HELLNO Vriend kan MIJN verleden niet loslaten

17-08-2019 10:14 121 berichten
Ik zou toch eens graag de mening van andere willen horen.

Ik heb nu ongeveer 7 maanden een relatie, 7 maanden met extreme jaloezie denk aan (24/7 live locatie via whatsapp, controlegedrag, telefoon(+/- 3-6u inzien).

Dit is al 7 maanden bezig de ene keer zit er 2 weken tussen de andere keer maar een aantal dagen.
Ik heb een verleden gehad waarin ik 1x ben vreemd gegaan, dit heb ik vanaf dag 1 aan hem verteld, niet wetend dat hij hier 7 maanden lang mee bezig zou zijn. (aangezien hij wel vaker en langere tijd is vreemd gegaan in zijn vorige relatie)
Hij beloofd mij elke keer dat het beter wordt en dat hij het verwerkt op zijn manier. De ruzies in de relatie worden steeds meer ( elke week of meerdere keren per week), dit al omdat hij begint over mij verleden. Ik heb dingen uit mijn verleden verzwegen omdat het gedrag van hem niet erger te maken, hij is daar uiteindelijk achter gekomen omdat hij mijn telefoon op afstand kan inzien.

- Als ik 2u lang bij een vriendin ben vraagt hij of ik daar wel echt ben en verwacht hij dat ik hem video bel.
Ik kan nergens alleen naar toe of hij denkt dat ik vreemd ga, terwijl hij zelf ook zegt na alles wat jij voor mij doet kan het gewoon niet dat je vreemd gaat. ( geemigreerd naar Belgie binnen 3 maanden dat alles omdat er te veel liefde is en om vertrouwen)

Ik heb een tattoo met zijn naam omdat hij zei dat het hem zou helpen, echter lijkt het alleen maar erger geworden..

Ik heb er nooit moeite mee gehad om een man te laten gaan, maar bij hem is de liefde en zijn de gevoelens te sterk aanwezig om daadwerkelijk mijn spullen te pakken.

Maar een relatie met verwijten uit het verleden is ook niet vol te houden lijkt me.
Hij zegt dat hij mij niet kwijt wil en oprecht van mij houdt, maar ik krijg het gevoel dat hij een spel aan het spelen is, hoe ga ik hier achterkomem?

Iemand enig idee hoe ik hem ga laten beseffen dat de relatie niet vol te houden is zo?
Praten heeft geen zin dit doe ik al elke week.
Alle reacties Link kopieren
die kerel is gestoord. Echt heel snel wegrennen.
Maak het uit en maak een afspraak om die tattoo te laten verwijderen. Tevens bij een therapeut om uit te zoeken waarom je je zo laat behandelen.
Dit heeft niks met je ‘verleden’ te maken.

Ten eerste heb je niks onterecht verzwegen, want het is je verleden dus het gaat hem geen flikker aan.

Ten tweede, denk je nou echt dat deze gek gezellig en niet jaloers was als jij nooit in je leven vreemd was gegaan? Nee, want hij is gewoon gek.

Als dit topic echt is, zou ik snel wegwezen want ik vind dit wel een kandidaat om je wat aan te doen als iets niet gaat zoals hij wil...
Ah, geen enkele reactie van de TO.
Dit is niet echt. :nope:
Laat een mooie tatoo over zijn naam zetten en maak het uit.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk schatje.



Ik heb er nooit moeite mee gehad om een man te laten gaan, maar bij hem is de liefde en zijn de gevoelens te sterk aanwezig om daadwerkelijk mijn spullen te pakken.

Nou veel plezier dan toch?
Alle reacties Link kopieren
WTF??
Hij kan op afstand in je telefoon kijken
Je draagt zijn brandmerk en nu wil je weten hoe je hem gaat laten beseffen dat de relatie niet vol te houden is zo?


Wanneer komt het besef bij jou dat deze gozer iemand is die je niet eens in de buurt zou moeten willen hebben.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tattoo met zijn naam, echt?
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
17-08-2019 12:26
Ah, geen enkele reactie van de TO.
Typisch weer.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Honingbij_ schreef:
17-08-2019 11:37
Jullie zijn allebei knettergek, sorry hoor.

Nou dit alletwee zo gek als een deur :bonk: :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Lijkt wel pommelien van temptation VIP’s 😂😂
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
17-08-2019 12:26
Ah, geen enkele reactie van de TO.
OP is zo weer weg
Met gierende banden wegwezen....
En een tattoo?? Wtf... koekoek...

Amnesty Int. Bellen.... of je je vrijheid terug mag......
anoniem_650487b6a8470 wijzigde dit bericht op 17-08-2019 13:05
30.57% gewijzigd
Je liefde is te groot zeg je, je wil niet weg. Dan is dit je lot.

Zo kort nog maar samen, hij laat nu zijn beste ik zien dus maak je borst maar nat.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha
sparen om die tattoo weg te laten laseren
Mam, man, man. Pareltje weer. Als je kikt op drama en een ellendig leven dan heb je nu dé perfecte relatie. Veel geluk ermee!
Alle reacties Link kopieren
Wtf, wat heb ik nou net gelezen?

Tattoo met zijn naam. Serieus?!?!
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
17-08-2019 13:12
sparen om die tattoo weg te laten laseren
en in de tussentijd iedere dag naar kijken en je voornemen nooit zo stom meer te zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Als je echt bij hem wil blijven (ik zou er geen trek in hebben) geef ik je het volgende advies. Praat met hem. Zeg dat je niet meer accepteert hoe hij doet. Zet locatie uit en verander je pin. Hoe meer je geeft hoe erger het word. Hij moet op zichzelf en jou leren vertrouwen. Je denkt dat je laten controleren je gaat redden. Maar niets is minder waar. Ga niet mee in die onzin.

Ga niet meer vreemd en gedraag je normaal.

Zoals de waard is.... zie je zijn locatie ook? Mag je zijn mobiel ook uitpluizen?
Lieve onbekend, allereerst welkom op viva forum! En een :hug: want het is me toch wat. Goed dat je ons gevonden hebt, want wij geven graag advies. Bij die tatoe van je vent, werd het mij alleen een beetje te veel. Neem een nieuwe vriend. Grote kans dat hij wil mee betalen aan het verwijderen!
Ik zou toch eens graag de mening van andere willen horen.

Ik heb nu ongeveer 7 maanden een relatie, 7 maanden met extreme jaloezie denk aan (24/7 live locatie via whatsapp, controlegedrag, telefoon(+/- 3-6u inzien).


Doe je zelf.
Alle reacties Link kopieren
Honingbij_ schreef:
17-08-2019 11:37
Jullie zijn allebei knettergek, sorry hoor.
+100
leeg
Alle reacties Link kopieren
Kom je hem nog verdedigen, of ben je al weg?
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven