Van minnares naar verlaten voor vrouw

28-04-2019 07:04 2210 berichten
Update:

Hij zag snel in dat we samen horen en is nu bezig de juiste stappen te zetten zodat we terug samen verder kunnen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-06-2019 13:20
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
97.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
:hug:

Naar einde van een droom. Je zal er doorheen moeten; er zit niets anders op. Sterkte!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Je zou het ook karma kunnen noemen natuurlijk. Hij verlaat haar voor jou en nu verlaat hij jou voor haar. :-D Misschien iets om van te leren. Wat jij nu voelt heeft zijn ex ook gevoeld toen hij bij jou zat.
Sjulia schreef:
28-04-2019 10:02
Je zou het ook karma kunnen noemen natuurlijk. Hij verlaat haar voor jou en nu verlaat hij jou voor haar. :-D Misschien iets om van te leren. Wat jij nu voelt heeft zijn ex ook gevoeld toen hij bij jou zat.
Lekker hè, beetje trappen naar iemand die toch al op de grond ligt
Alle reacties Link kopieren
froufrou80 schreef:
28-04-2019 10:04
Lekker hè, beetje trappen naar iemand die toch al op de grond ligt

Toch heeft Sjulia wel gelijk. Met dit verschil dat TO wél wist/weet van het bedrog, en de vrouw van haar ex niet.
Alle reacties Link kopieren
froufrou80 schreef:
28-04-2019 09:58
Het valt wel mee hoor, met die puinhoop. Er zijn bosjes mensen die in soortgelijke situaties belanden, wees niet te hard naar jezelf.

De relatie met je ex is over en was al over. Zet daar een streep onder. Je moet niet alleen maar voor je kind in een slechte relatie blijven hangen.

De relatie met je minnaar is ook over, want die zit weer bij z’n vrouw. His loss.

Zoek een huis voor jezelf en zorg voor een goed co-ouderschap met de vader van je kind. Maak je minnaar duidelijk dat je wilt dat hij stopt met je te bellen. Hij kiest niet voor je, dus dan moet hij je ook met rust laten en jou de ruimte geven om het te verwerken. Dat contact is er alleen maar voor zijn ego.
Dit. Je zal nu toch wat moeten. Rust in de tent zien te krijgen. En dat gaat inderdaad niet als jullie maar contact blijven houden.
Hoe gaat dat nu op jullie werk? Ik neem aan dat jullie elkaar daar ook nog geregeld zien. Hoe lossen jullie dat op?
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
28-04-2019 10:02
Je zou het ook karma kunnen noemen natuurlijk. Hij verlaat haar voor jou en nu verlaat hij jou voor haar. :-D Misschien iets om van te leren. Wat jij nu voelt heeft zijn ex ook gevoeld toen hij bij jou zat.

Beetje 'sliepuit' compleet met handbeweging. Flauw zo met die smiley erbij.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
De bedrieger bedrogen. Dit zijn de hardste lessen en daar kun je het meeste van leren. Dus wat heb je nu geleerd? Ik hoop niet dat je hardleers bent
Alle reacties Link kopieren
froufrou80 schreef:
28-04-2019 10:04
Lekker hè, beetje trappen naar iemand die toch al op de grond ligt
Maar ze heeft het er wel zelf naar gemaakt. Laat dit een les zijn niet alleen voor TO, maar ook voor andere moeders met jonge kinderen.
Gebroken88 schreef:
28-04-2019 09:42
Vroeger had ik net als jullie gereageerd, maar liefde hou je niet tegen, je kan het proberen maar als de band zo sterk is ben je machteloos.
Kweek een ruggengraat ipv dit soort onzin uit te kramen. Het is prima tegen te houden, maar blijkbaar wilde je dat niet. Ook goed, maar ga nou niet lopen verkondigen of dit je allemaal zomaar overkomen is en je er niks tegen kon doen. Je bent er nog altijd zelf bij en je maakt je eigen keuzes. Je had ook gewoon de jeuk in je doos kunnen negeren ipv eraan toe te geven en met een getrouwde vent de auto in te duiken.
Alle reacties Link kopieren
froufrou80 schreef:
28-04-2019 10:04
Lekker hè, beetje trappen naar iemand die toch al op de grond ligt
En waar heb ik ongelijk? Als hij echt ongelukkig is met zijn vrouw maar hij blijft bij haar en TO gaat verder met haar leven, schat ik de kans groot in dat hij een nieuwe vriendin erbij zoekt. Het leven is geen roman. Dat hebben de kinderen in ieder geval wel al geleerd.
Ik vind dat je iets beter je best moet doen.
Wel lief dat je ons wil vermaken in je vakantie.
Alle reacties Link kopieren
TO, dit is geen liefde. Dit is lust. Als hij kriebels in zijn kruis heeft dan ben jij er. Jij houdt niet van de man als persoon maar van het gevoel dat hij jou eventjes geeft, de aandacht, de complimentjes, de opmerkingen dat jij uniek, geweldig bent, de enige voor wie hij dit ooit heeft gevoeld, bla, bla, bla. Maar daal nou even terug op aarde. Je kunt pas een volwaardige relatie met deze man beginnen als jullie allebei jullie zaken op orde hebben. En daarna ook het emotionele deel afsluiten. En jullie de kinderen, hoe jong of oud ze ook zijn, op de eerste plaats zetten.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
froufrou80 schreef:
28-04-2019 10:04
Lekker hè, beetje trappen naar iemand die toch al op de grond ligt
Wat is trappen in deze? Twee huwelijken/relaties naar de knoppen, de kinderen van de leg, papa’s en mama’s niet meer samen in huis, enorm gedoe en gezeik. Maar een forummer die de bal terug kaatst zou degene zijn die trapt als iemand op de grond ligt? Nou, ook al geloof ik helemaal niets van dit verhaal; TO heeft hierinn wel een beste rechtervoet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Anyco schreef:
28-04-2019 10:11
Ik vind dat je iets beter je best moet doen.
Wel lief dat je ons wil vermaken in je vakantie.
Nja dat dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je maakt er meer van dat het is.
Deze man vond jou leuk voor even.
Het is nu klaar met de pret.
Jij bent gekwetst, maar jij hebt ook mensen gekwetst. Je krijgt dus precies wat je verdient.
En nu wordt het tijd dat je normaal gaat doen. Je hebt genoeg domme dingen gedaan. Ga je vanaf nu weer verstandig leven en niet zo naïef denken dat iemand je soulmate is, terwijl het alleen maar geiligheid is?
Uren LIGGEN praten in de auto...

Tuurlijk.
froufrou80 schreef:
28-04-2019 09:58
Het valt wel mee hoor, met die puinhoop. Er zijn bosjes mensen die in soortgelijke situaties belanden, wees niet te hard naar jezelf.

De relatie met je ex is over en was al over. Zet daar een streep onder. Je moet niet alleen maar voor je kind in een slechte relatie blijven hangen.

De relatie met je minnaar is ook over, want die zit weer bij z’n vrouw. His loss.

Zoek een huis voor jezelf en zorg voor een goed co-ouderschap met de vader van je kind. Maak je minnaar duidelijk dat je wilt dat hij stopt met je te bellen. Hij kiest niet voor je, dus dan moet hij je ook met rust laten en jou de ruimte geven om het te verwerken. Dat contact is er alleen maar voor zijn ego.
Dit.
Met name dit: Zoek een huis voor jezelf en zorg voor een goed co-ouderschap met de vader van je kind.

En verder even helemaal niks. Geen ge-date, ook niet met een andere man.
Misschien wel: Een paar sessies mediation of relatietherapie met je ex-man om dat co-ouderschap vorm te geven.
En misschien iets van een week in retraite om jezelf beter te leren kennen.

Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je niet helpen maar iemand de meest eerlijke persoon noemen en in dezelfde alinea schrijf je dat jullie seks hebben terwijl hij al zolang relatie had. En is voor jou eerlijkheid zo belangrijk als je zelf ook niet eerlijk bent?
Vergeef me dat ik schreeuw wat ik niet weet en dat ik zwijg over wat helder is, dat ik nooit zeg wat ik bedoel en dingen roep die ik niet voel.
froufrou80 schreef:
28-04-2019 10:04
Lekker hè, beetje trappen naar iemand die toch al op de grond ligt
Je kan je afvragen waarom ze op die grond ligt.
Omdat ze zelf getrapt heeft en zichzelf laat trappen.
Alle reacties Link kopieren
Weet je, ik snap best dat je je k*t voelt hoor TO, het is allemaal niet zo gelopen als dat je had gewild en verlaten worden doet ook gewoon zeer.
Nu is het tijd om de scherven op te pakken en door te gaan met je leven. Zonder mannen voor nu, maar met jezelf en jullie kind. Laat je exminnaar weten dat je niet het onderwerp wil zijn van zijn vlucht en dat ie ballen moet kweken, omdat je zo niet met vrouwen om gaat.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Gebroken88 schreef:
28-04-2019 09:42
Vroeger had ik net als jullie gereageerd, maar liefde hou je niet tegen, je kan het proberen maar als de band zo sterk is ben je machteloos.
Dit is gewoon niet waar. Ik heb verliefdheden gekend waarvan ik moest overgeven van de heftigheid, waardoor werk niet meer lukte... Maar wat jij schrijft is nog steeds onzin. Je bent geen slaaf van je hormonen, dat is de slachtofferrol en gewoon puberaal gedrag. Je hebt er een zooitje van gemaakt en weigert die verantwoordelijkheid te accepteren. En nu teruggaan naar je vriend zonder gevoel voor hem is niets meer dan ronduit vals. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet eerlijk.
Hij is terug naar vrouw en kinderen maar heeft nog iedere dag contact met jou?
TO: blokkeer hem! weg met die vent!
Dit is er eentje die van twee walletjes vreet.
Tijd om wakker te gaan worden 'he is messing with your head'
Ik kan helemaal niks eerlijks aan deze man bespeuren in je verhaal.
Wake up.
Alle reacties Link kopieren
Gekopbloemen schreef:
28-04-2019 09:57
Misschien deed hij thuis behalve 2 a 3 keer per week de kinderen in bed steken ook nog ergens anders iets in steken. :hihi:
Zou zo maar kunnen, ik ken geen man die zo maar hop binnen een uur besluit om zijn kleding in te pakken en terug te gaan zonder dat daar een traject aan vooraf is gegaan. Ik denk dat hij al een hele tijd niet eerlijk was voordien.
blauwe_emmer wijzigde dit bericht op 28-04-2019 10:38
7.41% gewijzigd
Hij houdt wel van stiekem!!!!
Eerst stiekem met jou afspreken, daarna stiekem beslissen om terug naar zijn vertrouwde haven te gaan en tot slot jou nog eens stiekem komen begluren. Dat laatste begrijp je toch wel TO, dat dat maar een zoethoudertje is opdat je hem de kop thuis niet zou komen inslaan. Want eigenlijk bedoelt hij: gedaan, finito. (Ander en beter).

Je woonde dus al samen, en je schrijft dat je uit je verkochte huis moet. Dat snap ik niet. Nu heb je een huurhuis waar je met je geweldige partner woonde en waar komt dat verkochte huis dan plots vandaan? Is dat het huis wat je samen met je vriend had? Dan heb je toch een (huur)huis waar je kan blijven wonen.

En of hij jou nog gaat missen, dat is zeer de vraag. Wat denk je zelf? Haat je die man nu niet, zo een spelletje met je spelen! Foei, foei!
anoniem_653cd36ee8f8d wijzigde dit bericht op 13-06-2019 21:46
14.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zie waar de harde reacties vandaan komen. Ik begrijp dat je je slecht voelt - maar jullie affaire heeft mensen gekwetst, opofferingen gevraagd en nu ben je daar zelf de dupe van. Dat is een bittere pil, maar ook wel een les. Iemand die achter de rug van zijn partner iets met jou begint, is al meteen oneerlijk bezig en dus niet betrouwbaar - hoe goed je je ook bij hem voelt.

Ook ik heb het moeilijk om begrip voor jouw situatie op te brengen: het is een akelige gedachte dat de persoon die je het meest zou moeten kunnen vertrouwen, jou een mes in de rug steekt. Dat is wat zijn vrouw moet hebben gevoeld en daar heb jij aan meegewerkt - om nog niet aan die arme kinderen te denken. Nu, je zoekt naar herkenning. Ik geloof dat er praatgroepen zijn voor minnaressen, lijkt dat jou iets? Die kunnen vast meer aansluiting vinden bij jouw verhaal.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven