Update: iemand dit ooit zo gevoeld?

09-06-2019 19:31 23 berichten
Hoi allemaal... Even een update en misschien herkent iemand zich erin. Ik vind mezelf zo goedkoop ergens. Ik heb nog steeds contact met een man (4 a 5 maanden) en heb met vlagen ook echt wel verliefde kriebels voor hem. De seks voelt ook steeds beter maar toch heb ik elke keer na de seks weer twijfels.. alsof het het net niet is zeg maar. Vergelijk misschien ook met mijn ex. Dan wil ik het liefste heel hard wegrennen.
Ook vind ik hem dan gewoon niet meer aantrekkelijk zonder kleren aan terwijl ik daarvoor met de kleren aan.. wel met hem het bed in wil. En ik weet inmiddels wat eronder zit. Wat is dit dan in hemelsnaam? Ik word echt gek van mezelf. Gewoon urenlang praten of knuffelen enzo lukt wel maar na de seks voel ik me slecht dus en wil ik vluchten. Niet verliefd genoeg?? Maar moet dat? Ben eerder hoteldebotel geweest maar werd toen bezeikt.. of dat nou zo goed was...

Heb aangegeven het contact te willen breken maar hij geeft aan dat ik vlucht voor een relatie en houdt voet bij stuk. Iemand dit al eens meegemaakt? Eigenlijk lijk ik dus enkel terug te krabbelen na de seks.. of op basis van zijn lichaam?

Durf hem dit natuurlijk niet te zeggen, vind het nogal kwetsend. Iemand tips of hetzelfde meegemaakt ?
je bent niet verliefd
klaar
je vindt hem niet aantrekkelijk
is geen hoge wiskunde
Echte liefde voel je en met zo’n iemand wil je ook het bed in duiken (Even A-seksuelen, getraumatiseerden of mensen met andere seksuele problematieken daar gelaten)

Als jij hem wel fijn vindt om mee te praten en te knuffelen, maar de seks staat je niet aan, dan ben je niet verliefd.

Misschien kan dit gewoon een fijne vriendschap voor je zijn?
dat hij jouw wens om het contact te verbreken niet respecteert is al genoeg reden om te stoppen met deze meneer. Tel daarbij op dat hij niet aantrekkelijk is en je niet verliefd bent en misschien nog aan je ex denkt dan is het over en sluiten
en de boodschap lijkt me vrij simpel: ik ben niet verliefd op je en ga dat ook niet worden, ik wil dus geen relatie met je. doei
Je vindt hem niet leuk genoeg en hij is ook een beetje een eikel
Alle reacties Link kopieren
In dit geval zou ik toch gehoor geven aan je gevoel hierover.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
09-06-2019 19:35
je bent niet verliefd
klaar
je vindt hem niet aantrekkelijk
is geen hoge wiskunde
+1
Ben er ook bang voor dat ik hem niet leuk genoeg vind. Het is dubbel want misschien liet ik het verkeerd overkomen maar het is echt een leuke nette lieve man. Misschien heb ik het daarom geforceerd. Een toekomst met hem zou goed kunnen zijn en past ook bij hetgeen ik zou willen.

Ik keek eerst wel steeds of ik berichtjes had enzo en was ook blij dat ik hem kon zien (nog wel). Maar sinds het een niveau serieuzer werd kreeg ik het dus benauwd en met name na de seks.

Hij zegt nu van al wil je niet meer afspreken en alleen maar appen of moeten we op een andere wijze rustig aan doen..ik werk overal aan mee. Je bent te leuk om te laten schieten dus neem je tijd etc etc. Ik vind dit ook zo zielig voor hem en tegelijkertijd ook weer zo lief. Hoezo om gek van te worden die twijfels..

We hebben absoluut een klik. Ik denk echt dat hij in een ander lijf ofzo gewoon perfect voor me was. Dat is ook waarom ik dan tegen mezelf zeg en me afvraag: kun je daar nou niet doorheen kijken? Het is zo goedkoop eigenlijk van me dat ik dat zo zwaar laat wegen. En opgewonden raak ik ook gewoon enzo, ik denk alleen meer van wat hij bij mij doet dan van hem zelf. Het is echt daarna dat ik me pas zo rot voel. Ik ben wellicht te kritisch maar zou niet weten hoe ik dat nare gevoel na de seks met name kan veranderen.
Was ik maar minder kritisch!

Gedoe zeg... denk idd maar definitief afkappen. Bende.
Alle reacties Link kopieren
Als ik verliefd ben, vind ik een man mooi, raak opgewonden van hem en wil graag bij hem zijn. En ik ben dan trots als hij naast mij staat of kan zeggen kijk dit is hem, leuk is hij!
Ik geloof niet in sprookjes en de prins op het witte paard, weet inmiddels dat die prins een lompe boer op een ezel kan zijn die ik gewoon anders heb gezien. Maar goed zo hoort verliefdheid wel te voelen toch? Verliefd zijn is heerlijk en soms doodeng ook.
Maar als ik je verhaal lees kom je gewoon niet verliefd over.
Je gevoel weet wat je verstand niet wil geloven. Hij is het niet. Helaas. Wees duidelijk naar hem. Hij krijgt nu signalen die elkaar tegenspreken. Dat zou je andersom ook niet leuk vinden.
Je bent niet verliefd, vind hem niet aantrekkelijk en hij kan deze feiten niet accepteren.

Hoezo is het voor jou moeilijk om tegen hem te zeggen dat t m niet gaat worden?
Cleidy36 schreef:
10-06-2019 07:34
Je bent niet verliefd, vind hem niet aantrekkelijk en hij kan deze feiten niet accepteren.

Hoezo is het voor jou moeilijk om tegen hem te zeggen dat t m niet gaat worden?

Dankjewel voor je reactie. Ik denk omdat ik hoopte dat ik me over die lichamelijke kenmerken heen kon zetten. Ik vind hem wel aantrekkelijk met kleding aan en in zijn doen en laten. Orgasmes zijn er ook enzo. Het is gewoon alleen niet volmaakt inderdaad. Misschien ben ik bang dat ik geen soortgelijke man ga vinden... En weer val voor een heel aantrekkelijke man maar dan met de rest kut..

Ik las ook hier dat sommigen verliefdheid niet nodig vinden of dit later alsnog kwam... daarom wilde Ik het een kans geven zeg maar. :(
Alle reacties Link kopieren
Anoniem1210 schreef:
10-06-2019 09:16
Dankjewel voor je reactie. Ik denk omdat ik hoopte dat ik me over die lichamelijke kenmerken heen kon zetten. Ik vind hem wel aantrekkelijk met kleding aan en in zijn doen en laten. Orgasmes zijn er ook enzo. Het is gewoon alleen niet volmaakt inderdaad. Misschien ben ik bang dat ik geen soortgelijke man ga vinden... En weer val voor een heel aantrekkelijke man maar dan met de rest kut..

Ik las ook hier dat sommigen verliefdheid niet nodig vinden of dit later alsnog kwam... daarom wilde Ik het een kans geven zeg maar. :(
Goed toch dat je het een kans hebt gegeven. Het heeft alleen niet gebracht wat je hoopte.

Dat hij zegt neem je tijd enz komt vrij wanhopig over. Iemand jouw gedrag zo accepteert is niet perse lief. Hij legt ook alle macht in jouw handen waardoor de relatie nu al compleet scheef loopt.

Hoe is de sex? Is het vooral verliefde sex van zijn kant? Waarbij jij deze gevoelens totaal mist en het daardoor ook niet goed voelt?


Ik zou ermee stoppen. Verliefdheid is niet perse nodig. Maar die nare gevoelens na de sex die zijn echt wel een teken aan de wand, dit moet je jezelf niet aan willen doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik berken het wel een beetje. Ooit zo'n date gehad, hele lieve vrouw en we hadden veel lol samen, maar ik voelde niks sexueels bij haar, dus dat werd hem niet tot haar grote verdriet Er is dus niks goedkoops aan. Als je die aantrekking niet hebt, werkt net gewoon niet.
creativeguy wijzigde dit bericht op 10-06-2019 10:00
33.00% gewijzigd
Trien30 schreef:
10-06-2019 09:30
Goed toch dat je het een kans hebt gegeven. Het heeft alleen niet gebracht wat je hoopte.

Dat hij zegt neem je tijd enz komt vrij wanhopig over. Iemand jouw gedrag zo accepteert is niet perse lief. Hij legt ook alle macht in jouw handen waardoor de relatie nu al compleet scheef loopt.

Hoe is de sex? Is het vooral verliefde sex van zijn kant? Waarbij jij deze gevoelens totaal mist en het daardoor ook niet goed voelt?


Ik zou ermee stoppen. Verliefdheid is niet perse nodig. Maar die nare gevoelens na de sex die zijn echt wel een teken aan de wand, dit moet je jezelf niet aan willen doen.
Dankjewel voor je reactie. Nou an sich wel prima tis alleen meer dat ik daarna idd de verliefde gevoelens niet voel denk ik en hij klef wil zijn. En dan is de opwinding ook weg dus wil ik eigenlijk vertrekken. Beetje triest van mijn kant, denk dat ik hem - mede vanwege zijn lieve of begripvolle karakter - misschien ook een beetje heb aangehouden. Van de andere kant ben Ik van begin af aan open en eerlijk erover geweest.

Het is gewoon zo jammer dat ik het soms wel voelde enzo en op andere tijden weg wil rennen. Niet de makkelijkste vrouw dus haha... zucht
Ik vind het helemaal niet goedkoop van je dat je zijn uiterlijk zwaar mee laat wegen. Het is belangrijk dat het aan alle kanten klikt en dat is bij jou niet. Ik zou zo snel mogelijk stoppen met deze man. Hoe langer je hier mee door blijft gaan des te meer verdriet ga je hem doen. Ik snap dat het moeilijk is om een lieve man pijn te doen maar jij gaat niet gelukkig worden met hem en ik ben bang dat die afkeer van zijn lichaam alleen maar groter gaat worden en de seks je steeds meer tegen zal gaan staan.
Alle reacties Link kopieren
Je houdt toch ook niet vol op den duur als je elke keer die afkeer voelt.
Ik vind het helemaal niet goedkoop van je. Helaas heeft die man iets wat jou afstoot. Wie weet zijn het wel heel sterke feromonen.
vivavivi wijzigde dit bericht op 10-06-2019 10:18
Reden: Aangevuld
47.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Anoniem1210 schreef:
10-06-2019 09:59
Dankjewel voor je reactie. Nou an sich wel prima tis alleen meer dat ik daarna idd de verliefde gevoelens niet voel denk ik en hij klef wil zijn. En dan is de opwinding ook weg dus wil ik eigenlijk vertrekken. Beetje triest van mijn kant, denk dat ik hem - mede vanwege zijn lieve of begripvolle karakter - misschien ook een beetje heb aangehouden. Van de andere kant ben Ik van begin af aan open en eerlijk erover geweest.

Het is gewoon zo jammer dat ik het soms wel voelde enzo en op andere tijden weg wil rennen. Niet de makkelijkste vrouw dus haha... zucht
Ik vind dat niet triest hoor. Het is gewoon iets dat zegt dat jullie relatie geen kans van slagen heeft op de langere termijn.
Je gevoel is een heel belangrijk aspect in een relatie waar je niet te licht over moet denken.

Maar maak wel een keus en laat hem verder niet hangen. Dat is niet echt fair. En ook niet blijven terug reageren als hij je toch apt.

Sterkte in elk geval.
Dankjewel allemaal. Hij stelde voor om het drie maanden te proberen en dat hij het risico wel zou nemen als het geen relatie zou worden.

Ik heb aangegeven dat ik dat niet fair zou vinden omdat het niet voldoende voelt voor mij. Geprobeerd hem dit te leggen. Hij gaf terug aan : story of my life dit en heeft me geblokkeerd.

Erg jammer, had gehoopt dat het anders met hem zou worden. Het is een goede vent. Geleerd dat hoe graag je iemand of iets ook wil, je gevoel niet kunt passeren of forceren. Verdrietige zooi. Twee verliezers.

Thnx allen x
Alle reacties Link kopieren
Anoniem1210 schreef:
10-06-2019 11:11
Dankjewel allemaal. Hij stelde voor om het drie maanden te proberen en dat hij het risico wel zou nemen als het geen relatie zou worden.

Ik heb aangegeven dat ik dat niet fair zou vinden omdat het niet voldoende voelt voor mij. Geprobeerd hem dit te leggen. Hij gaf terug aan : story of my life dit en heeft me geblokkeerd.

Erg jammer, had gehoopt dat het anders met hem zou worden. Het is een goede vent. Geleerd dat hoe graag je iemand of iets ook wil, je gevoel niet kunt passeren of forceren. Verdrietige zooi. Twee verliezers.

Thnx allen x
Vind deze reactie toch wel wat verzuurd van hem en ergens onvolwassen.
Eerst smeekt hij je zowat een relatie in en vervolgens je blokkeren. De enige mensen die je blokkeert zijn de types met stalk neigingen.
Kortom, hij is needy en wil met wie dan ook een relatie. Goed aangevoeld dus!
Trien30 schreef:
10-06-2019 12:45
Vind deze reactie toch wel wat verzuurd van hem en ergens onvolwassen.
Eerst smeekt hij je zowat een relatie in en vervolgens je blokkeren. De enige mensen die je blokkeert zijn de types met stalk neigingen.
Heeft me ontblokt en smeekt zowat dat ik me bedenk idd. Heftig na een paar maandjes contact idd, denk dat het claimerige ook wat averechts heeft gewerkt.

Voel me desalniettemin schuldig. Een volgende keer eerder naar mijn onderbuikgevoel luisteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven