vreemdgaan

12-08-2019 14:52 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft de afgelopen 9 maanden een emotionele affaire gehad met een collega. Fysiek is er wel iets gebeurd, maar niet op regelmatige basis.

Het ging de laatste 9 maanden dan ook niet goed met onze relatie. Ik vond dat ik er alleen voor stond, dat ik buitengesloten werd, dat hij niet meer in mij geïnteresseerd is.

We hebben er uitgebreid over kunnen praten, maar ik ben ten einde raad.

We weten beiden dat het niet oké is wat er gebeurd is. We hebben nog steeds gevoelens voor elkaar, al weet ik dat mijn gevoel sterker is. Hij is vooral 'alles snel beu' en gaat steeds opzoek naar 'nieuwe dingen'.

Hij heeft nog steeds heel regelmatig contact met haar.
Ik wil hem gerust vergeven, mits bepaalde voorwaarden.

Hij kan de knoop niet doorhakken, maar ik ook niet.
Hoe kunnen we hieruit geraken?
Het leven is mooi, maar moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Hij is vreemdgegaan, zowel fysiek als emotioneel. Hij wilt de knoop niet doorhakken. Hij heeft nog steeds contact met haar. Hier kom je niet uit, dit is niet de juiste vent voor jou. En dit moet je ook helemaal niet willen.
Alle reacties Link kopieren
jawel huppetee, trek gewoon de stekker er uit
Vandaag nog
zul je zien, dat je je morgen lekkerder voelt, kun je opzoek naar een man die je op een voetstuk plaatst
Open relatie en jij mag dus ook vreemdgaan.

En ik zou niet te kieskeurig zijn daarbij én het bovendien vlak onder zijn neus doen.
Alle reacties Link kopieren
Kom op zeg. Hij gaat negen maanden vreemd en onderhoudt nog steeds contact met haar.

Wat zou jij je beste vriendin adviseren?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Jou vriend is 9 maanden lang met een andere vrouw vreemdgegaan. Hij heeft een serieuze relatie onderhouden met haar naast jullie relatie. En hij wil het contact met haar niet stopzetten. Don't be an option when you are not a priority.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Ga naar de Etos, koop een grote fles zelfrespect, smeer jezelf daar lekker mee in en dump die sukkel.
Alle reacties Link kopieren
Dit laat je toch niet gebeuren? Ik snap sommige mensen echt niet hoor. Kom voor jezelf op. Je verdient vast beter dan zo'n kerel.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt of vreemdgaan een slechte eigenschap van hem is, kun je met zo'n eigenschap leven?
Vergeef me dat ik schreeuw wat ik niet weet en dat ik zwijg over wat helder is, dat ik nooit zeg wat ik bedoel en dingen roep die ik niet voel.
Alle reacties Link kopieren
En wat zijn die voorwaarden waaronder je hem zou kunnen vergeven?
Alle reacties Link kopieren
dus je hebt maandenlang rotgedrag geaccepteerd en nu zelfs duidelijk is dat hij jou niet boeiend genoeg vindt om voor te gaan denk je dat er een wonder uit de hemel gaat vallen dat van hem ineens een wel geïnteresseerde emotioneel betrouwbare leuke vent gaat maken?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Zoals je hem zelf beschrijft, weet jij ook al dat hij niet lang trouw gaat zijn, dus ik denk dat je jezelf alleen nog maar meer pijn gaat aandoen.
En omdat hun fysieke contact niet op 'regelmatige basis' was, is hij niet alleen emotioneel vreemdgegaan he, hij is dus gewoon vreemdgegaan.
Ga dit maar eerst even verwerken, en dan vindt je straks een leuke man die net zo voor jou gaat als jij voor hem.
Zoals ik het lees wil je 'vriend' niet eens nog écht een 2e kans.
Alle reacties Link kopieren
Fysiek is er wat gebeurd zeg je. Weet je wat er dan is gebeurd? Dat hoeft je hier niet te delen hoor, maar ik zou het naadje van de kous willen weten en eisen dat hij dat vertelt.
Verder. Tja. Waarom kun jij zelf geen beslissing nemen? Hij komt in je bericht niet echt over als iemand die veel spijt heeft en jou niet kwijt wil.
Alle reacties Link kopieren
Als hij dat contact niet verbreekt en 100% voor jullie wil gaan, houdt alles voor jullie relatie wel op.

Moet je niet willen.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
12-08-2019 15:24
maar ik zou het naadje van de kous willen weten en eisen dat hij dat vertelt.
en hoe zie je dat voor je?
en hoe weet je, dat hij(/zij) alles verteld heeft??
Alle reacties Link kopieren
Fallandrise schreef:
12-08-2019 14:52
Hoe kunnen we hieruit geraken?
Kan op zoveel manieren; zie posts hierboven. Uitmaken, jaloers maken,...
Wat wil je? Wat denk je dat haalbaar is? Hoeveel kan je hem vertrouwen?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
12-08-2019 15:33
en hoe zie je dat voor je?
en hoe weet je, dat hij(/zij) alles verteld heeft??
Dat weet je natuurlijk niet. Maar ik zou absoluut geen genoegen nemen met 'er is fysiek iets gebeurd'.
Ik zou het heel erg vinden als mijn man zich er dan met vaagheden vanaf wil maken.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
12-08-2019 15:55
Dat weet je natuurlijk niet. Maar ik zou absoluut geen genoegen nemen met 'er is fysiek iets gebeurd'.
Ik zou het heel erg vinden als mijn man zich er dan met vaagheden vanaf wil maken.
Maar tja, dan zegt hij 'slechts een keer zoenen" en moet je maar geloven dat het verhaal klopt he?

een kroegkennis van mij (jaren geleden) was getrouwd en ging geregeld vreemd, zijn motto was: "altijd blijven liegen, bewijzen kan ze het niet"
En zo deden zijn vrienden dat ook, die gingen dan samen op vakantie, en zorgden dan voor elkaar voor geloofwaardige verhalen voor het thuisfront
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
12-08-2019 15:07
Ga naar de Etos, koop een grote fles zelfrespect, smeer jezelf daar lekker mee in en dump die sukkel.
:HA:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Het schijnt tegenwoordig helemaal bon ton te zijn om vreemdgaan te vergeven en als stel verder te gaan, Esther Perel trekt daar volle zalen mee.

Ik zou me afvragen wat je moet met een partner die structureel tegen je liegt.
Wat levert het jou op om bij hem (en zijn getwijfel en zijn leugens en zijn snel ergens op uitgekeken zijn) te blijven?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
12-08-2019 16:01
Maar tja, dan zegt hij 'slechts een keer zoenen" en moet je maar geloven dat het verhaal klopt he?

een kroegkennis van mij (jaren geleden) was getrouwd en ging geregeld vreemd, zijn motto was: "altijd blijven liegen, bewijzen kan ze het niet"
En zo deden zijn vrienden dat ook, die gingen dan samen op vakantie, en zorgden dan voor elkaar voor geloofwaardige verhalen voor het thuisfront


Hoor en zie ik ook regelmatig en ik begrijp het gewoon niet. Waarom dan een relatie? Dan ben je toch beter vrijgezel?? Kun je neuken wie je wil. Meestal zijn het ook nog kerels die zelf flippen als hun vrouw/vriendin ook maar naar een ander kijkt.
Creativity is intelligence having fun
Alle reacties Link kopieren
Kirby schreef:
12-08-2019 16:23
Hoor en zie ik ook regelmatig en ik begrijp het gewoon niet. Waarom dan een relatie? Dan ben je toch beter vrijgezel?? Kun je neuken wie je wil. Meestal zijn het ook nog kerels die zelf flippen als hun vrouw/vriendin ook maar naar een ander kijkt.
Vrouwen gaan minstens even vaak vreemd als mannen hoor.

Ik gok: de lusten van En een relatie (vastigheid, warme plek in bed, eten op tafel) in combi met spanning&aandacht
Maar goed, als je bedankt, dat ruim een 3e van de mensen vreemdgaat, moeten we wellicht ook het idee wat losser laten, dat 'de mens' monogaam zou zijn. Veel mensen wel, een deel niet.
Maar goed, dat gaat OT, niet mijn bedoeling
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
12-08-2019 15:07
Ga naar de Etos, koop een grote fles zelfrespect, smeer jezelf daar lekker mee in en dump die sukkel.
:HA: "because you're worth it"
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Hij wil dus verder met jou en zijn vriendin. Gezellig met zijn drieen. Meid, kies voor jezelf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven