Vriendin deelt nummer met flirt op vliegveld

13-08-2019 08:14 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een situatie meegemaakt met mijn vriendin waarbij het me niet lekker zit. Ik ben 35 en mijn vriendin is 30 en we kennen elkaar nu 4 maanden maar wonen nog niet samen.
Vanwege haar werk was ze gisteren in Engeland op het vliegveld om weer terug naar NL te reizen. Daar kwam een man naar haar toe (rond onze leeftijd) die een beetje paniekerig deed over dat zijn vliegtuig gecanceld was en hij niet wist welke gate hij moest hebben.
Zij heeft aangeboden hem te helpen en na zijn gate gevonden te hebben vroeg hij of ze met hem koffie wilde gaan drinken. Zij drinkt geen koffie dus ze zei nee, maar ze moest wel gaan eten. Dus hij bood aan om met haar mee te gaan en zij accepteerde. Terwijl zij eet drinkt hij koffie en begint te vertellen over zijn relatie die niet lekker loopt etc. Bij het afsluiten van het gesprek biedt hij aan haar eten te betalen en zij accepteert. Vervolgens vraagt hij haar contactgegevens en naar (volgens haar zeggen na een paar keer hebben geweigerd) heeft ze toch contactgegevens gedeeld.

Ik reageerde dus (via de app, heb haar nog niet in het echt gesproken) dat ze dus eigenlijk op een soort blind date is geweest. Ze snapte niet wat ik bedoelde. Dus ik gaf aan dat het zo overduidelijk is dat hij geïnteresseerd in haar is en hij flirt en dus ook nog haar nummer krijgt uiteindelijk. Zij speelt de vermoorde onschuld en komt terug met dat ze geïnteresseerd is in het leven van andere mensen en dat ze niet besefte dat zoiets een flirt was van hem en hij geïnteresseerd in haar is.

Zelf vind ik het vervelend dat ze dit nog steeds niet ziet. We hebben eerder zo'n gesprek gehad waarbij ze 2 mannen had die haar regelmatig benaderden via de app waarvan het overduidelijk was dat ze meer wilden. Maar zij zag het niet...

Mijn probleem is dat ik een flirt nog wel ok vind, maar dat het daarbij stopt en je geen gegevens gaat uitwisselen met een man die zijn hele levensverhaal loopt te vertellen (zoals dat zijn relatie overhoop ligt) en ook nog voor je eten betaalt. Ik kan er ook met mijn hoofd niet bij dat zij niet kan inzien wat zijn bedoelingen zijn, aangezien het er nogal heel dik op ligt. Als een dame dit bij mij zou doen zou ik daar niet op ingaan, bedanken voor het gesprek en haar een fijne vlucht wensen. Voor mij is ze een grens over gegaan door gegevens uit te wisselen ipv het bij een leuk gesprekje te houden.

Ben benieuwd naar de visies van de diverse mensen hier.
doornroosje9 schreef:
13-08-2019 11:47
Dat had ze al uitgelegd aan TO, helemaal geen bijbedoelingen.

En ja, als mijn man gegevens met een vrouw uitwisselt, heb ik hier absoluut geen moeite mee. Trouwens, als hij slechte intenties zou hebben, zou hij dat waarschijnlijk niet vertellen. ;-)
"waarschijnlijk" niet vertellen
Alle reacties Link kopieren
henkgeheim schreef:
13-08-2019 11:31
En wat nou als ze "zomaar" nummers uitgewisseld hebben en ze elkaar niks hoeven door te geven?
Je bent erg naïef en dit heeft niks te maken met een pot en een ketel.
Nee, ik ben geïnteresseerd in meer dan seks.
Het is zo obvious een versiertruc dat ik me al geïrriteerd zou voelen als zo'n man denkt dat ik daarin trap. Ik zou hem naar een balie verwijzen en verder geen woord aan vuil maken.
Maar ok, jouw vriendin is blijkbaar erg naïef en laat zich makkelijk beïnvloeden om haar nummer af te geven. Dat zou ik best onaantrekkelijk vinden.
Zo'n *oooh dat had ik helemaal niet door* type.

Blijkbaar is ze zo, aan jou of je daar een relatie mee wilt. Je moet haar nemen zoals ze is. Graag of niet.
Alle reacties Link kopieren
Een vreemde man die je meevraagt voor koffie, gaat klagen over zijn relatieproblemen, je eten betaald en vervolgens je nummer wil. En dat allemaal voor een leuke vriendschap? Ik vind het ongeloofwaardig. Mijn man zou het al niet fijn vinden als ik met zo'n man zou gaan eten of koffie drinken. Ik kan me voorstellen dat je vriendin dat toch gewoon gedaan heeft omdat er van haar kant geen bedoelingen waren behalve leuk en interessant. Maar in deze situatie telefoonnummers uitwisselen is toch wel een grens voorbij, ligt er wel erg dik bovenop allemaal.
Toen ik jonger was, heb ik, eigenlijk tegen mijn zin in, ook weleens mijn nummer gegeven aan een vreemde. Ik kwam ermee weg een nepnummer te geven, maar tegenwoordig is dat niet zo makkelijk. En dat deed ik omdat een man zo zat te zeuren dat je ervan af wil zijn, maar niet boos wilt worden en echt gedoe krijgt.
Is dat handig? Nee, natuurlijk niet. Maar op dat moment was snel van die plakkerige gast afkomen belangrijker.
Alle reacties Link kopieren
henkgeheim schreef:
13-08-2019 11:31
En wat nou als ze "zomaar" nummers uitgewisseld hebben en ze elkaar niks hoeven door te geven?
Je bent erg naïef en dit heeft niks te maken met een pot en een ketel.
Ik ben een stuk ouder dan jullie en weet heel goed wat er in de wereld te koop is.
Jullie denken blijkbaar dat het maar om 1 ding gaat tussen mannen en vrouwen en dat is seks.
Nieuwtje voor de Temptation Island-generatie: het kan gewoon klikken tussen twee mensen zonder dat er meteen in bed gedoken wordt.
Ik vind sommige reacties in dit topic onvolwassen.
Waarmee ik maar wil zeggen dat het een onschuldig ontmoeting zou kunnen zijn. In ieder geval was het van haar kant zonder bijbedoelingen.
amarna wijzigde dit bericht op 13-08-2019 12:07
10.32% gewijzigd
doornroosje9 schreef:
13-08-2019 11:47
Dat had ze al uitgelegd aan TO, helemaal geen bijbedoelingen.

Ja precies, waarom zo hameren op bijbedoelingen. Dat die man bepaalde intenties heeft dat zegt natuurlijk niks over de vriendin van To.

En met die man heeft To niks te schaften wel met z'n vriendin. Niks aan het handje dus.
amarna schreef:
13-08-2019 11:58
Ik ben een stuk ouder dan jullie en weet heel goed wat er in de wereld te koop is.
Jullie denken blijkbaar dat het maar om 1 ding gaat tussen mannen en vrouwen en dat is seks.
Nieuwtje voor de Temptation Island-generatie: het kan gewoon klikken tussen twee mensen zonder dat er meteen in bed gedoken wordt.
Ik vind sommige reacties in dit topic onvolwassen.
En je weet dat je ouder bent dan iedereen die hier reageert omdat?

Dus omdat jij denkt dat je ouder bent en misschien daarom al meer van de wereld hebt gezien, je durft te beweren dat je alles beter weet?
Wil je dan voortaan op elk topic reageren hier, dan zijn de jongere mensen blijkbaar overbodig.
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
13-08-2019 09:25
Eerlijk..? Als ik dat zou dat doen zou mijn man ook niet blij zijn.
En als hij dat zou doen zou ik er ook niet blij mee zijn.
Dit idd
Ik verbaas me over de reacties hier.

Als to een vrouw was geweest, had ze haar partner al moeten dumpen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 35 en mijn vriendin is 30 en we kennen elkaar nu 4 maanden maar wonen nog niet samen.

Hier haakte ik af.
calvijn1 schreef:
13-08-2019 12:07
Dit idd
Ik verbaas me over de reacties hier.

Als to een vrouw was geweest, had ze haar partner al moeten dumpen
100% eens
En wat dan nog als die man meer wil, To's vriendin kan gewoon nee zeggen, het is niet zo dat ze nu met hem naar bed moet.
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
13-08-2019 11:25
Misschien moet zij hem nog de titel van een boek doorgeven?
Misschien moet hij haar de naam van een gids in Valencia doorgeven?
Of een tip voor een fantastische tentoonstelling van een schilder waar ze beiden in geinteresseerd zijn en waarover zo zojuist spraken?

Maar nee hoor, jullie conclusie draait maar om 1 ding!

Iets met waard en gasten en zo.... en met pot en ketel....
Dit is pas naïef....
Abundance-of-Freedom schreef:
13-08-2019 12:10
En wat dan nog als die man meer wil, To's vriendin kan gewoon nee zeggen, het is niet zo dat ze nu met hem naar bed moet.
Blijkbaar kan ze niet zo goed nee zeggen.
Alle reacties Link kopieren
henkgeheim schreef:
13-08-2019 12:07
En je weet dat je ouder bent dan iedereen die hier reageert omdat?

Dus omdat jij denkt dat je ouder bent en misschien daarom al meer van de wereld hebt gezien, je durft te beweren dat je alles beter weet?
Wil je dan voortaan op elk topic reageren hier, dan zijn de jongere mensen blijkbaar overbodig.
Als je wat ouder bent, kun je sommige problemen beter relativeren.
Het is een vrij forum, dan moeten topicstarters voortaan vragen om reacties van leeftijdgenoten.
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
13-08-2019 11:58
Ik ben een stuk ouder dan jullie en weet heel goed wat er in de wereld te koop is.
Jullie denken blijkbaar dat het maar om 1 ding gaat tussen mannen en vrouwen en dat is seks.
Nieuwtje voor de Temptation Island-generatie: het kan gewoon klikken tussen twee mensen zonder dat er meteen in bed gedoken wordt.
Ik vind sommige reacties in dit topic onvolwassen.
Waarmee ik maar wil zeggen dat het een onschuldig ontmoeting zou kunnen zijn. In ieder geval was het van haar kant zonder bijbedoelingen.
Wat een arrogante en tevens naïeve post
Frankly my dear, I don"t give a damn
Lillybit schreef:
13-08-2019 12:11
Blijkbaar kan ze niet zo goed nee zeggen.

Tel nr. uitwisselen is snel gedaan, het bed induiken is een wat grotere stap.

En als To haar niet vertrouwd kan hij het gewoon uitmaken.
amarna schreef:
13-08-2019 12:11
Als je wat ouder bent, kun je sommige problemen beter relativeren.
Het is een vrij forum, dan moeten topicstarters voortaan vragen om reacties van leeftijdgenoten.
Relativeren staat geen leeftijd voor.

Ik vind jou juist heel onvolwassen omdat je denkt het beter te weten omdat je ouder bent.
Alle reacties Link kopieren
Sensitivenoodle schreef:
13-08-2019 11:55
Toen ik jonger was, heb ik, eigenlijk tegen mijn zin in, ook weleens mijn nummer gegeven aan een vreemde. Ik kwam ermee weg een nepnummer te geven, maar tegenwoordig is dat niet zo makkelijk. En dat deed ik omdat een man zo zat te zeuren dat je ervan af wil zijn, maar niet boos wilt worden en echt gedoe krijgt.
Is dat handig? Nee, natuurlijk niet. Maar op dat moment was snel van die plakkerige gast afkomen belangrijker.
Ik heb idd ook weleens mijn nummer gegeven om ervan af te zijn. Wel mijn echte nummer, maar gewoon niet gereageerd op berichten.
Abundance-of-Freedom schreef:
13-08-2019 12:13
Tel nr. uitwisselen is snel gedaan, het bed induiken is een wat grotere stap.

En als To haar niet vertrouwd kan hij het gewoon uitmaken.
Dat is waar.
Alle reacties Link kopieren
Vriendin staat nu hoe dan ook 2-0 achter want 'speelt de vermoorde onschuld', die conclusie is er dus al.

Dan maar naïef, maar van te voren a.d.h.v. een stukje tekst alvast maar een zelfbedacht scenario als een soort waarheid zien klopt ook van geen kanten.
Hij heeft haar nog niet eens i.r.l. gesproken! Doe dat eerst even voor je er allerlei conclusies (TO) gaat trekken.
Life is a bitch (and I'm helping her).
amarna schreef:
13-08-2019 11:58
Ik ben een stuk ouder dan jullie en weet heel goed wat er in de wereld te koop is.
Jullie denken blijkbaar dat het maar om 1 ding gaat tussen mannen en vrouwen en dat is seks.
Nieuwtje voor de Temptation Island-generatie: het kan gewoon klikken tussen twee mensen zonder dat er meteen in bed gedoken wordt.
Ik vind sommige reacties in dit topic onvolwassen.
Waarmee ik maar wil zeggen dat het een onschuldig ontmoeting zou kunnen zijn. In ieder geval was het van haar kant zonder bijbedoelingen.
Van welke generatie ben je dan wel niet dat je niet inziet dat dit vast wel ging om flirten? Ben je zo oud dat je niet eens meer weet hoe flirten werkt? Of ben je zo naïef?
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
13-08-2019 12:27
Van welke generatie ben je dan wel niet dat je niet inziet dat dit vast wel ging om flirten? Ben je zo oud dat je niet eens meer weet hoe flirten werkt? Of ben je zo naïef?
Ik ben 60 en allesbehalve naïef. En zelfs op mijn gevorderde leeftijd wordt geflirt. Maar een flirt hoeft toch niet te eindigen met seks? Kan gewoon speels zijn.
We zijn er toch niet bij geweest? We weten niet waar ze over gepraat hebben.
En dan nog, TO en vriendin kennen elkaar 4 maanden en wonen niet eens samen. En hij bespreekt het met zijn vrienden. Als je, zoals hij, 35 bent, vind ik dat inderdaad onvolwassen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel dat je op je 35e pas een relatie hebt en die verknal je dan ook nog meteen. Een blind date? Hahahahah.
Grobbekuiken_ schreef:
13-08-2019 11:32
Ze heeft notabene zelf het hele verhaal verteld!


doornroosje9 schreef:
13-08-2019 11:47
Trouwens, als hij slechte intenties zou hebben, zou hij dat waarschijnlijk niet vertellen. ;-)

ik ga het verhaal maar snel zelf vertellen, want
° dan ben ik eerlijk,
° dan gelooft hij dat ik geen slechte bedoelingen had,
° dan denkt hij dat het me is overkomen,
° dan heb ik geen enkele verantwoordelijkheid.


Dit klasseer ik onder: de aanval is de beste verdediging.

ha - ha - haaaaaaaaaaa
anoniem_653cd36ee8f8d wijzigde dit bericht op 13-08-2019 12:50
5.06% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven