Leuke makelaar uit vragen

24-08-2019 23:12 352 berichten
Ik heb nog nooit een man mee uitgevraagd en nu dacht ik het op m'n ouwe dag toch eens te moeten proberen. Ik ga een flat huren en de verhuurmakelaar is zo leuk! Maar ik zie hem pas weer over 3 weken als ik mijn papieren moet tekenen. Als het dan weer zo leuk is dan wil ik de moed verzamelen om te vragen of hij wat wil gaan drinken (ik denk via een berichtje).

Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom :facepalm:

Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
Haha mijn motto staat er leuk onder vind ik!
Alle reacties Link kopieren
Spannend, en leuk! Gewoon doen, hij kan hoogstens nee zeggen, om wat voor reden dan ook
Dit topic had door iedereen geschreven kunnen worden, maar niet door jou :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Heb je een beetje fatsoenlijke tieten?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Star² schreef:
24-08-2019 23:14
Dit topic had door iedereen geschreven kunnen worden, maar niet door jou :rofl:
Nou ik had het in een bestaand topic gezet en toen werd iedereen boos omdat ze dachten dat ik zwaar sarcastisch was. Maar ik kan toch ook wel eens iemand leuk vinden?
Vanzai schreef:
24-08-2019 23:15
Heb je een beetje fatsoenlijke tieten?
:smooch:
Lievejetje schreef:
24-08-2019 23:14
Spannend, en leuk! Gewoon doen, hij kan hoogstens nee zeggen, om wat voor reden dan ook
Ik woon al heel lang in deze stad en heb m niet eerder gezien dus als hij nee zegt is het niet echt een probleem. Ik twijfel alleen nog over die gordijnen.
Murrmurr schreef:
24-08-2019 23:15
Nou ik had het in een bestaand topic gezet en toen werd iedereen boos omdat ze dachten dat ik zwaar sarcastisch was. Maar ik kan toch ook wel eens iemand leuk vinden?

Had hij een petje eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Wat je ook doet, het zal sowieso beter aflopen dan dat topic over die schilder. Toch?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
flipje2 schreef:
24-08-2019 23:21
Wat je ook doet, het zal sowieso beter aflopen dan dat topic over die schilder. Toch?
Hier kun je blijkbaar een waarschuwing voor krijgen. Over de desbetreffende schilder mag met geen woord worden gerept. Ik weet niet waar je het over hebt.
Misschien kun je via Social media iets over hem te weten komen? Zou graag willen weten of hij single was.

Indien hij single is, zou ik hem niet mee uitvragen maar wel een berichtje sturen en dan zeggen dat ik het leuk vond om hem te zien en dat ik ernaar uitkijk om hem weer te zien (bij jullie afsprak over drie weken), met een knipoog emoji erachter.

Eerst even flirten: als het gevoel wederzijds is, zal hij zeker reageren op jouw bericht en jou mee uitvragen!


Leuk voor jou en spannend Murrurr!! :heart: :cheer2:

Laat je weten hoe het afloopt?
Star² schreef:
24-08-2019 23:19
Had hij een petje eigenlijk?
Misschien wel maar dat had hij niet opgezet toen ik hem zag (er was wel een donder, een bliksem, een slag enzovoort). Is ook wel gek, een verhuurmakelaar met een petje.
Alle reacties Link kopieren
TVP! Gooi alles in de strijd!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Murrmurr schreef:
24-08-2019 23:25
Misschien wel maar dat had hij niet opgezet toen ik hem zag (er was wel een donder, een bliksem, een slag enzovoort). Is ook wel gek, een verhuurmakelaar met een petje.

Altijd fijn zo'n earworm net voor ik ga slapen.
Maar Cleidy hoe weet je dat dan? Over mij staat dat ook niet online. Ik zie op zijn fb nergens sporen van een vriendin maar da's nog geen bewijs.

En ik durf nu nog niks flirterige te sms'en want ik denk dat die telefoon waar ik het nr van heb voor werk is en wat als hij er niet op ingaat, dan wordt die laatste ontmoeting superongemakkelijk! En hij komt erg professioneel over.
Maar verder; die roze jurk natuurlijk over drie weken aan.
Star² schreef:
24-08-2019 23:27
Altijd fijn zo'n earworm net voor ik ga slapen.
Oh ja, die ouwe carnavalskraker "een verhuurmakelaar met een petje"
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
24-08-2019 23:28
Maar Cleidy hoe weet je dat dan? Over mij staat dat ook niet online. Ik zie op zijn fb nergens sporen van een vriendin maar da's nog geen bewijs.

En ik durf nu nog niks flirterige te sms'en want ik denk dat die telefoon waar ik het nr van heb voor werk is en wat als hij er niet op ingaat, dan wordt die laatste ontmoeting superongemakkelijk! En hij komt erg professioneel over.
Ga naar het asiel en koop een kat. Geen afbreukrisico en je kunt hem/haar gewoon terugbrengen.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Ik heb het verhaal van petje wel deels gevolgd, maar ik weet niet hoe het is afgelopen.
Maar daar mag dus niet over gepraat worden begrijp ik? Waarom niet?

Oh murrmurr, succes met de makelaar! Gewoon vragen hoor, van die gordijnen.
Of anders de vloeroppervlakte voor het laminaat, of de oppervlakte van de slaapkamer, voor de grootte van het bed (kan je meteen vragen wat zijn voorkeur is)
Star² schreef:
24-08-2019 23:28
Maar verder; die roze jurk natuurlijk over drie weken aan.
En als ie dan vreemd opkijkt van die wat al te feestelijke uitdossing zeg ik "ja ik doe dit vind voor mezelf, toch een speciaal moment weer zo'n sleutel van een huurappartement hè. Je mot zelf de slingers ophangen".
Murrmurr schreef:
24-08-2019 23:28
Maar Cleidy hoe weet je dat dan? Over mij staat dat ook niet online. Ik zie op zijn fb nergens sporen van een vriendin maar da's nog geen bewijs.

En ik durf nu nog niks flirterige te sms'en want ik denk dat die telefoon waar ik het nr van heb voor werk is en wat als hij er niet op ingaat, dan wordt die laatste ontmoeting superongemakkelijk! En hij komt erg professioneel over.
Kun je hem niet even googlen?
Is zijn profiel open?
Wat kun je wel opmaken uit de info die je wel ziet? Kun je misschien nog kijken of je hem op Tinder tegenkomt?
Ik snap dat je nu nog geen flirterige sms durft te sturen.


Kun je hem ook vragen of hij jou wilt helpen met het opmeten van de ramen in de woning (voor de gordijnen)?

Als hij jou leuk vindt en tijd heeft, zou dit een nieuwe kans zijn om jou weer te zien...
anoniem_376030 wijzigde dit bericht op 24-08-2019 23:37
28.88% gewijzigd
Star² schreef:
24-08-2019 23:19
Had hij een petje eigenlijk?
:rofl:
Ieuw, een makelaar. Als het nou een loodgieter was, of een gasfitter.

Maar goed, ontopic. Heb je legpuzzels in je kelder? Of iets anders spannends?
Cleidy36 schreef:
24-08-2019 23:33
Kun je hem niet even googlen?
Ja dat heb ik natuurlijk ALLANG gedaan. Nergens iets over een vriendin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven