Van minnares naar verlaten voor vrouw

28-04-2019 07:04 2210 berichten
Update:

Hij zag snel in dat we samen horen en is nu bezig de juiste stappen te zetten zodat we terug samen verder kunnen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-06-2019 13:20
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
97.16% gewijzigd
Het lijkt me of we allemaal uitgepraat zijn over Gebroken, we hebben een echte zijweg genomen: taalfouten. En jullie staan voor in de score.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
12-06-2019 13:16
Het lijkt me of we allemaal uitgepraat zijn over Gebroken, we hebben een echte zijweg genomen: taalfouten. En jullie staan voor in de score.
Poeh hé, jij hebt ze ook niet allemaal op een rijtje volgens mij. Jij bent degene die steeds over taalfouten begint?!
En over Gebroken valt idd weinig te zeggen, die heeft al net zo’n plaat voor dr hoofd als jij.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
12-06-2019 13:16
Het lijkt me of we allemaal uitgepraat zijn over Gebroken, we hebben een echte zijweg genomen: taalfouten. En jullie staan voor in de score.

We? Volgens mij was jij zelf degene die daarover begon hoor.
missfitz schreef:
12-06-2019 11:51
Zegt hij. Ik vermoed sterk dat ze een heel ander verhaal hoort als ze zijn vrouw zelf zou spreken.
Maar daartoe ontbreekt de behoefte bij to. Want moeder kan haar bloed wel drinken. Het is natuurlijk ook wel confronterend. Ergens zal to toch wel beseffen dat ze dan bevestigd krijgt dat mister hotshot een beetje boel gejokt heeft. Dan zakt het hele luchtkasteel inclusief het nieuwe Libellegezinnetje als een plumpudding in elkaar.
TO ziet zichzelf al in de rol van Maria uit the sound of music.

Alleen vergeet ze dat deze kinderen al een moeder hebben en dat ze niet kapitein Von Trapp maar dokter oetlul aan de haak heeft geslagen.
forumfossiel schreef:
12-06-2019 13:56
TO ziet zichzelf al in de rol van Maria uit the sound of music.

Alleen vergeet ze dat deze kinderen al een moeder hebben en dat ze niet kapitein Von Trapp maar dokter oetlul aan de haak heeft geslagen.
Als ik die moeder was zou ik zeker protesteren als TS de kinderen kleding van gordijnen aanmeet.

Verder ben ik nog wel benieuwd naar de reactie van TS op jouw eerdere opmerking dat hij wel uren had voor clandestiene vrijpartijen maar dat dingen met zijn kinderen lastig in te plannen zijn.
Gebroken88 schreef:
12-06-2019 07:17
Klinkt niet bekend nee. Ik ben niet voor niets veel rustiger nu. We hebben ondertussen al veel gesprekken gehad hierover, waardoor ik weet hoe het zit. Ik ontwijk geen onderwerpen en pak niks met fluwelen handschoentjes aan.
Top!
Fijn dat je zo open bent.
Dit zal andere minnaressen ook goed doen die in hetzelfde schuitje zitten waarin jij hebt gezeten.
Eindelijk een succes verhaal!
forumfossiel schreef:
12-06-2019 13:56
TO ziet zichzelf al in de rol van Maria uit the sound of music.

Alleen vergeet ze dat deze kinderen al een moeder hebben en dat ze niet kapitein Von Trapp maar dokter oetlul aan de haak heeft geslagen.
:rofl:

Je kon veel van Von Trapp zeggen, maar niet dat ie geen ballen had. Hij gooide zijn minnares er wel uit. En bleef daarbij.
AnnabeldeDertiende schreef:
12-06-2019 13:43
Maar daartoe ontbreekt de behoefte bij to. Want moeder kan haar bloed wel drinken. Het is natuurlijk ook wel confronterend. Ergens zal to toch wel beseffen dat ze dan bevestigd krijgt dat mister hotshot een beetje boel gejokt heeft. Dan zakt het hele luchtkasteel inclusief het nieuwe Libellegezinnetje als een plumpudding in elkaar.
Bij mijn minnaar was dit ook aan de hand maar meer om de verhalen die hij over mij vertelde aan zijn partner. En door die verhalen zou ik aan mezelf ook een hekel krijgen.

Hij deed hetzelfde tegen mij over zijn vrouw. Toen we elkaar spraken om de verhalen naast elkaar te leggen, vonden we elkaar best aardig :rofl:
vivautrecht85 schreef:
12-06-2019 13:59
Als ik die moeder was zou ik zeker protesteren als TS de kinderen kleding van gordijnen aanmeet.

Verder ben ik nog wel benieuwd naar de reactie van TS op jouw eerdere opmerking dat hij wel uren had voor clandestiene vrijpartijen maar dat dingen met zijn kinderen lastig in te plannen zijn.
Ja, die gordijnen had ik ook gevetood, uberhaupt kom je zelden iemand tegen met zo'n beroerde smaak qua kleding, maar verder, als het dan een nieuwe moeder moet zijn, dan alsjeblieft Maria.

Ik heb mijn kind naar de oudste dochter vernoemd en ik zit bovendien elke kerstmis met man te huilen om al die liefde die zij over die kinderen uitstort, dus ik vind dat ik mag wat vinden van die gordijnen :).
Alle reacties Link kopieren
To waarom zijn je plannen gewijzigd van eerst apart wonen tot meteen een huis kopen samen?

En waarom blijft hij nog 8 maanden bij zijn vrouw? En hoe gaan jullie dat doen na de vakantie in die 8 maanden? Komt hij de weekenden dan bij jou en dan doordeweeks bij zijn vrouw en kinderen ofzo? Of gaat zijn vrouw af en toe een weekend weg zodat jij daarheen mag met je kind?

En waarom laat je het hem even niet helemaal zelf lekker regelen zijn scheiding en zijn co-ouderschap. Als ie zn boeltje geregeld en voor elkaar heeft kan je altijd nog weer verder zien .

Ben je zó bang dat hij uiteindelijk niet voor jou kiest dat je je opstelt als een natte vaatdoek.
Alle reacties Link kopieren
forumfossiel schreef:
12-06-2019 13:56
TO ziet zichzelf al in de rol van Maria uit the sound of music.

Alleen vergeet ze dat deze kinderen al een moeder hebben en dat ze niet kapitein Von Trapp maar dokter oetlul aan de haak heeft geslagen.
:HA:

Alleen al om dit soort humor blijf ik op dit forum. :yes:
justagirly wijzigde dit bericht op 12-06-2019 14:19
0.29% gewijzigd
_Monti_ schreef:
12-06-2019 14:13
To waarom zijn je plannen gewijzigd van eerst apart wonen tot meteen een huis kopen samen?

En waarom blijft hij nog 8 maanden bij zijn vrouw? En hoe gaan jullie dat doen na de vakantie in die 8 maanden? Komt hij de weekenden dan bij jou en dan doordeweeks bij zijn vrouw en kinderen ofzo? Of gaat zijn vrouw af en toe een weekend weg zodat jij daarheen mag met je kind?

En waarom laat je het hem even niet helemaal zelf lekker regelen zijn scheiding en zijn co-ouderschap. Als ie zn boeltje geregeld en voor elkaar heeft kan je altijd nog weer verder zien .

Ben je zó bang dat hij uiteindelijk niet voor jou kiest dat je je opstelt als een natte vaatdoek.
Hij kan of wil zijn co-ouderschap niet alleen/zelf regelen. Ik denk het laatste want waar een wil is is een weg.
Die clandestiene vrijpartijen waren toen ze nog collega's waren toch? Inmiddels werkt hij elders.
AnnabeldeDertiende schreef:
12-06-2019 14:20
Die clandestiene vrijpartijen waren toen ze nog collega's waren toch? Inmiddels werkt hij elders.
Hij had er toen blijkbaar tijd voor, dat was het punt.
_Monti_ schreef:
12-06-2019 14:13
To waarom zijn je plannen gewijzigd van eerst apart wonen tot meteen een huis kopen samen?
Ookal mag ik van mmEzel niet voor TO antwoorden: TO en hij wonen nu apart in haar ogen want ze wonen niet samen. Voor hem betekent spart wonen “ bij zijn vrouw en kinders, want die kan hij geen dag missen.
Vraag ik me af of ie dan in de week dat zijn ex de kinderen heeft hij er weer iedere avond heen gaat om ze op bed te leggen, zoals ie ook deed toen ie bij TO was ( en op een dag spontaan besloot bij zijn vrouw te blijven).
En waarom laat je het hem even niet helemaal zelf lekker regelen zijn scheiding en zijn co-ouderschap. Als ie zn boeltje geregeld en voor elkaar heeft kan je altijd nog weer verder zien .

Ben je zó bang dat hij uiteindelijk niet voor jou kiest dat je je opstelt als een natte vaatdoek.

TO en hij willen samen zijn en ze zijn er de mensen niet naar om te latten. Bovendien hebben ze plannen; TO heeft altijd een groot gezin willen hebben, dus ik vermoed dat er snel minimaal een liefdesbaby moet komen ( disclaimer: aanname van mij, niet iets dat TO heeft geschreven). Bovendien is het feit dat ie zegt samen een huis te willen kopen voor TO het bewijs dat hij zich deze keer wel echt aan haar wil binden.
Dat ie dat alleen wil dichtbij zijn kinderen en daarmee totaal voorbij gaat aan het belang van haar kind om zijn vader te zien, vindt zij geen enkel probleem.

Dat ie nog al die tijd bij zijn vrouw blijft en zijn kinderen daarmee in de waan laat dat het goedkomt, vindt ze ookal geen probleem. Zij wil zo snel mogelijk vadertje en moedertje spelen en vind 8 maanden “ apart” wonen meer dan genoeg voor alles en iedereen om te wennen aan de situatie.

En iedereen die dat anders ziet projecteert zijn eigen issues op de situatie van TO.
anoniem_64cd0dc304e83 wijzigde dit bericht op 12-06-2019 14:53
Reden: T
0.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En ze kunnen heel goed praten.
To ik hoop dat je nu ook zakelijk kunt zijn, voor je een huis koopt wat jij alleen mag betalen.
Madderijn schreef:
12-06-2019 15:12
En ze kunnen heel goed praten.
En ondanks dat ze Zo goed kunnen praten, deelde hij haar per app mee dat ie terug ging naar zijn vrouw, terwijl zij op haar werk was. Maar dat is kennelijk uitgebreid besproken. ( ook per app, want zolang ie bij zijn vrouw woont kunnen ze niet te vaak afspreken, ook al is zijn vrouw volledig op de hoogte dat de relatie tussen TO en haar man nooit gestopt is. Dat vindt die vrouw helemaal prima.

Ik zou denken dat die man deurmatten verzamelt.
EHR schreef:
10-06-2019 19:48
Ik heb niet alles gelezen, du wellicht stel ik een hoogst domme vraag.

Er moet gewacht worden met vertellen totdat de examens voorbij zijn. Eind juni heb ik begrepen.
Nu net lees ik iets over stiefkinderen uit school halen.

Eh, hoe oud zijn die kinderen?
Examens? Op die leeftijd nog uit school halen?

Ik ben hier nog steeds wel benieuwd naar. Weet iemand hoe dit zit?
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
12-06-2019 15:31
Ik ben hier nog steeds wel benieuwd naar. Weet iemand hoe dit zit?

Ja. Lees anders even terug, TO heeft het pas zes keer uitgelegd.
EHR schreef:
12-06-2019 15:31
Ik ben hier nog steeds wel benieuwd naar. Weet iemand hoe dit zit?
Examens in Belgie zijn een soort afsluiting van het schooljaar, ook voor de jonge leerlingen. Nog twee weken wachten dus en dan weet TS meer.
forumfossiel schreef:
12-06-2019 15:25
En ondanks dat ze Zo goed kunnen praten, deelde hij haar per app mee dat ie terug ging naar zijn vrouw, terwijl zij op haar werk was. Maar dat is kennelijk uitgebreid besproken. ( ook per app, want zolang ie bij zijn vrouw woont kunnen ze niet te vaak afspreken, ook al is zijn vrouw volledig op de hoogte dat de relatie tussen TO en haar man nooit gestopt is. Dat vindt die vrouw helemaal prima.

Ik zou denken dat die man deurmatten verzamelt.
Alle gesprekken gaan per app tussen 9 en 17, volgens de laatste info. Dat biedt trouwens wel perspectief. Als er over acht maanden weer buiten werktijd gesproken mag worden, dan houdt ie weer meer dan genoeg tijd over om zelf te co-ouderen. Het samenwonen hoeft dan ook niet. Win-win-win, voor respectievelijk mister hotshot, dm1 en dm2.
Alle reacties Link kopieren
Dan is er ruimte voor een dm3!
Je moet in kansen denken
Madderijn schreef:
12-06-2019 18:04
Dan is er ruimte voor een dm3!
Je moet in kansen denken
Dat zou Maria von Trapp ook nog wel begrijpen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
En " niet vertellen is geen liegen" die heerlijke onwetende ontkenning, misschien is er zelfs al een dm3.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven