Vriendin deelt nummer met flirt op vliegveld

13-08-2019 08:14 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een situatie meegemaakt met mijn vriendin waarbij het me niet lekker zit. Ik ben 35 en mijn vriendin is 30 en we kennen elkaar nu 4 maanden maar wonen nog niet samen.
Vanwege haar werk was ze gisteren in Engeland op het vliegveld om weer terug naar NL te reizen. Daar kwam een man naar haar toe (rond onze leeftijd) die een beetje paniekerig deed over dat zijn vliegtuig gecanceld was en hij niet wist welke gate hij moest hebben.
Zij heeft aangeboden hem te helpen en na zijn gate gevonden te hebben vroeg hij of ze met hem koffie wilde gaan drinken. Zij drinkt geen koffie dus ze zei nee, maar ze moest wel gaan eten. Dus hij bood aan om met haar mee te gaan en zij accepteerde. Terwijl zij eet drinkt hij koffie en begint te vertellen over zijn relatie die niet lekker loopt etc. Bij het afsluiten van het gesprek biedt hij aan haar eten te betalen en zij accepteert. Vervolgens vraagt hij haar contactgegevens en naar (volgens haar zeggen na een paar keer hebben geweigerd) heeft ze toch contactgegevens gedeeld.

Ik reageerde dus (via de app, heb haar nog niet in het echt gesproken) dat ze dus eigenlijk op een soort blind date is geweest. Ze snapte niet wat ik bedoelde. Dus ik gaf aan dat het zo overduidelijk is dat hij geïnteresseerd in haar is en hij flirt en dus ook nog haar nummer krijgt uiteindelijk. Zij speelt de vermoorde onschuld en komt terug met dat ze geïnteresseerd is in het leven van andere mensen en dat ze niet besefte dat zoiets een flirt was van hem en hij geïnteresseerd in haar is.

Zelf vind ik het vervelend dat ze dit nog steeds niet ziet. We hebben eerder zo'n gesprek gehad waarbij ze 2 mannen had die haar regelmatig benaderden via de app waarvan het overduidelijk was dat ze meer wilden. Maar zij zag het niet...

Mijn probleem is dat ik een flirt nog wel ok vind, maar dat het daarbij stopt en je geen gegevens gaat uitwisselen met een man die zijn hele levensverhaal loopt te vertellen (zoals dat zijn relatie overhoop ligt) en ook nog voor je eten betaalt. Ik kan er ook met mijn hoofd niet bij dat zij niet kan inzien wat zijn bedoelingen zijn, aangezien het er nogal heel dik op ligt. Als een dame dit bij mij zou doen zou ik daar niet op ingaan, bedanken voor het gesprek en haar een fijne vlucht wensen. Voor mij is ze een grens over gegaan door gegevens uit te wisselen ipv het bij een leuk gesprekje te houden.

Ben benieuwd naar de visies van de diverse mensen hier.
Alle reacties Link kopieren
Je bent vermoeiend als je elke gedachte en overtuiging gaat analyseren.
Alle reacties Link kopieren
Bm1984 schreef:
13-08-2019 09:41
Ze heeft idd wel moeite met nee zeggen. Ik begrijp niet dat ze zegt dat ze er geen flirt in zag, maar vervolgens aangeeft niet haar nummer te geven maar dat vervolgens toch doet. Dat ze eerst geen nummer wil geven wil toch implociet al zeggen dat ze het wel doorheeft?
je kunt hier wel je gelijk willen halen, maar wat gaat dat je opleveren?

je vertrouwt haar niet, dump haar dan. Houdt op met zeiken, Wees een vent, verbreek je relatie
Alle reacties Link kopieren
Wat ik vooral niet begrijp is dat je de discussie aangaat via de app. Je bent al heel lang geen 16 meer, toch?
Alle reacties Link kopieren
Joh, ze plaagt je een beetje. Jullie zijn pas 4 maanden samen en ze wil laten zien dat ze echt wel in de markt ligt.
Waarom zou ze anders zo’n gedetailleerd niet erg boeiend verhaal vertellen.
En je hapt lekker, dus dat zal nog wel eens gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Bm1984 schreef:
13-08-2019 09:41
Ze heeft idd wel moeite met nee zeggen. Ik begrijp niet dat ze zegt dat ze er geen flirt in zag, maar vervolgens aangeeft niet haar nummer te geven maar dat vervolgens toch doet. Dat ze eerst geen nummer wil geven wil toch implociet al zeggen dat ze het wel doorheeft?

Of ze had er zelf gewoon geen behoefte aan, maar gaf toe omdat hij doorzeurde. Wij (of jij) kunnen dat niet voor haar invullen dus ga gewoon normaal het gesprek aan als je haar ziet. En houdt het dan vooral bij jezelf en stel open vragen ipv verwijten te maken.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
De volgende keer vertelt ze je dus niks meer over spontane ontmoetingen, want jij kan daar blijkbaar niet mee om gaan

En een blind date zie ik er echt totaal niet in, aparte gedachtegang
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Alle reacties Link kopieren
Bm1984 schreef:
13-08-2019 08:53
Interessant om te zien dat de meerderheid van de vrouwen hier geen enkel probleem in ziet, terwijl mijn mannelijke vrienden allemaal aangeven dat dit geen normaal gedrag is.

Het helpt misschien ook niet dat ik weet dat ze al eerder in een relatie is vreemdgegaan. Dan helpen dit soort dingen niet met het bouwen van vertrouwen...

Maar goed om te weten dat ik gek ben.
Serieus... jij bent eng...
Ze is vroeger vreemdgegaan maar toen was ze niet met jou. Jij hebt helemaal geen recht om hier over te miepen.

Vertrouwen moet je niet verdienen en hoeft ook niet opgebouwd te worden... dat moet er zijn... en zonder vertrouwen is er niks. Zij hoeft zich niet te bewijzen ten opzichte van jou. Als je haar niet vertrouwt maakt het dan uit. Ze heeft niks gedaan om jouw vertrouwen te beschamen. Ze is gaan eten met een man op het vliegveld en heeft hem niet eens aangeraakt. En ze is vroeger in een vorige relatie wel eens vreemd gegaan. Thats it. Als dat er al voor zorgt dat je haar niet meer vertrouwd... laat haar alsjeblieft met rust en maak het uit.
Alle reacties Link kopieren
lolly-pop schreef:
13-08-2019 08:39
Je vertrouwd haar dus niet. Vertrouwen is de basis van een relatie. Dus dit wordt niks.

Dit. Waarom heb je een relatie met iemand die je niet vertrouwt?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je na 4 maanden al moeten samenwonen?
Alle reacties Link kopieren
Bm1984 schreef:
13-08-2019 09:41
Ze heeft idd wel moeite met nee zeggen. Ik begrijp niet dat ze zegt dat ze er geen flirt in zag, maar vervolgens aangeeft niet haar nummer te geven maar dat vervolgens toch doet. Dat ze eerst geen nummer wil geven wil toch implociet al zeggen dat ze het wel doorheeft?
Ja?
Expliciet nog wel.
Je trekt nogal wat conclusies hè?
Maar goed, ze deugt kennelijk niet zo in jouw ogen, dus in godsnaam, kap ermee!
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Jemig, wat ben jij achterdochtig!
Misschien heeft ze hem wel advies gegeven over het een of ander, konden ze goed met elkaar praten, wist zij de naam van een bepaalde film of boek niet meer en bellen ze dat nog door. Echt, ik kan wel 100 redenen bedenken waarom je telefoonnummers uitwisselt.

Ik ben al 37 jaar gelukkig getrouwd en heb nog nooit last gehad van een wantrouwige partner. Ik praat met mannen, grap met mannen, heb telefoonnummers van mannen, ga wel eens uit eten met mannen. Alles gewoon gezellig, onschuldig en vriendschappelijk. Dat kan écht hoor, al denk jij blijkbaar van niet.
Ik zou niet kunnen leven met een achterdochtige partner als jij! En dan nog over haar "gedrag" met je vrienden praten/klagen. Als ik daar achter zou komen was het einde relatie.
Alle reacties Link kopieren
wat ben ik blij dat ik na mijn ex die precies zoals jij denkt nu een normale man heb.

Al geef ik mijn nummer aan een compleet voetbaleftal... het boeit hem niet. Hij vertrouwt mij. Wat de intenties van die andere mannen zijn is niet relevant. Tuurlijk proberen ze je te versieren, dat proberen mannen altijd. Hij weet gewoon dat ik er niet op in ga. Al ben ik vroeger in een andere relatie wel eens vreemd gegaan. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt zijn vertrouwen te beschamen.

Als ik vreemd zou willen gaan doe ik dat toch wel. Of je me nou controleert of niet.
Alle reacties Link kopieren
In principe doet ze niets verkeerd. Ik zou er alleen wel een beetje van balen dat ze blijkbaar iemand is die erg naïef is en die haar eigen grenzen niet aan kan of durft te geven, aangezien ze eigenlijk haar contactgegevens niet wilde geven maar het toch deed. Dat vind ik niet zo aantrekkelijk, ik heb liever iemand die gewoon zegt waar het op staat.
Alle reacties Link kopieren
Ik sta aan jouw kant hoor, mijn ex 'had zo'n dingen ook nooit door'. Zei ik hem dat een vrouw duidelijk achter hem aan zat, zei hij nee hoor, zij is enkel geïnteresseerd in mijn hobby en ik zie niets in haar. 2 weken nadat het uit was lag ze in zijn bed.
En dit is maar 1 voorbeeld. Je vriendin gaat over de grenzen die jij zelf mag bepalen. Maar dat kan je haar niet verbieden. Het enige wat je kan doen is inzien dat jullie niet bij elkaar passen.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
13-08-2019 09:55
Ik sta aan jouw kant hoor, mijn ex 'had zo'n dingen ook nooit door'. Zei ik hem dat een vrouw duidelijk achter hem aan zat, zei hij nee hoor, zij is enkel geïnteresseerd in mijn hobby en ik zie niets in haar. 2 weken nadat het uit was lag ze in zijn bed.
jouw ex ging dus niet vreemd!
Alle reacties Link kopieren
Nou, nummer vd buurvrouw vind ik echt wel anders dan een vreemde op het vliegveld. Wat heb je daar nou nog mee te bespreken?

Snap wat je zegt over vertrouwen hoor, maar ik snap ook wel dat deze situatie TO aan het twijfelen zou kunnen brengen over haar intenties.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Uitwisseling van contactgegevens is idd een brug te ver. Heeft met haar naieviteit te maken. Maar ik zou er niet zo'n issue van maken. Gewoon een leermoment.
.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-08-2019 09:59
jouw ex ging dus niet vreemd!
Dat bedoel ik niet
attraverso wijzigde dit bericht op 13-08-2019 18:23
72.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Malagueña schreef:
13-08-2019 10:06
Nou, nummer vd buurvrouw vind ik echt wel anders dan een vreemde op het vliegveld. Wat heb je daar nou nog mee te bespreken?
.
Omdat het leuk is met nieuwe mensen kennis te maken?
Alle reacties Link kopieren
Malagueña schreef:
13-08-2019 10:06
Nou, nummer vd buurvrouw vind ik echt wel anders dan een vreemde op het vliegveld. Wat heb je daar nou nog mee te bespreken?
.
Omdat het leuk is met nieuwe mensen kennis te maken?
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
13-08-2019 10:11
Dat bedoel ik niet, die vrouw kwam achter hem aan, hij ging er in mee (toevoegen op social media zodat zij kon volgen waar hij zijn hobby ging beoefenen zodat zij dan kon gaan kijken) en toen ik er iets over zei maakte hij knallende ruzie. Dat er niets was, ik spoken zag en er van beide kanten geen interesse was. Een paar weken nadien maakte ik het uit, een tijdje nadien kwam hij vragen om terug samen te komen. Nadat ik hem eerlijk had verteld dat ik tijdens onze breuk iemand had gedate gaf hij me daar een enorm schuldgevoel over omdat ik 'zo snel over ons heen was' en hij zo veel verdriet had gehad over onze breuk. Tot ik haar haren in zijn badkamer vond.
Je zag ook spoken, je man was te vertrouwen. Hij wachtte netjes tot het uit was, tot hij zijn piemel in haar hing.

(en daarbij: wat deed jij in zijn badkamer)
lilalinda wijzigde dit bericht op 13-08-2019 10:20
0.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pff wat een naïef gedrag van je date, je moet een bord voor je kop hebben als je niet doorhebt dat dit één grote versierpoging is geweest
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Charlotte717 schreef:
13-08-2019 10:17
Pff wat een naïef gedrag van je date, je moet een bord voor je kop hebben als je niet doorhebt dat dit één grote versierpoging is geweest
en al was het een versierpoging, dan nog
De poging is dus mislukt
Vriendin is te vertrouwen
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig dat de meesten hier gemakkelijk over denken. Ik zou het niet prettig vinden als mijn partner zijn lunch of diner door een wildvreemde zou laten betalen. En ik zou het ook niet prettig vinden als hij telefoonnummers uitwisselt. Bovendien zou ik dergelijke naïviteit niet aantrekkelijk vinden. Het niet willen geven van een telefoonnummer aan een wildvreemde en dit na aandringen toch doen, vind ik zelfs een regelrechte afknapper!
Bm1984 schreef:
13-08-2019 08:14
Ik heb gisteren een situatie meegemaakt met mijn vriendin waarbij het me niet lekker zit. Ik ben 35 en mijn vriendin is 30 en we kennen elkaar nu 4 maanden maar wonen nog niet samen.
Jij hebt geen situatie meegemaakt maar je vriendin. En natuurlijk woon je nog niet samen na 4 maanden. Je komt erg claimend over..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven