
Serieus, al zo snel de kinderen bij de nieuwe partner(s)? Soms moet je dingen doen met je verstand en niet met je hart.

En haar huis verkopen omdat ze samen een ander huis wilden kopen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gebroken88 schreef:
28-04-2019 07:04
Ik hoop dat hij tot inzicht komt en terugkomt want wij zijn soulmates, zoals hij het zelf ook zegt.
Ik hoop dat JIJ tot inzicht komt en je eigen leven gaat leiden, zonder deze vent en zonder je ex (wat denk je, beter iets dan niets? Kom op zeg).
Zie dit als een heel zure, wijze les en kies de volgende keer een vrijgezel uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven