Alleen seks in relaties

02-07-2019 15:43 861 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu heel langzaam aan het daten. Toch merk ik dat het nog stroef gaat. Mannen die enthousiast lijken haken af als ik aangeef dat ik niet aan scharrelen doe en seks voor mij iets is wat ik binnen een relatie wil doen. Het is moeilijk; aan de ene kant wil ik niet gebruikt worden en daarna gedumpt, aan de andere kant schrikt het woord relatie mannen af... maar voor mij werkt uittesten niet. Ik hecht me aan een man als ik er seks mee heb.

Hoe zorg ik ervoor dat ik bij online daten de types aantrek die echt een relatie willen? Dat vul ik nu in op Bumble, maar ook al hebben matches dat staan rennen ze toch weg zodra ik zeg dat er geen seks aan vooraf gaat...
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom wil je alleen seks in een relatie? Seks is toch gewoon een leuk, lekker spelletje?
Alle reacties Link kopieren
bumble... misschien niet het beste medium?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Hmm lastig. Ten eerste; blijven doen wat jij wil. Ik schat niet in dat mensen hier gaan zeggen dat je wat losser moet zijn, maar mocht dat toch zo zijn, niks van aantrekken. ;)

Vertel je het al vooraf? Of op de eerste date?
Wellicht is het iets om te vertellen pas als de situatie zich aandient?
Al is het natuurlijk wel netter om vooraf je intenties aan te geven. Wellicht is een serieuze datingsite beter dan Bumble?
Alle reacties Link kopieren
Vooraf, meestal komt het ter sprake. Bumble is een stuk serieuzer dan Tinder, dat laatste is echt een seksapp.

Seks vind ik geen spelletje, het is enorm intiem en ik krijg gevoelens voor de man.
Sugar and spice, and everything nice.
Als jij geen seks wil buiten een relatie.. gewoon niet doen dus.

Doorzoeken, meer smaakjes zijn er niet.
Het is gewoon zo dat voor veel mensen de relatie pas kan ontstaan nadat er ook al eens seks is geweest. Dat wil niet zeggen dat mensen niet op een relatie uit zijn, maar je noemt een langere periode met iemand daten gewoon meestal nog geen relatie.
Er zijn datingsites die zich vooral op daten richten waar dan soms een relatie uit voortkomt, en er zijn relatiesites die zich vooral richten op mensen die een serieuze relatie zoeken. Volgens mij valt Bumble in de eerste categorie, en kun je beter via een andere site zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook OKCupid. Daar had ik een match die mij bij hem thuis uitnodigte. Toen ik aangaf dat niet te willen en waarom zei hij dat hij helemaal niet op zoek was naar een relatie. Dat stond wel op zijn profiel.

Ik heb lexa maar de spoeling daar vind ik het niet waard om voor te betalen. Veel minder knappe mannen dan Bumble of OKC
Sugar and spice, and everything nice.
Kandijsuiker schreef:
02-07-2019 15:50
Ik heb ook OKCupid. Daar had ik een match die mij bij hem thuis uitnodigte. Toen ik aangaf dat niet te willen en waarom zei hij dat hij helemaal niet op zoek was naar een relatie. Dat stond wel op zijn profiel.

Ik heb lexa maar de spoeling daar vind ik het niet waard om voor te betalen. Veel minder knappe mannen dan Bumble of OKC
Oef.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
02-07-2019 15:49
Er zijn datingsites die zich vooral op daten richten waar dan soms een relatie uit voortkomt, en er zijn relatiesites die zich vooral richten op mensen die een serieuze relatie zoeken. Volgens mij valt Bumble in de eerste categorie, en kun je beter via een andere site zoeken.
Wat is dan een leuke site voir eind twintigers? Ik kreeg op lexa berichtjes van mannen in de 50 terwijl ik dat niet had ingesteld.
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
Kandijsuiker schreef:
02-07-2019 15:48
Vooraf, meestal komt het ter sprake. Bumble is een stuk serieuzer dan Tinder, dat laatste is echt een seksapp.

Seks vind ik geen spelletje, het is enorm intiem en ik krijg gevoelens voor de man.
Nah, dat weet ik niet hoor. Bumble wordt ook wel veel voor de scharrel gebruikt.

Je kan overwegen het pas te melden als het moment zich aandient, maar ja, aan de ander kant is dat wel een beetje achterhouden van (voor anderen) toch belangrijke informatie omtrent daten. Dus ik weet niet of ik je dat advies zou geven, dat moet je voor jezelf bepalen.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
02-07-2019 15:49
Het is gewoon zo dat voor veel mensen de relatie pas kan ontstaan nadat er ook al eens seks is geweest. Dat wil niet zeggen dat mensen niet op een relatie uit zijn, maar je noemt een langere periode met iemand daten gewoon meestal nog geen relatie.
Voor mij is het na de seks al snel een relatie. Ik kan me niet voorstellen dat ik het fijn vind als hij nog met anderen appt daarna. Seks is voor mij 'next level'. Maar ik ben daar ook wel raar in.

Vroeger veel robdgescharreld, altijd gedumpt na een paar keer. Mijn exen had ik de dag van de seks een relatie mee, zo gaf ik dat aan van 'hebben we nu een relatie' en dan zeiden ze ok. Hoorde wel achteraf dat ze het te snel vonden maar ik wil niet een van de velen zijn.
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
winkje87 schreef:
02-07-2019 15:52
Nah, dat weet ik niet hoor. Bumble wordt ook wel veel voor de scharrel gebruikt.

Je kan overwegen het pas te melden als het moment zich aandient, maar ja, aan de ander kant is dat wel een beetje achterhouden van (voor anderen) toch belangrijke informatie omtrent daten. Dus ik weet niet of ik je dat advies zou geven, dat moet je voor jezelf bepalen.
Ja, maar je kan dat instellen, waar je naar zoekt. Bij mij staat er relatie.
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
ah, je wil een knappe man ok... tja als dat je belangrijkste vereiste is
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Maar dan is online daten misschien gewoon niet geschikt voor je.
ga gewoon lekker stappen met vriendinnen. Drink een biertje met een man, klets. En loop door, als je hem niks (meer) vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je wel hoor. Denk dat je vooral moet blijven zoeken. Als je gelijk t bed induikt, dumpen ze je ook na een aantal dates. Dan maar gelijk duidelijk zijn.
Seks is iets intiems wat je imo alleen doet met iemand waarvan je houdt. Maar tegenwoordig wordt het als gebruiksartikel gezien.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Kandijsuiker schreef:
02-07-2019 15:56
Ja, maar je kan dat instellen, waar je naar zoekt. Bij mij staat er relatie.
Tja, maar dat veranderd wat de ander wil toch niet? Een man die een scharrel zoekt kan prima best even proberen een wipje te maken bij een vrouw die een relatie wil.
Daarnaast is een relatie willen nog wel een bruggetje dichterbij dan een relatie willen en daarvoor niet fysiek zijn.

Lijkt me efficienter te gaan vissen in een vijver waarin de mannen overwegend wat anders willen.
winkje87 wijzigde dit bericht op 02-07-2019 16:01
12.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
02-07-2019 15:58
ah, je wil een knappe man ok... tja als dat je belangrijkste vereiste is
Is dat zo gek dan?
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
Kandijsuiker schreef:
02-07-2019 16:00
Is dat zo gek dan?
Ik zou gezien je toch wat lastigere eis, ander eisen iets soepeler te nemen. bedenk wat je echt belangrijk vind. De verpakking wordt na verloop van tijd bij iedereen minder
Kandijsuiker schreef:
02-07-2019 15:50
Ik heb ook OKCupid. Daar had ik een match die mij bij hem thuis uitnodigte. Toen ik aangaf dat niet te willen en waarom zei hij dat hij helemaal niet op zoek was naar een relatie. Dat stond wel op zijn profiel.

Ik heb lexa maar de spoeling daar vind ik het niet waard om voor te betalen. Veel minder knappe mannen dan Bumble of OKC


Ik associeer OK Cupid altijd met seks, maar ik ben er zelf nooit op geweest dus misschien zie ik dat verkeerd (ik ken de naam vanuit het minnaar-topic hier, een man die daar in het verleden meeschreef haalde zijn minnaressen van die site).
Over het algemeen zijn gratis sites niet serieus. Iemand die een serieuze relatie wil is bereid daar in te investeren.
Als je alleen selecteert op uiterlijk laat je waarschijnlijk een hoop leuke mannen schieten.
Misschien dat je hier nog wat meer tips over sites kunt lezen: https://www.datingsitekiezen.nl/artikel ... tingsites/
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
02-07-2019 15:58
Maar dan is online daten misschien gewoon niet geschikt voor je.
ga gewoon lekker stappen met vriendinnen. Drink een biertje met een man, klets. En loop door, als je hem niks (meer) vindt.
Mijn vriendinnen gaan niet meer uit, ben zelf ook niet van het stappen. Dat was leuk toen ik studeerde maar nu zijn mijn vrienden er ook wel klaar mee. En om nou bij een concert of als ik wat ga drinken wanhopig rond te kijken werkt niet. Ik word ook nooit aangesproken door de mannen die ik leuk vind.

Plus ik heb ASS dus je moet mij niet in een drukke club neerzetten.

Voor mij is online daten juist ideaal,in de rust van mijn eigen huis. En ja, heb wel een bepaalde standaard. Ik val gewoon niet op mannen met een neckbeard of types die mijn vader konden zijn, ik kan wel nobel doen alsof maar dan word ik ongelukkig.

Mijn type is vaak hoogopgeleid, rustig, nuchter, geen pretentie en in voor leuke dingen. En verzorgd, ik heb echt snel een allergie voor slonzige looks.
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
nvt
palhaco wijzigde dit bericht op 02-07-2019 16:07
97.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
OKC is inderdaad heel vrij. Mensen zoeken daar wel relaties. Maar het publiek is overwegend wel meer op zoek naar open relatie, of een polyamoureuze situatie. En de moeilijke termen als sapiosekueel, queer, huppeldepuseksueel vliegen je om de oren. Dat lijkt me niet echt jouw doelgroep ;)

Iets conservatiever publiek lijkt me passender.
winkje87 wijzigde dit bericht op 02-07-2019 16:08
0.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik ben bang dat je erg 'hoog' mikt, dat mag natuurlijk... maar dan zou ik toch minder verbaasd zijn dat je weinig succes boekt
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven