stoere vrouwen

12-08-2019 17:13 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-08-2019 14:34
Reden: OP verwijderd
98.87% gewijzigd
Het gaat over seksualiteit. Had je hem niet beter daaronder kunnen plaatsen?
Ik ben stoer , hoogopgeleid , meestal zelfbewust en al meer dan 25 jaar bij dezelfde man
iets ouder trouwens
Alle reacties Link kopieren
Ja, alles wat op tv komt is toch waar? Zeker in videoclips, dat is een regelrechte afspiegeling van de realiteit.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben stoer, hoogopgeleid en inmiddels met een vrouw getrouwd. Omdat die 237 zgn stoere kerels die ik heb gehad ontmoet mij niet brachten wat ik nodig heb.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is een cougar iemand die ee jongere vriend heeft, meestal met name voor de seks. Heeft volgens mij niks met onderdanig te maken
Stoer, hoogopgeleid en samen met man van 2 jaar ouder die bewust juist nog sterker van karakter is dan ik, omdat ik de meeste mannen domineer en dat helemaal niet leuk vind.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je gewoon een slechte muziek smaak.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik dacht dat een cougar gewoon van een lekker jong hapje houdt maar dat het niets te maken heeft met opleiding of karakter. Waarom zou je niet zelfbewust over seks zijn, we weten allemaal dat we af en toe een geweldig orgasme nodig hebben om de endorfines te laten stromen.
En die vraag leek je belangrijk genoeg om er een account voor aan te maken?
:nut:
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marigold1986 en Klavertje-vier2019,

Als je niet inhoudelijk reageert maar enkel een nutteloze vraag stelt, reageer dan svp helemaal niet.
Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel het idee dat er eigenlijk weinig is veranderd de laatste decennia, in tegenstelling wat de bladen en media etc. suggereren. Vrouwen zijn nog steeds afwachtend in carriere maken of deals sluiten, niet fanatiek genoeg in sportprestaties (waarom is er nog nooit een vrouw wereldkampioen schaken, (hiervoor kan je niet het gebrek aan spierkracht de schuld geven toch), en geven steeds de schuld aan de omstandigheden, (vrouwen werken parttime wegens zorgtaken, maar single vrouwen werken vaker parttime dan single mannen).

En ook op seksueel/relationeel gebied nemen vrouwen dus nog steeds een afwachtende houding aan, moet de man nog steeds het initiatief nemen.

Volgens mij is het dus gewoon evolutionair bepaald, dat vrouwen afwachten en mannen het initiatief nemen.

vraag: waarom wordt dan in bladen en media gesuggereerd dat het is veranderd?
Vinkeveen schreef:
13-08-2019 08:42
Ik heb wel het idee dat er eigenlijk weinig is veranderd de laatste decennia, in tegenstelling wat de bladen en media etc. suggereren. Vrouwen zijn nog steeds afwachtend in carriere maken of deals sluiten, niet fanatiek genoeg in sportprestaties (waarom is er nog nooit een vrouw wereldkampioen schaken, (hiervoor kan je niet het gebrek aan spierkracht de schuld geven toch), en geven steeds de schuld aan de omstandigheden, (vrouwen werken parttime wegens zorgtaken, maar single vrouwen werken vaker parttime dan single mannen).

En ook op seksueel/relationeel gebied nemen vrouwen dus nog steeds een afwachtende houding aan, moet de man nog steeds het initiatief nemen.

Volgens mij is het dus gewoon evolutionair bepaald, dat vrouwen afwachten en mannen het initiatief nemen.

vraag: waarom wordt dan in bladen en media gesuggereerd dat het is veranderd?


Proest :HA:

Dat valt wel mee hoor gok ik zo. Om antwoord op je openingsvraag te geven: ik heb fases. Kan een fase echt een stoere zelfverzekerde “neuken?” vrouw zijn, maar ook fases niet. Iedereen heeft het waarschijnlijk wel in zich, niet iedereen laat het er (altijd) uit. En dat media dat vaker vertonen is m.i. een goede afspiegeling van een gedeelte van de vrouwen. Niet voor alle vrouwen, niet op alle moment. Maar we zijn er zeker en ik vind het heel tof dat het beeld van de vrouw, zoals vertoond in de media, kantelt.

Dat jij daar ‘evolutionair’ wat moeite mee hebt......tja, dat zegt toch echt iets over jou
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben zo'n vrouw. Hoogopgeleid, goede baan, 40 plus en ruim 10 jaar single. Ik heb regelmatig sexdates via internet en/of apps.

Ik chat even met een leuke man, we wisselen foto's uit en als het klikt en ik hem aantrekkelijk vindt spreek af op een terrasje en als het daar ook klikt gaan we vaak dezelfde date nog met elkaar naar bed. Uiteraard doe ik het altijd veilig.
En ik heb ook een tijdje met mannen van zo'n 15 jaar jonger gedate. Bij mannen onder de dertig ben ik razendpopulair.

Ik vind het leuk, geniet ervan, de sex met een gelijkgestemde man is meestal erg heftig en geil.
Daarna is er weinig contact, nog een berichtje de volgende dag dat het leuk was en soms spreek ik een paar weken later weer af. Maar vaak genoeg gaan we ook ieder ons eigen weg.

Maar het is niet iets waar ik veel openheid over geef. Er is toch een dubbele moraal en ik ben wel heel makkelijk met sex en veel mensen (vrouwen?) vinden het ranzig.
Daarom ook een anoniem account op dit forum. met mijn normale account ben ik bang dat ik herkend wordt
Always be yourself. Unless you can be a unicorn! Then always be a unicorn!
Alle reacties Link kopieren
Of het 'stoer' is? geen idee
Maar ik weet van mezelf, dat ik seks kan hebben zonder emotionele band met iemand.
Alle reacties Link kopieren
Vinkeveen schreef:
13-08-2019 08:42
Ik heb wel het idee dat er eigenlijk weinig is veranderd de laatste decennia, in tegenstelling wat de bladen en media etc. suggereren. Vrouwen zijn nog steeds afwachtend in carriere maken of deals sluiten, niet fanatiek genoeg in sportprestaties (waarom is er nog nooit een vrouw wereldkampioen schaken, (hiervoor kan je niet het gebrek aan spierkracht de schuld geven toch), en geven steeds de schuld aan de omstandigheden, (vrouwen werken parttime wegens zorgtaken, maar single vrouwen werken vaker parttime dan single mannen).

En ook op seksueel/relationeel gebied nemen vrouwen dus nog steeds een afwachtende houding aan, moet de man nog steeds het initiatief nemen.

Volgens mij is het dus gewoon evolutionair bepaald, dat vrouwen afwachten en mannen het initiatief nemen.

vraag: waarom wordt dan in bladen en media gesuggereerd dat het is veranderd?

Niet mee eens. Ik kan alleen een seksleven hebben zoals ik het nu heb, omdat ik in vrij Westers land woon in deze eeuw. En internet maakt het anoniem dus niet het hele dorp weet dat ik me graag als sloerie gedraag.

Van de mannen die ik date hoor ik dat ze veel dates hebben met vrouwen zoals ik. Vaak ook ouder dan ik ben.

Het is natuurlijk wel zo dat in deze 'scene' er veel meer mannen zijn dan vrouwen die zoiets willen. Dus de mannen staan in de rij en de vrouwen hebben het voor uitkiezen. Ik kies dus de leukste en lekkerste exemplaren. Dat is een kwestie van economie en vraag en aanbod.

Ik geloof wel dat mannelijke en vrouwelijke seksualiteit erg verschilt. Dat zie je al in de gay-scene. Als het om twee mannen gaan zijn er helemaal geen bounderies meer om snel af te spreken voor snelle anonieme seks.
Ik wil graag nog iets meer poespas erom heen en ik ben al snel en 'makkelijk' als vrouw.
Always be yourself. Unless you can be a unicorn! Then always be a unicorn!
Alle reacties Link kopieren
Vinkeveen schreef:
13-08-2019 08:42

Volgens mij is het dus gewoon evolutionair bepaald, dat vrouwen afwachten en mannen het initiatief nemen.

Behalve dan voor een scheiding, dan nemen vrouwen meestal het initiatief :lightbulb: .

Eerlijk gezegd denk ik dat vrouwen vaak vooral ándere ambities hebben dan mannen, maar ten opzichte van hun eigen ambities net zo initiatiefrijk zijn als mannen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Vinkeveen schreef:
13-08-2019 08:42
Ik heb wel het idee dat er eigenlijk weinig is veranderd de laatste decennia, in tegenstelling wat de bladen en media etc. suggereren. Vrouwen zijn nog steeds afwachtend in carriere maken of deals sluiten, niet fanatiek genoeg in sportprestaties (waarom is er nog nooit een vrouw wereldkampioen schaken, (hiervoor kan je niet het gebrek aan spierkracht de schuld geven toch), en geven steeds de schuld aan de omstandigheden, (vrouwen werken parttime wegens zorgtaken, maar single vrouwen werken vaker parttime dan single mannen).

En ook op seksueel/relationeel gebied nemen vrouwen dus nog steeds een afwachtende houding aan, moet de man nog steeds het initiatief nemen.

Volgens mij is het dus gewoon evolutionair bepaald, dat vrouwen afwachten en mannen het initiatief nemen.

vraag: waarom wordt dan in bladen en media gesuggereerd dat het is veranderd?
Jij krijgt hier niet de antwoorden die jij wil horen van vrouwen, dus ga je op de beledigtour. Ik vermoed alleen dat niemand zich aangesproken voelt en men eigelijk stiekem wel een beetje in haar knuistje lachen moet om jouw reacties. Ik sowieso...
Nou kop op Vinkeveen, wellicht ergens anders meer succes?
Maar voor nu :there: en ook :byee:
Alle reacties Link kopieren
ik ken anders ook zat afwachtende mannen...en maar weinig vrouwen die daarop zitten te wachten
Lorem Ipsum
Vinkeveen schreef:
13-08-2019 08:42
Volgens mij is het dus gewoon evolutionair bepaald, dat vrouwen afwachten en mannen het initiatief nemen.
Dus jij gooit dit soort klinkklare onzin het forum op en verwacht dan wel dat er inhoudelijk op gereageerd wordt?
Sorry, maar ik kan alleen maar heel hard lachen om zo'n belachelijke aanname.

Maar veel succes met het verzamelen van reacties voor je artikeltje.
Alle reacties Link kopieren
Het valt me wel op dat sommige reageerders (marigold1986) zich beledigd voelen, terwijl ze niet zijn beledigd. Of niet relevante vragen stellen (marigold1986 en klavertje-vier2019, en vervolgens conclusies trekken die er niet zijn, en laatdunkend reageren. Vreemd, en negatief.

Alle anderen, vooral mrs.mia.wallace, evenaar en lila.linda en bedankt voor hun inhoudelijke reacties. Voornoemde dames voldoen aan het beeld dat de media schetst.

Oftewel, ze zijn er dus wel. Maar ik lees, en begrijp ook dat gezien de huidige maatstaven het nog niet algemeen is geaccepteerd. Het beeld in de media is aan het kantelen zoals Evenaar schreef. En de media loopt, mi zoals gewoonlijk, iets op de troepen vooruit.

Meer inhoudelijke reacties zijn van harte welkom!
Vinkeveen schreef:
13-08-2019 10:57
Het valt me wel op dat sommige reageerders (marigold1986) zich beledigd voelen, terwijl ze niet zijn beledigd. Of niet relevante vragen stellen (marigold1986 en klavertje-vier2019, en vervolgens conclusies trekken die er niet zijn, en laatdunkend reageren. Vreemd, en negatief.
Grappig dat je commentaar hebt op de conclusies die ik volgens jou zou trekken, terwijl je zelf de conclusie trekt dat het evolutionair bepaald is dat vrouwen afwachten en mannen het initiatief nemen.
Jouw mening kan ik dan ook niet heel serieus nemen en je gezeur over de inhoud van de reacties die je krijgt evenmin. Die horen erbij als je zelf domme dingen post.
Alle reacties Link kopieren
Jammer klavertje-vier2019 dat je zo in het leven staat......

Veel succes verder...…..
Vinkeveen schreef:
13-08-2019 12:12
Jammer klavertje-vier2019 dat je zo in het leven staat......

Veel succes verder...…..
:rofl:
Je bent echt hilarisch!
Oh, daar hebben we er weer zo 1. Topic openen en vervolgens de reacties afzeiken.
Ik krijg meteen weer het idee dat we weer tegen een gefrustreerde incel aan zitten te praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven