Ik ben gedumpt

09-06-2019 22:27 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
... En het doet zoveel pijn .

Lieve lezers ,

Ik post dit omdat ik van mij af wil schrijven en gewoon wat steun kan gebruiken.

Ik ben gedumpt door mijn vriend, het was voor hem de druppel en hij heeft er een eind aan gemaakt. Ik heb er zoveel verdriet van, ik heb geen vriendinnen meer dus het voelt echt of ik niks meer heb nu. De laatste tijd waren er vaak ruzies, maar uiteindelijk kwamen wij er wel altijd weer uit. Nu voel ik me gebroken en ik weet niet wat ik moet doen. Ik zelf wil uiteraard dolgraag door maar hij wilt dat nu niet. Echter blijft hij wel contact houden met mij. Dit voelt voor mij heel erg dubbel.

Sorry voor dit warrige verhaal , maar zo voel ik mij op dit moment ook.
Alle reacties Link kopieren
Dan moet jij het contact afkappen.
Internagelaktisch
Wat jammer dat je geen vriendinnen meer hebt. Die heb je nu juist zo hard nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis even iets, wat was precies de "druppel"?? waar ging het mis?
Alle reacties Link kopieren
Verbreek het contact.
Jij hebt daar nu niks aan en dat moet hij begrijpen.

En hoe komt het dat je geen vriendinnen meer hebt?
Alle reacties Link kopieren
Wat was voor hem de druppel?
En waarom heb jij je vriendschappen niet onderhouden?
ik geef mn bek ook maar een douw
Gedumpt? Hij heeft de relatie beëindigd, hij heeft je niet bij het grofvuil gezet.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer om te horen! Gelijk wat de aanleiding mocht zijn, een relatiebreuk is pijnlijk. Heb je met hem al besproken dat hij je dubbele signalen geeft door toch nog contact met jou op te nemen?

Uit het korte verhaal dat je meegeeft, kan tijd voor jezelf geen kwaad denk ik. Ik weet niet wat de reden is dat je geen vriendinnen meer hebt, maar het lijkt me een goed idee om de aankomende tijd terug een leven voor jezelf op te bouwen.
helena_z wijzigde dit bericht op 09-06-2019 22:43
28.93% gewijzigd
leeg
Madeliefjees schreef:
09-06-2019 22:39
Wat was voor hem de druppel?
En waarom heb jij je vriendschappen niet onderhouden?
Of het verlies komt door het niet onderhouden, weet je natuurlijk niet.

Maar idd TO, wat is de reden, als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
Dikke knuf TO. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
09-06-2019 22:40
Gedumpt? Hij heeft de relatie beëindigd, hij heeft je niet bij het grofvuil gezet.
Nou, dit helpt hoor. Echt...
Alle reacties Link kopieren
Probeer je eigen leven op te pakken, TO. Misschien nieuwe vrienden maken? Oude vriendschappen aanhalen?
Alle reacties Link kopieren
Wat kut voor je
Doe zoveel mogelijks buitenshuis zodat je nieuwe mensen leert kennen
Alle reacties Link kopieren
Verdrietig, dat herkennen we allemaal wel.
Verbreek liever het contact, anders blijf je hangen in onvervulde hoop.
En als je het ergste hebt gehad (janken, niet slapen, niet kunnen eten), dan kun je misschien kijken of je iets kunt ondernemen met andere mensen en dan heb je ruimte voor nieuwe vriendschappen.
Het wordt beter!
Alle reacties Link kopieren
Een knuffel :hug: die kun je nu wel even gebruiken. Verder kunnen we niet veel zeggen waardoor je je nu beter gaat voelen.
Heb even veel verdriet en ga dan buitenshuis vrienden zoeken en afleiding.
Alle reacties Link kopieren
:hug:

Uithuilen, desnoods morgen de hele dag. Zeur desnoods dit hele topic vol. Dan afleiding zoeken, ga even de deur uit. En zoek een project om te doen. De badkamer poetsen, een grote puzzel leggen, uitzoeken wat je aan keukenvoorraad nodig hebt, een lijst maken van alle klusjes die er in huis gedaan moeten worden, zoiets.

Niet doen: je volproppen met (calorierijk/ongezond) eten, winkels leeglopen, (veel) alcohol drinken of drastische beslissingen nemen (je haar extreem kort knippen, de muren zwart verven, je huis te koop zetten...).
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de lieve reacties allemaal, doet me goed. Laatste tijd waren er steeds meer ruzies, vaak om onzin. Dat is nooit leuk natuurlijk en op een gegeven moment kan dat ook niet meer. Maar dat hij zo drastisch die beslissing nam, nee die zag ik niet aankomen. Ik zag zelf nog opties om een aantal dingen te verbeteren om aan de relatie te werken maar het mag niet meer baten. 3 jaar samen geweest en dan zo als een stuk vuil aan de kant gezet want zo voelt het.

De reden dat ik geen vriendinnen heb? Ik weet het oprecht niet, ik heb gewoon niemand op werk etc. Waarmee ik veel optrek. Ik zou dat overigens dolgraag willen maar ik ben erg onzeker en vind het dan ook moeilijk mensen te leren kennen. Ik sport niet dus ik ontmoet ook geen nieuwe mensen, en nogmaals dat zou ik wel dolgraag willen. Verder zou ik echt niet weten waar ik nieuwe vriendinnen zou kunnen ontmoeten.

En over het contact , hij geeft zelf aan dat ik niet zomaar iemand ben geweest maar dat ik geen hoop moet hebben. Lekker makkelijk want onbewust hou je dat toch.

Het klinkt misschien erg dramatisch maar mijn wereld stort echt in, nu heb ik helemaal niks meer, het idee dat ik elke avond , weekend thuis zit beangstigd me. Hij heeft overigens wel vrienden dus hij heeft sowieso afleiding. Het idee dat het over is en hij vrij is is ook gewoon pijnlijk .

Bedankt dat ik even kon zeuren
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het contact met hem toch afkappen. En investeren in jezelf. Je hoeft niet te sporten om mensen te ontmoeten, je kunt ook een cursus gaan doen, of bij een spellenclub, of hier een oproepje plaatsen. Ik wil best met je meedenken aan de hand van wat je leuk vindt om te doen. Ik geloof er heilig in dat je je leven leuk moet maken voor jezelf en dat kun je nu doen zonder dat je met een partner rekening moet houden.
Een relatie waarin veel ruzie is om onzin is echt niet goed voor je, dus dit is echt een kans om het voor jezelf veel fijner te gaan maken. Natuurlijk ben je verdrietig en mis je hem, dat is logisch. Mag ook. Maar je verdient meer. Vrienden en een partner waarmee je wel een prettige relatie hebt!
Alle reacties Link kopieren
TrojkaPink schreef:
10-06-2019 01:46
Bedankt voor de lieve reacties allemaal, doet me goed. Laatste tijd waren er steeds meer ruzies, vaak om onzin. Dat is nooit leuk natuurlijk en op een gegeven moment kan dat ook niet meer. Maar dat hij zo drastisch die beslissing nam, nee die zag ik niet aankomen. Ik zag zelf nog opties om een aantal dingen te verbeteren om aan de relatie te werken maar het mag niet meer baten. 3 jaar samen geweest en dan zo als een stuk vuil aan de kant gezet want zo voelt het.

Hij niet meer, en steeds meer ruzies om onzin, dat is ook niet leuk. Hij heeft de beslissing g genomen en die moet je respecteren. En ja, dat doet pijn.

De reden dat ik geen vriendinnen heb? Ik weet het oprecht niet, ik heb gewoon niemand op werk etc. Waarmee ik veel optrek. Ik zou dat overigens dolgraag willen maar ik ben erg onzeker en vind het dan ook moeilijk mensen te leren kennen. Ik sport niet dus ik ontmoet ook geen nieuwe mensen, en nogmaals dat zou ik wel dolgraag willen. Verder zou ik echt niet weten waar ik nieuwe vriendinnen zou kunnen ontmoeten.

Ga een cursus doen. Een talencursus, toneel spelen, een boekenleesclub. Kijk op de lokale FB pagina of ergens een spelletjesavond is, of een lezing over een onderwerp wat je interesseert. Doe een foto-workshop. Ga geocachen, pokemon-go spelen.

Ga er niet heen met het idee daar een beste vriendin op te doen, maar om mensen te ontmoeten, aan je social skills te werken. Vriendschappen moeten groeien.

Sterkte.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Je hebt al wat goede tips gekregen, om mensen te ontmoeten.

Graag wil ik daar nog aan toe voegen dat je niet per se alleen moet zoeken naar contact met hippe, jonge mensen van je leeftijd.

Zo kan je ook eens de buurvrouw van 50 uitnodigen voor een kop koffie, of toch eens meegaan naar een werkborrel als je dat niet doet. Dan hoor je nog weer eens iets anders en wie weet is het hartstikke gezellig.

Kijk ook eens naar vrijwilligerswerk als je daar tijd voor hebt.
Alle reacties Link kopieren
Hey TrojkaPink,

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd voor je.
Nu voelt het kut, maar je komt er echt wel overheen.
Ik heb ook genoeg breuken meegemaakt.
Geniet van je vrije tijd en leer gelukkig te zijn/worden in je eentje.
Ga er op uit, doe dingen waar jij je goed bij voelt.
Wanneer de tijd rijp is kom je waarschijnlijk vanzelf weer iemand tegen of ga je gewoon zelf op zoek. Probeer te leren van je vorige relatie, zodat je de volgende keer een betere partner selecteert en/of zelf een betere partner bent.

Ik heb zelf ook geen vrienden meer. Ik had altijd weinig vrienden, dit komt omdat ik voornamelijk echte vriendschappen waardeer. Kennissen en losse contacten heb ik altijd niet zo veel behoefte aan gehad. Vorig jaar is mijn beste vriendin plots overleden, die mis ik nu wel erg. Ik heb wel het idee dat ze bij mij is, gezien alles lijkt nu voorspoedig te gaan. Ik probeer er van te genieten dat het goed gaat, maar ik vindt het heel jammer dat zij er niet fysiek bij is, zodat ik dit met haar kan delen. Zonder vrienden kan ik wel, maar had het niets liever anders gezien.

Ik wil wel hier het goede nieuws delen, maar ik weet niet of dit gepast is in dit topic.

Iets wat mij geholpen heeft is het schijven op het "(Alleenzijn en) gelukkig zijn met jezelf" topic. Misschien dat dit wat voor je is.
Alle reacties Link kopieren
Relaties hebben moet je leren en de eerste relaties zijn om te oefenen. Wat je wel en niet moet doen bijvoorbeeld. Hoe je beste reageert als de ander iets doet of zegt. Sommigen voelen dit haarfijn aan en anderen verslijten heel wat slechte relaties voordat ze problemen weten op te lossen.

Dus probeer het te zien als leergeld. Uithuilen en vanuit die positie een prettiger leven op proberen te bouwen; één dag tegelijk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
TrojkaPink schreef:
10-06-2019 01:46
Bedankt voor de lieve reacties allemaal, doet me goed. Laatste tijd waren er steeds meer ruzies, vaak om onzin. Dat is nooit leuk natuurlijk en op een gegeven moment kan dat ook niet meer. Maar dat hij zo drastisch die beslissing nam, nee die zag ik niet aankomen. Ik zag zelf nog opties om een aantal dingen te verbeteren om aan de relatie te werken maar het mag niet meer baten. 3 jaar samen geweest en dan zo als een stuk vuil aan de kant gezet want zo voelt het.

De reden dat ik geen vriendinnen heb? Ik weet het oprecht niet, ik heb gewoon niemand op werk etc. Waarmee ik veel optrek. Ik zou dat overigens dolgraag willen maar ik ben erg onzeker en vind het dan ook moeilijk mensen te leren kennen. Ik sport niet dus ik ontmoet ook geen nieuwe mensen, en nogmaals dat zou ik wel dolgraag willen. Verder zou ik echt niet weten waar ik nieuwe vriendinnen zou kunnen ontmoeten.

En over het contact , hij geeft zelf aan dat ik niet zomaar iemand ben geweest maar dat ik geen hoop moet hebben. Lekker makkelijk want onbewust hou je dat toch.

Het klinkt misschien erg dramatisch maar mijn wereld stort echt in, nu heb ik helemaal niks meer, het idee dat ik elke avond , weekend thuis zit beangstigd me. Hij heeft overigens wel vrienden dus hij heeft sowieso afleiding. Het idee dat het over is en hij vrij is is ook gewoon pijnlijk .

Bedankt dat ik even kon zeuren
Wat nou als je begint met een plan voor vandaag? Niet een plan voor de hele week of de rest van je leven, maar alleen vandaag. Zou dat lukken?
lila01 schreef:
09-06-2019 22:47
Nou, dit helpt hoor. Echt...
Je moet niet over jezelf denken als een stuk afval. Het doet de relatie die je had ook geen eer aan als je denkt dat iemand je zonder enige moeite aan de kant heeft gezet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven