Leukk meisje

12-05-2019 14:09 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyhoi! Nieuw Topic :)

Ik was gistermiddag mijn auto aan het wassen en daarboven bij die wasboxen zit een soort wegrestaurantje.. nu was daar een meisje aan het werk met haar moeder, zij zelf was eerst aan het stofzuigen maar haar moeder ging weg dus ik dacht yess dan moet zij mij helpen hihi en ik deed me bestelling bij haar dus was alleen met haar en had toen haar snapchat gevraagd omdat ze cute is en ze zei glimlacherig jahoorr! en had haar toegevoegd. Ze kwam op mij de heletijd glimlacherig en beetje zenuwachtig over... Btw Ze is heel cute (cute glimlach, lief stemmetje, gwn super aardig!) En ben al eventjes met haar aan het praten op snapchat.. ze doet korfbal etc en die avond stuurdde ik snap naar haar van: ik zal me even beter voorstellen! ik ben raymon ben net 18j en ik kom uit (plaatsnaam) en zonder te vragen aan haar van stel jij je ook even voor zei ze direct Okee ik ben judith ben 16j en kom uit (plaatsnaam) dus wel lief haha maargoed toen ik daar dus was in die restaurant en zij was uien aan het snijden vroeg ik zo aan haar van en heb zin in de zomer? Alleen ze rea niet want was bezig en ik was met vriend van mij, dus toen ik cola afrekende vroeg ik nog een keer en toen zei ze ohww sorry ik dacht dat jij het tegen je vriend had maar jaa best erg, jij dan? Ik zei: ik heb ook erg zin in zomer ;) Maargoed, ze kwam op mij heel vrolijk over, haha had ook poosje met haar gepraat in die restaurant dus was best gezellig haha

Wat denken jullie?
Zou ze me wel interessant vinden
En tips?

Groetjes :)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk haha.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Te schattig deze post. Hoop dat mijn zoons ooit ook zo leuk over een meisje praten.

Gewoon een keertje wat leuks doen met haar. Zo leer je elkaar toch het beste kennen.
Alle reacties Link kopieren
Nou dames, stof de glazen bollen maar af... :fortune:
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
JollyRider schreef:
12-05-2019 14:13
Ik denk haha.
Wel beter dan hihi.
Alle reacties Link kopieren
Ze vind je leuk hoor. Lekker verder snapchatten.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Tormenta¿ schreef:
12-05-2019 14:14
Wel beter dan hihi.
Absoluut, ik hoop dat er wat moois van komt
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
12-05-2019 14:15
Absoluut, ik hoop dat er wat moois van komt
Zou cute zijn Jah.
Ik ga toch even tegen dochter zeggen dat ze niet zo snel vreemde mensen moet toevoegen op mobiel.
Ho Ho.
2019 schreef:
12-05-2019 14:20
Ik ga toch even tegen dochter zeggen dat ze niet zo snel vreemde mensen moet toevoegen op mobiel.
Ho Ho.
Mwoah.. Kijk naar Facebook. Daar worden mensen ook voor een zucht en een scheet aan toegevoegd.

Deze to komt wel lief over.

He he.
Ze geeft je haar snapchat dus interesse heeft ze sowieso anders zou ze dat niet doen. Gewoon door blijven praten en zo snel mogelijk haar uit vragen.
Alle reacties Link kopieren
Johh.. wat leukk.

Tips: gewoon gezellig blijven praten en letten op je spelling.
Afbeelding
Jullie komen op mij allebei heel gezellig over.
2019 schreef:
12-05-2019 14:20
Ik ga toch even tegen dochter zeggen dat ze niet zo snel vreemde mensen moet toevoegen op mobiel.
Ho Ho.
Vreemde mensen zijn vrienden die je nog niet ontmoet hebt.
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 12-05-2019 14:47
0.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat schattig :flirting:
Murrmurr schreef:
12-05-2019 14:46
Vreemde mensen zijn vrienden die je nog niet ontmoet hebt.
Das diep :thumbsup:
Ik hoopte op een leukere ontknoping; dat haar moeder en toch achter was gekomen en in detail beschreven hoe moeder op jou zou reageren. Ach; misschien herkent ze haar dochter in dit verhaal. Zou leuk zijn! Ik verwacht dan tenminste wat drama en zou het volledig begrijpen, al heb ik geen kinderen.
Maar helaas voor mij, vind ik al je verhaaltjes tot nu toe nogal ongeloofwaardig. Dus ik vrees dat dat drama aan mijn neus voorbij gaat.
Alle reacties Link kopieren
Tormenta¿ schreef:
12-05-2019 14:13
Te schattig deze post. Hoop dat mijn zoons ooit ook zo leuk over een meisje praten.

Gewoon een keertje wat leuks doen met haar. Zo leer je elkaar toch het beste kennen.
Dankjewel! Jaa ze is heel lief! Alleen weet niet echt goed hoe ik aan moet pakken. Afspreken wil ik zeker :)
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
12-05-2019 14:14
Ze vind je leuk hoor. Lekker verder snapchatten.
Jaaa? Zal je denken? :) alleen ze heeft mij nog niet uitzichzelf gesnapt met hey ofs maar zo vaak snap ik nog niet met dr want wil niet aandringen ofzo :)
Alle reacties Link kopieren
Tormenta¿ schreef:
12-05-2019 14:18
Zou cute zijn Jah.
Jaaa echt wel😝
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
12-05-2019 14:14
Ze vind je leuk hoor. Lekker verder snapchatten.
Ja hoor, dat denk ik ook.
Leuk man!
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Tormenta¿ schreef:
12-05-2019 14:22
Mwoah.. Kijk naar Facebook. Daar worden mensen ook voor een zucht en een scheet aan toegevoegd.

Deze to komt wel lief over.

He he.
Ik ben heel normale jongen hoorr en eigg soms te lief gwn haha (hoor ik van vrienden)
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
12-05-2019 14:26
Ze geeft je haar snapchat dus interesse heeft ze sowieso anders zou ze dat niet doen. Gewoon door blijven praten en zo snel mogelijk haar uit vragen.
Okee toppie! Yes hihi maar verdere tips? Hoe dr zo snel mogelijk mee uit vragen :)
Alle reacties Link kopieren
erizito schreef:
12-05-2019 14:28
Johh.. wat leukk.

Tips: gewoon gezellig blijven praten en letten op je spelling.
Dat komt zeker goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven