Vrienden of meer?

12-06-2019 06:00 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,
Ik moet dit even van me afschrijven want ik maak het veel te groot in mijn hoofd denk ik/hoop ik.

Een jaar of 2 geleden ben ik goed bevriend geraakt met een schat van een vent. We vertellen elkaar bijna alles. Ik was al een tijd vrijgezel en dat vond en vind ik heerlijk. Ik had wel afspraakjes maar als het ook maar een beetje serieus werd kapte ik het af.
In die 2 jaar heb ik 2 keer met die vriend gezoend toen we allebei behoorlijk wat op hadden. Ik heb nooit iets anders in hem gezien dan een hele leuke 'vriend' vriend.
Hij maakte weleens flirterige opmerkingen maar die waren nooit serieus voor zover ik dacht dus er gebeurde nooit wat. Tot hij een tijdje geleden bekende dat best wel verliefd op me was en heel graag iets meer met me wilde beginnen. Ik heb hem toen een beetje afgewimpeld en we hebben het er niet meer over gehad.
Nu gingen we vorige week wat leuks doen, wat heel leuk werd en we zijn samen in bed beland. Ik begon me te realiseren dat ik toch wel gevoelens voor hem had.
En als ik er realistisch over nadenk passen we ook bij elkaar. Ik denk dat het ook echt zou werken tussen ons en als ik hem nu zie wil ik hem alleen maar aanraken en knuffelen en kussen.
Desondanks ben ik er niet zeker over. Ik weet niet of het gevoelens zijn als in houden van als vrienden, spanning van iets nieuws, lust etc. Of als in verliefd, relatie, serieus enz. Aan de ene kant voel ik echt wel wat voor hem en zou ik het heel graag met hem proberen. Aan de andere kant weet ik niet of ik zin heb in een relatie überhaupt en ben ik heel bang om onze vriendschap te verpesten. Wat ik eigenlijk al heb gedaan. Kortom ik weet het even niet meer.

Kan iemand mij advies geven, of kan iemand iets in dit verhaal zien wat ik niet zie?
Klinkt als een hartstikke leuke jongen en een prima situatie. Ik heb ooit ook een relatie gekregen na jaren met mijn beste vriend. Uiteindelijk ging het uit maar dat had ook heel anders kunnen lopen. Ik heb er nooit spijt van gehad dat we het geprobeerd hebben.
Jullie kennen elkaar goed, vertrouwen elkaar, hebben een klik met elkaar en hebben nu ook nog gevoelens voor elkaar! Misschien dat je het verward met spanning, ook omdat je het nog niet helemaal aan jezelf durft toe te geven. Kan dat?
Ik zou zeggen bouw het langzaam op, maar ga ervoor!
Je bent bang om de vriendschap te verpesten, maar zegt erachteraan dat je dat eigenlijk al gedaan hebt. Logischerwijs kun je het nu dus net zo goed officieel maken, toch? En waarom twijfel je of je überhaupt een relatie wil?Hoe een relatie er uitziet is wat je er zelf van maakt!
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt juist hartstikke tof! Ik zou ervoor gaan. Hij is lief, leuk en je kunt goed met hem praten. Je hebt gevoelens zeg je en hij is ook verliefd op jou. Why not! Doen! Maak er een leuke tijd van samen en kijk hoe het gaat lopen. Veel plezier!
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Tja....vind je het eerlijk om zo met een goede vriend om te gaan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je praat al, je neukt al, je bent veel samen
Jullie hebben toch al een relatie???
Alle reacties Link kopieren
Ga er voor!
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
12-06-2019 07:49
Je praat al, je neukt al, je bent veel samen
Jullie hebben toch al een relatie???
Wat lilalinda zegt dus.

Jij geeft aan mannen in het verleden te hebben afgekapt als het serieus dreigde te worden. Nu de vriendschap met deze man gaat veranderen in een echte relatie wil je je zelf ook weer saboteren.

Blijkbaar heb je issues met je verbinden met mensen.
Misschien is het verstandig om eens met een psycholoog te gaan praten om te ontdekken waar dit vandaan komt
Ik zou het gewoon proberen.
Alle reacties Link kopieren
Echt, ga er voor! Ik heb op dit moment ook een relatie met de jongen die daarvoor al 2 jaar mijn beste vriend was. Dat is tot nu toe de beste keuze die ik heb gemaakt op het gebied van de liefde. Na 1 jaar relatie kan ik natuurlijk nog niet heel veel zeggen over de afloop, maar ik hoop van harte dat ik samen met hem oud kan en mag worden.
Het vertrouwen tussen jullie is in die jaren al sterk geworden. Probeer ook te vertrouwen op jezelf en een goede afloop!
lilalinda schreef:
12-06-2019 07:49
Je praat al, je neukt al, je bent veel samen
Jullie hebben toch al een relatie???
Lekker recht door zee 😂👍 mee eens.

Niet al zo moeilijk doen in denken, gewoon van genieten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon nog vaker met hem nu afspreken, in bed belanden en de sterren uit de hemel neuken.
Dan kan je over een paar weken tegen hem zeggen dat jullie gewoon een relatie hebben.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven