De (bloedmooie) jonge collega van mijn man.....

16-05-2019 18:59 778 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft onlangs een bloedknappe assistente aangenomen. Ze werken 5 dagen in de week heel intensief samen. En iets waar ik nooit last van heb gehad tijdens ons meer dan 20 jarige huwelijk, speelt ineens de kop op: ik ben jaloers!
Alle cliche's zijn waar ineens. Hij werkt over. Hij praat veel over haar. Hij heeft mij, omdat ik hem gezegd heb dat het niet okay voelt, haar linkedin laten zien en ze heeft flink wat noten op haar zang en is een jonge, slanke en knappe blondine. En ik vind het enorm stom van mezelf dat ik hiermee zit. Ik wil er thuis niet teveel de nadruk op leggen maar het is wel zo dat zij elkaar vaker zien dan wij. Dat ze samen lunchen. En dat ik de drukke werkende moeder ben die vaak tegen de tijd dat hij thuiskomt uitgeblust op de bank hang.
De klapper was dat hij net thuiskwam en vertelde dat hij in sept een week op zakenreis gaat en zij meegaat ( Zuid Spanje) Toen ik zei dat ik bij deze mijn veto ging inzetten werd hij boos. Wat kon hij doen? Alle knappe vrouwen niet uitnodigen voor gesprek, alle knappe assistentes niet meenemen op zakenreis? Wat zal zijn baas wel niet van die fratsen vinden. Ik moest hem vertrouwen. Want hij is niet 'zo'n man'. En nu denk ik: jaja, dat zeggen ze allemaal, ik ben gekke henkie natuurlijk niet. Dit is gewoon de kat op het spek binden. Ik voel me ontzettend stom. Want we hebben verder een prima huwelijk. En ik ben zelf ook een knappe vrouw dus ik heb op zich geen reden om onzeker te zijn. En toch ben ik het. Ineens.
Ga mee op reis! Kijk hoe hij daar op reageert.
anoniem_126923 wijzigde dit bericht op 16-05-2019 19:02
50.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zorg dat hij jou aantrekkelijk blijft/gaat vinden. Zorg dat ie regelmatig bij jou zijn zak kan leegmaken dan is hij daar geen ander voor nodig.

Veel hoofdpijn is nu niet handig.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Meegaan. Als hij niet wil dat je meegaat weet je hoe laat het is.
Alle reacties Link kopieren
Lopervanhiernaardaar schreef:
16-05-2019 19:02
Zorg dat hij jou aantrekkelijk blijft/gaat vinden. Zorg dat ie regelmatig bij jou zijn zak kan leegmaken dan is hij daar geen ander voor nodig.

Veel hoofdpijn is nu niet handig.
Ik ben aantrekkelijk en ik weet dat hij dat ook vindt. Maar waar het om gaat is dat na zoveel jaar iedereen natuurlijk in meer of mindere mate ontvankelijk is voor jong schoon, zeker als ze jouw vakgebied en hobby's delen. Zoals in dit geval. Mijn man zijn vakgebied is nogal specifiek en ik kan daar met hem nooit echt over praten, ja en nu heeft hij haar.
Ik baal enorm. En ik vind het echt bepaald geen leuk gevoel. En ze is heel-erg-knap!
Alle reacties Link kopieren
Is het nodig, als in zonder kan echt niet, dat zij mee op die zaken trip gaat?

Ergens snap ik je wel, zeker ook naar aanleiding van zijn reacties.
Het overwerken deed hij eerder nooit? Over een andere collega sprak hij eerder ook nooit?
Tja of ze nu samen op zakenreis gaan of niet; als ze iets met elkaar willen doen gebeurt dat toch wel.
Hoe is jullie relatie verder? Doen jullie veel dingen samen, vinden jullie elkaar nog aantrekkelijk, hebben jullie nog goede gesprekken? Ik vraag me af waar de jaloezie vandaan komt.
En wie zegt dat die knappe intelligente jonge deerne op jouw middelbare, getrouwde man valt?
Alle reacties Link kopieren
LadyLola schreef:
16-05-2019 19:05
Is het nodig, als in zonder kan echt niet, dat zij mee op die zaken trip gaat?

Ergens snap ik je wel, zeker ook naar aanleiding van zijn reacties.
Het overwerken deed hij eerder nooit? Over een andere collega sprak hij eerder ook nooit?
Overwerken gebeurde soms. En nu wel vaker. Hij moet haar immers inwerken. Hij vertelt wel eens over andere collega's maar doet een beetje typisch als het over haar gaat. Maar het kan heel goed dat ik spoken zie en hij dat aanvoelt en daar vanzelf wat iebelig van wordt.
Ik heb al voorgesteld mee te gaan op reis maar hij weet net zo goed als ik dat ik dan net met een opleiding ben begonnen en helemaal niet weg kan.
anoniem_386208 wijzigde dit bericht op 16-05-2019 19:09
0.14% gewijzigd
Wittelamp schreef:
16-05-2019 19:06
En wie zegt dat die knappe intelligente jonge deerne op jouw middelbare, getrouwde man valt?

Dat wilde ik net zeggen. :-D :high5:
Is hij ineens gaan overwerken, of deed hij dat altijd al? Gaan ze samen op zakenreis, of gaan er meer mee?
Alle reacties Link kopieren
Wittelamp schreef:
16-05-2019 19:06
En wie zegt dat die knappe intelligente jonge deerne op jouw middelbare, getrouwde man valt?
Niemand. Dat is het stomme ook.
Maar macht erotiseert en mijn man is een behoorlijk knappe man.
Alle reacties Link kopieren
Ze is eind twintig en heeft geen man en kinderen. Heeft alle tijd van de wereld en een arbeidsethos van hier tot aan de maan. Dus nee alles in dit verhaal zit tegen. En kan helemaal zo zijn dat ik beren zie zonder redenen maar toch is er een alarmpje bij mij afgegaan en die kan ik niet negeren. Maar ik weet er geen raad mee. Want wat kan ik er mee? Ik kan hem moeilijk verplichten haar te ontslaan of zoiets.
Alle reacties Link kopieren
lolly-pop schreef:
16-05-2019 19:08
Is hij ineens gaan overwerken, of deed hij dat altijd al? Gaan ze samen op zakenreis, of gaan er meer mee?
Samen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je hier een gevalletje om-denken op mag loslaten.
Je hoeft niet aantrekkelijker te zijn dan voorheen, ben je gek! Dat hou je toch ook geen jaren vol? Je man heeft ooit voor je gekozen omdat hij jou de leukste, mooiste en liefste vindt en waarom zou hij dat in godsnaam op het spel zetten?

En mocht het nou toch gebeuren hè, mocht hij nou toch bezwijken voor haar charmes dan is dat zo. Er is werkelijk helemaal niks wat jij kunt doen om dat tegen te gaan. Sterker nog, áls hij het doet hoop ik dat hij zijn mond tegen je houdt want op zich kan vreemdgaan niet zo heel veel kwaad. (jaja, viva, ik weet het, dit mag ik niet schrijven), het wordt pas een probleem als jij het weet.
...
Alle reacties Link kopieren
Vixxen schreef:
16-05-2019 19:05
Tja of ze nu samen op zakenreis gaan of niet; als ze iets met elkaar willen doen gebeurt dat toch wel.
Hoe is jullie relatie verder? Doen jullie veel dingen samen, vinden jullie elkaar nog aantrekkelijk, hebben jullie nog goede gesprekken? Ik vraag me af waar de jaloezie vandaan komt.
Ik ook :"-(
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken. Zo te lezen zit het tussen jou en je man wel prima! Misschien een idee om haar zelf een keer te ontmoeten? Dat neemt misschien je jaloezie wat weg? Succes!
Alle reacties Link kopieren
Dwing jezelf om niet meer jaloers te zijn. Niks is zo onaantrekkelijk als een dwingende jaloerse vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Hou oud is je man?
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
koko67 schreef:
16-05-2019 19:14
Dwing jezelf om niet meer jaloers te zijn. Niks is zo onaantrekkelijk als een dwingende jaloerse vrouw.
Helemaal met jou eens. Ik vind dit gevoel dan ook niks aan. Ik herken het ook niet.
Mijn huwelijk was en is altijd goed.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ae mannen vallen standaard op slank en blond?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Enniepennniee schreef:
16-05-2019 19:13
Ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken. Zo te lezen zit het tussen jou en je man wel prima! Misschien een idee om haar zelf een keer te ontmoeten? Dat neemt misschien je jaloezie wat weg? Succes!
Ja ik zou dat wel willen maar zou niet weten hoe ik dat moet organiseren. Ik heb zijn collega's nog nooit ontmoet en hij de mijne ook niet. Zakelijke etentjes zijn nooit voor de partners en op zakenreis ga ik nooit mee ivm de kinderen en mijn eigen werk.
Omgekeerd net zo. Hij kent mijn collega's ook alleen maar vanuit verhalen van mij.
Waarom vertrouw jij je man niet? Jouw wantrouwen jegens hem kan m zomaar in haar armen drijven. Want als zij in jouw hoofd zit, wordt je die chagrijnige zeur vrouw die m niet begrijpt.

De geschiedenis due jullie samen hebben zou genoeg moeten zijn. En sls ze verliefd worden en hij wil vreemdgaan is er niets dat jij daar aan kunt doen. Vervelend maar waar.

Ik heb ook veel knappe charismatische collega’s. Maar ik zou mijn gezin en mijn thuis nooit op het spel zetten en ik vind mijn werk ook veel te leuk om mijn baan op het spel te zetten voor een affaire. Je man denkt daar vast net zo over. En weet je, hij kan ook vreemdgaan met een lelijke collega.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
16-05-2019 19:17
Oh, ae mannen vallen standaard op slank en blond?
Haha, nee dat natuurlijk niet. Maar zij is wel echt heel erg aantrekkelijk hoor. Dat zie ik ook wel. En dat vindt hij ook want dat heeft hij mij meerdere keren verteld.
Je kan het hem ook gewoon een keer gunnen toch. Hoe vaak in zijn leven komt zo'n buitenkansje nou voorbij ?

En ze hoeft hem echt niet voor een relatie hoor....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven