HELLNO Vriend kan MIJN verleden niet loslaten

17-08-2019 10:14 121 berichten
Ik zou toch eens graag de mening van andere willen horen.

Ik heb nu ongeveer 7 maanden een relatie, 7 maanden met extreme jaloezie denk aan (24/7 live locatie via whatsapp, controlegedrag, telefoon(+/- 3-6u inzien).

Dit is al 7 maanden bezig de ene keer zit er 2 weken tussen de andere keer maar een aantal dagen.
Ik heb een verleden gehad waarin ik 1x ben vreemd gegaan, dit heb ik vanaf dag 1 aan hem verteld, niet wetend dat hij hier 7 maanden lang mee bezig zou zijn. (aangezien hij wel vaker en langere tijd is vreemd gegaan in zijn vorige relatie)
Hij beloofd mij elke keer dat het beter wordt en dat hij het verwerkt op zijn manier. De ruzies in de relatie worden steeds meer ( elke week of meerdere keren per week), dit al omdat hij begint over mij verleden. Ik heb dingen uit mijn verleden verzwegen omdat het gedrag van hem niet erger te maken, hij is daar uiteindelijk achter gekomen omdat hij mijn telefoon op afstand kan inzien.

- Als ik 2u lang bij een vriendin ben vraagt hij of ik daar wel echt ben en verwacht hij dat ik hem video bel.
Ik kan nergens alleen naar toe of hij denkt dat ik vreemd ga, terwijl hij zelf ook zegt na alles wat jij voor mij doet kan het gewoon niet dat je vreemd gaat. ( geemigreerd naar Belgie binnen 3 maanden dat alles omdat er te veel liefde is en om vertrouwen)

Ik heb een tattoo met zijn naam omdat hij zei dat het hem zou helpen, echter lijkt het alleen maar erger geworden..

Ik heb er nooit moeite mee gehad om een man te laten gaan, maar bij hem is de liefde en zijn de gevoelens te sterk aanwezig om daadwerkelijk mijn spullen te pakken.

Maar een relatie met verwijten uit het verleden is ook niet vol te houden lijkt me.
Hij zegt dat hij mij niet kwijt wil en oprecht van mij houdt, maar ik krijg het gevoel dat hij een spel aan het spelen is, hoe ga ik hier achterkomem?

Iemand enig idee hoe ik hem ga laten beseffen dat de relatie niet vol te houden is zo?
Praten heeft geen zin dit doe ik al elke week.
Alle reacties Link kopieren
na 7 maand een tattoo met zijn naam?????

ik zou zo iemand na een paar dagen al dumpen
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
onbekend92 schreef:
17-08-2019 10:14
Iemand enig idee hoe ik hem ga laten beseffen dat de relatie niet vol te houden is zo?
Met drie woorden: "Het is uit."
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Iemand enig idee hoe ik hem ga laten beseffen dat de relatie niet vol te houden is zo?
Praten heeft geen zin dit doe ik al elke week.


Ja. Zet er een punt achter. Zo snel mogelijk!

Je hebt een tattoo met zijn naam want dat zou helpen?! Wat een randdebiel zeg, en jij bent niet goed wijs dat je dat nog gedaan hebt ook :nope:
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Relatie en alle contact verbreken. Tattoo weg laten laseren.
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Claimend en manipulerend deze relatie. En heel erg puberaal, succes ermee!!
Alle reacties Link kopieren
Geh. Hij heeft zijn naam op jouw lijf laten zetten. Je bent zijn bitch. Met jouw toestemming. Binnenkort mag je gaan 'werken' want hij gaat je meenemen op een fantastische vakantie. Alleen gebeurt er steeds iets waardoor er meer geld nodig is. Fijne toekomst gewenst!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn allebei knettergek, sorry hoor.
Alle reacties Link kopieren
Je weet het antwoord zelf al.

Dumpen, dus.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Dat je het überhaupt nog zolang vol houdt. Wat een bizarre relatie. En dan ook nog een tatoeage nemen om zijn wantrouwen weg te nemen?
Na zeven maanden een tattoo met zijn naam.
Jij laat dit toe. Volgens mij allebei knettergek.
Binnenkort begint de scholen weer.
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 17-08-2019 11:40
15.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Meteen een afspraak maken om die tattoo weg te laten halen. Daarna je spullen pakken en terugverhuizen. Je vriend is a) hypocriet (want zelf vreemdgegaan) en b) doodeng.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Dana schreef:
17-08-2019 11:35
Met drie woorden: "Het is uit."
Dit. Zo snel mogelijk maken dat je weg bent en de tattoo weg laten laseren. Sowieso al gek dat je dat hebt laten doen.
Ik ben gestopt met lezen ergens bij telefoon op afstand inzien...meer was voor mij niet nodig,

MAAK HET UIT!!!

En zonder gesprek, zonder waarom, gewoon klaar nu.

Je zult heel erg opgelucht zijn zonder hem.
Brrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Plan A: uitmaken. Niemand heeft het recht jouw leven zo te beheersen.

Indien je plan A niet kunt/wilt uitvoeren: plan B: lokatiegegevens in je telefoon uitschakelen en instellen dat hij jouw telefoon niet op afstand kan inzien.

Meer smaken zijn er niet, geef hem geen macht over jouw leven!
Alle reacties Link kopieren
Dat je hier over nog vragen hebt. Een ander weldenkend mens had het al uitgemaakt lang voor zo'n domme tattoo.....

Deze situatie pleit niet voor jouw gezonde verstand.
Alle reacties Link kopieren
Hoe meer je geeft, hoe meer hij gaat vragen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
No brainer hoor, dumpen die hap.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
17-08-2019 11:39
Na zeven maanden een tattoo met zijn naam.
Jij laat dit toe. Volgens mij allebei knettergek.
Binnenkort begint de scholen weer.
Ja idd, word steeds gekker :facepalm:
Alle reacties Link kopieren

Ik heb er nooit moeite mee gehad om een man te laten gaan, maar bij hem is de liefde en zijn de gevoelens te sterk aanwezig om daadwerkelijk mijn spullen te pakken.

Bij wie is de liefde aanwezig? Niet bij hem, of je moet eigenliefde bedoelen.

Heeft hij ook een tattoo met jouw naam?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Maak het uit.
En laat die tattoo weglaseren of er iets anders overheen zetten.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
hij wil geen relatie hij wil een hondje dat trouw achter hem aanloopt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Lieve onbekend, stop hiermee. Echt.... dit is geen relatiemateriaal. Ga aan jezelf werken.
Stop met deze man, want dit gaat niet beter worden of goed aflopen. Straks gaat hij je stalken, iets aandoen.
Zoek hulp en informeer je vrienden, ouders....
Alle reacties Link kopieren
Oh
My
God

Dit kan toch niet serieus zijn?!
Nou ja, if so: de relatie is dus eigenlijk vanaf dag 1 klote. Hij is jaloers, bezitterig en controlerend. Manipulatief ook, want jij hebt al toegegeven (denk aan je tattoo, wtf, en het feit dat je blijkbaar denkt dat je iets goed te maken hebt vanwege het vreemdgaan). Dat vreemdgaan trouwens, het was achteraf erg dom om dat te vertellen. Ten eerste heeft hij daar geen zak mee te maken. Ten tweede heeft hij je nu lekker in zijn greep.
Je danst naar zijn pijpen, meid. En laat me je voorspellen dat zijn rare grillen nog wel erger zullen worden.
En daar hou jij van? Waarom? Hou maar eens van jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven