"Ik ga je alleen maar hoofdpijn geven"

14-08-2019 12:34 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
3e keer al nu.. dat ik iemand ontmoet bij het uitgaan. Leuk dansen en dergelijke daarna appen. Alles leuk en aardig en dan gooien ze er tijdens een willekeurig moment in dat als je met ze wilt afspreken je wel moet weten dat ze beschadigingen hebben opgelopen en de kans groot is dat ze je hoofdpijn gaan geven. Wat moet je daar nou mee? Ligt het nou aan mij of is dit heel raar om te zeggen? Wat voor idee zit erachter om dit op tafel te gooien? Ik denk dan al snel nou laat maar zitten dan. Maar ik snap de logica niet helemaal.
Alle reacties Link kopieren
Dat betekent dat ze je leuk vinden om mee te scharrelen maar meer niet. Ze waarschuwen je: word niet verliefd.
Tja... Ze hebben wel in in leuk dansen en dergelijke, maar geen zin om af te spreken...
Alle reacties Link kopieren
M.a.w.: ik ben geen relatiemateriaal.
Toch aardig dat ze het van tevoren zeggen.
Als ze zeggen "Ik wil alleen maar neuken en daarna moet je oprotten" weten ze zeker dat ze niet scoren.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij heel duidelijk (en eerlijk).
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het best netjes

Wel aart dat jij ze zo goed weet uit te kizen
Alle reacties Link kopieren
Hij wil geen relatie met je. Tenminste, dat maak ik hier op uit.
chocoladerijstwafel schreef:
14-08-2019 12:47
Hij wil geen relatie met je. Tenminste, dat maak ik hier op uit.

Dit!
Alle reacties Link kopieren
....Of hij/zij denkt/weet dat hij/zij onaardig is. Of hij/zij is depressief. Of hij/zij wil misschien wel iets maar er zijn anderen die mogelijk een relatie afkeuren. Of hij/zij wil wel iets maar is nog in scheiding. Of...
Westerpaviljoen schreef:
14-08-2019 12:42
Ik vind het best netjes

Wel aart dat jij ze zo goed weet uit te kizen

Nog steeds geen nieuwe toetsenbord? :proud:

To gewoon verder kijken, je hoeft er niet mee te daten.
Alle reacties Link kopieren
Het is een joker. Als jij de moeite wil doen, dan kunnen ze bij raar gedrag altijd teruggrijpen op het feit dat ze je vantevoren gewaaeschuwd hebben.
Alle reacties Link kopieren
of je valt nu eenmaal op moeilijke 'beschadigde' types...?
Lorem Ipsum
Pfff vervelend hoor hoofdpijn.
Ik ging op zoek naar iemand anders.
Alle reacties Link kopieren
Het is een variant op:
Het ligt niet aan jouuuu, het ligt aan mijjjj

de ander zegt ermee, ik vind je best leuk, voor de neuk. Maar ik ben niet verliefd
Wel een uitdaging om uit te zoeken waarom je dit soort types aantrekt. In mijn jonge jaren trof ik meestal ‘claimers’, zogenaamd romantische types die me liefdesbrieven stuurden en serenades brachten. Je kwam er ook bijna niet vanaf en uitmaken was altijd een groot drama.
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk toch, ze laten gewoon weten dat ze geen relatie gedoe enzo willen, maar alleen leuke lol, lekker neuken en geen geclaim.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Die dekt zich vast in dat hij/zij geen makkelijke is, dan kan je dag later niet weer voor de voeten werpen, want; je wist waar je aan begon.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
14-08-2019 13:37
Die dekt zich vast in dat hij/zij geen makkelijke is, dan kan je dag later niet weer voor de voeten werpen, want; je wist waar je aan begon.
Dat en/of geen echte interesse.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Dat betekent dat hij een kutsmoes verzonnen heeft voor onaangepast gedrag, lekker makkelijk.
Afschrikbeleid. Die willen alleen de lusten, eenmalig en hopen dat je vooral niet aan hun been gaat hangen
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
14-08-2019 13:32
Duidelijk toch, ze laten gewoon weten dat ze geen relatie gedoe enzo willen, maar alleen leuke lol, lekker neuken en geen geclaim.
precies, duidelijker kan niet.
Waarom daarvoor een topic openen?
niet meer gaan dansen
Alle reacties Link kopieren
chrys schreef:
14-08-2019 14:56
niet meer gaan dansen
:rofl:
Je pikt ze op in de nacht en waarschijnlijk valt het allemaal een beetje tegen op het moment dat het weer dag is en ze nuchter zijn. Het houdt in dat ze niets met je willen. Of misschien alleen voor één avond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven