Boos op vriend of stel ik me aan?

16-06-2019 22:57 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet even mijn verhaal kwijt!
Heb nu al een tijdje een nieuwe vriend en tot nu toe gaat alles prima tussen ons.
Maar nu is hij gisteren met een groep vrienden gaan stappen en deels ook collega's van hem, en ik ken daar weer 1 meid van.
Mijn vriend was rond 3 uur thuis, wat niet raar was.
Maar nu hoorde ik van die meid die ik ken (en die dus mee was stappen met de groep van mijn vriend) dat mijn vriend het wel erg gezellig had gehad met een andere meid waar hij mee werkt. Die 2 (vriend en die meid) zien elkaar af en toe op het werk. Ik hoorde dat hij de hele tijd drinken voor haar ging halen, met haar schuurde en danste en ook telkens zijn arm om haar heen had. En toen ze nog even buiten waren ging zij op zijn schoot zitten en dat accepteerde hij en hij hield haar hand even beet ook. Ik heb geen reden om het niet te geloven, want ik ben wel vriendinnen met diegene van wie ik het hoorde. Diegene zei overigens dat mijn vriend helemaal niet meer helder uit zijn ogen keek en ook op zijn benen wankelde dus echt teveel had gedronken. Ik heb mijn vriend er nog niet mee geconfonteerd want hij is net weer aan het werken maar ik vind dit echt niet leuk en maak me zorgen, helemaal omdat ze elkaar nog vaker zullen zien. Zij is ook qua uiterlijk het type wat hij sexy vindt, want ze lijkt erg op een actrice waar hij helemaal gek van is. Ik zit echt te piekeren. Overdrijf ik of zouden jullie het ook niet leuk vinden?
Alle reacties Link kopieren
Praten met hem en hem laten vertellen hoe zijn avond verlopen is. Hoe hoorde je dit van het meisje dat erbij was? Waar was je? Of via app? Hoe kent hij dit meisje? Wat is haar positie ten opzichte van hem?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Dat hoorde ik via de app. Ze zei 'meid ik wil je niet bezorgd maken maar vind wel dat je het moet weten etc...'. Degene die ik ken is vooral bevriend met een collega van mijn vriend en ging dus ook daarom mee.
En degene met wie mijn vriend zo danste etc is dus een collega van hem.
Ik zou dit niet tof vinden.
Als mijn man met collega's gaat schuren en schootje zitten zouden we hommeles hebben.

Maar ja, ik ben qua dat gewoon niet zo vertrouwend en open minded. Uit ervaring.

Ik zou het nu gewoon gaan vragen, waarom hij zich zo gedragen heeft?
Kijken wat hij zegt.
Alle reacties Link kopieren
Het op de schoot zitten was volgens degene van wie ik het hoorde best kort maar toen tilde hij haar op en ging nog een stuk met haar in de armen rennen (? Weet niet precies hoe dat eruit ziet maar dat zei diegene)
Ik zou het ook niet leuk vinden dat 'een meid die je kent' loopt te stoken in je relatie. Ofwel je houd je kaken op elkaar, ofwel je confronteert meneer de twee walletjes eter, of wel je hebt een oprecht gesprek met jou met concrete gegevens over zijn vreemd gaan.

In plaats daarvan gaat ze bij jou een beetje lopen suggereren dat er meer was dan collegialiteit? Wat verwacht ze van je? Dat je op basis van suggesties hem wel even gaat confronteren met wat jij van 'die meid' gehoord hebt? Verwacht ze dat hij dan niet snapt dat dit van 'die meid' af komt? Denk je dat hij zich totaal niet gerealiseerd heeft dat jij 'die meid' kent en dat hij dus de hele avond ongegeneerd drinken voor haar kon halen?

Je moet niet je verhaal kwijt, je moet die meid kwijt. Kuiken.
Alle reacties Link kopieren
Mmmm ik zou hem neerzetten en dit vertellen.

Mijn idee: Zodra hij gelijk zegt dat zij liegt, het belachelijk is, heel boos wordt etc door jou aan te vallen dan denk ik dat ze gelijk heeft. Zodra hij stomverbaasd reageert, zich overduidelijk afvraagt waarover je het hebt en wat langere tijd oenig je blijft aankijken bestaat de kans dat het niet is gebeurd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
16-06-2019 23:06


Je moet niet je verhaal kwijt, je moet die meid kwijt. Kuiken.
Weet ik niet.
Kan maar het hoeft niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
SHIFTY schreef:
16-06-2019 23:06
Ik zou het ook niet leuk vinden dat 'een meid die je kent' loopt te stoken in je relatie. Ofwel je houd je kaken op elkaar, ofwel je confronteert meneer de twee walletjes eter, of wel je hebt een oprecht gesprek met jou met concrete gegevens over zijn vreemd gaan.

In plaats daarvan gaat ze bij jou een beetje lopen suggereren dat er meer was dan collegialiteit? Wat verwacht ze van je? Dat je op basis van suggesties hem wel even gaat confronteren met wat jij van 'die meid' gehoord hebt? Verwacht ze dat hij dan niet snapt dat dit van 'die meid' af komt? Denk je dat hij zich totaal niet gerealiseerd heeft dat jij 'die meid' kent en dat hij dus de hele avond ongegeneerd drinken voor haar kon halen?

Je moet niet je verhaal kwijt, je moet die meid kwijt. Kuiken.
Of die vent.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik zie net dat ze elkaar nu ook op Facebook hebben :"-( dat was eerst niet zo. En hij heeft uberhaupt maar 2 andere collega's op Facebook en dat zijn dan ook zijn directe mannelijke collega's waar hij echt mee omgaat.. Bah
Alle reacties Link kopieren
Kuikenspons schreef:
16-06-2019 23:09
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik zie net dat ze elkaar nu ook op Facebook hebben :"-( dat was eerst niet zo. En hij heeft uberhaupt maar 2 andere collega's op Facebook en dat zijn dan ook zijn directe mannelijke collega's waar hij echt mee omgaat.. Bah
Tsja... kut wellicht. Ik zou echt met hem gaan praten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zou het absoluut niet vertrouwen. Zal me niet verbazen als straks het excuus is dat het door de alcohol kwam.
Enn schreef:
16-06-2019 23:06
Mmmm ik zou hem neerzetten en dit vertellen.

Mijn idee: Zodra hij gelijk zegt dat zij liegt, het belachelijk is, heel boos wordt etc door jou aan te vallen dan denk ik dat ze gelijk heeft. Zodra hij stomverbaasd reageert, zich overduidelijk afvraagt waarover je het hebt en wat langere tijd oenig je blijft aankijken bestaat de kans dat het niet is gebeurd.
Zo zou ik het ook doen. Nu is het ondenkbaar dat mijn vriend zoiets zou doen. Dan zou hij wel heel veel op moeten hebben.
Mijn ex is wel een keer op het podium gehaald bij een seksshow. Dat vond hij zelf heel erg, dus biechtte hij direct op toen hij thuis kwam.
Enn schreef:
16-06-2019 23:06
Mmmm ik zou hem neerzetten en dit vertellen.

Mijn idee: Zodra hij gelijk zegt dat zij liegt, het belachelijk is, heel boos wordt etc door jou aan te vallen dan denk ik dat ze gelijk heeft. Zodra hij stomverbaasd reageert, zich overduidelijk afvraagt waarover je het hebt en wat langere tijd oenig je blijft aankijken bestaat de kans dat het niet is gebeurd.
Die van mij bleef ook heel oenig kijken in eerste instantie, alsof hij zichzelf wijs wilde maken dat er niets gebeurd was.
Ga het vragen aan hem. Echt.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
16-06-2019 23:11
Ik zou het absoluut niet vertrouwen. Zal me niet verbazen als straks het excuus is dat het door de alcohol kwam.
Er zijn er nog meer, veel meer. Ik zou dus een eerste reactie heel belangrijk vinden. Lastige is dat veelal mensen die dit soort berichten krijgen het zelf ook niet willen geloven en er uit veiligheid dus maar voor kiezen om samen boos te worden op de boodschapper. Heel logisch en menselijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
16-06-2019 23:13
Die van mij bleef ook heel oenig kijken in eerste instantie, alsof hij zichzelf wijs wilde maken dat er niets gebeurd was.
Nja kijk, mijn idee klopt in jouw geval dus al niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb geen reden om het niet te geloven, want ik ben wel vriendinnen met diegene van wie ik het hoorde.
Ik heb toch vaak genoeg gezien dat er vriendinnen zijn die toch altijd graag drama creëren.

Maar vraag het hem gewoon.
Enn schreef:
16-06-2019 23:16
Nja kijk, mijn idee klopt in jouw geval dus al niet.
Kan overigens ook zijn omdat ik hem midden in de nacht wakker stond te schreeuwen en hij nogal een vaste slaper is. Toen ik erachter kwam had ik echt geen zin meer om tot de volgende ochtend te gaan zitten wachten.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
16-06-2019 23:19
Kan overigens ook zijn omdat ik hem midden in de nacht wakker stond te schreeuwen en hij nogal een vaste slaper is.
:HA:

Zie het gezicht nu ineens helder voor me.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Het gesprek met hem aangaan hierover lijkt me wel heel verstandig ja. Als het zo is zoals zij zei, en hij haar nu ook nog eens plotseling op fb toevoegt deugt er iets niet helemaal. Praten praten praten
Alle reacties Link kopieren
Laat je ons als het je lukt nog even weten hoe het gesprek is verlopen? Ben even bezorgd ofzo. Hoeft echt niet hoor, maar zou het wel fijn vinden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt dat je deze vertellende meid geloofd? Waarom neem je aan dat dit waar kan zijn?
Ook al blijkt dit niet waar te zijn, is er wel iets in je relatie wat maakt dat jij denk, hmm, misschien is het zo. Daar zou ik ook even bij stil gaan staan. Wat maakt dat ik geloof dat mijn vent vreemd zou gaan?

Ik zou hem ernaar vragen.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Als de klikkende vriendin geen belang heeft bij dit verhaal, dan vrees ik dat het klopt. En ik zou me er niet senang bij voelen. Zo snel mogelijk vragen hoe dit in elkaar steekt dus.
Alle reacties Link kopieren
Je kan het introduceren als: "moet je horen wat ik nou hoor."... "en nu heb je haar ook nog op FB. Wat is er aan de hand?"
Dan heb je het feitelijk zonder beschuldigende toon.
En als hij je vriendin als onbetrouwbaar omschrijft kan je vragen waarom ze dat zou doen. Je kent die vriendin en haar eventuele belangen, niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven