Vriendin deelt nummer met flirt op vliegveld

13-08-2019 08:14 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een situatie meegemaakt met mijn vriendin waarbij het me niet lekker zit. Ik ben 35 en mijn vriendin is 30 en we kennen elkaar nu 4 maanden maar wonen nog niet samen.
Vanwege haar werk was ze gisteren in Engeland op het vliegveld om weer terug naar NL te reizen. Daar kwam een man naar haar toe (rond onze leeftijd) die een beetje paniekerig deed over dat zijn vliegtuig gecanceld was en hij niet wist welke gate hij moest hebben.
Zij heeft aangeboden hem te helpen en na zijn gate gevonden te hebben vroeg hij of ze met hem koffie wilde gaan drinken. Zij drinkt geen koffie dus ze zei nee, maar ze moest wel gaan eten. Dus hij bood aan om met haar mee te gaan en zij accepteerde. Terwijl zij eet drinkt hij koffie en begint te vertellen over zijn relatie die niet lekker loopt etc. Bij het afsluiten van het gesprek biedt hij aan haar eten te betalen en zij accepteert. Vervolgens vraagt hij haar contactgegevens en naar (volgens haar zeggen na een paar keer hebben geweigerd) heeft ze toch contactgegevens gedeeld.

Ik reageerde dus (via de app, heb haar nog niet in het echt gesproken) dat ze dus eigenlijk op een soort blind date is geweest. Ze snapte niet wat ik bedoelde. Dus ik gaf aan dat het zo overduidelijk is dat hij geïnteresseerd in haar is en hij flirt en dus ook nog haar nummer krijgt uiteindelijk. Zij speelt de vermoorde onschuld en komt terug met dat ze geïnteresseerd is in het leven van andere mensen en dat ze niet besefte dat zoiets een flirt was van hem en hij geïnteresseerd in haar is.

Zelf vind ik het vervelend dat ze dit nog steeds niet ziet. We hebben eerder zo'n gesprek gehad waarbij ze 2 mannen had die haar regelmatig benaderden via de app waarvan het overduidelijk was dat ze meer wilden. Maar zij zag het niet...

Mijn probleem is dat ik een flirt nog wel ok vind, maar dat het daarbij stopt en je geen gegevens gaat uitwisselen met een man die zijn hele levensverhaal loopt te vertellen (zoals dat zijn relatie overhoop ligt) en ook nog voor je eten betaalt. Ik kan er ook met mijn hoofd niet bij dat zij niet kan inzien wat zijn bedoelingen zijn, aangezien het er nogal heel dik op ligt. Als een dame dit bij mij zou doen zou ik daar niet op ingaan, bedanken voor het gesprek en haar een fijne vlucht wensen. Voor mij is ze een grens over gegaan door gegevens uit te wisselen ipv het bij een leuk gesprekje te houden.

Ben benieuwd naar de visies van de diverse mensen hier.
Alle reacties Link kopieren
Eens met de meeste reacties hier, niets mis mee. Als je niemand meer mag leren kennen als je in een relatie zit, hoef ik geen relatie. Ja, dat houdt ook in dat je contactgegevens gaat uitwisselen. Het is een telefoonnummer hè, ze ligt niet met hem in een hotelkamer!

Jeetje, wat kunnen sommigen toch overdrijven. Maak het uit en gun je vriendin een vriend die haar vertrouwt.
Life is short. Eat dessert first.
henkgeheim schreef:
13-08-2019 11:04
maar wisselt hij ook nummers uit met een onbekende vrouw waar hij een biertje mee gaat drinken?

Voor mij is vooral belangrijk, WAAROM zijn er nummers uitgewisseld?!
Een hapje eten zou ik niet erg vinden, maar ik zou het wel raar vinden als er nummers uitgewisseld worden.

Overigens is dit een blind date noemen nogal kansloos
Eens. En daarnaast vind ik de manier van communiceren over de app ook geen handige...
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
13-08-2019 11:06
Maar ze wisselen nummers uit. Betekent dat, dat ze nog eens samen gaan afspreken?
ik was er niet bij hoor, ben gelukkig niet de vriendin van TO.
Heb een telefoon vol nummers, waar mijn man geen weet van heeft, en niet mee zit. :)
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
13-08-2019 11:07
Eens met de meeste reacties hier, niets mis mee. Als je niemand meer mag leren kennen als je in een relatie zit, hoef ik geen relatie. Ja, dat houdt ook in dat je contactgegevens gaat uitwisselen. Het is een telefoonnummer hè, ze ligt niet met hem in een hotelkamer!

Jeetje, wat kunnen sommigen toch overdrijven. Maak het uit en gun je vriendin een vriend die haar vertrouwt.
Het hangt er dus vanaf wat ze met dat telefoonnummer gaat doen. Ik zit er niet op te wachten dat mijn vriend met wildvreemde meiden die hij op openbare plekken ontmoet gaat appen of gaat afspreken.
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
13-08-2019 11:08
Het hangt er dus vanaf wat ze met dat telefoonnummer gaat doen. Ik zit er niet op te wachten dat mijn vriend met wildvreemde meiden die hij op openbare plekken ontmoet gaat appen of gaat afspreken.
Maar dan vertrouw je je vriend toch niet? Hij hoeft echt geen telefoonnummers van onbekenden te hebben om vreemd te gaan.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
13-08-2019 11:14
Maar dan vertrouw je je vriend toch niet? Hij hoeft echt geen telefoonnummers van onbekenden te hebben om vreemd te gaan.
Dus als je je man vertrouwt, mag je het niet raar vinden als je man zijn telefoonnummer aan een onbekende vrouw geeft?
Dan ben je niet benieuwd wat hier de intentie van is?
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
13-08-2019 11:02
en gaat ze toch nog een keer de verkeerde tegenkomen. Want ze geeft in een of andere zin 'hoop' en op een dag wil die andere meer dan zij gehoopt had en zit het spel op de wagen....

Ik kom met enige regelmaat mannen tegen die meer van mij willen dan ik van hen. Maar daar ben ik altijd nog zelf bij. Dat iemand iets meer van mij wil betekent toch niet dat ik vreemd ga of zou moeten gaan? Als je zo denkt heb je wel een heel lage dunk van vrouwen. Of ga je zelf misschien wel in op elk oneerbaar voorstel?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-08-2019 09:23
ik vertrouw mijn man, als hij op een vliegveld iemand helpt en daarna een biertje drinkt... veel plezier
Hij komt op zijn werk vrouwen tegen, in de supermarkt, op de sportclub. Overal.
Hij helpt wel eens een buurvrouw met een plankje ophangen oid.
Moet ik dat allemaal verbieden?
Hoe zou je het vinden als je man met die mensen die hij helpt telefoonnummers uitwisselt?
Alle reacties Link kopieren
In principe heeft ze niks anders gedaan dan een hapje eten met een vreemde en uiteindelijk haar nummer gegeven. Dat mag misschien niet helemaal lekker voelen, maar je vult nu alvast maar in wat daar de bedoeling van was, alleen omdat ze je het 'zonodig' moest vertellen.
Draai het eens om. Waarom denk je dat ze je dit meteen verteld heeft? Denk je niet dat als ze echt al meteen snode plannen had, ze je het ook niet verteld zou hebben?
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
13-08-2019 11:14
Maar dan vertrouw je je vriend toch niet? Hij hoeft echt geen telefoonnummers van onbekenden te hebben om vreemd te gaan.
de kans dat iemand met een bekende vreemdgaat is groter hoor, klassiekers als: de buurvrouw, collegaatje, schoolpleinmoeder
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
13-08-2019 11:18
Ik kom met enige regelmaat mannen tegen die meer van mij willen dan ik van hen. Maar daar ben ik altijd nog zelf bij. Dat iemand iets meer van mij wil betekent toch niet dat ik vreemd ga of zou moeten gaan?
herkenbaar. En heel soms vergis ik me. Ben eens een paar keer met een (getrouwde) oud-collega gaan eten. Over het vak praten etc.
Tijdens ons laatste etentje probeerde hij een stapje verder te gaan (zoen ipv 3 kussen). Dat was dus het laatste etentje. Echt jammer, ik vond het leuke gesprekken.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook team TO, zijn vriendin is duidelijk niet toe aan een serieuze relatie, begrijp echt niet waarom ze deze info aan TO verteld, hij kan er niets mee.

Ze wilde die gast op het vliegveld duidelijk niet haar nummer geven en laat zich toch overhalen, dat vind ik al bizar.

En wat moet ze ermee, die vent heeft een relatie en zij ook. Dus als ik TO was zou ik haar dumpen, totaal geen respect heeft zijn vriendin voor hem.
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
13-08-2019 11:06
Maar ze wisselen nummers uit. Betekent dat, dat ze nog eens samen gaan afspreken?
Misschien moet zij hem nog de titel van een boek doorgeven?
Misschien moet hij haar de naam van een gids in Valencia doorgeven?
Of een tip voor een fantastische tentoonstelling van een schilder waar ze beiden in geinteresseerd zijn en waarover zo zojuist spraken?

Maar nee hoor, jullie conclusie draait maar om 1 ding!

Iets met waard en gasten en zo.... en met pot en ketel....
Alle reacties Link kopieren
henkgeheim schreef:
13-08-2019 11:07
En voor alle vrouwen die TO afblaffen en verwijten dat vriendin niet zijn bezit is, grow up.

Als jullie man een telefoonnummer met een man uitwisselt met een vrouw die elkaar zojuist hebben ontmoet, word dat echt niet in dank afgenomen en zullen jullie het ook raar vinden. Dit is namelijk aanzet tot verder contact, niks meer niks minder.

Contact met het andere geslacht is natuurlijk volkomen normaal, maar de manier waarop is raar.
man klaagt over zijn huidige relatie en is duidelijk met een versierpoging bezig, dan zou ik het ook niet waarderen als vrouwlief haar telefoonnummer geeft.

Voor iedereen die hier zegt dat dit volkomen normaal is, je bent erg naïef of je liegt
Precies!
Alle reacties Link kopieren
Je vriendin is een beetje dom als ze niet inziet dat dit een versiertruc is.

Duidelijk is dat ze jouw grens heeft overschreden.

Wat haar grenzen zijn dat ben je nu aan het ervaren en gezien de korte tijd samen gaat dat nog wel wat fricties geven.

De hamvraag is eigenlijk of jullie wel bij elkaar passen met zulke uiteenlopende grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Deepfreeze schreef:
13-08-2019 11:27
Je vriendin is een beetje dom als ze niet inziet dat dit een versiertruc is.

Duidelijk is dat ze jouw grens heeft overschreden.

Wat haar grenzen zijn dat ben je nu aan het ervaren en gezien de korte tijd samen gaat dat nog wel wat fricties geven.

De hamvraag is eigenlijk of jullie wel bij elkaar passen met zulke uiteenlopende grenzen.
jep,
zoals met alle relaties, alleen als je grenzen gelijk vallen, heb je het leuk.
TO en zijn vriendin passen gewoon niet bij elkaar. Maakt zijn grenzen niet fout, maakt haar grenzen niet fout. Maar samen wordt het niks.
amarna schreef:
13-08-2019 11:25
Misschien moet zij hem nog de titel van een boek doorgeven?
Misschien moet hij haar de naam van een gids in Valencia doorgeven?
Of een tip voor een fantastische tentoonstelling van een schilder waar ze beiden in geinteresseerd zijn en waarover zo zojuist spraken?

Maar nee hoor, jullie conclusie draait maar om 1 ding!

Iets met waard en gasten en zo.... en met pot en ketel....
En wat nou als ze "zomaar" nummers uitgewisseld hebben en ze elkaar niks hoeven door te geven?
Je bent erg naïef en dit heeft niks te maken met een pot en een ketel.
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
13-08-2019 11:25
Misschien moet zij hem nog de titel van een boek doorgeven?
Misschien moet hij haar de naam van een gids in Valencia doorgeven?
Of een tip voor een fantastische tentoonstelling van een schilder waar ze beiden in geinteresseerd zijn en waarover zo zojuist spraken?

Maar nee hoor, jullie conclusie draait maar om 1 ding!

Iets met waard en gasten en zo.... en met pot en ketel....
Dit inderdaad.
Dat hele verhaal is ook nog een op een appje verteld, platte tekst, geen gezichtsuitdrukking. Voor hetzelfde geld was het bedoeld als 'nou ja, wat me nu gebeurd, geen idee wat ik ermee aanmoest dus uiteindelijk toch maar gegeven'. Ze heeft notabene zelf het hele verhaal verteld!
Maar goed, kennelijk is meteen al van alles roepen en conclusies trekken een stuk makkelijker dan even wachten tot je haar irl gesproken hebt.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
13-08-2019 11:25
Misschien moet zij hem nog de titel van een boek doorgeven?
Misschien moet hij haar de naam van een gids in Valencia doorgeven?
Of een tip voor een fantastische tentoonstelling van een schilder waar ze beiden in geinteresseerd zijn en waarover zo zojuist spraken?

Maar nee hoor, jullie conclusie draait maar om 1 ding!

Iets met waard en gasten en zo.... en met pot en ketel....
Ik trek geen conclusie. Maar afspreken met een vreemde zou mij te ver gaan.
TO, het is wel goed dat ze het jou gewoon vertelt. Dat betekent dat ze er geen bijbedoelingen bij heeft. Van die man ben ik daar niet zeker van, lijkt me een versiertruc. Maar zolang ze er niks mee doet lijkt me dat er niet zoveel aan de hand is.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-08-2019 11:31
jep,
zoals met alle relaties, alleen als je grenzen gelijk vallen, heb je het leuk.
TO en zijn vriendin passen gewoon niet bij elkaar. Maakt zijn grenzen niet fout, maakt haar grenzen niet fout. Maar samen wordt het niks.
Dat mensen niet bij elkaar passen wordt altijd wel erg snel geroepen.
Grobbekuiken_ schreef:
13-08-2019 11:32
Dit inderdaad.
Dat hele verhaal is ook nog een op een appje verteld, platte tekst, geen gezichtsuitdrukking. Voor hetzelfde geld was het bedoeld als 'nou ja, wat me nu gebeurd, geen idee wat ik ermee aanmoest dus uiteindelijk toch maar gegeven'. Ze heeft notabene zelf het hele verhaal verteld!
Maar goed, kennelijk is meteen al van alles roepen en conclusies trekken een stuk makkelijker dan even wachten tot je haar irl gesproken hebt.
Waar worden er conclusies getrokken dan?
Ik zie nergens dat er gezegd word dat ze seks gaan hebben of gaan afspreken in een hotel.. Alleen dat TO het niet fijn vind en dat snap ik.
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
13-08-2019 11:33
Ik trek geen conclusie. Maar afspreken met een vreemde zou mij te ver gaan.
TO, het is wel goed dat ze het jou gewoon vertelt. Dat betekent dat ze er geen bijbedoelingen bij heeft. Van die man ben ik daar niet zeker van, lijkt me een versiertruc. Maar zolang ze er niks mee doet lijkt me dat er niet zoveel aan de hand is.
Voila!
Appelientjex, jij trekt dan misschien geen conclusies, maar dat doet TO zeker wel en vooralsnog onterecht.
Ben bang dat wat ze nu ook voor uitleg geeft, TO haar niet gaat geloven. Die heeft zijn eigen scenario al in elkaar geflanst.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
henkgeheim schreef:
13-08-2019 11:35
Waar worden er conclusies getrokken dan?
Ik zie nergens dat er gezegd word dat ze seks gaan hebben of gaan afspreken in een hotel.. Alleen dat TO het niet fijn vind en dat snap ik.
Zie mijn volgende post.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
13-08-2019 11:35
Dat mensen niet bij elkaar passen wordt altijd wel erg snel geroepen.
klopt, als je ziet hoe mensen aanmodderen, zichzelf willen aanpassen of de ander veranderen.
TO en vriendin zijn pas net samen, hij kan beter iemand zoeken, die beter bij hem past. Vrouwen zat op de wereld.
Alle reacties Link kopieren
henkgeheim schreef:
13-08-2019 11:18
Dus als je je man vertrouwt, mag je het niet raar vinden als je man zijn telefoonnummer aan een onbekende vrouw geeft?
Dan ben je niet benieuwd wat hier de intentie van is?
Dat had ze al uitgelegd aan TO, helemaal geen bijbedoelingen.

En ja, als mijn man gegevens met een vrouw uitwisselt, heb ik hier absoluut geen moeite mee. Trouwens, als hij slechte intenties zou hebben, zou hij dat waarschijnlijk niet vertellen. ;-)
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven