Ik mag niet stoppen met de sportschool

20-08-2019 22:08 315 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend sport graag, al zo lang als ik hem ken. Zo lang als ik hem ken wil hij ook al graag dat ik meesport. Bij vlagen doe ik dit ook, maar ik geef ook wel eens aan dat ik eigenlijk niet wil. Hij raakt dan geïrriteerd en zegt dat ik hem laat zitten. Ook vindt hij me mooier als ik meer getraind ben en hij is bang dat ik afval als ik stop of een andere sport ga doen. Zo opper ik nu om te gaan volleyballen - dat kan hij echt niet hebben. Ik weet niet wat ik hiermee moet.
wat moeten wij er dan mee?
Naar hem luisteren natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Je vriend is een lul

En nu?
Alle reacties Link kopieren
Vriend dumpen

Of terugsturen naar Noorwegen.
Andere kerel versieren in de sportschool.

Recht onder zijn neus.
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Hij vind je niet goed genoeg zoals je bent. NEXT!
Alle reacties Link kopieren
Zelfde vriend als vorige topic??
Dus reageren heeft geen zin?
Alle reacties Link kopieren
Waarom laat je je vriend bepalen wat jij doet? Je bent zijn eigendom niet. En ook zijn moeder niet. Hij klinkt net als een kleuter die maar een beetje zit te gillen zonder dat hij weet wat hij nou echt wil.

Ik zou eens een goed gesprek hebben over wat nou precies zijn probleem met deze dingen zijn en wat hij nou precies wil. Heb het dan ook over jouw behoefte en kijk of je hier een compromis tussen kan vinden.
Zoek iemand op die minder snel boos word en waar jij je eigen leven mag leven en bepalen. Hier word je niet gelukkig van.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon gaan sporten natuurlijk en doen wat je vriend zegt, duh...
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Degene die mij gaat verplichten om te sporten, is degene aan wie ik eenmaal mijn sportkunsten laat zien; een hengst tussen je ogen kan je krijgen.
Ik bepaal zelf namelijk wel wat ik doe.
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
20-08-2019 22:11
Andere kerel versieren in de sportschool.

Recht onder zijn neus.
:biggrin:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
20-08-2019 22:11
Andere kerel versieren in de sportschool.

Recht onder zijn neus.
Of regelen/zorgen dat je wel heel veel aandacht krijgt en daar erg gevleid op reageren.
Wedden dat hij volleybal met allemaal vrouwen opeens een heel goed idee vindt?
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch gewoon meegaan naar de sportschool? Gaat hij lekker sporten en jij gaat aan de bar zitten en jezelf volstoppen met tosti's en bier/wijn. Hoeft hij ook niet bang te zijn dat je afvalt.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Drammers vind ik sowieso afknappers.
In combinatie met je vorige topic, zeg ik: dumpen zo'n vent die je alleen wil controleren, je in zijn macht wil hebben, angst aanjagen en daarmee verhindert dat je je eigen keuzes nog kunt maken en je eigen leven leiden.
Alle reacties Link kopieren
Nou je zegt... he Piet! Ik ga niet mee fitnessen want ik heb volleybal training! Doei!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gaan fitnessen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Lees je andere topic nog eens.

Wat is de onderliggende reden dat je nog steeds bij deze man bent?

Weet je, ik heb ook in een (soort van) relatie gezeten met een man die niet goed voor me was. Ik heb dingen gepikt die ik niet had moeten pikken. Signalen genegeerd die ik niet had moeten negeren.

Maar ik ben van m af. Nog niet helemaal in mijn hoofd maar t gaat de goede kant op.

Omdat ik kies voor MEZELF. En dat is niet egoïstisch of wat dan ook. Terwijl ik dat eerst wel zo voelde want hij had t zwaar, hij vroeg of ik hem niet in de steek liet.... Maar ondertussen ging ik er aan onderdoor.

TO, kies alsjeblieft voor jezelf. Neem niet met minder genoegen dan je verdient.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon gaan korfballen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
abracadabra schreef:
20-08-2019 22:35
Nou je zegt... he Piet! Ik ga niet mee fitnessen want ik heb volleybal training! Doei!
Ik zou zeggen: hè Piet! Ik dump je, lulhannes
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
20-08-2019 22:11
Vriend dumpen

Of terugsturen naar Noorwegen.
Wat is dat steeds met Noorwegen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gaan sumo-worstelen.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven