Relatie probleem en vreemd gegaan...

14-07-2019 19:55 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo


Ik heb nu 4 jaar een vaste relatie. Alleen is het de laatste tijd niet helemaal super. We vrijen weinig en als we het doen is het meer een moetje. en we hebben niet echt contact meer samen. We hebben vaak ruzie of disscussie. Ik wil er alle tijd en moeite in steken. Alleen vanuit zijn gebeurd er niet zoveel. Het lastige is dat we nu wel al een jaar samen wonen. Het is wel mijn huurhuis. Ik werk/hij gaat nog naar school. We leven dus een beetje langs elkaar heen. En over de problemen praten wil hij niet.

Nu kwam ik een tijd geleden een scharrel van een paar jaar gelden tegen. En heb ik vd week een fout gemaakt. Ik ben met deze jongen vreemd gegaan. Uiteraard veilig.

Nu heb ik aan de ene kant spijt. Maar aan de andere kant vond ik het ook erg fijn omdat ik hierdoor ook in kon zien dat seks ook erg fijn kan zijn.

Ik heb nu geen idee hoe ik nu verder moet?


*Kiki is niet mijn echte naam
anoniem_388213 wijzigde dit bericht op 15-07-2019 18:19
18.25% gewijzigd
Wat dacht je van gewoon stoppen met relatie, of zijn er kinderen in het spel?
Alle reacties Link kopieren
Vertel het precies zo aan je vriend, dan kan hij de keuze maken :lol: Of maak het gewoon gelijk zelf uit!
Is dit je echte naam?
Ik vind het héél knap dat je nu niet weet hoe je verder moet.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
14-07-2019 21:11
Is dit je echte naam?
hahaha
Mag toch hopen dat je het veilig hebt gedaan....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een idee, namelijk uitmaken of het je vriend vertellen, echte naam of niet. Dat laatste doet niet ter zake.
En je vond dit een slimme zet omdat ...?


Eerst maar es je relatie netjes uitmaken en een ander dak boven je hoofd zoeken.


En zorg in 's hemelsnaam dat je ex je vreemdgaan van jou hoort en niet van een ander.
Je bakt er in ieder geval niet veel van...

Je hebt niet geïnvesteerd in je relatie maar in je scharrel. In zou mijn conclusie trekken en s de relatie beëindigen.
Je bent 21 en hebt nu al een broer/zus relatie met slechte seks. Uitmaken!
Ah zeg. Wat cheap om vreemd te gaan. Maak het dan uit...
Alle reacties Link kopieren
Gun je vriend een leukere partner.

Als je in plaats van investeren en communiceren op iemand anders duiken liever doet is het antwoord duidelijk toch?
komt omdat je kiki heet
Alle reacties Link kopieren
Ach als je die scharrel vier jaar hebt, is de seks ook niks meer.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
14-07-2019 21:48
Ach als je die scharrel vier jaar hebt, is de seks ook niks meer.
Kan je wel weer door naar de volgende scharrel.

Zo lang je daar eerlijk over bent tegen die mannen ... niks aan 't handje.
Alle reacties Link kopieren
Voor de vragen. Nee dat is niet mijn echte naam. Ja het is natuurlijk veilig gebeurd.

En waar leest u dat er kinderen in het spel zijn?
Alle reacties Link kopieren
@polsjef

Nou bedankt? Ik heb heel veel aan mijn relatie gewerkt. Ik ben bij verschillende hulpverleners geweest. Maar het moet allemaal vanuit mij komen.

Nee en het is niet netjes om vreemd te gaan. Maar goed. Een saai seksleven hoort ook niet.
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
14-07-2019 21:36
Gun je vriend een leukere partner.

Als je in plaats van investeren en communiceren op iemand anders duiken liever doet is het antwoord duidelijk toch?
Ik heb er al heel veel tijd ingestoken. Maar het moet allemaal vanuit mij komen. En ik hoor niet vreemd te gaan. Maar als het thuis niks aan is... en hij wil nergens over praten of het oplossen
Kikibakker1997 schreef:
15-07-2019 06:55
Ik heb er al heel veel tijd ingestoken. Maar het moet allemaal vanuit mij komen. En ik hoor niet vreemd te gaan. Maar als het thuis niks aan is... en hij wil nergens over praten of het oplossen
Dan houdt het een keer op natuurlijk.. Zonde van je tijd om in een relatie te blijven hangen die niet goed is.
Alle reacties Link kopieren
Dan maak je het uit i.p.v. lekker makkelijk vreemdgaan.
Alle reacties Link kopieren
Kikibakker1997 schreef:
15-07-2019 06:55
Ik heb er al heel veel tijd ingestoken. Maar het moet allemaal vanuit mij komen. En ik hoor niet vreemd te gaan. Maar als het thuis niks aan is... en hij wil nergens over praten of het oplossen
Nog steeds blijf ik bij het punt eerst uitmaken...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je aan je partner moet zeggen dat je bent vreemd gegaan.
Eens kijken of je een reaktie van hem krijgt.
Dat zal ws wel gebeuren en dan geeft dat een ingang om verder te praten tussen jullie.
En eerlijk gezegd, zoals je jullie relatie beschrijft is er weinig warmte en liefde meer dus misschien moet je jezelf serieus afvragen of de relatie nog genoeg toekomst heeft
Kikibakker1997 schreef:
15-07-2019 06:53
@polsjef

Nou bedankt? Ik heb heel veel aan mijn relatie gewerkt. Ik ben bij verschillende hulpverleners geweest. Maar het moet allemaal vanuit mij komen.

Nee en het is niet netjes om vreemd te gaan. Maar goed. Een saai seksleven hoort ook niet.
Maar dat zou toch niet nodig moeten zijn na 4 jaar?
Kikibakker1997 schreef:
15-07-2019 06:55
Ik heb er al heel veel tijd ingestoken. Maar het moet allemaal vanuit mij komen. En ik hoor niet vreemd te gaan. Maar als het thuis niks aan is... en hij wil nergens over praten of het oplossen
Waarom blijf je dan bij hem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven