Liefdesverdriet atm? Schrijf hier mee! Liefdesverdriet-2019

15-07-2019 17:03 551 berichten
Alle reacties Link kopieren
Liefdesverdriet, contact verbroken, relatie uit en wil je van je afschrijven? Iedereen die zijn/haar verhaal van zich af wilt schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic! Laten we elkaar steunen!!

Mijn verhaal: relatie samen uitgemaakt in okt 2018. Daarna "vrienden" gebleven waarin we elkaar nog zagen en nog af en toe samen sliepen. In juni ziet meneer dat het gras groener is aan de overkant. Mij deed dit zo'n pijn dat we het contact hebben verbroken begin juli. Maatje kwijt, mis hem ontzettend, 8 dagen geen contact gehad, voel me vreselijk. Ik merk dat het me goed doet erover te schrijven en te delen en hoop in dit topic elkaar te steunen en hoe we ermee om gaan en hoe verder :)

Ik kwam op dit idee, omdat ik een mooi topic vond uit 2017-2018 waarin mensen elkaar steunden.

Wees welkom!
Alle reacties Link kopieren
Heftig en vervelend zeg...sterkte!
Ik heb mijn relatie na 7.5 jaar verbroken. Voor mijn gevoel uit elkaar gegroeid en ben in een fase in mn leven dat ik het allemaal even niet meer weet. Alsnog doet het veel pijn. Ene keer voel ik me heel verdrietig, andere keer opgelucht.. ben ook m’n maatje kwijt, maar op dit moment werkte het niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Misschien niet helemaal on topic, maar ik merk dat ik even advies nodig heb.

Laatst is mijn relatie ook uitgegaan, allebei met veel moeite en verdriet gekozen voor onszelf, nu een tijdje later zitten we allebei wat beter in ons vel en vroeg hij vanmiddag ineens via whatsapp hoe het met me gaat nu. Hebben een bijgepraat en allebei voelen we ons een stuk beter. Hebben ook aangegeven dat het ons leuk lijkt om als vrienden weer eens wat te gaan doen, aangezien we ons altijd super goed konden vermaken samen. Maar het is nog net geen maand geleden dat we echt uit elkaar zijn gegaan (zat een lange periode voor waarin we weinig contact hadden etc) en daarom weet ik even niet zo goed of dit wel echt verstandig is.

Ik hoop oprecht dat we vrienden kunnen zijn, want we waren echt de allerbeste maatjes die je je kunt voorstellen, vanaf dag 1. Maar ik ben bang dat ik misschien nog te veel gevoelens heb als ik hem zie. Wat denken jullie? Gewoon proberen en zien wat ik voel? Of beter niet en het afkappen?

Nogmaals sorry als het niet on topic is, maar aangezien ik af en toe nog wel wat verdriet ervaar, wilde ik wat advies van mensen die zich misschien kunnen inleven in deze situatie.
Alle reacties Link kopieren
Mijn relatie van 1,5 jaar is nu officieel 3 weken uit en daarvoor 3 weken een break gehad. We hebben het samen uitgemaakt omdat we uit elkaar groeide. Ik heb er heel erg liefdesverdriet over voel mij zo down, heel mijn lichaam doet ( voel het in mijn benen en armen) ,heb nergens zin in en vind niks leuk op dit moment. Als ik afleiding heb gaat het wel beter maar ben er dan nog steeds mee bezig.

Na twee weken voelde ik mij een stuk beter en dacht ik eigenlijk dat het liefdesverdriet over was maar na die vier dagen heb ik weer een hele erge terug val helaas. Hebben andere hier ook ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_387872 wijzigde dit bericht op 15-07-2019 18:37
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Whoop95 schreef:
15-07-2019 18:32
Ja daar heb ik ook ervaring mee. Heb 4 maanden echt rot gevoeld (lichamelijk ziek ook ervan). Dat was toen ik nog in de relatie zat. Ook break gehad daarvoor. Voelde me er daarna ook stuk beter toen het uit was.. en momenten ook wel hoor! Maar merk ook wel dat ik hem ook steeds meer ga missen. Is een fase waar je doorheen moet denk ik! Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
@Whoop95: wat goed dat je je er zo bewust van was dat het (nu) niet werkte voor jullie. Ik had precies hetzelfde: ik wist het ook even allemaal niet meer en in mijn geval had ik het gevoel dat ik uit de relatie moest om aan mijzelf te werken. Alleen heel naar dat je dus ook je maatje kwijt raakt, omdat in contact blijven met elkaar ook geen optie is. Tenminste in ons geval niet, we hebben het geprobeerd... Ben je niet bang dat hij wel verder gaat met zijn leven en een ander krijgt?
Ik ben er ook echt lichamelijk ziek van! Sinds ik weet dat hij uit mijn leven gaat, ben ik misselijk, slaap slecht, nachtmerries, weinig eten... En ja, ik mis hem ook zo intens en ik denk idd dat we door die fase heen moeten. Zal vast even duren, maar door geen contact zal het allemaal wel minder worden op ten duur. Toch?

@flamingo2019: ik denk dat je zelf even goed aan moet voelen of je hem kan en wilt zien en of je er al echt overheen bent. Anders vrienden worden wellicht onmogelijk. En het zou ook jammer zijn dat je hem dadelijk ziet en het verdriet toch nog te groot is! Als je het gevoel hebt dat je al echt vrienden met hem kan worden, kun je het wel doen natuurlijk. Heb jij nog hoop dat de relatie nog goed kan komen?

@Janny01: ja dat down voelen is echt vreselijk. Zo herkenbaar! Gelukkig lukt het je wel om afleiding te zoeken! Mij ook, maar idd, je bent er dan toch mee bezig, maar beter dan alleen maar thuis in bed liggen of zo. Toch? Dus we doen het heel goed! Wat fijn dat je je na 2 weken weer wat beter voelde, maar ook logisch dat het nog niet allemaal verwerkt is en je dus nog verdriet hebt! Je weet nu wel dat deze momenten van beter voelen bestaan en dat het na verloop van tijd dus goed gaat komen!
Alle reacties Link kopieren
[quote=superduba post_id=30159516 time=1563208580 user_id=152196]
@Whoop95: wat goed dat je je er zo bewust van was dat het (nu) niet werkte voor jullie. Ik had precies hetzelfde: ik wist het ook even allemaal niet meer en in mijn geval had ik het gevoel dat ik uit de relatie moest om aan mijzelf te werken. Alleen heel naar dat je dus ook je maatje kwijt raakt, omdat in contact blijven met elkaar ook geen optie is. Tenminste in ons geval niet, we hebben het geprobeerd... Ben je niet bang dat hij wel verder gaat met zijn leven en een ander krijgt?
Ik ben er ook echt lichamelijk ziek van! Sinds ik weet dat hij uit mijn leven gaat, ben ik misselijk, slaap slecht, nachtmerries, weinig eten... En ja, ik mis hem ook zo intens en ik denk idd dat we door die fase heen moeten. Zal vast even duren, maar door geen contact zal het allemaal wel minder worden op ten duur.

Nee contact probeer ik ook niet te hebben. Als hij mij appt krijg ik gelijk weer dat rot gevoel.. uhm nou ik had juist toen ik in mijn relatie zat en zoveel twijfelde (4 maanden lang, waarvan hij dit ook wist) voelde ik me heel rot. Misselijk, kokhalzen en afgevallen.. sinds dat het uit is, gaat dit veel beter! Dus het heeft ergens opluchting gegeven. Over dat die met een ander gaat. Ene keer heb ik zoiets van: t zal wel en andere keer zou ik het erg rot vinden. Want soms als ik eraan denk dat ik een leuk persoon ontmoet en vrijheid heb, dan krijg ik ook een geluksgevoel. En ik probeer te denken: “ik ben ook een persoon en ik ben niet minder dan hem” en dan besef ik me dat ik ook gewoon met mn leven door ga en misschien ook wel weer andere leuke mannen ga ontmoeten! Wij zijn verder ook vriendschappelijk uit elkaar gegaan en wie weet in de toekomst. Maar we waren zo jong bij elkaar gekomen, dat het denk ik beter is als we ons eigen dingen doen en dat ik aan mezelf ga werken. Maar moet wel zeggen dat ik net weer huilbui had hoor, maar nu gaat het wel weer.
Alle reacties Link kopieren
flamingo2019 schreef:
15-07-2019 17:49
Misschien niet helemaal on topic, maar ik merk dat ik even advies nodig heb.

Laatst is mijn relatie ook uitgegaan, allebei met veel moeite en verdriet gekozen voor onszelf, nu een tijdje later zitten we allebei wat beter in ons vel en vroeg hij vanmiddag ineens via whatsapp hoe het met me gaat nu. Hebben een bijgepraat en allebei voelen we ons een stuk beter. Hebben ook aangegeven dat het ons leuk lijkt om als vrienden weer eens wat te gaan doen, aangezien we ons altijd super goed konden vermaken samen. Maar het is nog net geen maand geleden dat we echt uit elkaar zijn gegaan (zat een lange periode voor waarin we weinig contact hadden etc) en daarom weet ik even niet zo goed of dit wel echt verstandig is.

Ik hoop oprecht dat we vrienden kunnen zijn, want we waren echt de allerbeste maatjes die je je kunt voorstellen, vanaf dag 1. Maar ik ben bang dat ik misschien nog te veel gevoelens heb als ik hem zie. Wat denken jullie? Gewoon proberen en zien wat ik voel? Of beter niet en het afkappen?

Nogmaals sorry als het niet on topic is, maar aangezien ik af en toe nog wel wat verdriet ervaar, wilde ik wat advies van mensen die zich misschien kunnen inleven in deze situatie.

Vrienden zijn is echt nog te vroeg... dan ga je alles weer oprakelen. Ik zou nog minstens ee maand of 5 wachten.

Plus bedenk je dit... wil je ook nog vrienden met hem zijn als ie vokgende week jou enthousiast opbelt dat hij een nieuwe vriendjn heeft en helemaal verliefd is en hoe leuk ze wel niet is?
Alle reacties Link kopieren
Oh en daarnaast zoek ik echt heel veel afleiding. Ga met vriendinnen opstap, ik ga op vakantie straks cursus doen en begin met nieuw werk. En ik kan heel goed met mijn familie erover praten. Dat helpt ook.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen verwerkt het in zijn eigen tempo. Hoe minder hoop je hebt op herstel van de relatie, hoe sneller je er overheen komt en nieuw geluk vindt.

Het is eigenlijk de hoop die je ervan weerhoudt om door te gaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
@Whoop95: van twijfel ga je je ook ontzettend rot voelen en dat hou je ook niet lang vol... Ik begon er eigenlijk zelf ook beter uit te zien dan dat ik in de relatie zat, dus schijnbaar geeft het toch bij mij ook wat opluchting. Juist omdat de twijfel er nu niet meer is. Er is wel een ontzettend gemis voor in de plaats gekomen... en ja, na een huilbui kun je op de 1 of andere manier wat helderder nadenken. Ik had net ook alweer de tranen over mijn wangen stromen. En dat terwijl ik vorig jaar toch echt achter de breuk stond. Mja, het contact verbreken, nu 9 dagen pas, is dan toch een ander verhaal.... Ik ben blij om te lezen dat jij hoop hebt voor de toekomst. Ik zie alleen nog maar hem hem en nog eens hem en angst dat ik hem nooit meer ga zien... Ook al zijn wij dus ook niet met ruzie uit elkaar gegaan. Ik wil gewoon nog veel te veel vasthouden...
Afleiding zoeken gaat bij mij best goed! Ik ga een week op vakantie in sept, ik doe een nieuwe cursus en familie steunt me. Maar het is telkens het thuis komen wat me nekt, dan komt het verdriet....

@flamingo2019: ik ben het eens met abracadabra. Het kan echt nog te vroeg zijn en je kunt dan inderdaad alles weer oprakelen.

@retrostar: je hebt helemaal gelijk, maar ik zit helaas nog in de fase waarop ik nog hoop heb dat hij me mist. Ik weet hoe stom dat is... en ik zeg het ook telkens tegen mezelf dat ik geen hoop moet hebben. Het pas 9 dagen geen contact... en ik hoop ergens gewoon dat hij zich bedenkt... stom, i know, maar dat gaat wel over....

@abracadabra: precies wat jij zegt! Daarom heb ik het contact verbroken! Ik zou het echt niet trekken als mijn ex me vertelde dat hij helemaal verliefd op een ander. Brrrr!! Ik wil er niks van weten!!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk inderdaad dat jullie gelijk hebben... merk nu al dat ik weer terugval in dat eeuwig denken over hoe en wat en wat er dan zou kunnen en wat niet.

We konden het altijd fantastisch geweldig goed met elkaar vinden en ik zou niets liever willen dan hem in mijn leven, op welke manier dan ook. Maar ik denk inderdaad dat vrienden zijn voor mij nu nog te vroeg is.

Het liefst zou ik natuurlijk willen dat het goed komt, maar ik denk niet dat wij op de relatie manier echt bij elkaar passen. Zijn heel verschillend in veel dingen doe betrekking hebben op de relatie (affectie en interesse tonen etc).

Maar ook even over het topic: ik zoek ook zo veel mogelijk afleiding en tot vandaag voelde ik me best goed! Heb sinds een aantal weken een nieuw baantje en allerlei leuke plannen met vrienden en ook voor mijzelf. Nu heb ik wel even weer een dipje, omdat ik dus weer mezelf helemaal gek maak van gedachtes. Ik had wel verwacht dat dit moment zou komen, Dus ik Zorg dat ik een beetje lief ben voor mezelf. Toch blijft het lastig hoor, vooral dat missen van je maatje :( Ik heb nu weer gezien hoe leuk het gesprek kan zijn en hoe makkelijk het gaat, alsof er nooit iets verander is tussen ons..
Alle reacties Link kopieren
abracadabra schreef:
15-07-2019 18:47
Vrienden zijn is echt nog te vroeg... dan ga je alles weer oprakelen. Ik zou nog minstens ee maand of 5 wachten.

Plus bedenk je dit... wil je ook nog vrienden met hem zijn als ie vokgende week jou enthousiast opbelt dat hij een nieuwe vriendjn heeft en helemaal verliefd is en hoe leuk ze wel niet is?
En inderdaad, ik word al misselijk als ik alleen al denk aan hem met een ander!
Alle reacties Link kopieren
[quote=superduba post_id=30160394 time=1563222870 user_id=152196]
@Whoop95: van twijfel ga je je ook ontzettend rot voelen en dat hou je ook niet lang vol... Ik begon er eigenlijk zelf ook beter uit te zien dan dat ik in de relatie zat, dus schijnbaar geeft het toch bij mij ook wat opluchting. Juist omdat de twijfel er nu niet meer is. Er is wel een ontzettend gemis voor in de plaats gekomen... en ja, na een huilbui kun je op de 1 of andere manier wat helderder nadenken. Ik had net ook alweer de tranen over mijn wangen stromen. En dat terwijl ik vorig jaar toch echt achter de breuk stond. Mja, het contact verbreken, nu 9 dagen pas, is dan toch een ander verhaal.... Ik ben blij om te lezen dat jij hoop hebt voor de toekomst. Ik zie alleen nog maar hem hem en nog eens hem en angst dat ik hem nooit meer ga zien... Ook al zijn wij dus ook niet met ruzie uit elkaar gegaan. Ik wil gewoon nog veel te veel vasthouden...
Afleiding zoeken gaat bij mij best goed! Ik ga een week op vakantie in sept, ik doe een nieuwe cursus en familie steunt me. Maar het is telkens het thuis komen wat me nekt, dan komt het verdriet....

Ja.. en juist die opluchting probeer ik mij ook aan vast te houden. Je lichaam geeft niet voor niets aan dat je je opgelucht voelt en dat het dus voor nu een juiste beslissing is. Ja ik probeer (ook al is dat soms echt lastig) van het beste uit te gaan.. geloof in jezelf! Je hebt ook leuke/goede kwaliteiten. Daarnaast geloof ik erin hoe zelfverzekerder je bent, hoe beter je in je vel zit en hoe meer je dat uitstraalt. En ik geloof er ook in dat geluk in jezelf zit en dat je daar je kracht uit moet halen. Maarja, dat maakt liefdesverdriet niet minder heftig.. en ook ik heb dat ik hem soms steeds meer ga missen. Maar dan vraag ik mij af: mis ik hem echt of iemand? En dat is soms lastig.. maar ik denk wel als je positiever denkt dat je er misschien eerder overheen bent. En dat je hem nooit meer gaat zien, dat denk ik eerlijk gezegd niet. Als jij over je liefdesverdriet heen ben, kan je hem vast wel appen om een drankje te doen (als je dat wil). En kan je altijd nog kijken of je vrienden wil zijn! En leuk een nieuwe cursus! Goed bezig!
Alle reacties Link kopieren
.
honingbloesem wijzigde dit bericht op 03-08-2019 07:54
99.90% gewijzigd
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Honingbloesem schreef:
16-07-2019 08:31
Ook ik wil meeschrijven al is het nu een beetje rare situatie. Ik en mijn verloofde zijn 1,5 samen waarin het al 8 misschien wel 10 keer uit is gegaan, steeds door mij. Waarom? Omdat hij gewoon doorgaat met zijn eigen dingen en totaal niet aan mij denkt, elk leuk uitje word verpest! Vorig week woensdag had een fantastische dag moeten worden, hotel in antwerpen en naar de zoo. Ik stap de auto nog niet in en het is bonje, ik vergat het woordje schat tegen hem te zeggen. Ik heb al mijn spullen 2 dagen later opgehaald en dat was dus afgelopen vrijdag. Ik heb zoveel verdriet erdoor, ik slaap niet voel mij eng in mijn maag knijpt samen en ik kan nergens van genieten. Ik wel wel zeggen dat mijn vriend aan de antipsychotica medicatie zit en een persoonlijkheidsstoornis heeft. Welke? Geen idee (hij is niet transparant) maar Narcist is volgens mij de juiste. Ik kom er iig niet vanaf want nu hebben we gisteren weer een gesprek gehad, hij kan niet zonder mij, ik zag het ook, hjij heeft vanaf woensdag alleen maar slecht gegeten, en zorgt niet voor zichzelf. Hij heeft mij echt nodig maar ik hem dus ook, ik kan ook niet zonder hem. Nu heeft hij wederom beloofd dat hij echt 100% gaat veranderen en ik ben zo stom geweest wederom hem de kans te geven, maar ik ben bang! Bang dat hij weer trappen gaat geven emotioneel gezien, en toch kom ik niet los van hem. Dus is het nu aan, maar heb besloten om hier toch mee te schrijven want ik weet ergens al donders goed dat hij niet gaat veranderen. Hij is doodongelukkig ik ben vrij optimistiche en vrolijk van nature, mensen die ik ken zeggen ook dat ik erg veranderd ben, ik zag het niet, maar ik zie het ook, ik ben eigelijk totaal niet meer mijzelf. Ik hoop dat het goed gaat, en tuurlijk ben ik nu even blij, maar dat gaat telkens zo. Dus ik schrijf heel graag mee want de volgende break-up loert om de hoek.

Ik wil iedereen ontzettend veel kracht wensen, het is doodvermoeiend en je voelt je leeg!
Heftig zeg! Maar dat het zo vaak uit is gegaan in zo’n korte tijd, zegt ook wel veel. Kies voor jezelf! Ondanks dat je veel om hem geeft. Wil je de rest van je leven met iemand zijn die je zo behandeld? Liever alleen en gelukkig dan ongelukkig in een relatie. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
.
honingbloesem wijzigde dit bericht op 03-08-2019 07:54
99.70% gewijzigd
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Honingbloesem schreef:
16-07-2019 09:03
Whoops95, je hebt volkomen gelijk, en je bent niet de eerste die mij dat verteld, maar ik ben stapel verliefd... hij kan zo leuk en lief en romanstische zijn en dat is dan waar ik geen afstand van kan doen. En in die 3 dagen dat het uit was, heb ik mij zo vreselijk gevoeld, totaal niet gelukkig en ook het idee dat hij misschien iemand anders ziet etc... maar goed hij heeft alleen thuis gezeten hij zag er helemaal kapot uit, en was zelfs aangekomen. Niet geschoren! Huis vervuild... oh het is zo moeilijk maar je hebt gelijk! Ik heb alleen die kracht niet het werkelijke verdriet die voelt na de break aan te kunnen. Het doet zo'n pijn! Terwijl liefde niet mag kwetsen...
Ja ik snap het.. het is ook heftig en lastig! Maar liever deze korte heftige pijn dan nog jaren je zo te voelen! De wereld heeft zoveel meer leuke mensen die je goed behandelen!
Alle reacties Link kopieren
Honingbloesem schreef:
16-07-2019 08:31
Ook ik wil meeschrijven al is het nu een beetje rare situatie. Ik en mijn verloofde zijn 1,5 samen waarin het al 8 misschien wel 10 keer uit is gegaan, steeds door mij. Waarom? Omdat hij gewoon doorgaat met zijn eigen dingen en totaal niet aan mij denkt, elk leuk uitje word verpest! Vorig week woensdag had een fantastische dag moeten worden, hotel in antwerpen en naar de zoo. Ik stap de auto nog niet in en het is bonje, ik vergat het woordje schat tegen hem te zeggen. Ik heb al mijn spullen 2 dagen later opgehaald en dat was dus afgelopen vrijdag. Ik heb zoveel verdriet erdoor, ik slaap niet voel mij eng in mijn maag knijpt samen en ik kan nergens van genieten. Ik wel wel zeggen dat mijn vriend aan de antipsychotica medicatie zit en een persoonlijkheidsstoornis heeft. Welke? Geen idee (hij is niet transparant) maar Narcist is volgens mij de juiste. Ik kom er iig niet vanaf want nu hebben we gisteren weer een gesprek gehad, hij kan niet zonder mij, ik zag het ook, hjij heeft vanaf woensdag alleen maar slecht gegeten, en zorgt niet voor zichzelf. Hij heeft mij echt nodig maar ik hem dus ook, ik kan ook niet zonder hem. Nu heeft hij wederom beloofd dat hij echt 100% gaat veranderen en ik ben zo stom geweest wederom hem de kans te geven, maar ik ben bang! Bang dat hij weer trappen gaat geven emotioneel gezien, en toch kom ik niet los van hem. Dus is het nu aan, maar heb besloten om hier toch mee te schrijven want ik weet ergens al donders goed dat hij niet gaat veranderen. Hij is doodongelukkig ik ben vrij optimistiche en vrolijk van nature, mensen die ik ken zeggen ook dat ik erg veranderd ben, ik zag het niet, maar ik zie het ook, ik ben eigelijk totaal niet meer mijzelf. Ik hoop dat het goed gaat, en tuurlijk ben ik nu even blij, maar dat gaat telkens zo. Dus ik schrijf heel graag mee want de volgende break-up loert om de hoek.

Ik wil iedereen ontzettend veel kracht wensen, het is doodvermoeiend en je voelt je leeg!
Jij hebt hem niet nodig en hij heeft professionele hulp nodig, hulp die jij hem niet kan geven.
Je had een leven vóór hem, en er bestaat ook een (leuk) leven ná hem. Stukje bij beetje verander je en je (her)kent jezelf er niet meer in. Juist dát zou voor jou een signaal moeten zijn dat dit exemplaar niet bij jou past. Als je in zo korte tijd al zoveel moeite moet doen en je hebt dan nog steeds geen leuke relatie......
Waarom denk je niet zonder hem te kunnen? Ben je bang voor wat er gaat komen als je alleen verder gaat?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook sinds twee maanden weer vrijgezel na een relatie van 1,5 jaar. We hebben al vroeg in onze relatie veel moeilijkheden op ons pad gekregen waar we helaas niet echt iets aan konden doen zelf, en die ook niks met onze relatie te maken hadden (persoonlijke problemen). Maar dit heeft onze relatie zeker wel genekt.

De breuk kwam voor mij vrij onverwacht. We hadden eigenlijk net weer wat meer positiviteit in het vooruitzicht, maar we kregen ruzie en toen was het klaar. Twee weken na de breuk zijn we nog wel samen geweest om te praten en dit eindigde in veel tranen, knuffelen en vrijen. Daarna hebben we elkaar niet meer gezien.
Contact is er maar weinig geweest en alleen via de app. Misschien hooguit 3 korte gesprekjes. Wel met af en toe een flirt in deze chats, wat het verwarrender maakte. Sinds drie weken hebben we helemaal geen contact meer.

Ik merk dat het nog erg schommelt met mijn emoties. Aan de ene kant is er zoveel gebeurd tijdens onze relatie dat de breuk in die zin ‘goed’ is geweest om weer even tot rust te komen. Aan de andere kant hou ik zoveel van hem en ik weet ook zeker dat hij zo veel van mij (ge)houd(en heeft). Ergens heb ik de stiekeme hoop dat we nog bij elkaar komen als het water weer helder is, de modder is gezakt. Maar voorlopig kan ik me beter focussen op mezelf, afleiding zoeken, etc.

Ik ben wel weer aan het daten en dat maakt alles wel wat makkelijker. Maar het gemis overvalt me soms enorm. Ben inmiddels wel zo sterk dat ik geen behoefte meer heb om contact op te nemen met hem, maar dat maakt het gemis niet minder…

Het is erg lasting want je gevoel en verstand spreken elkaar soms zo tegen…
Alle reacties Link kopieren
manisha-362 schreef:
16-07-2019 11:30
Ik ben ook sinds twee maanden weer vrijgezel na een relatie van 1,5 jaar. We hebben al vroeg in onze relatie veel moeilijkheden op ons pad gekregen waar we helaas niet echt iets aan konden doen zelf, en die ook niks met onze relatie te maken hadden (persoonlijke problemen). Maar dit heeft onze relatie zeker wel genekt.

De breuk kwam voor mij vrij onverwacht. We hadden eigenlijk net weer wat meer positiviteit in het vooruitzicht, maar we kregen ruzie en toen was het klaar. Twee weken na de breuk zijn we nog wel samen geweest om te praten en dit eindigde in veel tranen, knuffelen en vrijen. Daarna hebben we elkaar niet meer gezien.
Contact is er maar weinig geweest en alleen via de app. Misschien hooguit 3 korte gesprekjes. Wel met af en toe een flirt in deze chats, wat het verwarrender maakte. Sinds drie weken hebben we helemaal geen contact meer.

Ik merk dat het nog erg schommelt met mijn emoties. Aan de ene kant is er zoveel gebeurd tijdens onze relatie dat de breuk in die zin ‘goed’ is geweest om weer even tot rust te komen. Aan de andere kant hou ik zoveel van hem en ik weet ook zeker dat hij zo veel van mij (ge)houd(en heeft). Ergens heb ik de stiekeme hoop dat we nog bij elkaar komen als het water weer helder is, de modder is gezakt. Maar voorlopig kan ik me beter focussen op mezelf, afleiding zoeken, etc.

Ik ben wel weer aan het daten en dat maakt alles wel wat makkelijker. Maar het gemis overvalt me soms enorm. Ben inmiddels wel zo sterk dat ik geen behoefte meer heb om contact op te nemen met hem, maar dat maakt het gemis niet minder…

Het is erg lasting want je gevoel en verstand spreken elkaar soms zo tegen…
Sterkte! Wel goed dat je geen contact mee opneemt. Ik denk dat vele hoop houden (ik denk ik ook ergens onderbewust?) en dat het daardoor lastiger is om het los te laten. Ik ben ook op date gevraagd door iemand, maar ik twijfel heel erg om te gaan. Vind het misschien te vroeg, maar bij hou heeft het geholpen?
Alle reacties Link kopieren
Whoop95 schreef:
16-07-2019 12:46
Sterkte! Wel goed dat je geen contact mee opneemt. Ik denk dat vele hoop houden (ik denk ik ook ergens onderbewust?) en dat het daardoor lastiger is om het los te laten. Ik ben ook op date gevraagd door iemand, maar ik twijfel heel erg om te gaan. Vind het misschien te vroeg, maar bij hou heeft het geholpen?
Ja het is eigenlijk een beetje zo gelopen per toeval. Kregen contact via social media, dat was gezellig. Toen zagen we elkaar op een festival en het klikte in het echt ook. Dus zodoende dat ik er geen kwaad in zie hem rustig wat beter te leren kennen :) Aan de andere kant misschien wel oneerlijk juist, omdat ik niet kan zeggen dat ik helemaal over ex heen ben? Maar ja.
Echt gericht op zoek naar een date deed ik niet, maar dit is zo gelopen en ik vind het wel gezellig met hem.
Hebben elkaar nu twee keer gezien, zijn niet lichamelijk actief dus echt rustig aan en het gewoon gezellig hebben.

Afleiding en nieuwe mensen leren kennen kan nooit kwaad denk ik. Dus in die zin kun je best ingaan op het voorstel. Of heeft die persoon echt te kennen gegeven een relatie te zoeken? Dan zou ik wat voorzichtiger zijn.
Alle reacties Link kopieren
manisha-362 schreef:
16-07-2019 14:18
Ja het is eigenlijk een beetje zo gelopen per toeval. Kregen contact via social media, dat was gezellig. Toen zagen we elkaar op een festival en het klikte in het echt ook. Dus zodoende dat ik er geen kwaad in zie hem rustig wat beter te leren kennen :) Aan de andere kant misschien wel oneerlijk juist, omdat ik niet kan zeggen dat ik helemaal over ex heen ben? Maar ja.
Echt gericht op zoek naar een date deed ik niet, maar dit is zo gelopen en ik vind het wel gezellig met hem.
Hebben elkaar nu twee keer gezien, zijn niet lichamelijk actief dus echt rustig aan en het gewoon gezellig hebben.

Afleiding en nieuwe mensen leren kennen kan nooit kwaad denk ik. Dus in die zin kun je best ingaan op het voorstel. Of heeft die persoon echt te kennen gegeven een relatie te zoeken? Dan zou ik wat voorzichtiger zijn.
Oke leuk! Nee hij komt ook net uit een relatie, dus is niet actief op zoek naar een relatie.. dus misschien dat ik wel op zijn voorstel kan ingaan
Alle reacties Link kopieren
.
honingbloesem wijzigde dit bericht op 03-08-2019 07:55
99.87% gewijzigd
''Geen woorden maar daden''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven