Kinderwens

09-07-2019 17:55 44 berichten
Onlangs heb ik mijn relatie beëindigd. Zij heeft een hele sterke kinderwens. Ikzelf prijs me gelukkig dat ik al twee gezonde kinderen heb uit een eerdere relatie. Dus die kinderwens is niet echt meer aanwezig. Dat kinderen gezond geboren worden is geen vanzelfsprekendheid. Maar nu mis ik haar ontzettend en ben ten einde raad.
Alle reacties Link kopieren
Sparrowcup schreef:
12-07-2019 16:39
Omdat ik het nog niet geaccepteerd heb voor mijn gevoel 😬
Dan accepteer je het maar met je verstand.
Alle reacties Link kopieren
Sparrowcup schreef:
12-07-2019 16:39
Omdat ik het nog niet geaccepteerd heb voor mijn gevoel 😬

Dat ze liegt en bedriegt en je uitscheldt is nog niet genoeg?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik dit zo zeg hoor, maar wat een rot wijf.
Die ben je liever kwijt dan rijk.
Zelfs uit pure wanhoop snap ik niet dat iemand zoiets doet. En maar zeggen dat er maar één iemand te vertrouwen is en de waarheid spreekt. En dat was zij.
Jullie hebben ze allebei niet alle 24 in een kratje. Dat je zo'n vreselijk mens überhaupt mist.
Ze is er heel goed in om mij de schuld te geven van alles. Eigenlijk zegt ze dat ik het zelf schuld ben dat zij gelogen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Sparrowcup schreef:
16-07-2019 16:09
Ze is er heel goed in om mij de schuld te geven van alles. Eigenlijk zegt ze dat ik het zelf schuld ben dat zij gelogen heeft.

Hoeveel redenen om haar uit je hoofd te zetten zoek je nou nog?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zou er genoeg moeten hebben 😬
Alle reacties Link kopieren
Sparrowcup schreef:
16-07-2019 19:49
Zou er genoeg moeten hebben 😬

Maar je bent aandachtsgeil?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nee hoor
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
13-07-2019 20:54
Jullie hebben ze allebei niet alle 24 in een kratje. Dat je zo'n vreselijk mens überhaupt mist.
:rofl: Diesleuk.

Maar goed, TO, ben je er nu overheen? Man up!
Jep, volgende week lekker met mijn kinderen op vakantie.
Wat wou ze bereiken dan met een zwangerschap verzinnen? Begrijp niet wat ze daar had?!

Nooit leuk, maar heel verstandig. Kinderwens moet je samen echt willen.
Mij onder druk zetten. We hadden ruzie. Ze appte dat ze zwanger was. Dag later heb ik haar om een test gevraagd, maar die had ze weggegooid. Toen ben ik weer gegaan. Uur later kreeg ik een bericht dat ze een miskraam had gehad door haar zo’n stress te bezorgen.
Alle reacties Link kopieren
Binnen één dag opeens een miskraam dat geloof je toch gelijk niet?! Notabene door stress, ook nog.

Ga jij lekker met je kinderen op vakantie en laat haar een eigen gezin vormen. Is voor beide het beste.
Sparrowcup schreef:
17-07-2019 19:02
Mij onder druk zetten. We hadden ruzie. Ze appte dat ze zwanger was. Dag later heb ik haar om een test gevraagd, maar die had ze weggegooid. Toen ben ik weer gegaan. Uur later kreeg ik een bericht dat ze een miskraam had gehad door haar zo’n stress te bezorgen.
Zo dan. Vind dat best ziek! Lekker uithuilen en een leukere zoeken.
Je snapt toch zelf wel dat deze dame serieuze problemen heeft. Waarschijnlijk is het aantrekken en afstoten, waarbij het als het goed is het geweldig is. Maar dat past ook bij serieuze problematiek. Niet geschikt als partner en niet geschikt als ouder. En als je er een kind mee zou hebben en je gaat uit elkaar, wat zeker gebeurt, nou berg je maar.....
Alle reacties Link kopieren
gewoon griezelig gedrag van haar
polydox schreef:
17-07-2019 20:16
Je snapt toch zelf wel dat deze dame serieuze problemen heeft. Waarschijnlijk is het aantrekken en afstoten, waarbij het als het goed is het geweldig is. Maar dat past ook bij serieuze problematiek. Niet geschikt als partner en niet geschikt als ouder. En als je er een kind mee zou hebben en je gaat uit elkaar, wat zeker gebeurt, nou berg je maar.....
Exact

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven