Beetje dom ...

11-06-2019 13:56 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyhoi!

Poosje geleden toen ik sad was enzo en een leuk vakkenvulster tegenkwam in de jumbo bij mij in de buurt vroeg ik dr snapchat dus die kreeg ik.. ze leek me gwn aardig en wou via snap met haar praten maar ze had mij verder ook niet toegevoegd dus maakt niet uit dacht ik :)
Maar het domme is dat tijdje later (paar dagen) ander meisje aan het vakkenvullen was en deed hetzelfde.. alleen haar heb ik niet toegevoegd want ik vond haar qua praten toch te snauwerig ofs idk maar dat gevoel had ik.. en blijkbaar kennen die 2 elkaar en is het nogal genant als ik hun tegen kom in de jumbo (want ik doe daar wel de boodschapjes etc..) en ze waren beetje boos op mij (logisch wel) maar ik hun sws al geblokkeerd op snapchat want ze wouden mij weer toevoegen en ik dacht ik wil dit afsluiten en loslaten dus ik blokkeer ze, maar ben nu gewoon bang dat ze mij keer aanspreken ofs en wat zouden jullie doen? Ik weet het was dom en ik dacht niet helder na.. maar ik denk dat negeren het beste is :)

Moet toegeven dat wanhopigheid en sadness de rol speelde waarom ik beide gevraagt had.. maar ik bedoelde het niet echt om relatie of fix te krijgen met hun maar gewoon te kletsen maarja hun zagen dat anders..
Alle reacties Link kopieren
Op naar de derde vakkenvulster!
Alle reacties Link kopieren
Is er geen jongensforum ergens? Alsjeblieft zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Voortaan naar de AH.
Alle reacties Link kopieren
swannie12 schreef:
11-06-2019 13:58
Op naar de derde vakkenvulster!
en daarna door naar de volgende supermarkt
Aan je moeder vragen of ze je naar een andere winkel stuurt die even goeie producten, even goeie prijzen en misschien alleen maar vrouwelijke vakkenvulsters van boven de 50 heeft.
Het is ZIJ zagen het anders, niet HUN
Het is me toch wat!
Aldi een optie?
Alle reacties Link kopieren
OMG, chickies die je gaan aanspreken... rfr!
omw, brb, hanl!!! yolo!
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
11-06-2019 14:07
Aldi een optie?
hele goedkope meisjes
lilalinda schreef:
11-06-2019 14:09
hele goedkope meisjes
Jij snapt um..
Moemoe64 schreef:
11-06-2019 14:04
Het is me toch wat!
Yep. Sad, but true... :(
Nog maar even wat langer op school blijven, dan kun je je vocabulaire nog wat verder uitbreiden :lol:
Allemachtig zeg :facepalm:
Cleidy36 schreef:
11-06-2019 14:30
Nog maar even wat langer op school blijven, dan kun je je vocabulaire nog wat verder uitbreiden :lol:
Vindt je dat egt noodig ? ;)
Alle reacties Link kopieren
En het is met hen en niet hun. Maar inderdaad je kan beter je bezig houden met school en de meiden nog maar even met rust laten.
Say it like you mean it.
Naar een andere supermarkt en niet meer meisjes hun snapchat vragen.
Overstappen naar Grindr.
Alle reacties Link kopieren
Ja,, misschien een optie om in je vriendengroep te gooien? (Verder lees ik veel hedendaagse afkortingen en taal van jullie generatie haha)
Maar ff serieus.. ga er boven staan joh, doe je ding daar. Leef je jonge leven en als ze je aanspreken gewoon kletsen. Benieuwd wat je vrienden hiervan zeggen..
Kans dat de meisjes het wel zien als fix (hoe jullie het veelal zeggen) Ik zeg succes jongen! Boks!
Never stop making wishes♡
Alle reacties Link kopieren
Chardo schreef:
11-06-2019 16:26
Ja,, misschien een optie om in je vriendengroep te gooien? (Verder lees ik veel hedendaagse afkortingen en taal van jullie generatie haha)
Maar ff serieus.. ga er boven staan joh, doe je ding daar. Leef je jonge leven en als ze je aanspreken gewoon kletsen. Benieuwd wat je vrienden hiervan zeggen..
Kans dat de meisjes het wel zien als fix (hoe jullie het veelal zeggen) Ik zeg succes jongen! Boks!
Dankjewel! Haha komt goed :) thx voor de serieuze antwoord :)
Alle reacties Link kopieren
Probeer het eens in een andere supermarkt!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven