relatie in crisis...

12-08-2019 16:49 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

ik had graaf eens jullie mening...

Ik denk dat ik het volledig heb verknoeid bij mijn lieve lieve vriendin... We zijn ondertussen 7 jaar samen en hebben een zoontje van 2 jaar oud...
Onze relatie is niet meer wat het geweest is en ik heb de laatste twee jaar al talloze pogingen gedaan om er terug leven in te blazen... Het lijkt gewoon alsof er geen tijd meer voor ons is als koppel...

Ik voel mijzelf zo alleen in deze relatie en heb het gevoel dat ik er niet bij hoor...

Nu ben ik overlaatst zo emotioneel geworden dat ik zaken heb gezegd die echt niet ok waren...

Zo heb ik gezegd dat ik een tijd terug een vriendin heb gehad waar ik mee wou afspreken en waar ik naaktfoto's mee heb liggen sturen...

Ik wou kijken hoe ze zou reageren en zien of ze nog iets voor mij voelde...

Ik weet het... het is complete onzin... Want het is compleet verzonnen...

Ik heb mijn vriendin zoveel pijn gedaan hiermee en heb haar daarna ook onmiddellijk gezegd dat dit gelogen is en dat ik niet meer weet wat ik aan het zeggen ben...

Ik was gewoon ten einde raad :-( :-(

Ik ben zo dom geweest en ik weet niet of dit nu nog te herstellen is...

We zijn nu een week verder en heb er met haar al over gepraat en ze beseft ergens wel dat ik het zo niet bedoelde... maar ik voel me er zo schuldig over...

Ik snap niet wat mij bezielde en ik denk dat ik gewoon snakte naar haar aandacht...

Ik heb het gevoel dat onze relatie voorbij is en dat het vertrouwen weg is...

Iemand raad?
Iets met billen branden en blaren....

Edit: Je zegt wel vaker dingen die je niet meent zie ik als ik je loep :lightbulb:
Iets met een ezel en een steen dus ook nog
anoniem_387451 wijzigde dit bericht op 12-08-2019 17:00
Reden: Edit na loepje
63.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vraag haar of het vertrouwen weg is.... zo ja dan weet je wat te doen. :|
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Heb je meegedaan aan zo'n radio-item waarin je een vriend of vriendin op de stang moest jagen in ruil voor een fooi?
Alle reacties Link kopieren
wat wil je herstellen dan, het gaat toch zo slecht dat je je alleen voelt in de relatie?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Hele domme actie van je. Je moet echt beter leren communiceren.

Geef aan bij he vriendin wat je voelt in plaats van reacties bij haar proberen uit te lokken.

En een kind slokt nou eenmaal veel aandacht op. Je staat niet meer op nummer 1. Wen daar maar aan.

Maar je had gewoon bij haar aan moeten geven dat je je eenzaam voelt. Dat je het gevoel hebt dat jij niet meer zo belangrijk voor haar bent. Dat je graag wil dat zij laat merken dat jij nog steeds belangrijk voor haar bent.

In plaats daarvan lieg je tegen haar. Duw je haar alleen maar verder van je af. Echt niet handig.

Leg haar uit waarom je dat gedaan hebt.
Wat ontzettend stom om hierover te liegen. Wat dacht je om gewoon het gesprek aan te gaan. Te vertellen hoe je je voelt. Haar te verrassen met een avondje uit, een etentje, een gezellige avond samen? Je hebt een kind van twee, natuurlijk heb je dan niet meer alle tijd en aandacht voor elkaar.
Maar als je dan dit soort rotgeintjes gaat uithalen, gooi je wel je eigen glazen in.
Alle reacties Link kopieren
Als ik loep dan denk ik, serieus gast denk eerst eens minimaal vijf jaar na voor je dingen zegt (bij wijze van).

Natuurlijk is het vertrouwen weg, wellicht ook naar je rotopmerking vorig jaar.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik mag hopen dat jij uit frustratie of onmacht nooit hele kwetsende dingen tegen je kind gaat roepen.

"ik wou dat ik een ander kind had! Eentje die wel leuk is en lief en goed kan luisteren!"
(oh nee hoor schatje, papa verzon dat maar. Ik bedoelde dat echt niet zo, ik wou gewoon graag je aandacht hebben)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gevoel dat onze relatie voorbij is en dat het vertrouwen weg is...


Niet zo heel gek natuurlijk. Je roep allerlei dingen (loep) die je 'niet meent' maar waar je wel mensen moedwillig op hun ziel trapt. Tsja.....
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Het is vrij normaal dat je met een kind van twee even niet zoveel tijd hebt voor elkaar als vroeger. Ik vraag me af in hoeverre jij een evenredig deel op je neemt, als je daar zo weinig begrip voor hebt.

Ik kan me goed voorstellen dat je vriendin even compleet op je afgeknapt is, ook als ze gelooft dat het niet waar was wat je zei.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je inziet dat je het verknoeid hebt.

Je vriendin is in ieder geval het respect dat ze voor je had compleet kwijt na deze actie.

Vanaf nu geen b*llshit verhalen meer om een reactie te ontlokken en lief zijn voor je vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Een deel van de vrouwen is nu eenmaal zo na dat ze gebaard hebben. Live with it of doe er iets aan.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Als het vertrouwen weg is, is dat het begin van het einde...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven