Vriendin deelt nummer met flirt op vliegveld

13-08-2019 08:14 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een situatie meegemaakt met mijn vriendin waarbij het me niet lekker zit. Ik ben 35 en mijn vriendin is 30 en we kennen elkaar nu 4 maanden maar wonen nog niet samen.
Vanwege haar werk was ze gisteren in Engeland op het vliegveld om weer terug naar NL te reizen. Daar kwam een man naar haar toe (rond onze leeftijd) die een beetje paniekerig deed over dat zijn vliegtuig gecanceld was en hij niet wist welke gate hij moest hebben.
Zij heeft aangeboden hem te helpen en na zijn gate gevonden te hebben vroeg hij of ze met hem koffie wilde gaan drinken. Zij drinkt geen koffie dus ze zei nee, maar ze moest wel gaan eten. Dus hij bood aan om met haar mee te gaan en zij accepteerde. Terwijl zij eet drinkt hij koffie en begint te vertellen over zijn relatie die niet lekker loopt etc. Bij het afsluiten van het gesprek biedt hij aan haar eten te betalen en zij accepteert. Vervolgens vraagt hij haar contactgegevens en naar (volgens haar zeggen na een paar keer hebben geweigerd) heeft ze toch contactgegevens gedeeld.

Ik reageerde dus (via de app, heb haar nog niet in het echt gesproken) dat ze dus eigenlijk op een soort blind date is geweest. Ze snapte niet wat ik bedoelde. Dus ik gaf aan dat het zo overduidelijk is dat hij geïnteresseerd in haar is en hij flirt en dus ook nog haar nummer krijgt uiteindelijk. Zij speelt de vermoorde onschuld en komt terug met dat ze geïnteresseerd is in het leven van andere mensen en dat ze niet besefte dat zoiets een flirt was van hem en hij geïnteresseerd in haar is.

Zelf vind ik het vervelend dat ze dit nog steeds niet ziet. We hebben eerder zo'n gesprek gehad waarbij ze 2 mannen had die haar regelmatig benaderden via de app waarvan het overduidelijk was dat ze meer wilden. Maar zij zag het niet...

Mijn probleem is dat ik een flirt nog wel ok vind, maar dat het daarbij stopt en je geen gegevens gaat uitwisselen met een man die zijn hele levensverhaal loopt te vertellen (zoals dat zijn relatie overhoop ligt) en ook nog voor je eten betaalt. Ik kan er ook met mijn hoofd niet bij dat zij niet kan inzien wat zijn bedoelingen zijn, aangezien het er nogal heel dik op ligt. Als een dame dit bij mij zou doen zou ik daar niet op ingaan, bedanken voor het gesprek en haar een fijne vlucht wensen. Voor mij is ze een grens over gegaan door gegevens uit te wisselen ipv het bij een leuk gesprekje te houden.

Ben benieuwd naar de visies van de diverse mensen hier.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
14-08-2019 15:46
Er zijn er hier een paar die serieus plezier hebben in rel-schoppen.

Als mensen ergens anders over denken dan jij zijn ze aan het relschoppen? Wat kortzichtig (en onverdraagzaam).
Alle reacties Link kopieren
Summerdance schreef:
14-08-2019 15:54
Dus verstandiger?
Ja ik denk dat mijn leven op dat gebied een stuk rustiger is dan iedereen die ervoor kiest zo wantrouwig te zijn

Precies. En niet alleen dat, ik denk dat mijn relatie (en dus de jouwe waarschijnlijk ook) ook een stuk sterker is dan die van degenen die zo wantrouwig en jaloers zijn aangelegd.
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
14-08-2019 16:14
Precies. En niet alleen dat, ik denk dat mijn relatie (en dus de jouwe waarschijnlijk ook) ook een stuk sterker is dan die van degenen die zo wantrouwig en jaloers zijn aangelegd.
Eerlijk is eerlijk, ik heb dat wel moeten leren hoor.
Na een paar keer ontzettend hard op mijn bek te zijn gegaan besloot ik ook niets en niemand meer te vertrouwen.
Het kostte me vervolgens jaren om erachter te komen dat ik geen relatie in stand kon houden
Juist door dat wantrouwen.

Toen een hele tijd leen geweest en toen liep ik mijn man tegen het goddelijke lijf.
Vanaf dag 1 de beslissing genomen
Ok, ik vertrouw jou!

Eerst was dat best moeilijk, maar ik werd er een zoveel leuker mens door en hij heeft het nooit beschaamd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Vertrouwen is ook gewoon een keuze. Daarbij zit je je anders 10 jaar druk te maken terwijl er misschien nooit iets gebeurd. Zonde van je energie. Kan je beter in goede seks stoppen. Blijft je relatie ook leuker (0;
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
14-08-2019 14:10
Bijzonder. Betekent dat dat je alleen nummers in je telefoon hebt van je partner, je exen en (voormalige) scharrels? En vooruit, ook nog wat familieleden misschien.


Je snapt dat contacten leggen op reis totaal anders is, maar vrienden maken op het vliegveld is dan weer onbestaanbaar? Goh.
Je snapt toch wel wat ik bedoel. Telefoonnummers van wildvreemde mannen die je net kent in openbare gelegenheden. Nog nooit gehad dat dat slechts voor “vriendschap” was.
Op reis is idd anders. Zomaar vrienden maken op een vliegveld zal vast weleens gebeuren, maar hoor t niet vaak. En die gast van vriendin van TO vroeg telnr ook echt niet uit vriendschappelijke overwegingen.
Alle reacties Link kopieren
Summerdance schreef:
14-08-2019 14:56
Maar daar gaat het toch helemaal niet om?
Wat de intenties zijn van die man?
Het gaat er toch om hoe de dame er mee omgaat?

Ik zal ook heus wel eens een nummer hebben gegeven aam een kerel die waarschijnlijk andere intenties had dan ik.
Maar da's 1 appje en dan is de boel ook duidelijk

Daar gaat het volgens mij om
Of je je partners wilsbekwaam genoeg acht om zelf te bepalen wanneer ze aan wie nummers uitwisselt
Daar heb je gelijk in.
Ik vind dat er in dit topic door sommige mensen soms vrij passief-agressief gereageerd wordt wanneer men het oneens is of elkaar niet begrijpt, en dat er wat een vijandige sfeer hangt.
Alle reacties Link kopieren
Chocosushi schreef:
14-08-2019 19:18
Ik vind dat er in dit topic door sommige mensen soms vrij passief-agressief gereageerd wordt wanneer men het oneens is of elkaar niet begrijpt, en dat er wat een vijandige sfeer hangt.
Welkom op het Viva forum :)
Alle reacties Link kopieren
Chocosushi schreef:
14-08-2019 19:18
Ik vind dat er in dit topic door sommige mensen soms vrij passief-agressief gereageerd wordt wanneer men het oneens is of elkaar niet begrijpt, en dat er wat een vijandige sfeer hangt.
Wat je vindt, moet je bij de politie brengen
;-D
Alle reacties Link kopieren
Chocosushi schreef:
14-08-2019 19:18
Ik vind dat er in dit topic door sommige mensen soms vrij passief-agressief gereageerd wordt wanneer men het oneens is of elkaar niet begrijpt, en dat er wat een vijandige sfeer hangt.
Zo lees ik het niet hoor.
Ik lees wel verschillende mensen met overduidelijk verschillende meningen.
En dat is goed, anders wordt de wereld ook zo saai.

Ik vind dan zo'n losse zin over de sfeer dan een beetje nietszeggend.

En zo hebben we allemaal wat 😉
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Chocosushi schreef:
14-08-2019 19:18
Ik vind dat er in dit topic door sommige mensen soms vrij passief-agressief gereageerd wordt wanneer men het oneens is of elkaar niet begrijpt, en dat er wat een vijandige sfeer hangt.
Ach ja, zo is het forum. Men wil graag gelijk krijgen. Maar klopt, geen fijn sfeertje hier. Beetje flauwig gedraai met de feiten en stropopredeneringen.
...
Chocosushi, ik ken jouw mening over dit 'probleem' niet, maar misschien kan je ze hier ventileren en staan de 'moet-kunners', de 'iklaatmijnpartnervrijers' weer eentje achter.

En als op een fatsoenlijke manier een andere mening wordt verkondigd, dan kunnen we dat ook nog verdragen.

Maar … misschien vind jij mij bij de agressievelingen horen.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
14-08-2019 20:17
Chocosushi, ik ken jouw mening over dit 'probleem' niet, maar misschien kan je ze hier ventileren en staan de 'moet-kunners', de 'iklaatmijnpartnervrijers' weer eentje achter.

Nope, dan ga je OT
Alle reacties Link kopieren
Wat overdreven om dat een date te noemen.
lilalinda schreef:
14-08-2019 20:20
Nope, dan ga je OT
Sorry, Lilalinda, misschien ga je niet antwoorden want ik denk dat je ook een beetje kwaad op mij was.

Maar ik ga eerlijk bekennen dat ik die OT niet begrijp.Of bedoel je off-topic.

Als Choco haar mening hier schrijft, dan is het toch gewoon een meerstem voor de mening die zij verkondigt! Dat heeft toch niks met off topic te maken. Ik ben gewoon niet zeker van wat je wil zeggen.
lilalinda schreef:
14-08-2019 20:20
Nope, dan ga je OT
Nee toch? Over dit onderwerp bedoelt ze toch?
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
14-08-2019 20:33
Sorry, Lilalinda, misschien ga je niet antwoorden want ik denk dat je ook een beetje kwaad op mij was.

Maar ik ga eerlijk bekennen dat ik die OT niet begrijp.Of bedoel je off-topic.

Als Choco haar mening hier schrijft, dan is het toch gewoon een meerstem voor de mening die zij verkondigt! Dat heeft toch niks met off topic te maken. Ik ben gewoon niet zeker van wat je wil zeggen.
Kwaad op jou?, nee absoluut niet.
Ik vind je denkwijze gevaarlijk, maar daar word ik niet boos om.
SjakS schreef:
14-08-2019 20:35
Nee toch? Over dit onderwerp bedoelt ze toch?
Edit zie dat mamazelle dat zich ook afvroeg!
Alle reacties Link kopieren
SjakS schreef:
14-08-2019 20:35
Nee toch? Over dit onderwerp bedoelt ze toch?
Dat mag
Ik dacht dat ze een onderwerp wilden starten over passief agressief forumgedrag
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
14-08-2019 20:36
Kwaad op jou?, nee absoluut niet.
Ik vind je denkwijze gevaarlijk, maar daar word ik niet boos om.
Waarom gevaarlijk?
...
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
14-08-2019 21:59
Waarom gevaarlijk?
Lees even terug, het gaat om haar stelling, dat sommige vrouwen een man zo uitdagen, dat ze er om vragen verkracht te worden. En dan vooral niet moeten zeiken, als het gebeurt
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
14-08-2019 22:01
Lees even terug, het gaat om haar stelling, dat sommige vrouwen een man zo uitdagen, dat ze er om vragen verkracht te worden. En dan vooral niet moeten zeiken, als het gebeurt
Zo heb ik het niet gelezen hoor.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
14-08-2019 22:01
Lees even terug, het gaat om haar stelling, dat sommige vrouwen een man zo uitdagen, dat ze er om vragen verkracht te worden. En dan vooral niet moeten zeiken, als het gebeurt
Nee, zo bedoelde ze het niet. Haar woorden werden wel zo verdraaid.
...
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
14-08-2019 22:08
Zo heb ik het niet gelezen hoor.
Ik ook niet
...
Malagueña schreef:
13-08-2019 23:39
Het wordt steeds gezelliger hier :roll:
Ja echt he wtf. To vraagt een visie, ik geef die in 1 zin want ik zit op mobiel en ga geen hele verhalen typen. Ik zeg alleen maar ‘wat een eng gedrag’ dus NIET op de man en ik ben gelijk een domme en inhoudloze 15 jarige. Thanks bro wie is hier nou op de man? Hoop dat je tegen je vriendin gezelliger bent to wat een kansloos gedrag. :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven