Kennis probeert mijn vriend te zoenen, haar confronteren?

25-06-2019 00:09 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend is mijn vriend met wat vrienden op stap geweest. In de groep zat ook een vrouwelijke kennis. Tijdens het uitgaan heeft zij hem geprobeerd te zoenen, en vandaag bij het afzetten heeft ze hem nog eens thuis uitgenodigd. Vriend heeft haar afgeweerd. Dat geloof ik 100%. Nee, ik was er niet bij, maar ik weet dat hij haar niet aantrekkelijk vindt en haar karakter mag hij ook niet. Het is meer dat ze op een gedeelde muziekinteresse aan het groepje hangt.

Komende donderdag is iedereen er weer op een feestje. Ik nu ook. Ik heb de behoefte om haar in navolging van mijn vriend even heel duidelijk te maken dat ik haar de kop van haar lijf afruk als ze dit nog eens probeert.

Doen of niet? Maak ik mijn vriend als projectje daarmee nog interessanter? Of is dit opkomen voor mijn monogame relatie? Fout gedrag benoemen en afstraffen? Ik vind het niet leuk. Ze moet met haar tengels van mijn vent afblijven. Kutwijf, wat een intrigante, wat een lichtekooi. Het is bekend dat ze geen enkele moeite heeft met rommelen met bezette mannen.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik snap je en zou ook meteen mijn nagels uit willen slaan. Ik zou wachten totdat ik het zie en haar dan heel fijntjes wijzen op het feit dat ze met haar tengels van andermans vent af moet blijven.
Ik zou vooral eerst kijken hoe ze zich gedraagt.

Als ze weer denkt je vriend te kunnen opeisen of lastig vallen zou ik gerust effe mijn klauwen laten zien.


Misschien dat ze na de 2de keer proberen doorheeft dat ze bij hem bot vangt en zich op een ander stort?


Ik ken overigens groepen waar ze niet zo dol zijn op dergelijke gieren.
Probeer 1 bezette man te verleiden en je hebt er gelegen bij heel de groep.
Als het bij hen ook zo zou werken ... vriend een appje laten sturen naar de rest van de mannen?
anoniem_376630 wijzigde dit bericht op 25-06-2019 00:17
31.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
25-06-2019 00:14
Haha, ik snap je en zou ook meteen mijn nagels uit willen slaan. Ik zou wachten totdat ik het zie en haar dan heel fijntjes wijzen op het feit dat ze met haar tengels van andermans vent af moet blijven.
Ja maar ze doet het dus heel geniepig zodra ik er niet bij ben. Deels was ik namelijk ook mee. Ik weet dat ze dit moment afgewacht heeft. Dus ik ga dat nooit live zien.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Je maakt jezelf iig onsterfelijk belachelijk. Of heb je verkering met een sukkel die niet zelf durft te praten en dus geen nee durft te zeggen?
Macarinata schreef:
25-06-2019 00:16
Ja maar ze doet het dus heel geniepig zodra ik er niet bij ben. Deels was ik namelijk ook mee. Ik weet dat ze dit moment afgewacht heeft. Dus ik ga dat nooit live zien.
Duh. Ze weet ook wel dat ze jouw nagels in d’r nek heeft staan als ze hem zoent waar jij bij bent.

Toon ballen, wees geslepen beleefd en negeer haar verder.
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij duidelijk gemaakt. Maar misschien kan hij dat nog sterker doen. Misschien is dat wel veel beter.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Ben jij in staat dat duidelijk en met enige stijl te doen? Doen dan.
Als jullie als twee katten door de kamer gaan rollen met plukken haar overal: niet doen.
Negeren, sta er boven.
Ik zou haar met haar kop in de plee drukken. En doortrekken.*






*Speciaal voor Swannie een disclaimer:
Uiteraard is dit een grap. Ik zou me nooit tot zoiets verlagen.
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 25-06-2019 01:42
47.83% gewijzigd
Macarinata schreef:
25-06-2019 00:17
Heeft hij duidelijk gemaakt. Maar misschien kan hij dat nog sterker doen. Misschien is dat wel veel beter.
Serieus? Laat het. Zodra ze zonder slip op zijn gezicht gaat zitten kan je altijd je nagels nog uitslaan.
Alle reacties Link kopieren
Jeez nee natuurlijk niet over beginnen. Ik snap dat nooit, vrouwen die doen alsof mannen een soort beschikkonbekwame kinderen zijn waar zij dan met andere vrouwen over gaan beschikken wie er wel en niet meer mag zoenen. Zo denigrerend en gênant ook voor hem als jij daarin gaat mengen.

Hij heeft het toch zelf al duidelijk gemaakt? Er is dus geen probleem. Klaar.
Je kan natuurlijk ook nog altijd voor haar neus gaan staan tongen met hem :-D.
Belg007 schreef:
25-06-2019 00:26
Je kan natuurlijk ook nog altijd voor haar neus gaan staan tongen met hem :-D.
Nog ordinairder.
Alle reacties Link kopieren
Je stelt je ongelofelijk aan TO.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken dit gewoon niet. Ik wil een controle die ik natuurlijk niet heb. Daar beslist alleen hij over.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Negeren. Als jij je er op omschreven wijze mee gaat bemoeien, toon je alleen maar aan weinig vertrouwen in je vriend te hebben. Zal zij vast waarderen. Daarbij behandel je hem dan als onmondig kind.
Alle reacties Link kopieren
Macarinata schreef:
25-06-2019 00:36
Daar beslist alleen hij over.
En dat heeft hij gedaan door haar af te wijzen.
Waarom moet jij er dan zo nodig nog een plasje overheen doen?
Alle reacties Link kopieren
Wat komt sterker over: hij die zelf de keuze maakt voor jou te gaan OF jij die hem claimt en haar laat zien dat hij van jou is?

Zolang hij haar afwijst is het goed toch? Hij is ook niet jouw bezit, dus ik zou, behalve ontzettend op haar afgeknapt zijn, niet echt iets doen.
Alle reacties Link kopieren
elein schreef:
25-06-2019 00:25
Jeez nee natuurlijk niet over beginnen. Ik snap dat nooit, vrouwen die doen alsof mannen een soort beschikkonbekwame kinderen zijn waar zij dan met andere vrouwen over gaan beschikken wie er wel en niet meer mag zoenen. Zo denigrerend en gênant ook voor hem als jij daarin gaat mengen.

Hij heeft het toch zelf al duidelijk gemaakt? Er is dus geen probleem. Klaar.
Dit.

Ik denk ook dat het niet gaat helpen bij het minder worden als je haar laat weten dat haar gedrag is besproken. Net alsof ze indruk heeft gemaakt. Of dat je je bedreigt voelt door haar. Dat zou voor vrouwen die graag rommelen met bezette mannen alleen maar meer uitdagen om door te gaan.
Ik zou haar die lol niet gunnen. En je vertrouwt je partner dus het is ook nergens voor nodig om je hiermee te bemoeien.
De ene helft van de maatschappij brengt zijn leven door met het observeren van de andere helft.
Macarinata schreef:
25-06-2019 00:16
Ja maar ze doet het dus heel geniepig zodra ik er niet bij ben. Deels was ik namelijk ook mee. Ik weet dat ze dit moment afgewacht heeft. Dus ik ga dat nooit live zien.
Welk stuk van jezelf had je thuisgelaten?
Ik vind het wel vreemd dat je vriend er zo'n kouwe drukte om maakt, daar zou ik meer moeite mee hebben. Hij vindt het niet écht vervelend zoals ik het lees, anders had hij zelf wel gezegd: de helft van mijn vriendin is dan wel weg maar ik ga NIET met je tongworstelen.
Of er nou een hand, een arm of haar hoofd bij is: gewoon niet anders roep ik haar erbij en dan slaat ze je heelmaal in mekaar :@
Dan durft ze niet meer hoor.
Hij kan er niks aan doen.... ook geen nee zeggen begrijp ik? Zou ik onaantrekkelijk vinden maar hee, tis jouw vriend...
Alle reacties Link kopieren
Nee natuurlijk niet. Dat wordt een nogal tokkievertoning, tenminste, ik vind het nogal ordinair klinken allemaal. Zou zelf wat sjieker reageren.
Beter een half motto....
Macarinata schreef:
25-06-2019 00:36
Ik ken dit gewoon niet. Ik wil een controle die ik natuurlijk niet heb. Daar beslist alleen hij over.
Kort aanlijnen, oefenen en belonen bij goed gedrag. JIJ bent de baas snappez-vous?
Redhat schreef:
25-06-2019 00:54
Dit.

Ik denk ook dat het niet gaat helpen bij het minder worden als je haar laat weten dat haar gedrag is besproken. Net alsof ze indruk heeft gemaakt. Of dat je je bedreigt voelt door haar. Dat zou voor vrouwen die graag rommelen met bezette mannen alleen maar meer uitdagen om door te gaan.
Ik zou haar die lol niet gunnen. En je vertrouwt je partner dus het is ook nergens voor nodig om je hiermee te bemoeien.
Ehmm.. waar zien we dat in terug?
SadButTrue999 schreef:
25-06-2019 01:09
Welk stuk van jezelf had je thuisgelaten?
Ik vind het wel vreemd dat je vriend er zo'n kouwe drukte om maakt, daar zou ik meer moeite mee hebben. Hij vindt het niet écht vervelend zoals ik het lees, anders had hij zelf wel gezegd: de helft van mijn vriendin is dan wel weg maar ik ga NIET met je tongworstelen.
Of er nou een hand, een arm of haar hoofd bij is: gewoon niet anders roep ik haar erbij en dan slaat ze je heelmaal in mekaar :@
Dan durft ze niet meer hoor.
Hij kan er niks aan doen.... ook geen nee zeggen begrijp ik? Zou ik onaantrekkelijk vinden maar hee, tis jouw vriend...
[...] Wat een onbegrijpelijke tekst.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-06-2019 09:33
Reden: Op de man
2.08% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven