Mijn date vertrouwens kwestie

17-08-2019 10:06 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-08-2019 11:52
Reden: OP verwijderd
99.39% gewijzigd
Een duidelijk teken dat jullie niet zo goed bij elkaar passen.
Alle reacties Link kopieren
Jullie daten drie weken en zij doet al zo moeilijk? Stoppen met daten. Klaar.
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk moet je met een gewone vriendin kunnen afspreken. Ik zou dit heel snel duidelijk maken aan date.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
ReginaMills schreef:
17-08-2019 11:39
Jullie daten drie weken en zij doet al zo moeilijk? Stoppen met daten. Klaar.
Ja, precies. Wat voor hulp had je verder in gedachten dan?
Haha jezus, dat hier een topic voor moet openen. Na 3 weken daten heb je a) nog geeneens een relatie en b) zou je dit gezeik niet moeten hebben. Wat valt er op te lossen dan, waarom ga je hier nog over in gesprek?
Alle reacties Link kopieren
1. Je zegt tegen je date: "bedankt en tot ziens."
2. Je zoekt een date die je niet in de eerste date fase al dingen wil verbieden.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Oke bedankt voor de reacties ik zie het ook zo maar wou even bevestiging hebben of ik wel gelijk heb.
Alle reacties Link kopieren
Er is niet echt een oplossing. Jullie kijken hier anders naar en dat is niet erg. Het is alleen niet echt verenigbaar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Totti schreef:
17-08-2019 12:04
Oke bedankt voor de reacties ik zie het ook zo maar wou even bevestiging hebben of ik wel gelijk heb.
Het gaat niet om gelijk hebben, haar standpunt zal ook genoeg medestanders krijgen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Helemaal met anderen eens. Ik had ooit ook zo'n date, dat ik bevriend was met vrouwen was voor haar geen optie. En voor mij was zo'n vrouw geen optie.
Dus: lozen die meid en een leuke zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Eerst even algemeen:
- Vertrouwens kwestie --> Vertrouwenskwestie
-Zei --> zij
- Scheit --> schijt

Verder zou ik gewoon eerlijk naar haar zijn, zoals je nu ook bent en het haar uitleggen dat het verder niks te betekenen heeft. Vragen wat zij fijn vindt hoe je dingen aankondigt en wat ze verwacht.
Komt vast wel goed!
Alle reacties Link kopieren
Gaat ze nu al zeiken? Gelijk korte metten mee maken. Anders gaat ze steeds een stapje verder.
Alle reacties Link kopieren
elisa55 schreef:
17-08-2019 12:41

Komt vast wel goed!
Nou waarschijnlijk niet.

Zij kan niet leven met een man die vriendinnen heeft. Ze maakt er al zo snel in de beginfase een levensgroot punt van.

Hij wil zijn vriendinnen niet kwijt.

De enige optie is dat ze stoppen met daten. Ze passen niet bij elkaar.

Dat vind ik niet vallen onder het komt goed.

Het komt goed is en ze leefden nog lang en gelukkig samen.

Dat zie ik hier niet gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
17-08-2019 16:04
Nou waarschijnlijk niet.

Zij kan niet leven met een man die vriendinnen heeft. Ze maakt er al zo snel in de beginfase een levensgroot punt van.

Hij wil zijn vriendinnen niet kwijt.

De enige optie is dat ze stoppen met daten. Ze passen niet bij elkaar.

Dat vind ik niet vallen onder het komt goed.

Het komt goed is en ze leefden nog lang en gelukkig samen.

Dat zie ik hier niet gebeuren.
Nou ik bedoel, ze zijn net 3 weken aan het daten. Je weet niet wat erachter zit waarom die meid zo reageert. Misschien is ze in het verleden weleens bedrogen? Ik bedoel met "het komt goed" dat praten helpt. Ik vind het te makkelijk om dan maar te zeggen dat ze moeten stoppen met daten als het verder leuk is.
Wat fijn dat je er al na 3 weken achterkomt dat je aan het daten bent met een onmogelijke vrouw. Je weet nu wat voor een type je aan de haak hebt geslagen en wat voor een moeizame relatie het gaat worden mocht het serieus worden. Je weet dat je gewoon verder kunt kijken naar wel leuke vrouwen?
elisa55 schreef:
17-08-2019 16:27
Nou ik bedoel, ze zijn net 3 weken aan het daten. Je weet niet wat erachter zit waarom die meid zo reageert. Misschien is ze in het verleden weleens bedrogen? Ik bedoel met "het komt goed" dat praten helpt. Ik vind het te makkelijk om dan maar te zeggen dat ze moeten stoppen met daten als het verder leuk is.
Nog steeds slaat dat komt goed als een tang op een varken.

En, waarom zou het te makkelijk zijn om na 3 weken te denken, nee dit is het niet? Juist heel goed en eerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Je legt haar vanavond zodra ze binnen is over de knie en geeft haar een flink pak billenkoek.

En dan van daaruit verder.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Lucifer2018 schreef:
17-08-2019 16:53
Nog steeds slaat dat komt goed als een tang op een varken.

En, waarom zou het te makkelijk zijn om na 3 weken te denken, nee dit is het niet? Juist heel goed en eerlijk.
Dit ja. Daten is bedoeld om af te tasten, kijken of het iets kan worden. Als je nu al dit soort issues gaat krijgen gaat het niet werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een vriendschap van 15 jaar niet opgeven voor een date van 3 weken, voor geen enkele date trouwens.

En een date die na drie weken begint met “schijt aan hebben” omdat je bij een vriendin op bezoek gaat zou ik snel dumpen.
Merel7 schreef:
17-08-2019 17:29
Ik zou een vriendschap van 15 jaar niet opgeven voor een date van 3 weken, voor geen enkele date trouwens.

En een date die na drie weken begint met “schijt aan hebben” omdat je bij een vriendin op bezoek gaat zou ik snel dumpen.
Ja, daar moet je dan nog leuk mee moeten praten want daar op afknappen is te makkelijk. Ofzo. :roll: :-D
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
17-08-2019 17:04
Je legt haar vanavond zodra ze binnen is over de knie en geeft haar een flink pak billenkoek.

En dan van daaruit verder.
:HA:
Jammer dat de OP nu weer weg is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven