Leuke activiteit

10-06-2019 20:42 31 berichten
Hoi,
Ik wil mn vriend verassen met iets leuks doen. We hebben een kindloos dagje en ik organiseer smorgens iets en hij smiddags.
Ik dacht aan iets actiefs of juist iets als tarotkaarten oid. Moet in Noord-Holland zijn... ik loop aan tegen dat het vaak voor groepen is en wij zijn dus met zn 2en. Wie heeft de tip waar en wat?
Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Rondvaartje bootje doen in bv Alkmaar?
...
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt op bed, samen uitgebreid in bad, massage.
Alle reacties Link kopieren
Samen een escape room doen? Verschillende escape rooms zijn ook geschikt voor 2 personen. (Ook meteen een goede relatietests :) )
Ja escaperoom lijkt me leuk... welke is leuk voor 2?
Uitslapen. Geen kids. Neem het ervan. O en ochtendseks.
Alle reacties Link kopieren
Op de BBQ ermee dan!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hahaha ja alle thuis-activiteiten zijn bekend en doen we op andere kindloze dagen graag maar willen nu eens wat anders :-D
Alle reacties Link kopieren
duomassage boeken
Envelop schreef:
10-06-2019 20:53
duomassage boeken
Ook leuk! Heb je een tip waar?
Stukje kanoën (Over een rivier of gracht), een boulder- of klimparcours, (strand-)zeilen/ surfen?

Wij hebben laatst een dagje geklust met de kinderen op de opvang, ook heel ontspannend (in vergelijking tot klussen met kinderen dan :proud: ), zou ik daarna hinten dat hij de sauna reserveert.
Alle reacties Link kopieren
DubbelM schreef:
10-06-2019 20:55
Ook leuk! Heb je een tip waar?
Ik woon niet in noord holland maar heb ooit wel een duomassage bij sauna van egmond in Haarlem gedaan, was heel fijn! Wellicht lekker met een saunabezoek te combineren.
Nouschi schreef:
10-06-2019 20:49
Op de BBQ ermee dan!
Wel de BBQ boot dan he.
Paardrijden lijkt me zo leuk om eens met mijn vriend te doen. Maar dan moet het waar jullie zitten wel lekker weer worden morgen.

Naar een leuke plek fietsen om daar te gaan brunchen. Of gewoon zonder het fietsen ergens rustig gaan brunchen, haha. Klimmen. Minigolf. Massage is ook leuk inderdaad, bij mij in de buurt zit ook iemand die een cursus massage geeft (dan leer je elkaar goed te masseren) maar ik betwijfel of dit soort dingen zo last minute nog te boeken is...
Alle reacties Link kopieren
DubbelM schreef:
10-06-2019 20:48
Ja escaperoom lijkt me leuk... welke is leuk voor 2?
Gewoon kijken in de stad waar je naartoe wilt, dan checken of ie te doen is vanaf 2 personen (staat er altijd bij). In Noord-Holland heb ik geen persoonlijke tips voor je, helaas.
Ik dacht aan iets actiefs of juist iets als tarotkaarten oid

En je man houdt ook van zweverig? Ik ken maar weinig mannen die blij worden van tarotkaarten.
Sauna arrangement, lekker met behandelingen (massage/modderpakking/ritueel)

http://www.sauna-amstelland.nl/arrangementen.html

Wel de hele dag dan, niet alleen de ochtend.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
10-06-2019 21:00
Wel de BBQ boot dan he.
Donut :rofl: :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heb je Aladdin al gezien? (Ochtendvoorstelling in de bioscoop)
Of de hofjeswandeling in Haarlem.
Is echt leuk.
Zo zie je de stad op een andere manier.

Lunchen op de Grote Markt.
Tarotkaarten meer als grap als serieus hoor maar we hebben wel wat bijzondere ervaringen dus zoiets lijkt me wel leuk een keer.

Bioscoop doe ik wel weer een keer met de kids :popcorn:

Leuk jullie reacties! Bedankt iig en nieuwe ideeen zijn welkom!
RegretteRien schreef:
10-06-2019 20:56
Wij hebben laatst een dagje geklust met de kinderen op de opvang, ook heel ontspannend (in vergelijking tot klussen met kinderen dan :proud: )
Ew
Nouschi schreef:
10-06-2019 20:49
Op de BBQ ermee dan!
:proud:

TO, wat is de middagactiviteit?
Ik zou uitslapen en dan ergens een champagnebrunch doen. En dan ´s middags iets actiefs.
Een bekende handlezer in Amsterdam (locatie: Houthavens) doet handanalyses ook voor meer dan één persoon.

Nu wil ik zelf ook. Het staat al jaren op mijn lijstje.
Alle reacties Link kopieren
VeRrassen bedoel je hopelijk?
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven