Na 7,5 jaar relatie klaar

23-06-2019 09:16 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik heb na 7,5 jaar mijn relatie beëindigd. Heb paar maanden in de stress gezeten i.v.m. twijfels, maar toch samen besloten dat het beter is om te stoppen. We hebben alles geprobeerd om het te laten werken, maar vanuit mijn kant lukte het niet meer. Voelde me benauwd en heb het gevoel dat ik mezelf verder wil ontdekken en ontwikkelen onafhankelijk van hem. Ik ben namelijk nog jong (23 jaar). Ik voel me nu ergens wel opgelucht, ook wel stress nog, verdrietig en ook leeg vanbinnen. Zijn dit normale gevoelens? Ik wilde ook gewoon even mijn verhaal kwijt.
Nee hier zou ik toch even mee naar de dokter
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
23-06-2019 09:20
Nee hier zou ik toch even mee naar de dokter
Flauw....

Volkomen normaal meid. Tijd heelt alle wonden. Sterkte. Been there done that (na 17 jaar).
Alle reacties Link kopieren
Ja, heel logisch en natuurlijk dat je die gevoelens en emoties hebt.
Het hoort er echt bij en het is een grote stap die je zet.
Na een tijdje zul je betere gevoelens krijgen, wanneer je werkelijk de ruimte en vrijheid voelt van je onafhankelijkheid en het nieuwe ontdekken.
Veel sterkte komende tijd en ook alvast succes gewenst voor de nieuwe periode
Alle reacties Link kopieren
Dit zijn hele normale gevoelens. Je hebt een groot deel van je leven met hem doorgebracht. Zijn zelfs een beetje samen opgegroeid.
En dat maakt het moeilijk. De liefde is vast niet weg, maar veranderd.
Knap dat je voor jezelf kiest. Is niet makkelijk. Maar wel goed als je jezelf wilt ontwikkelen en wil losmaken.
Sterkte. Het komt goed. Heeft tijd nodig.
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook bij mijn vriend weggegaan na een jaar of 7, was 16 toen we verkering kregen. Hele normale gevoelens heb je. Het is zo'n groot stuk van je leven.

Bij ons is het alleen na een klein jaar weer goed gekomen en dat is nu alweer 21 jaar geleden.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
23-06-2019 09:51
Ik ben ook bij mijn vriend weggegaan na een jaar of 7, was 16 toen we verkering kregen. Hele normale gevoelens heb je. Het is zo'n groot stuk van je leven.

Bij ons is het alleen na een klein jaar weer goed gekomen en dat is nu alweer 21 jaar geleden.
Bedankt voor de reacties. Het voelt ergens onwerkelijk ook.. en ergens heb ik de hoop dat het misschien in de toekomst weer werkt, want we zijn goed uit elkaar gegaan en de liefde is inderdaad niet weg. Maar ik weet dat ik hier niet vanuit moet gaan en op mezelf moet focussen.. blijft een rot gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Dat heeft tijd nodig, liefdesverdriet is een soort rouwen het is voor iedereen anders.
Je bent vast uit elkaar gegaan met een goeie reden Kippetje, over een tijdje gaat die hoop waarschijnlijk weg. :rose: En misschien houd je er een mooie vriendschap aan over?
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk is dat normaal! Het zou pas raar zijn als je zonder blikken of blozen na zeven jaar een relatie beëindigd zonder enige vorm van twijfel.
Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Lieve reacties! Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
:hug:

Sterkte!
Ik vind het wel dapper van je hoor.
En het komt echt allemaal wel goed.
Dit slijt sowieso, dat gevoel gaat 100% over.
:hug: mijn eerste lange relatie heb ik indertijd zelf beëindigd, na bijna 8 jaar samen en ik herken alles wat je schrijft.

Inmiddels heeft mijn man mij na 23 jaar samen verlaten en ook dat komt goed.

Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Dankje voor de steun!
Alle reacties Link kopieren
Is het ook normaal dat ik me soms angstig voel. Gevoel van “shit wat gaat er nu komen?”. Ik probeer veel afleiding te zoeken en heb besloten deze zomer spaanscursus te gaan doen in Spanje.
Alle reacties Link kopieren
Kippetje95 schreef:
27-06-2019 09:14
Is het ook normaal dat ik me soms angstig voel. Gevoel van “shit wat gaat er nu komen?”. Ik probeer veel afleiding te zoeken en heb besloten deze zomer spaanscursus te gaan doen in Spanje.
Dat is de angst voor het onbekende, inderdaad heel normaal en iets dat normaal gesproken meer en meer verdwijnt terwijl je een nieuwe invulling van je leven aan het vinden bent. Spaanse cursus doen in Spanje klinkt als een erg goed idee, lekker erop uit in je eentje, alle tijd om te genieten van je vrijheid en om te bedenken wat je nu echt wilt in het leven.

Succes met alles en veel plezier in Spanje!
If it weren't for the amazing double standard, you would have no standard at all...
Alle reacties Link kopieren
Okee, bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Mn ex heeft de dag nadat het uit was al geflirt met een meisje, via social media, ik vond dit erg respectloos en heb hem hiermee geconfronteerd (hij stond nog ingelogd op mijn mobiel, verleiding gehad on te kijken. Ik weet het niet slim). Hij zei dat die snapte dat ik dat respectloos vond, maar dat het onder groepsdruk was..

Mijn emoties gaan de hele tijd op en neer. Stress, verdrietig, moe, dan weer goed gevoel en opgelucht (als ik in de auto zit of fietsen ofzo, gevoel van vrijheid). Hij komt deze week afscheid nemen van mn familie en dat geeft mij ook een stress/misselijkmakend gevoel. Voelt allemaal onwerkelijk en vervelend. Ondanks dat ik wel achter mijn keuze sta, want ik kon de stress en twijfel van afgelopen maanden niet meer aan.

Ik weet ook niet wat ik met dit bericht wil bereiken, maar wilde het even van me afschrijven.
Alle reacties Link kopieren
Laat je ex met rust, hij is vrij en mag doen wat hij wil. Als hij voor je neus met een ander stond te zoenen, respectloos misschien, maar het mag allemaal. Loslaten is nu het devies, zeker aangezien jij degene bent die het heeft uitgemaakt.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven