1e date en hij wil weinig moeite doen?

09-06-2019 14:03 496 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ,

Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...

Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.

Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?

Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.

Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
Alle reacties Link kopieren
Ja, je reageert onderdreven. Vind ik dan hè.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ja, ik vind zijn voorstel heel normaal.
Je bent geen prinsesje he?
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer zelf met voorstel komen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ja ik vind het overdreven gezeur.
Maar goed, als jij het een afknapper vindt, dan zou ik hem blokkeren en naar een nieuwe zoeken.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
09-06-2019 14:05
Ja, ik vind zijn voorstel heel normaal.
Je bent geen prinsesje he?
Dit. En als je het te ver vindt, dan stel je een andere plaats voor.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
09-06-2019 14:06
Ja ik vind het overdreven gezeur.
Dat vroeg ze niet!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Iemand nodigt jou uit en dat verwacht je dat hij naar jouw stad komt? De logica ontgaat me volledig.
Alle reacties Link kopieren
Dan had je niet aan hem moeten vragen 'Waar spreken we af?', maar hem gewoon meteen kunnen vragen of hij dan naar Amsterdam toe wilde komen.
feow schreef:
09-06-2019 14:07
Dat vroeg ze niet!

O. Refrase. Ja ik vind dat je overdreven reageert.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo prinsesje? Hij nodigt mij toch uit ?
Ik vind het veelzeggend over hoe zijn persoonlijkheid is. Hij vroeg ook gelijk of ik een rijbewijs heb, nou ik ben niet van plan elke keer die richting op te gaan mocht het klikken. Ik val op een man die zich als een gentleman gedraagt
roos2019 schreef:
09-06-2019 14:08
Hoezo prinsesje? Hij nodigt mij toch uit ?
Ik vind het veelzeggend over hoe zijn persoonlijkheid is. Hij vroeg ook gelijk of ik een rijbewijs heb, nou ik ben niet van plan elke keer die richting op te gaan mocht het klikken. Ik val op een man die zich als een gentleman gedraagt

Ja, dan ga je naar iemand toe als je een uitnodiging krijgt.
Heb je hem al een tegenvoorstel gedaan? Utrecht of zo?
Of zeg dat je kaartjes voor iets in Amsterdam kunt regelen.
Ja, je reageert overdreven en je stelt je aan.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
09-06-2019 14:09
Ja, dan ga je naar iemand toe als je een uitnodiging krijgt.
Nog nooit meegemaakt. Gelukkig waren mijn exen wel allemaal gentlemans.
roos2019 schreef:
09-06-2019 14:08
Hoezo prinsesje? Hij nodigt mij toch uit ?
Ik vind het veelzeggend over hoe zijn persoonlijkheid is. Hij vroeg ook gelijk of ik een rijbewijs heb, nou ik ben niet van plan elke keer die richting op te gaan mocht het klikken. Ik val op een man die zich als een gentleman gedraagt
Maar waarom hier de vraag stellen als jouw mening hierover duidelijk is?

Blijkbaar zien wij het allemaal anders
pamelacourson schreef:
09-06-2019 14:06
Dit. En als je het te ver vindt, dan stel je een andere plaats voor.
Of je spreekt helemaal niet met hem af... en vraagt de buurman op de hoek met bierbuik en hazentanden of die een keer op date met je wil.
Ook nog een optie.
Overigens Den Haag ligt niet in Afghanistan hoor TO...
roos2019 schreef:
09-06-2019 14:08
Hoezo prinsesje? Hij nodigt mij toch uit ?
Ik vind het veelzeggend over hoe zijn persoonlijkheid is. Hij vroeg ook gelijk of ik een rijbewijs heb, nou ik ben niet van plan elke keer die richting op te gaan mocht het klikken. Ik val op een man die zich als een gentleman gedraagt
Nou simpel toch? Dan ga je niet en zet je in je profiel dat je een man in Amsterdam zoekt. Klaar.
Alle reacties Link kopieren
Coconuts12 schreef:
09-06-2019 14:11
Nou simpel toch? Dan ga je niet en zet je in je profiel dat je een man in Amsterdam zoekt. Klaar.
Ik zoek geen man in Amsterdam. Ik zoek een man die begrijpt dat als je eerste keer afspreekt het attent is om naar de stad van de vrouw te gaan.
roos2019 schreef:
09-06-2019 14:10
Nog nooit meegemaakt. Gelukkig waren mijn exen wel allemaal gentlemans.

Die vreemdgaande knakker die je voor een 20-er heeft ingeruild ja?
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
09-06-2019 14:08
O. Refrase. Ja ik vind dat je overdreven reageert.
Doe nog eens een poging.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
roos2019 schreef:
09-06-2019 14:08
Hoezo prinsesje? Hij nodigt mij toch uit ?
Ik vind het veelzeggend over hoe zijn persoonlijkheid is. Hij vroeg ook gelijk of ik een rijbewijs heb, nou ik ben niet van plan elke keer die richting op te gaan mocht het klikken. Ik val op een man die zich als een gentleman gedraagt
Jeetje, wat lijk je mij een moeilijk mens. En er nu al vanuit gaat dat je elke keer naar hem toe moet... relax een beetje. Anders zeg je die date lekker af, bespaart hem ook een hoop tijd en teleurstelling als hij door krijgt hoe je bent.
roos2019 schreef:
09-06-2019 14:12
Ik zoek geen man in Amsterdam. Ik zoek een man die begrijpt dat als je eerste keer afspreekt het attent is om naar de stad van de vrouw te gaan.
Nou, dan zet je er dat in. Moeilijk gedoe.
feow schreef:
09-06-2019 14:12
Doe nog eens een poging.

Onderdreven :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven