Grootste relatie frustraties

12-06-2019 21:09 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie grootse relatie frustraties momenteel? Of aan welke dingen ergeren jullie je van je partner?

TO trapt af;
Laksigheid. Zeggen dat hij bepaalde taken zal doen en vervolgens is het 2 maanden later nog niet gebeurd. Dan wanneer ik geïrriteerd raak; zeggen dat ik niet zo moet zeuren.... grrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Idd
Laksigheid. Zeker nu in deze positie (weinig belastbaar oa).
-oud papier staat klaar om weggebracht te worden. Mr zet het een halve meter verder op
-zo ook met glas
-en plastic
-was meenemen naar beneden of boven
-IK moet altijd de afspraken maken voor de kinderen bij HA. Mr zegt dan: ja, jij hebt daar verstand van. Gvd; ik heb geen verstand van auto’s maar maak toch ook een afspraak bij de garage?
-zijn gepeuter aan zn tenen, plekjes, vlekjes
-scheten laten onder t dekbed en dan wapperen met t dekbed. Zum kotsen..
-zijn manier van drinken..😂
-> neemt slok.. laat dat tig keer in zijn mond rondgaan, slikt door en eindigt met een luide ‘aaaaaah’. Of een burp als er veel koolzuur inzat.
-plannen. Waardeloos. Waar ik alles -in zijn ogen autistisch- plan mbv briefjes/lijstjes laat hij het op zn beloop. Prive dan, zakelijk is alles tot in de puntjes geregeld.
Alle reacties Link kopieren
Dat ie altijd 1 hap laat liggen op zijn bord bij het avondeten. Dat snap ik niet, 1 hapje! maar goed, hij zegt dan; ja, vol is vol :-D

Maar ergernissen nee niet echt.
Hij heeft militaire precisie en ocd dus hij ergert zich meer aan mij denk ik... :rofl:
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Dat hij niets weg kan gooien... er liggen hier stapels dozen met spullen waarvan hij niet meer weet wat er in zit maar wel zeker weet dat het niet weg kan... :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Stuiterdraakje schreef:
12-06-2019 21:23
Idd
Laksigheid. Zeker nu in deze positie (weinig belastbaar oa).
-oud papier staat klaar om weggebracht te worden. Mr zet het een halve meter verder op
-zo ook met glas
-en plastic
-was meenemen naar beneden of boven
-IK moet altijd de afspraken maken voor de kinderen bij HA. Mr zegt dan: ja, jij hebt daar verstand van. Gvd; ik heb geen verstand van auto’s maar maak toch ook een afspraak bij de garage?
-zijn gepeuter aan zn tenen, plekjes, vlekjes
-scheten laten onder t dekbed en dan wapperen met t dekbed. Zum kotsen..
-zijn manier van drinken..😂
-> neemt slok.. laat dat tig keer in zijn mond rondgaan, slikt door en eindigt met een luide ‘aaaaaah’. Of een burp als er veel koolzuur inzat.
-plannen. Waardeloos. Waar ik alles -in zijn ogen autistisch- plan mbv briefjes/lijstjes laat hij het op zn beloop. Prive dan, zakelijk is alles tot in de puntjes geregeld.
Hahahaha moet hier smakelijk om lachen :rofl: .

Vooral dat vuilnis niet weg brengen is wel herkenbaar ja.

En wat ook genoemd is war herkenbaar is; een hapje laten liggen. Altijd het laatste beetje korst van brood, why????
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
12-06-2019 21:24
Dat hij niets weg kan gooien... er liggen hier stapels dozen met spullen waarvan hij niet meer weet wat er in zit maar wel zeker weet dat het niet weg kan... :facepalm:
Herkenbaar!
Maar..wel handig soms. Dan heeft de buurman een schakelaar nodig; hoppa, man tovert deze uit zn werkbank.
Of kabeltjes van oude apparaten, ventielen etc

Maar hij bewaart ook kleding die hij echt niet meer zal passen.. kleding van 10,15jr terug en 3 kledingmaten.
Zeg m zo vaak de pakken, overhemden die er nog goed en praktisch ongedragen uitzien naar de kledingbank te brengen. Maar hij vertikt het. Want stel je voor.. dat je er ooit weer inpast.
(En dat gaat hem vast lukken met het dieet van cola, suiker, chips en worst..🤪)
anoniem_364101 wijzigde dit bericht op 12-06-2019 21:31
32.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ohja nog eentje; dat hij wel helpt in het huishouden maar alleen als ik er om vraag. Dus als er wat korrels rijst op de grond zijn gevallen stapt hij er in; zegt hij wow de grond is wel vies hè? En vervolgens pakt hij dan niet de stofzuiger.....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb precies hetzelfde. Zeggen dat hij bepaalde dingen gaat doen en het vervolgens niet doen. Er is altijd wel een excuus: het regent (het gaat vooral om buitendingen hier op de camping), het waait te hard, het is te warm, ik ben te moe, mijn broer (die moet helpen) heeft pijn in zijn rug.

En terwijl de ene klus nog niet af is, al beginnen aan het andere. Zo liggen er al 2 jaar spullen om een afdakje naast de schuur te maken, is het hekje half af, is de regenpijp half af. Zelf ben ik iemand van eerst afmaken waar ik mee bezig ben en dan aan het volgende beginnen. En het lijkt wel dat hoe meer ik erover zeur hoe trager hij wordt.

Wat ik ook erg irritant vind is dat ik alles moet regelen. Vakanties, weekendjes weg, filmkaartjes, kaartjes voor theater, reserveringen voor een restaurant, cadeautjes, afspraken met familie. Als ik het niet zou doen, dan doen we echt helemaal niks. Hij vindt het leuk om te doen, maar erg makkelijk dat ik alles regel.
Dat ie van die verschrikkelijke winden laat.
Alle reacties Link kopieren
Schaapje11 schreef:
12-06-2019 21:30
Ohja nog eentje; dat hij wel helpt in het huishouden maar alleen als ik er om vraag. Dus als er wat korrels rijst op de grond zijn gevallen stapt hij er in; zegt hij wow de grond is wel vies hè? En vervolgens pakt hij dan niet de stofzuiger.....
Whaha, jaaa!

Laatst had ie een pan met saus laten vallen. Gevloek, getier. Loopt hij erdoorheen met zn maat 45, een rood spoor achterlatend.
Dus ik kijk m aan en zeg: lukt t je om t zelf op te ruimen?
Vervolgens pakt hij een doek en denkt daarmee de vloer te hebben schoongemaakt.
Vervolgens loop ik over dezelfde vloer en ga op mn snufferd.. glad dat t was..
Maar gezegd dat schoonmaken met een sopje en in dit geval ook iets als dasty nodig is.
Uiteindelijk zelf de emmer en dweil maar gepakt.
Alle reacties Link kopieren
Daantje1970 schreef:
12-06-2019 21:31
Ik heb precies hetzelfde. Zeggen dat hij bepaalde dingen gaat doen en het vervolgens niet doen. Er is altijd wel een excuus: het regent (het gaat vooral om buitendingen hier op de camping), het waait te hard, het is te warm, ik ben te moe, mijn broer (die moet helpen) heeft pijn in zijn rug.

En terwijl de ene klus nog niet af is, al beginnen aan het andere. Zo liggen er al 2 jaar spullen om een afdakje naast de schuur te maken, is het hekje half af, is de regenpijp half af. Zelf ben ik iemand van eerst afmaken waar ik mee bezig ben en dan aan het volgende beginnen. En het lijkt wel dat hoe meer ik erover zeur hoe trager hij wordt.

Wat ik ook erg irritant vind is dat ik alles moet regelen. Vakanties, weekendjes weg, filmkaartjes, kaartjes voor theater, reserveringen voor een restaurant, cadeautjes, afspraken met familie. Als ik het niet zou doen, dan doen we echt helemaal niks. Hij vindt het leuk om te doen, maar erg makkelijk dat ik alles regel.
Ooooh zoo herkenbaar ja! Soms kan ik dat maar moeilijk handelen hoor. Maar dat komt dus ook weer neer op laksigheid....
Maar als ik er wat van zeg doet hij meteen zo boos terwijl ik er ook wel eens klaar mee ben en zelf verrast zou willen worden...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik een ideale man. Het enige wat ik kan verzinnen is dat hij niet van klussen houdt. Dan is t veel zuchten en klagen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Stuiterdraakje schreef:
12-06-2019 21:36
Whaha, jaaa!

Laatst had ie een pan met saus laten vallen. Gevloek, getier. Loopt hij erdoorheen met zn maat 45, een rood spoor achterlatend.
Dus ik kijk m aan en zeg: lukt t je om t zelf op te ruimen?
Vervolgens pakt hij een doek en denkt daarmee de vloer te hebben schoongemaakt.
Vervolgens loop ik over dezelfde vloer en ga op mn snufferd.. glad dat t was..
Maar gezegd dat schoonmaken met een sopje en in dit geval ook iets als dasty nodig is.
Uiteindelijk zelf de emmer en dweil maar gepakt.
Ongelofelijk die mannen hè :whip:
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
12-06-2019 21:37
Volgens mij heb ik een ideale man. Het enige wat ik kan verzinnen is dat hij niet van klussen houdt. Dan is t veel zuchten en klagen.
Hoe lang zijn jullie samen?
Hoewel dat niet zo veel zegt eigenlijk hahaha. Mijn vent is wel wat leuker geworden door de jaren heen :hello:
Zijn eeuwig uitstel-gedrag.

"Morgen doe ik dat" en 3 weken later is er - uiteraard - nog niets gebeurd.

Als ik het dan zelf maar doe is ie boos want "hij ging dat wel doen".


Zijn "pronken met ..."

Als het na 2 of 3 weken dan toch gebeurd is moet ik hem eeuwig prijzen en continu zeggen hoe geweldig het is dat ie bijvoorbeeld de badkamer gestofzuigd heeft.
Alle reacties Link kopieren
Dat hij zijn sokken op een eetkamerstoel legt en aan het einde van de week al die sokken pas gaat verzamelen en dan doet hij ze in de was. Ik word zoooo chagrijnig van die sokken daar!
Die van mij kan niet opruimen en snapt niet dat als ik wat op de trap leg, dat, dat daar ligt om mee naar boven te nemen.
Oja, een vaatwasser inruimen is schijnbaar ook erg ingewikkeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik echt in mn klaagbui ben, soms heb ik dat even nodig.

Nog zo een; hij vraagt “ wat wil je voor je verjaardag? Ik weet echt niets”
Ik zeg wat ik graag zou willen

Komt hij vervolgens nooooooit met iets aan wat ik zelf graag zou willen, want: “dat is niet origineel, dat vind ik niet leuk” :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Redballoon schreef:
12-06-2019 21:40
Dat hij zijn sokken op een eetkamerstoel legt en aan het einde van de week al die sokken pas gaat verzamelen en dan doet hij ze in de was. Ik word zoooo chagrijnig van die sokken daar!
Ooooh my god, meer mensen hebben zo’n afwijking dus
daenerys79 schreef:
12-06-2019 21:23
Dat ie altijd 1 hap laat liggen op zijn bord bij het avondeten. Dat snap ik niet, 1 hapje! maar goed, hij zegt dan; ja, vol is vol :-D

Maar ergernissen nee niet echt.
Hij heeft militaire precisie en ocd dus hij ergert zich meer aan mij denk ik... :rofl:
1 slok drinken. Of het nou koffie, water, melk, cola, wijn, thee is. Altijd 1slok. En elke keer draai ik zonder na de te denken glas/kopje om de vaatwasser in en gaat de inhoud door de keuken O_o
Zijn cadeau-inspiratie komt overigens niet veel verder dan een boek, een dvd of keuken-materiaal.


Paar maanden geleden kocht ik een Rituals-setje voor mijn zus haar verjaardag.
(Zo'n ding dat ik véél te duur en speciaal vind om voor mezelf te kopen.)

Hij zag wat ik had gekocht en ineens - na 14 jaar - kwam de vraag "zou jij dat ook graag hebben als cadeau".

Benieuwd of ie het onthoudt.
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
12-06-2019 21:45
Zijn cadeau-inspiratie komt overigens niet veel verder dan een boek, een dvd of keuken-materiaal.


Paar maanden geleden kocht ik een Rituals-setje voor mijn zus haar verjaardag.
(Zo'n ding dat ik véél te duur en speciaal vind om voor mezelf te kopen.)

Hij zag wat ik had gekocht en ineens - na 14 jaar - kwam de vraag "zou jij dat ook graag hebben als cadeau".

Benieuwd of ie het onthoudt.

Ik ben benieuwt !
schaapje11 wijzigde dit bericht op 12-06-2019 21:47
0.21% gewijzigd
Hij drinkt altijd mijn drinken op. Zelf een glas pakken ho maar. “Even voor de smaak joh”.

En en en hij gaat altijd zitten schijten als ik net de wc geschrobd heb. Volgens mij krijgt hij inwendig een signaal als de wc net schoon is want ik sluit net de deur en hij komt met zijn broek los de trap afgehold.
Alle reacties Link kopieren
Schaapje11 schreef:
12-06-2019 21:37
Ooooh zoo herkenbaar ja! Soms kan ik dat maar moeilijk handelen hoor. Maar dat komt dus ook weer neer op laksigheid....
Maar als ik er wat van zeg doet hij meteen zo boos terwijl ik er ook wel eens klaar mee ben en zelf verrast zou willen worden...
Ik zeg al bijna 14 jaar dat ik het zo leuk zou vinden om eens te gaan picknicken. Tegen de tijd dat het eens gaat gebeuren kan ik daarna niet meer overeind komen.

Ook zo lekker. Wij zitten een half jaar op de camping en ik ga 1 keer in de week naar huis. Dan komt er wel eens de vraag of ik iets van huis mee wil nemen. Ja hoor, schrijf het maar op want anders vergeet ik het. Vervolgens vergeet hij het op te schrijven en ik vergeet het dus mee te nemen. Heb je dat nog meegenomen? Nee, want je hebt het niet opgeschreven. En dan geïrriteerd zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
12-06-2019 21:47
Hij drinkt altijd mijn drinken op. Zelf een glas pakken ho maar. “Even voor de smaak joh”.

En en en hij gaat altijd zitten schijten als ik net de wc geschrobd heb. Volgens mij krijgt hij inwendig een signaal als de wc net schoon is want ik sluit net de deur en hij komt met zijn broek los de trap afgehold.
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven