Tips lange afstand

17-06-2019 20:02 11 berichten
Lieve medemens,

Zojuist afscheid genomen van vriendjelief.
We hebben elkaar een halfjaartje (iets langer) geleden ontmoet in het buitenland (Spanje) en hebben sinds maart officieel een relatie. Ik ben pas geleden teruggekomen naar Nederland, hij zit nog in Spanje. We hadden elkaar een maandje niet gezien, ervoor gewoon vaak samen. Alles voelt super goed vanaf beide kanten, net weer lange tijd samen geweest (ik daarheen, hij hierheen).

Het voelt vanaf beide kanten goed, hij zegt ook echt een toekomst te willen met mij (we doen het uiteraard allemaal wel rustig aan :yum: ).

Hij vliegt over een week terug naar zijn geboorteland (Amerika). Ik studeer deze zomer af en heb daarna geen plannen, dus we hebben besloten dat ik een jaartje daar heen ga. Sommige mensen zeggen jullie kennen elkaar nog niet goed genoeg, maar ik ben bereid het risico te nemen. Heb niks te verliezen, hij moest net ook huilen om het vliegveld wat wel laat zien dat hij echt om mij geeft.

Nu komt het: we zien elkaar ongeveer 3 maanden niet :biggrin:
Hij mag 3 maanden Europa niet in, ik ben op dit moment bezig met afstuderen. Ik ben van plan om midden september daar heen te gaan (met hulp van bemiddelaar voor stage dus hoopt dat alles optijd lukt). Om daar voor een weekje of 2 in Augustus heen te gaan vind ik zonde van me geld (dure vliegticket) en hij is dan ook nog bezig met het vinden van een nieuwe baan/huis. Dus tussendoor opzoeken heeft weinig zin.

Ik ben verder wel positief, ondanks ik soms onzeker ben (vanuit vorige relatie). Iemand tips voor deze 3 maanden? 🤪
Ik wil de dat de tijd zo snel mogelijk voorbij gaat, soms wat stress door visum etc. Maar ik moet positief blijven :hamer:
Alle reacties Link kopieren
Skype, facetime, bellen met beeld via WA,
Veel filmpjes en dagelijkse beslommeringen sturen.

En prachtig dat je daar een jaar naartoe gaat nadat je bent afgestudeerd!

Ga ervoor, 3 maanden zijn zó om!