mijn perfecte match en zijn unfinished business

09-08-2019 05:33 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!

Ik heb iets meer dan een maand geleden een kerel (laten we hem Tom noemen) leren kennen.
Gekust op een feestje, nadien snel opnieuw afgesproken. Na de eerste 3 dates voor de eerste keer seks gehad.
Wat begon als iets heel platonisch, werd opeens veel serieuzer. Het klikt supergoed tussen ons, zitten op dezelfde golflengte, de seks is fantastisch. Het klikt met zijn vrienden, hij klikt met mijn vrienden. Ondanks dat hij het extreem druk heeft met zijn job, zien we elkaar toch minstens 3/4 per week. Het wordt steeds romantischer, kusjes op mijn voorhoofd, handje vasthouden als we in slaap vallen, niets wordt geheim gehouden, heel de stad mag ons zien kussen op straat/op café, enz....
Ondanks dat alles, hebben we het er nog steeds niet over gehad waar we eigenlijk staan. Ik wilde ook niets forceren, want het was leuk, het ging goed, we kennen elkaar iets meer dan een maand, alles werd steeds serieuzer, alles zou wel op zijn plaats vallen. Ik wou er vooral van genieten!

Nu zijn we vanavond samen iets gaan drinken, en heeft hij me iets vertelt waar ik even echt niet goed van ben.
Voor hij mij kende, heeft hij blijkbaar een jaar lang een dingetje gehad met een ander (laten we haar Sofie noemen). Zij heeft eigenlijk al een vriend, maar ze kreeg gevoelens voor Tom. Sofie moet voor haar werk constant naar het buitenland, dus met Tom is het nooit iets serieus geworden... Soit, het werd nogal ingewikkeld tussen hun twee. Toen ik Tom beter leerde kennen, zat Sofie dus in het buitenland.
Nu blijkt dat ze binnen 2 weken terug naar huis komt.
Het komt er op neer, dat Tom Sofie nog wilt zien, en wil zien hoe het zit tussen hun. Zij staat blijkbaar al te popelen om hem te zien. Het is unfinished business tussen hun twee. De kans is heeeeel groot dat er ook seks van komt, aangezien ze elkaar al lang niet meer gezien hebben en er duidelijk nog een spanning is. Hij heeft lang gevoelens voor haar gehad, maar zij had een vriend, toch wilt ze ook bij Tom zijn, maar ze is zoveel in het buitenland,... Het lijkt niet echt relatiemateriaal te zijn.
Hij is hier eerlijk over geweest tegen mij, en hij hoopt dat er nu niet teveel verandert tussen ons, want hij vind het tussen ons ook heel goed lopen.
We zijn uiteindelijk ook nog geen koppel, hij hoeft zich niet te verantwoorden tegenover mij, maar ik stond opeens met beide voeten terug op de grond.

Ik ben rustig gebleven, heb gezegd dat hij maar met haar moet afspreken; maar dat ik daar niet op ga zitten wachten. Dat ik niet zomaar een sidechick wil worden, en dat ik niet weet of ik zoiets mentaal wel aankan, wetende dat zij binnen twee weken bij hem in bed ligt. Dat ik hem steeds leuker begin te vinden, maar als er een kans is dat de vonk opnieuw overslaat met Sofie, ik net teveel zelfrespect heb om mij aan de kant te laten schuiven.
Dat begreep hij ook volledig, en het laatste wat hij wil is iemand kwetsen. Hij vind het fijn om te zien waar onze relatie naartoe gaat, maar Sofie is duidelijk nog niet out of the picture.

Uiteindelijk is het gespreksonderwerp verandert, hebben we er nog een gezellige avond van gemaakt. Maar nu zit ik thuis, en vraag ik me af wat ik moet doen. Dit is echt een superleuke kerel, nog nooit heeft het zo goed geklikt met iemand, ik zag hier echt zoveel potentieel en toekomst in.
Moet ik nog samen met hem een leuke tijd hebben, tot zij binnen twee weken terug is? Moet ik er gewoon van genieten, en nog niet te hard stilstaan of dit een relatie kan worden of niet? Moet ik hem de kans geven om haar nog te zien, seks of niet, afwachten en hopen dat hij dat hoofdstuk met haar afsluit? Of moet ik zelf wegstappen, en zeggen dat hij eerst maar zijn shit op orde moet krijgen met haar, en hem misschien helemaal kwijt ben?

Ik ben enerzijds bang om gekwetst te worden, bang dat hij er toch voor kiest om met haar te blijven klooien,
en ik een deuk in men zelfvertrouwen krijg. Ik weet niet of ik hier wel openminded genoeg voor ben?

Maar ik probeer het anderzijds ook zo nuchter mogelijk te bekijken, we zijn nog geen koppel, mss is dit een goeie test? Wat als hij Sofie terugziet en er geen vonk meer is? Want we hebben het wel leuk samen, is dit het waard om op te geven?

Ik ben benieuwd naar jullie mening! xxx
Alle reacties Link kopieren
Hij wil niemand kwetsen maar hij doet niets anders.
parbleumondieu schreef:
09-08-2019 12:23
Hij vindt het leuk met jou als Sofie er niet is.
https://youtu.be/5fKjute456o
Ik snap werkelijk niet hoe jullie er toch nog een gezellige avond van hebben kunnen maken.

Die jongen vertelt je gewoon eerlijk dat hij liever Sofie heeft, maar dat hij jou op de reservebank wil houden.

Je bent tweede keus, wil je dat echt?!
Alle reacties Link kopieren
Dus het is iets meer dan een maand leuk geweest en eigenlijk is het nu al niet leuk meer. Want zelfs al zou je hem voor het blok zetten en zou hij toch voor jou kiezen, de los is er nu wel af denk ik.
Stel jullie beginnen wel een relatie, ben je dan niet bang dat er nog meer Sophies voorbij komen?

En hoe ziet hij het dan dat zij een vriend heeft terwijl hij haar ook ziet? Dat zijn echt geplande bezoekjes lijkt me. Als zij maar weinig in Nederland is.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
PotjePindakaas schreef:
09-08-2019 09:37
Tom is dus niet vies van vreemdgaan, alleen al dat er iets aan de hand lijkt te zijn met zijn moreel kompas zou voor mij een dikke streep eronder betekenen.

Tenzij je in een driehoeksverhouding terecht wil komen zou ik Tom uitzwaaien. Kan hij mooi alleen naar zijn Sophie smachten zonder entertainment van jou in de wachttijd.
Dit. Het probleem is niet dat hij in zijn beginnende relatie met TO opeens komt aankakken met Sophie.

Het probleem is dat hij er geen been in ziet om met TO te scharrelen terwijl hij niet vrij is en eigenlijk gevoelens voor/ een soort relatie met Sophie heeft.
óu sont les neiges d'antan

Ik denk niet dat hij ooit klaar met haar zal zijn. Ondanks de kruimels die hij van haar krijgt wil hij wel alles voor haar laten vallen. Ze heeft een vriend en veel weg. Toch blijven ze aan elkaar hangen.

Stel hij kiest voor jou. Als Sofie hem vraagt om te springen, vraagt hij hoe hoog.
Wat vind je van de reacties Gingerlilly?
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben inderdaad 100% gelijk. Dit had ik even nodig. Ik ga hem vandaag nog zeggen dat ik hier niet aan ga beginnen, dat hij maar de tijd van zijn leven heeft met haar. I'm out.
Die man maakt misbruik van jouw verliefdheid. Aan jou of je dat toelaat.
Alle reacties Link kopieren
Wow goed dat je er uit bent. Succes.

Hopelijk kun je hier later op terug kijken als 5 leuke weken.
Je kunt méér.
Gingerlilly schreef:
09-08-2019 14:10
Jullie hebben inderdaad 100% gelijk. Dit had ik even nodig. Ik ga hem vandaag nog zeggen dat ik hier niet aan ga beginnen, dat hij maar de tijd van zijn leven heeft met haar. I'm out.

Veel succes! Kom je nog een update geven?

En verval niet hierin plz..

https://youtu.be/Usu8Dg-qZJg

;-D
Gingerlilly schreef:
09-08-2019 14:10
Jullie hebben inderdaad 100% gelijk. Dit had ik even nodig. Ik ga hem vandaag nog zeggen dat ik hier niet aan ga beginnen, dat hij maar de tijd van zijn leven heeft met haar. I'm out.
Heel goed!!
Alle reacties Link kopieren
Gingerlilly schreef:
09-08-2019 14:10
Jullie hebben inderdaad 100% gelijk. Dit had ik even nodig. Ik ga hem vandaag nog zeggen dat ik hier niet aan ga beginnen, dat hij maar de tijd van zijn leven heeft met haar. I'm out.
You go girl!
Alle reacties Link kopieren
Gingerlilly schreef:
09-08-2019 14:10
Jullie hebben inderdaad 100% gelijk. Dit had ik even nodig. Ik ga hem vandaag nog zeggen dat ik hier niet aan ga beginnen, dat hij maar de tijd van zijn leven heeft met haar. I'm out.
Goede beslissing👍💐🍀
Gingerlilly schreef:
09-08-2019 14:10
Jullie hebben inderdaad 100% gelijk. Dit had ik even nodig. Ik ga hem vandaag nog zeggen dat ik hier niet aan ga beginnen, dat hij maar de tijd van zijn leven heeft met haar. I'm out.
Wel echt doen hé

Je kunt het!
Was mosterd.
Alle reacties Link kopieren
Gingerlilly schreef:
09-08-2019 14:10
Jullie hebben inderdaad 100% gelijk. Dit had ik even nodig. Ik ga hem vandaag nog zeggen dat ik hier niet aan ga beginnen, dat hij maar de tijd van zijn leven heeft met haar. I'm out.
Goedzo :thumbsup:
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
09-08-2019 09:51
Leuk, van die types die een gewetenskwestie bij jou neerleggen onder het mom van 'openheid'. Zo ken ik er ook een paar. Meteen uit je leven schoppen dat soort mensen.
Strak plan 😁
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Mooi. Ben erg benieuwd hoe hij er op gaat reageren! Ik vermoed dat hij het makkelijk zal laten gaan. Hij wil iemand ter afleiding wanneer Sophie er niet is. Wie dat is zal hem weinig uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
Wat een respectloze vent zeg. Hij wist dit al, en toch laat hij jouw gevoel voor hem groeien, dat vind ik erg laag. Ik zou er meteen helemaal klaar mee zijn eerlijk gezegd.
Sterkte, TO. Wat een nare en oneerlijke verrassing.
Wat een ontzettende eikel. Goed dat je het af gaat kappen met hem. Dit is geen leuk persoon
Alle reacties Link kopieren
En?
Alle reacties Link kopieren
salinarosseno schreef:
10-08-2019 06:15
En?
Ben ook benieuwd of het TO gelukt is om sterk te zijn/blijven...
MarvelousMrsMaisel schreef:
09-08-2019 06:06
He’s just not that into you.

Hij wil Sofie liever dan jou.

Tenzij Sofie en hij niks worden, dan mag jij weer in the picture.

Ik zou ervoor bedanken en iemand zoeken die voor jou gaat.

Zet je roze bril af.

En onthoud nou eens dat het alleen u wilt en jij wilt is en dat het anders wil is zonder t (hij wil / zij wil) en spread the word. Thanks.
Dit x 10000!

Als jij leuk genoeg was hoefde hij Sofie niet eens meer te zien. Afkappen dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven