Wat toe doen met relatie?

12-08-2019 19:14 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil hier graag even mijn verhaal kwijt, om wat advies te krijgen. Ik weet echt niet wat ik moet qua relatie. Het liefst zou ik willen dat het goed komt.

Situatie:
Ik heb sinds 2013 een goede en gezonde relatie. We zagen elkaar elk weekend en dat liep allemaal uitstekend. Vanaf september 2015 was ik bij haar en haar ouders ingetrokken en ook dat ging prima. Sinds vorig jaar augustus wonen we echt samen in ons eigen huurhuis. Dat ging soepel en was leuk tot het moment dat ik werk kreeg. We waren beide werkloos sinds 2017 en ik heb twee maanden geleden werk gekregen.

De dag voordat ik met mijn baan begon had ik het erg moeilijk. Ik wilde helemaal niet gaan werken; vond het te lastig om niet meer de hele dag bij haar te zijn. Na ongeveer een maand gewerkt te hebben begin ik juist volledig om te slaan. Ik twijfel of ik verder wil en dat heb ik toen kenbaar gemaakt. Het is toen weer even goed gegaan, wel twee hele weken. Ik wil haar niet kwijt, maar om steeds deze twijfels te houden is ook niet gezond. Het liefdegevoel is weg, het 'Ik wil voor altijd bij je zijn' gevoel is weg.

Door het werk zie ik haar nu nog amper. Ik werk als handhaver en heb dus onregelmatige diensten. Ik loop dagelijks zo'n 15km en ben goed vermoeid wanneer ik thuis ben. Eigenlijk lig ik altijd in bed te slapen of ben ik op mijn werk. We doen geen leuke dingen meer en praten weinig met elkaar.

Door het vele lopen zie ik natuurlijk ook veel rondlopen en soms valt mijn oog op een meid en dan krijg ik het gevoel dat ik toe ben aan iets anders. Ik ben ook geinteresseerder aan het kijken nu ik me zo voel, toen ik dit werk net had keek ik totaal niet (geinteresseerd). Het is niet dat ik iets met iemand anders wil.

Ik voel me bij deze hele situatie behoorlijk kl*te en wil zelf niet dat het eindigt. Ze weet van de situatie af en we zijn nu in "pauzestand". Zelf heb ik ook het idee dat het deels door mijn werk komt, het vreet een hoop energie en we spenderen minder tijd samen.

Hebben jullie tips/adviezen, etc om toch weer dichter bij elkaar te komen?

Hartelijk dank alvast!
anoniem_389310 wijzigde dit bericht op 12-08-2019 19:52
1.14% gewijzigd
Je bent te moe om iets leuks te doen met je vriendin, en vervolgens begin je over andere vrouwen.

Je bent gewoon te lam om iets met haar te doen. Maak het uit en zoek je eigen woonruimte.
Alle reacties Link kopieren
Moet jij geen huiswerk maken?
Dus toen je nutteloos thuis zat voelde je je goed bij je vriendin en nu je eindelijk werk hebt is je vriendin niet goed genoeg om bij haar te blijven?
Dit is nu juist de reden waarom ik nooit zal intrekken met een BUM.
Alle reacties Link kopieren
BUM?

Je bent te moe om leuke dingen met je vriendin te doen maar kijkt wel naar andere vrouwen? Daar ben je dan niet te moe voor?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Gewoon. Uitmaken met je vriendin. Zij verdient beter. En dan ga je zelf lekker scharrelen met al die vrouwen waar je oog op valt en waar je blijkbaar niét te moe voor bent.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Een Nederlandse werkweek ligt op 40 uur per week. Als je de rest van de week slaapt vanwege oververmoeidheid, dan is er waarschijnlijk iets anders aan de hand.
2 maanden geleden wilde je nog niet starten met werken en nu ben je een workaholic die wil stoppen met zijn relatie omdat je teveel vrouwelijk schoon ziet tijdens je werk?
Gelukkig staat de relatie in de pauzestand. Geen idee wat dat inhoudt maar lijkt me wel goed.
Zoek jij dan naar meer duidelijkheid?
Alle reacties Link kopieren
Dat is tijdens het werk, waar ik toch al rond moet kijken om de omgeving in de gaten te houden. Zo raar is het niet eens om moe te zijn na het werken, zeker niet na 2 jaar werkloosheid.

Maar goed, ik zeg dus gewoon dat ik het liefst met haar blijf. Dat zijn jullie blijkbaar niet staan, dus dan heb ik ook niets aan deze post. De hele insteek was juist om de relatie weer in orde te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is geen hogere wiskunde. Ga samen leuke dingen doen. Praat met elkaar. Kan je best zelf bedenken. I.p.v. slapen jezelf een schop onder je kont geven en aandacht en liefde geven aan je vriendin.
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
wat is een BUM? :blond:
Alle reacties Link kopieren
Een mannetjes schaap wil het ongeveer 5 keer doen met hetzelfde vrouwtje. Daarna verliest hij interesse en zoekt een ander schaap uit om seks mee te hebben. Misschien ben jij ook een beetje een schaap.
Hoe kun je gaan samenwonen in een eigen huurwoning als je allebei geen werk hebt?

En wat is een BUM?

Al die vragen...
Alle reacties Link kopieren
Vindt je je vriendin nu onaantrekkelijk omdat ze al 2 jaar werkloos thuis zit?
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang wil je bij haar blijven?
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
12-08-2019 20:16
Een mannetjes schaap wil het ongeveer 5 keer doen met hetzelfde vrouwtje. Daarna verliest hij interesse en zoekt een ander schaap uit om seks mee te hebben. Misschien ben jij ook een beetje een schaap.
:HA:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
:sheep:

Daar gaat TO...
justagirly schreef:
12-08-2019 20:12
wat is een BUM? :blond:
Een scrub.

https://www.youtube.com/watch?v=FrLequ6dUdM
Alle reacties Link kopieren
Het kost even tijd om te wennen aan wisselende diensten. Zorg dat je na een dienst nax 8 uur slaapt: meer slapen maakt je alleen maar meer moe of beter gezegd: lamlendig.
Dan is er tijd genoeg over om met je vriendin dingen te ondernemen en te kletsen.
Tintelfris schreef:
12-08-2019 20:28
Een scrub.

https://www.youtube.com/watch?v=FrLequ6dUdM
:thumbsup:
Tintelfris schreef:
12-08-2019 20:28
Een scrub.

https://www.youtube.com/watch?v=FrLequ6dUdM
Bij een scrub denk ik aan scrubzout/-gel. Maar ik gok dat het in dit geval toch iets anders is dan?
Alle reacties Link kopieren
Een slap verhaal van een slap persoon....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Tintelfris schreef:
12-08-2019 20:28
Een scrub.

https://www.youtube.com/watch?v=FrLequ6dUdM
Oh JA! Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Moe van 15 km wandelen...hoe lui kun je zijn?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het is niet raar dat je na zolang niet werken hieraan moet wennen en moe bent.
Met onregelmatige diensten is het des te belangrijker zelf te plannen.
Plan je uren slaap en eettijden en houdt je hieraan.
Plan daarnaast samen met je vriendin op je vrije dagen dingen voor jullie samen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven