Ik word gek van de sexdrang van mijn man.

23-05-2019 06:37 298 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft een heel hoog libido. Dat wist ik al van in het begin van de relatie. Toen was alles nog koek en ei maar ondertussen zijn we 16 jaar samen en hebben we een kindje van 5 jaar. De drang naar sex blijft en hij zet me erg vaak onder druk. Ik "moet" en dit is ondertussen zo erg geworden dat ik helemaal niet meer bij hem wil zijn. Ik ben de constante druk gewoon helemaal beu en ik voel me gewoon boos.

Een paar dagen geleden is de boel geëscaleerd. Er was een mogelijkheid om te vrijen maar mijn man sliep nog (slaapt geregeld uit tot de middag) en verwachte dat ik hem zou wakkermaken met sex. Dat heb ik niet gedaan, ik heb in de tuin gewerkt en dacht er gewoon helemaal niet aan. De ruzie die daarop volgde was 1 van de ergste tot nu toe. Hij riep tegen onze zoon dat "hij later zeker een vrouw moest zoeken die elke dag op hem wil kruipen of dat het anders niet goed ging komen". Hij zei ook dat hij soms zo gefrustreerd is dat hij het ondermijnd als ik mijn kind probeer op te voeden door ertussen te komen. Toen hij zag dat ik dat enorm erg vond heeft hij die woorden teruggenomen :-S. Wat ik wel elke dag te horen krijg is dat ik "niet normaal" ben en dat er iets met me scheelt omdat ik niet zoveel sex wil. Ik denk er gewoon niet aan. Nu ben ik wel van plan een therapeut te zoeken. Maar het gevoel dat ik het he-le-maal gehad heb met de contante druk naar sex gaat niet weg. Er zijn natuurlijk nog veel dingen waar hij ongelofelijk veeleisend in is. Hij is soms arrogant en wil veel bevestiging maar tegelijkertijd heeft hij een groot minderwaardigheidscomplex en faalangst. Ik moet heeeel vaak hem complimenten geven. Ik krijg ook weinig terug behalve gezaag. Ik zie nu even niet meer in waarom we samen verder kunnen.

De enige reden is onze zoon, die wil ik dat eigenlijk geen scheiding aandoen. Daarbij, mijn man kan nergens naartoe en heeft hij niet genoeg geld. (ik heb het financieel wat makkelijker en daar kan hij van mee profiteren). Ik vrees dat als we uit elkaar gaan hij alles op mij gaat schuiven, zelf het grote slachtoffer gaat spelen en dit ten koste gaat gaan van mijn zoontje. Ik wil ALLES doen voor mijn kindje, eventueel bij hem blijven als dit mijn kind ten goede komt, maar de sex-drang moet eindigen. Desnoods zoekt hij maar een minnares. In therapie wil hij niet want met hem scheelt niets...


Update op pagina 10
anoniem_386417 wijzigde dit bericht op 29-09-2019 17:04
3.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat van je kind gaat er ook op vooruit. Dit is toch geen leven voor jou, en je kind?
Als je bij hen weg gaat gaat zeker ook het leven van jouw kind vooruit. Hij leeft nu met een vader die zijn moeder zo behandeld en wordt er zelfs in betrokken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg het zelden, maar nu wel, het klinkt alsof je beter af bent zonder deze man.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Maar je wil je zoon wel zo'n vader aandoen? Dit is het voorbeeld dat hij krijgt. Hoe een relatie in elkaar zit. Hij betrekt je zoon nu ook bij jullie relatieperikelen. Hij ondermijnt je en maakt opmerkingen over seks naar je zoon.

Je man vindt zich nu ook al een slachtoffer daar verandert niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Continu? Hoe vaak wil hij seks? Hoe vaak jij? Al eens rustig gepraat, dus niet in het heetst van de strijd?
Alle reacties Link kopieren
Bloemsuiker schreef:
23-05-2019 06:37
Hij riep tegen onze zoon dat "hij later zeker een vrouw moest zoeken die elke dag op hem wil kruipen of dat het anders niet goed ging komen"....

De enige reden is onze zoon, die wil ik dat eigenlijk geen scheiding aandoen.
Maar je vindt het wel oké dat jouw kind hieraan blootgesteld wordt?
Lees alsjeblieft je verhaal nog een keer door en neem dan een beslissing... IN HET BELANG VAN JOUW KIND!
Sorry voor de hoofdletters maar volgens mij moet je ECHT wakker geschud worden.

Andere optie: je man moet in therapie. Of jullie samen. Maar zijn gedrag (naar jullie kind toe ook) is niet normaal.
'Soul mate' isn't a pre-existing condition. It's earned over time.
(Pamela Druckerman)
Alle reacties Link kopieren
Ga bij hem weg, niet om de man die hij is, maar om de vader die hij is
Inderdaad. Je man is degene die zich niet normaal kan gedragen. Je zoontje blootstellen aan jullie relatiedynamiek komt hem echt niet ten goede. Hoe naar een scheiding ook is.
Alle reacties Link kopieren
Je kind is 5! Het is sowieso niet bepaald sjiek om zoiets tegen je kind te zeggen, maar tegen een kind van 5 is dat volkomen gestoord. Zijn leven zal er wel zeker op vooruit gaan als hij niet meer hoeft mee te maken hoe zijn vader zijn moeder en hem behandelt.
Het is heel prijzenswaardig om je kind een intact gezin te gunnen, maar ouders die bij elkaar blijven zijn zeker niet in alle gevallen het beste wat je voor je kind kunt doen.
Hij wil geen therapie, aan hem mankeert niets. Zolang hij zelf niet inziet dat zijn bovenkamer niet op orde is kun jij weinig meer doen dan het beste kiezen voor jezelf en je kind.
En dat is niet blijven slikken in de hoop dat hij ooit uit zichzelf het licht gaat zien.
lafleurnoire wijzigde dit bericht op 23-05-2019 08:16
0.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als jouw leven erop vooruit gaat, gaat het leven van je kind er ook op vooruit!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Vreselijk. Maak een plan om te vertrekken.
Alle reacties Link kopieren
Probeer hem over te halen om samen in therapie te gaan. Jullie relatie kan wat hulp gebruiken
Alle reacties Link kopieren
Wat een verschrikkelijke situatie. Dit is echt niet normaal hoor. Je man zet je onder druk om sex met hem te hebben? (6)

Doe jezelf en je kind een plezier en maak een exit-plan. Als jij aan deze relatie onderdoor gaat heeft jouw zoon er ook niets aan.

Heel veel sterkte. Vind het oprecht heel rot voor jullie.
LaFleurNoire schreef:
23-05-2019 08:14
Je kind is 5! Het is sowieso niet bepaald sjiek om zoiets tegen je kind te zeggen, maar tegen een kind van 5 is dat volkomen gestoord. Zijn leven zal er wel zeker op vooruit gaan als hij niet meer hoeft mee te maken hoe zijn vader zijn moeder en hem behandelt.
Het is heel prijzenswaardig om je kind een intact gezin te gunnen, maar ouders die bij elkaar blijven zijn zeker niet in alle gevallen het beste wat je voor je kind kunt doen.
Hij wil geen therapie, aan hem mankeert niets. Zolang hij zelf niet inziet dat zijn bovenkamer niet op orde is kun jij weinig meer doen dan het beste kiezen voor jezelf en je kind.
En dat is niet blijven slikken in de hoop dat hij ooit uit zichzelf het licht gaat zien.
Nou dit dus.
Jezus zeg, ik heb met open mond zitten lezen. Zoiets zeg je toch niet tegen een kind van 5????
Ik heb zelf een hoog libido maar kom op zeg. Dit vind ik wel echt ver gaan. En je moet niks.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, deze man heeft totaal geen respect voor jou als persoon.

Kies voor jezelf, wil hij niet als een volwassenen praten en na elkaar luisteren, dan zou ik de relatie beëindigen.

Dit is niet het beste voorbeeld van een man voor je zoontje.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het leven van je kind er ook op vooruit gaat zonder hem. Iemand die zich zo opstelt naar zijn vrouw kan toch onmogelijk een écht leuke vader zijn? Misschien voor de buitenkant, maar écht...?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Weggaan bij deze man!! Laat hem maar op zoek gaan naar een nieuwe vrouw die continu seks met hem wil en hem financieel steunt. En hem continu van complimentjes voorziet :facepalm: Klinkt echt als een kneusje.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
23-05-2019 08:16
Als jouw leven erop vooruit gaat, gaat het leven van je kind er ook op vooruit!
Nee dat is lang niet altijd waar.
Zo kan een vader of moeder heel gelukkig zijn met een nieuwe partner maar daar wordt een kind niet gelukkig van.

In dit geval wordt het kind ook niet gelukkig als vader en moeder bij elkaar blijven. Kind krijgt ook een totaal verknipt beeld mee can wat normaal is hoe mannen en vrouwen met elkaar omgaan.

Ik zou als ik to was eens een maand in een vakantiehuisje of zo gaan zitten.

Dan komt haar man erachter dat het knap lastig is om een vrouw te vinden die elke dag seks wil en zit hij misschien wel de hele maand zonder.

Hopelijk draait hij dan bij. En anders weg wezen bij zo'n man die meent om zoon in zijn kamp te moeten krijgen bij een ruzie tussen jullie.
Wat ik lees:
Een hardwerkende moeder die veel te bieden heeft.
Een man die daarvan financieel profiteert, heel veel eist qua aandacht, zijn sexleven wil bespreken met een kleuter, en geen intimiteit wil maar om de zoveel tijd klaar moet komen en met zijn driften op een onvolwassen manier omgaat.
Ik lees geen moeite voor een bijdrage aan jouw geluk.
Ik zou als ik jou was voor jezelf bedenken wat je zoekt in een relatie en dat eens met hem bespreken.
Omdat ik vanuit hier niet kan bepalen of hij die ruimte zo heeft genomen of jij het door onduidelijk zijn zomaar hebt gegeven, of iets ertussenin.
Alle reacties Link kopieren
Ongekend. Ik herken het gedrag een beetje van mijn vader. We logeerden eens 5 dagen bij mijn tante, allemaal op 1 kamer. Toen was mn vader boos want hij had al 5 dagen ‘niet kunnen rukken’. En hij had ‘zulke eieren’. Echt ik voelde mij toen echt naar, alsof het allemaal mijn schuld is. Ook nu nog van die grapjes dat als mijn vriend vervelend doet dat hij moet oppassen, anders ‘mag hij een week niet’. Echt vreselijk toch..


Maar goed, hij kan toch de hand even aan zichzelf leggen als hij zo’n drang heeft. En hoe vaak wil hij dan dat je sex met hem hebt?
Waarom moet jij in therapie?
De indruk die ik krijg van je OP is dat jij je onderdanig opstelt en je aanpast naar zijn grillen, terwijl hij eigenlijk een lapzwans is die halve dagen slaapt, jouw nodig heeft om zijn ego hoog te houden en je ziet als seksspeeltje.

Waarom laat je over je heenlopen? Jij hebt duidelijk de broek aan in deze relatie? Hij heeft jouw nodig voor zijn levensonderhoud, voor zijn eigenwaarde en als voorziening van zijn behoeften.

Stel je dus ook zo op. Hij eist seks? Mooi niet, hij wacht maar tot jij zin hebt en ik een man die halve dagen slaapt heb jij dus géén zin; een man die stofzuigt en voor je kookt, dat is pas sexy. Dus hup, hup. Aan de slag!
Aangezien jij geen therapie nodig hebt kan hij je staande afspraak overnemen en daar eens bespreken hoe hij zijn eigenwaarde zélf hoog kan houden, zonder jouw daarbij te kleineren.
Kan hij niet met deze nieuwe assertieve vrouw overweg? Prima, dan is daar de deur. Ga je eigen broek maar eens ophouden, dan...

TO. Jij hebt echt alle macht in handen hier, maar toch draag je die over aan hem, met een strikje er om. Dat is die man echt niet waard!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf opgegroeid met ouders die veel ruzie hadden en eigenlijk wel wilde maar niet durfden te scheiden. Of ze voor mij bij elkaar zijn gebleven of omdat ze gewoon te bang waren voor alle veranderingen weet ik niet. Wel weet ik zeker dat het voor mij beter was geweest als ze uit elkaar waren gegaan. Ze waren ongelukkig, ik kreeg veel mee van hun ruzies en werd er soms ook in betrokken. Ik heb nooit een fatsoenlijk voorbeeld gehad.

Het klinkt alsof het voor jullie zoon heel veel beter is om uit elkaar te gaan. Ik was nu een gelukkiger mens geweest als mijn ouders destijds ook die knoop hadde doorgehakt.
Wat een nare man. Ga weg ga weg ga weg ga weg ga weg
Alsjeblieft
GA WEG
Alle reacties Link kopieren
geez dat zegt hij tegen een kleuterzoontje O_O
je moet je nooit tot sex laten dwingen of het tegen je zin doen
misschien helpt relatietherapie nog waarin je dit heel duidelijk maakt en daarin zal de therapeut gewoon achter je staan .dat hij veel complimenten wil en onzeker is reageert hij op jou af als je hem afwijst met sex voelt hij zich natuurlijk weer onzeker hij heeft een probleem en verziekt daarmee ook het leven van jou en jullie zoontje.ik denk niet dat dit karakter veranderen zal eerlijk gezegd ,wellicht zelfs gaat stalken om zijn zin te krijgen maar dat is wat ik als buitenstaander denk van na dat ik dit lees.hoop voor je dat het anders loopt.laat je in elk geval niet dwingen en denk aan jezelf en je kind

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven