Relatie voorbij door psychische klachten.

11-08-2019 04:14 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leeg
anoniem_330831 wijzigde dit bericht op 22-08-2019 00:14
99.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Veel te lang verhaal.

Hij is verstandig! Laat hem verder met rust. Dat is geweest.

Vergeten zal je hem niet maar sluit het hoofdstuk af.
Ga verder aan jezelf werken, leer hiervan, maak niet nog een keer al deze fouten en er komt heus wel weer iemand op je pad.
Been there, done that, got the T-shirt.
Laat het los
Ga in behandeling
Kijk daarna wat er evt is of kan zijn
Alle reacties Link kopieren
Tip is om je helemaal te wijden aan je behandeling want die hebt je enorm nodig.
Zo kun jij meer helen en een gebalanceerder mens worden. En dat heeft veel tijd nodig.
Verder, laat hem gaan. Absoluut.
Alle reacties Link kopieren
ahw kut idd ken dat wel een beetje dat jezelf niet meer onder controle hebt en daardoor idd zo tekeer kan gaan door eigen onzekerheden en angsten idd..

Je bent niet de enige hoor deed dat ook wel soms.. Vermoeiend is dat je kunt het ook niet echt tegen gaan omdat je in een relatie jezelf juist nog beter leer kennen en dat is soms niet best ....

IK denk dat je hier zelf ook niet gelukkig van werd omdat dit gevoel van bang zijn in een relatie heel erg versterkt wordt ... Wellicht beter om een tijd single te blijven dan kom je er uiteindelijk wel Beter uit.
Alle reacties Link kopieren
Met zulke problemen kun je geen relatie hebben en dat moet je ook niet willen. Ik vind dat hij het nog heel lang met je heeft volgehouden. Je hebt hem echt slecht behandeld en ziet nog steeds niet echt in dat het aan jou ligt. Je praat het immers de hele tijd goed met “Ik kon er niets aan doen, het was de angst”. Ga eerst aan jezelf werken en word beter. Pas dan kun je weer een relatie aangaan, met wie dan ook. Maar ik verwacht dat er met hem teveel kapot is.

Als een man een vrouw bedreigt en bij de keel grijpt, heeft hij vaak ook later spijt en vindt ook iedereen dat ze hem eruit moet schoppen en nooit meer binnen moet laten. Andersom is dat wat mij betreft precies hetzelfde.
Dus laat hem met rust.
Als je echt zoveel om hem geeft, dan gun je hem het beste. En het beste voor hem is verder gaan zonder jou.
Jij bent niet goed voor hem.

Jouw problemen zijn heftig, ga daar serieus mee aan het werk. Het zal veel tijd en inzet van jouw kant kosten om je verleden te verwerken en de manier waarop je nu denkt en handelt ook. Maar pas als je dat echt goed aanpakt kun je een vrouw worden die in staat is een gezonde relatie te hebben.
Mijn tip: laat hem met rust. Nu en in de toekomst.

Je hebt hem heel slecht behandeld en hij heeft jou veel kansen gegeven. Blijkbaar moest het eerst op de klippen lopen voor jij begreep dat jij iets moest veranderen.

Je kunt niet terugnemen wat je hebt gezegd en wat je hebt gedaan. Wat jou nu rest is heel hard te gaan werken met en aan jezelf opdat je hopelijk in de toekomst wel in staat bent mensen te waarderen om wie ze zijn.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt geen gewone vrienden zijn zeg je. Dan lijkt het me het beste om het nu te laten gaan en helemaal op jezelf en je therapie te focussen. Succes en sterkte. Zal geen makkelijk proces zijn gezien je heftige klachten
(de dingen die je noemt zoals iemand naar de keel grijpen is heel heftig, besef je je dat de meeste mannen dan al weg geweest waren? Komt dan wel door je angst maar zolang dat niet verholpen is, is een nieuwe relatie gewoon niet handig)
Stop met blowen, je sloopt je brein.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet niks wat je hem hebt aangedaan.
Kleineren, beledigen, uitschelden, wegsturen, hem uren voor je deur laten wachten en hem zelfs fysiek aanvallen.
Je hebt hem stelselmatig geestelijk en lichamelijk mishandeld en uitgebuit.
Nu heeft hij afstand van je genomen. Laat hem los! Gun hem beter.
Het spel van aantrekken en afstoten is uit!
Ga eerst aan jezelf werken.
Alle reacties Link kopieren
Laat elkaar met rust, hoe moeilijk ook. Je komt hier echt wel overheen, maar dat heeft tijd nodig.
Alle reacties Link kopieren
Zo kun je toch geen relatie hebben. Ik begrijp hem wel.
Alle reacties Link kopieren
Gun deze jongen rust en jezelf ook door aan de slag te gaan met therapie.
Alle reacties Link kopieren
Werk aan jezelf, jij bent nu geen relatiemateriaal.
En hiernaast zal hij door wat jij hebt gedaan ook een flinke periode met dingen zitten.

Laat hem gaan en gun hem geluk.
Alle reacties Link kopieren
Edit: Een angststoornis hebben en daarbij gaan flink gaan blowen is natuurlijk ook een duivelse combinatie.
Gebruik je daarnaast ook nog alcohol?
Zo te lezen is er voor jou veel werk aan de winkel.. en dan heb ik het niet over het terugwinnen van een ex, maar je leven op de rails krijgen en jezelf in de hand leren houden?
Is er verder nog een invulling in je leven?
Hobby'? opleiding of een baan?
Alle reacties Link kopieren
Poeh.. arme jongen, laat hem met rust, hij is waarschijnlijk getraumatiseerd inmiddels.
Het beste voor hem en voor jou is dat je hem voorgoed gedag zegt, en je volledig gaat concentreren op je therapie. Wat je hebt gedaan is heel heftig. Grijp deze kans om op jezelf te richten en je problematiek aan te pakken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heel lang een relatie gehad met iemand met psychische klachten. We hebben ook een kind.
Die relatie heeft mij verwoest. Nu niet meer, maar ik heb er heel erg lang in vastgezeten. Vooral uit liefde, omdat ik zo graag wilde dat het werkte en ik ervan overtuigd was dat als ik maar genoeg deed/gaf/wegcijferde hij zich beter zou voelen.
Ik kan je niks anders dan adviseren om geen relatie te beginnen en in ieder geval deze jongen met rust te laten tot je een manier hebt gevonden om met je shit te dealen.
Het is gewoon geen goed idee in deze situatie, ik vind dat je ook stil moet staan bij wat je bij een ander kunt aanrichten als je zelf niet goed in je vel zit.
je bent niet klaar voor een relatie en ook niet voor een vriendschap. mensen veranderen niet in 4 maanden. laat hem met rust en speel niet met zijn gevoelens
de ruzies zijn niet het probleem. jij bent het probleem met je agressie en dingen kapot maken, drugsverslaving en met de wereld niet zien zoals hij echt is. Dat klinkt echt allemaal veel ernstiger dan een angststoornis.
Alle reacties Link kopieren
Laat hem met rust, hij is beter af zonder jou. Ga werken aan jezelf, geen enkele jongen verdient het om zo behandeld te worden.
En stop met slachtoffergedrag: Jij hebt deze jongen slecht behandeld, niet jouw angststoornis. Als je een stoornis/stempel hebt is het aan jou om daarmee aan de slag te gaan. Je kunt niet van je omgeving verwachten dat zij zich aan jou aanpassen. Je blijft altijd verantwoordelijk voor je eigen gedrag.
Het komt niet op me over alsof je beseft wat je gedaan hebt. Je bent zelf verantwoordleijk voor je eigen gedrag en daarmee heb je hem pijn gedaan en weg gejaagd. Ik hoop voor hem dat hij iemand tegen komt die hem wel waardeert, en als jij echt zo veel om hem geeft hoop je hetzelfde.

Als hij wat over jou wil weten vraagt hij daar wel naar, het is niet belangrijk dat hij dat weet. Jullie zijn uit elkaar. Je komt nog steeds erg egoistisch op me over eerlijk gezegd, je laat hem beter met rust.
anoniem_386165 wijzigde dit bericht op 11-08-2019 09:33
0.20% gewijzigd
En ‘psychische klachten’ klinkt erg mild voor hoe je je hebt gedragen. Besef je al wel wat je hem hebt aangedaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat deze jongen ver uit je buurt blijft! Dit is toch gestoord gedrag, ga hulp zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven