Appcontact in relatie

25-06-2019 14:43 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!

Gewoon nieuwsgierig: hoe vaak app jij met je vriend(in)?

Ik trap af:
In mijn vorige relatie appte ik gedurende de dag - of we nou aan het werk waren of niet - redelijk door. Bij mijn huidige vriend is dat niet. Soms hoor ik pas tegen 17.00u wat van hem (we wonen nog niet samen). Enerzijds prima, anderzijds zou het van mij wel íets meer mogen..
Soms 2x per dag, soms heel veel keer per dag, maar ik krijg iig altijd een kus in de ochtend en eentje ergens na werktijd. (wonen niet samen)
Alle reacties Link kopieren
Zelden. En als we appen dat is het iets van: Haal jij de kinderen of doe ik het?, hebben we nog boodschappen nodig?, Ik sta in de file en ben dus laat thuis.
Hele nuttige dingen dus vooral. Mijn/zijn baas ziet mij aankomen als ik de hele dag app, daar heeft ie mij niet voor in dienst genomen.
Alle reacties Link kopieren
Hangt er een beetje vanaf of ik veel mee maak die dag en of hij het druk heeft op het werk (ik studeer nog). Soms maar één appje over en weer, soms hele gesprekken. We wonen samen, dus ook niet per se nodig om heel uitgebreid te appen.
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
Wij wonen niet samen, maar appen ook de hele dag door wel. We appen vanaf het moment dat we wakker zijn tot we weer gaan slapen.
Ik heb WA in mijn browser dus kan meestal wel snel reageren, hij reageert vaak in zijn pauzes en soms ook nog wel tussendoor.

Het is bij ons heel erg in balans, reageren allebei snel op de ander, nooit gedoe over laat/niet reageren, etc. Helemaal tevreden over :)
Bijna elke dag, wonen niet samen. Ik vind het prima zo. Aan de ene kant denk ik, geef het aan als je het te weinig vindt. Aan de andere kant vind ik ook dat je je partner zijn gedrag moet accepteren, omdat je dat niet kan veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Takkie1 schreef:
25-06-2019 14:54
Wij wonen niet samen, maar appen ook de hele dag door wel. We appen vanaf het moment dat we wakker zijn tot we weer gaan slapen.
Ik heb WA in mijn browser dus kan meestal wel snel reageren, hij reageert vaak in zijn pauzes en soms ook nog wel tussendoor.

Het is bij ons heel erg in balans, reageren allebei snel op de ander, nooit gedoe over laat/niet reageren, etc. Helemaal tevreden over :)
Hier net zo :)
Alle reacties Link kopieren
Dat wisselt dagelijks. Soms één. Soms meerdere. Ik heb i.i.g. geen vast quota dat verstuurd moet worden. Dan wordt het gelijk ook weer zo'n verplichting.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
wij, langdurig samen&samenwonend. Appen elkaar alleen heel zakelijk, over boodschappen. Of over werkgezeik oid

Maar ik heb wel vrienden/innen die ik dagelijks app. Maar goed, die spreek ik niet gewoon irl aan eind van de dag
Ruim 20 jaar samen. We appen gemiddeld 5 gesprekjes per dag. Dat varieert van moppen, seksueel getinte onzin, foto's ( niet seksueel) en kusjes.
En we bellen zo'n 2x per dag.
Wisselend. Bij gewone dagen of als we elkaar savonds weer zien weinig en alleen over praktische zaken. Als er iets gebeurd bij 1 van ons, zowel positief als negatief dan wat meer. Of even in pauze/loos moment een paar min bellen. Prima zo
Hoe samenwonend en onze apps zijn alleen praktisch.
- hoe laat ben je thuis
- wat eten we
- moet er nog iets van de supermarkt komen?

Dat soort dingen.
Alle reacties Link kopieren
Ikapp zoveel ik wil. Vindt hij dat te veel dan passen we blijkbaar niet bij elkaar. Ik heb geen zin om elke keer na te moeten denken of ik een appje stuur. Van mij mag een man best minder vaak reageren verder, maar ik ga me niet aanpassen.
Sugar and spice, and everything nice.
Als mijn shirts niet goed gestreken zijn.
Ik was net 3 weken in mijn up op vakantie (nu sinds een paar dagen is vriend er ook) en toen hebben we wel veel geappt. Vooral savonds om even de dag door te nemen en welterusten te wensen.
En 3x gebeld.

Voelde weer een beetje als verkeringstijd :heart:
VelvetVolvo schreef:
25-06-2019 15:21
Als mijn shirts niet goed gestreken zijn.
:rofl:

Dan kreeg je de middelvinger emoji van mij :proud:
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
25-06-2019 15:21
Als mijn shirts niet goed gestreken zijn.
dan moet je niet appen, dan moet je meppen!
Alle reacties Link kopieren
Bubblegum1 schreef:
25-06-2019 14:47
Zelden. En als we appen dat is het iets van: Haal jij de kinderen of doe ik het?, hebben we nog boodschappen nodig?, Ik sta in de file en ben dus laat thuis.
Hele nuttige dingen dus vooral. Mijn/zijn baas ziet mij aankomen als ik de hele dag app, daar heeft ie mij niet voor in dienst genomen.
Precies dit.
Alle reacties Link kopieren
Wij appen meestal over hele praktische dingen, kinderen ophalen, boodschappen etc. Als mijn man in het buitenland is, bellen we ook nog wel eens over onderwerpen die zich niet voor de app lenen. Maar de hele dag door appen, ik moet er niet aan denken
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
We appen elkaar tot nu toe iedere dag. Meestal meerdere keren, soms hele gesprekken en soms gewoon onzin. Hij reageert meestal vrij snel tenzij hij druk is op werk. Ik doe er meestal iets langer over. Verder ben ik van de vunzige appjes en appt hij, omdat hij vaak reist voor z'n werk, veel foto's van waar hij zich op dat moment bevindt.
Wij latten en sturen in ieder geval voor het slapen een bericht. Soms is dat de enige maar meestal nemen we ‘s avonds de dag nog even door in een paar berichtjes.
Alle reacties Link kopieren
over de kinderen
over eten
over stomme grapjes (meestal hij)
of hij stuurt foto,s
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Pas getrouwd en al ruim 10 jaar samen. Wij appen als we tijd hebben. Dus bij een plaspauze op het werk, tijdens het werk ook weleens, als ik ergens zit te wachten, als hij onderweg is naar iets... maar ook als ik nog in bed lig en hij is boodschappen doen haha.

Gaat over vanalles :-)
Getrouwd hier.
Wij appen best veel over allerhande zaken. Maar als er niet of nauwelijks gereageerd wordt is dat ook prima. We rekenen elkaar er niet op af of zo en het gaat allemaal heel ongedwongen.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog niet samenwoonde hadden we wel elke dag even telefonisch contact. Een berichtje verstuurde we wel, maar zeker niet dagelijks en meestal over iets bijzonders.

Maar ja, ik vind persoonlijk/telefonisch contact gewoon leuker en makkelijker.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven