Kan dit nog iets meer worden?

08-08-2019 04:47 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een maand geleden heb ik een leuke vrouw leren kennen. Sindsdien hebben we 3 keer een date gehad in het weekend (1 weekend overgeslagen want toen zat ik in buitenland) en het was iedere keer heel gezellig. Contact tussen door is niet zo heel veel want ze heeft het erg druk op het werk en we zijn niet zo van het appen/bellen maar liever in het echt vertellen. We hebben echt veel overeenkomsten wat karakter betreft en interesses en het was ook niet stil of ongemakkelijk. Op de dates zelf werd al gezegd dat we weer afspreken en de laatste date noemde ze zelf concrete ideeën voor de 4de keer. Laatste date maakte ik het wat romantischer. Afscheid nemen was iedere keer wel wat ongemakkelijk en toen ze dat laatste keer opmerkte kuste ik ze (voor het eerst). Op haar initiatief werd wat een kus bedoeld was 5 minuten tongzoenen. Ze merkte op daarna dat ze het ongemakkelijk vond. Toen ze naderhand weer thuis was elkaar geappt dat we het leuk gevonden hadden.

Echter de middag erna appte ze dat ze het echt gezellig vond maar dat ze denkt dat er geen relatie in zit. Niet om mij maar omdat ze er geen behoefte aan heeft. Ze is tevreden met haar leven en heeft geen behoefte aan intimiteit met een ander. En wil daarom vrienden blijven en hoopt dat we vaker samen dingen blijven doen.

Uiteraard schrok ik hiervan (was al verliefd aan het worden) en we hebben even gebeld. Ze wist het niet eerder en voelde zich pas zo sinds gisteren. Ze noemde verder allerlei positieve dingen over mij en ergens in het gesprek liet ze wel iets vallen wat mij zegt dat de deur naar iets meer niet helemaal dicht is (het was iets van een "misschien later").

De ochtend erna heb ik ze nog een app gestuurd waarin ik vertelde dat ik graag vrienden wil blijven en dingen afspreken. Dat ik het jammer vind dat er op dit moment nog niet meer in zit en misschien wel nooit maar dat ik haar het tempo laat bepalen. Dat vond ze lief. Sindsdien heb ik niet meer geappt en laat de bal bij haar liggen of we komend weekend nog steeds afspreken.

Mijn vraag is of het ijdele hoop is dat dit (in de toekomst) meer kan worden? En moet ik eventueel als ik vrijdag nog niets gehoord heb een appje sturen of ze nog wil afspreken dit weekend?

Ik heb overigens echt geen haast om een relatie te beginnen en misschien is het wel zelfs beter om vanuit een vriendschap iets te beginnen aangezien in het verleden relaties die vanuit niets begonnen toch gestand zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nee, dit is einde oefening

Ze zegt je (op een vriendelijke manier), dat het er echt niet in zit. Ze gebruikt een variant van de klassieker "het ligt niet aan jou, maar aan mij". Zogenaamd te druk voor een relatie etc.

Ze wil niet. Sorry voor mijn duidelijkheid. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
08-08-2019 08:38
Nee, dit is einde oefening

Ze zegt je (op een vriendelijke manier), dat het er echt niet in zit. Ze gebruikt een variant van de klassieker "het ligt niet aan jou, maar aan mij". Zogenaamd te druk voor een relatie etc.

Ze wil niet. Sorry voor mijn duidelijkheid. Sterkte!

Dit. Je verdient iemand die vol voor je gaat, TO.
Dit was een fluwelen-handschoen-manier van zeggen dat ze je niet leuk (genoeg) vindt.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
08-08-2019 08:38
Nee, dit is einde oefening

Ze zegt je (op een vriendelijke manier), dat het er echt niet in zit. Ze gebruikt een variant van de klassieker "het ligt niet aan jou, maar aan mij". Zogenaamd te druk voor een relatie etc.

Ze wil niet. Sorry voor mijn duidelijkheid. Sterkte!
Dit, laat los want jij hebt gevoelens.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben gezoend en de dag erna kapt ze het af. Ze heeft waarschijnlijk te weinig gevoel erbij gehad. Niet toe aan een relatie is een smoes om je beleefd af te wijzen.
...
Alle reacties Link kopieren
En zeker niks meer sturen. Althans, geen verzoekjes om af te spreken.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ze wil niet en maakt dat duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Wel hartelijk gefeliciteerd enzo.
Als ze jarig is, dan.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ligt aan de vrouw.

Het kan zeker zoals Lilalinda zegt een vriendelijke manier van afwijzen zijn.
Als de vrouw al eerder een relatie heeft gehad is deze optie het waarschijnlijkst.

Heeft de vrouw in kwestie weinig relatie ervaring dan zou het ook een soort koudwatervrees om een relatie in te stappen kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie reacties. Ik zal in ieder geval haar niet appen voordat zij dat doet. Bal ligt bij haar.
sugarmiss schreef:
08-08-2019 09:37
Ligt aan de vrouw.

Het kan zeker zoals Lilalinda zegt een vriendelijke manier van afwijzen zijn.
Als de vrouw al eerder een relatie heeft gehad is deze optie het waarschijnlijkst.

Heeft de vrouw in kwestie weinig relatie ervaring dan zou het ook een soort koudwatervrees om een relatie in te stappen kunnen zijn.
Hoeveel relaties ze heeft gehad heb ik niet gevraagd. Weet wel van degene die ons me5 elkaar in contact bracht dat ze in het verleden wel verkeerde vriendjes had
anoniem_389109 wijzigde dit bericht op 08-08-2019 09:45
6.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
BillyTheCat schreef:
08-08-2019 09:43
Dank voor jullie reacties.


Hoeveel relaties ze heeft gehad heb ik niet gevraagd. Weet wel van degene die ons me5 elkaar in contact bracht dat ze in het verleden wel verkeerde vriendjes had
ah, je wil alleen horen, dat er nog een kans is
Van alle reactie pik je alleen dit eruit

Nou succes dan maar. Kom gerust uithuilen hier
Alle reacties Link kopieren
Ik was nog niet klaar. De overige reacties waren ongeveer hetzelfde. Zoals ik in mijn wijzing toevoegde ik reageer iig niet meer totdat zij het doet.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
08-08-2019 09:44
ah, je wil alleen horen, dat er nog een kans is
Van alle reactie pik je alleen dit eruit

Nou succes dan maar. Kom gerust uithuilen hier
Ja dat gevoel heb ik ook.
Niet doen, het maakt niet uit of en hoeveel vriendjes ze al had. Ze wil geen relatie met jou en dat is het enige wat telt.
Alle reacties Link kopieren
'Misschien later' zegt iemand die niet wil.
Ik denk dat zij zelfs het vriendschappelijk afspreken niet meer zo vaak zal doen, omdat jouw hoop en halve verliefdheid ongemakkelijk zullen voelen voor haar.
Alle reacties Link kopieren
mcsteamy schreef:
08-08-2019 08:43
Dit. Je verdient iemand die vol voor je gaat, TO.
Dit was een fluwelen-handschoen-manier van zeggen dat ze je niet leuk (genoeg) vindt.
Ja, to, ik denk ook dat ze een zachte heelmeester is. Die durven niet te eerlijk te zijn en willen de boodschap wel geven, maar ook verzachten. Daardoor ontstaat onduidelijkheid en daarmee valse hoop. Ik ben bang dat ze je toch echt afgewezen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zullen wel gelijk hebben *zucht*

Als dingen te mooi lijken om waar te zijn... ik werd even iets te optimistisch.
Alle reacties Link kopieren
Maar dat ze je niet leuk genoeg vindt is toch cru gezegd tenzij dat in Nederland een andere betekenis heeft dan in België. Mannen genoeg die ik erg leuk vindt maar waar ik geen relatie mee wil/kan hebben omdat er geen diepere gevoelens zijn.
Attraverso schreef:
08-08-2019 10:02
Maar dat ze je niet leuk genoeg vindt is toch cru gezegd tenzij dat in Nederland een andere betekenis heeft dan in België. Mannen genoeg die ik erg leuk vindt maar waar ik geen relatie mee wil/kan hebben omdat er geen diepere gevoelens zijn.
Daarom staat er ook 'niet leuk genoeg'

Dat is wat anders dan 'niet leuk' he?
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof jullie en ga ze niet meer appen. Mocht ze er in de toekomst op terug komen prima maar ik ga niet wachten.
BillyTheCat schreef:
08-08-2019 10:59
Ik geloof jullie en ga ze niet meer appen. Mocht ze er in de toekomst op terug komen prima maar ik ga niet wachten.
Heel goed!

Niet leuk maar inderdaad, ga niet wachten op een heel misschien ooit.

Je bent meer waard toch?
Alle reacties Link kopieren
Ze wil niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
BillyTheCat schreef:
08-08-2019 04:47
...Op haar initiatief werd wat een kus bedoeld was 5 minuten tongzoenen. Ze merkte op daarna dat ze het ongemakkelijk vond.
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Op haar initiatief gingen jullie maar liefst 5 minuten tongzoenen?

Billy, als een vrouw nee zegt, blijft het nee. Ik zou er niet teveel van verwachten. Daten is, om elkaar beter te leren kennen en om te kijken of je bij elkaar past. Dat is in dit geval dus niet, van haar uit.
anoniem_386304 wijzigde dit bericht op 08-08-2019 17:04
Reden: typfoutje
0.18% gewijzigd
Ze doet niks hoor, met die bal die je bij haar neerlegt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven