Ex loslaten

06-09-2019 14:03 75 berichten
Ik kan hier een heel boek over schrijven maar laat ik dat maar niet doen.. Probeer het zo kort mogelijk te houden, in hoeverre dat kan..

Ik heb een erg stormachtige relatie meegemaakt waarin me ex en ik elkaar continu aantrekken en afstoten. Ik heb bindingsangst en hij verlatingsangst. Nu ben ik in verloop van tijd ook achter dat hij ook bindingsangst heeft, want zodra het te dichtbij komt voel ik een bepaalde afstand.
Daarbij kwam ook nog eens bij kijken dat hij verslaafd is toen ik hem leerde kennen. Ben toen niet bij hem weggegaan want iedereen verdient een kans. Na de afkickkliniek is hij een jaar clean gebleven en is hij langzaam weer begonnen met drinken drugs en af en toe gokken.
Elke keer als ik hem betrapte bleef ik toch bij hem. gevolg: zware grenzen overschrijden.
Was namelijk niet elke dag, maar periode van dagen en dan stopte het weer.
Daar kwam ook nog eens bij dat hij me ontzettend claimde en bang was dat ik vreemdging, omdat zijn ex ook was vreemdgegaan. verlatingsangst dus.

1.of andere manier vond ik dat wel fijn, want bevestigde zijn "liefde" voor mij.
( heb namelijk veel meegemaakt en ben erg onzeker)
Maar waren genoeg momenten dat ik dat ontzettend naar vond.

Hadden ook elke dag contact en hij schreef altijd van die lieve dingen op de.app .. waar ik veel waarde aan hecht omdat ik dat nog nooit zo gevoeld had bij iemand.
Maaarr we hadden ook bijna elke dag ruzie en discussie, hij meette ook ontzettend met 2 maten. Was jaloers als ik iets kreeg van me moeder.Heb het idee dat hij ook manipuleerde. We zijn zo vaak uit elkaar geweest en weer bij elkaar teruggekomen.. Vaak omdat we de pijn niet willen voelen van alleen zijn, maar ook omdat ik ontzettend veel van hem hou..
Hij was van de spontane dingen, weekendjes weg of zomaar cadeautjes, maar kon mij ook zoveel liefde geven, en dat heb ik nog nooit zo ervaren bij iemand.

Zoals ik al zei kwamen we.altijd weer bij elkaar na een ruzie .. of hij appte me of stond aan me deur of ik appte hem..
Konden echt niet zonder.elkaar.

Maar nu rond 7 weken geleden merkte ik dat hij weer over iets onbenulligs loog, en was ik er klaar mee..
Hij ook want hij appte niet meer en kwam zijn spullen halen..
Ergens hoopte ik dat hij wel weer contact.zou opzoeken maar dat deed hij niet. Ik appte hem elke keer.. zielige gezichtjes blabla om maar zijn aandacht te trekken. Hij voelt als een soort verslaving voor me, want ik hou me alleen vast aan de goede dingen en wil alleen hem..
Hij appte wel terug maar daar bleef het bij..
Hij was anders dit keer. Toen hij op vakantie was belde hij me 3 nachten achter elkaar dronken op. Later vertelde hij dat hij me miste maar toch spijt had dat hij me belde..
Elke keer kwam het contact van mij erna .. Niks kwam meer van hem. Vervolgens dik een week geen contact gehad waardoor ik hem weer appte. Hij appt wel terug maar gewoon normaal. Zodra ik over gevoelens praatte ontweek hij me of was kort. Nu weet ik dat het geen prater is..
Eerst wou hij vrienden zijn maar dat wou ik niet, waardoor ik het contact definitief wou verbreken, maar elke keer had hij wel een smoes dat dat niet gebeurde. Heb hem gevraagd of er een ander in het spel is maar dat is niet zo volgens hem. Hij is het gewoon zat.
Maar hij wil me ook niet blokkeren of verwijderen van de app.

Elke keer app te ik hem dat ik hem miste en hij zei dat hij dat ook deed, maar er was geen weg meer terug.
Doet me zoveel pijn en zou niks lievers willen om weer met hem samen te zijn.
Vind het zo moeilijk om geen contact te zoeken.
Gisteren hebben we nog voor de laaste keer contact gehad.. en hij zei dat hij het ook heel moeilijk vind en me mist,maar we elkaar toch echt los moeten laten. En ik weet dat hij dat ook moeilijk vind, want de laaste keer dat hij bij me was zei hij nog dat ik hem altijd kon appen of keek hij in me slaapkamer of ik al sex had gehad met iemand anders.

Ik heb genoeg tijdverdrijf maar hij zit 24/7 in me hoofd. Heb er zelfs nog meer moeite mee als me relatie van hiervoor die 10 jaar duurde.
Ik weet dat hij het ook heel moeilijk vind om me los te laten, en stiekem hoop ik dat hij ooit weer contact zoekt. Maar beste is geen contact meer opzoeken want wil niet meer wanhopig overkomen

Wat kan ik nou het beste doen.. Voel me zo naar en het voelt alsof hij de enige man is op de wereld. Mijn hart is echt gebroken, terwijl ik aan ene kant weet dat t niet werkt, maar hou me alleen maar vast aan de goede dingen. Zou hij ooit nog omswitchen als we lange tijd ECHT geen contact hebben. langste van geen contact was dik een week. Pff . en ik weet dat ik moet doorgaan met het leven maar ik voel me gewoon depressief door dit. Ik wist dat dit ging gebeuren maar toch komt het als een klap. Denk alleen maar aan de lieve dingetjes die we samen deden plus dat de sex tussen ons echt geweldig was, wat ik ook nog nooit zo gevoeld heb met iemand. Was zo een bepaalde chemie tussen ons. Dat maakt het allemaal zo lastig
anoniem_64479b42c77fd wijzigde dit bericht op 06-09-2019 14:39
1.69% gewijzigd
Sorry, ik lees nu dat je hulp hebt. Hoe gaat het daarmee?
Wolfmeisje schreef:
09-09-2019 05:30
Het kost heeeeel veel tijd, heeeel veel doorzettingsvermogen en moed om je écht goed los te rukken uit een destructieve relatie, om van het gevoel dat je nu hebt af te komen, om uiteindelijk in te zien dat dit geen liefde is. Als je gewend bent aan pijn en ellende, is dat veilig. Dat heeft hij je gegeven. Dat was voor mij destijds een hele dikke wake up call. Niemand is altijd slecht. Zelfs de grootste klootzakken hebben lieve momenten/dingen. En als je zo hard liefde nodig hebt, veel hebt meegemaakt, vervaagt de rest als het weer even goed is. Want je bent zo weinig goeds gewend.

Je moet er doorheen breken en blijf doorzetten, echt. Het wordt stukje bij beetje beter. Gun het jezelf, zeker als je al zoveel meegemaakt hebt in je leven.
Wauw goed gezegd. Ik lees dat je er ook ervaring mee heb. Ik moet en wil er ook echt doorheen, en ik zoek ook geen contact meer. Ik hoop dat hij zich daar ook aan blijf houden. Want ik weet dat hij ook zijn zwakke momenten heeft, maar dan hoop ik sterk genoeg te zijn om hem keihard te negeren
vivautrecht85 schreef:
09-09-2019 08:15
Sorry, ik lees nu dat je hulp hebt. Hoe gaat het daarmee?
Klopt.. Ja heeft me erg beschadigd, en ik moet echt aan mezelf werken alvorens ik een nieuwe relatie begin. Want ik heb van kinds af aan al een bepaalde leegte in me gehad. Ik was liever ongelukkig met hem dan alleen eenzaam. Want nu voel ik die intense leegte weer wat ik vroeger had, daarom bleef ik ook maar aan hem vastklampen.
Ben nog niet zo lang begonnen, maar is echt zaak om daar iets mee te doen, want ik heb geen man nodig om me gelukkig te voelen. Ik moet met mezelf gelukkig zijn, en dat is een dingetje waar ik wel ff de tijd voor nodig heb. Anders klamp ik me weer vast aan de.volgende relatie en dat wil ik echt niet.meer
05-2019..

Heb je m nu wel gehad?
Dat versturen gaat vaag vind ik
Alle reacties Link kopieren
Snow2018 schreef:
09-09-2019 12:07
Klopt.. Ja heeft me erg beschadigd, en ik moet echt aan mezelf werken alvorens ik een nieuwe relatie begin. Want ik heb van kinds af aan al een bepaalde leegte in me gehad. Ik was liever ongelukkig met hem dan alleen eenzaam. Want nu voel ik die intense leegte weer wat ik vroeger had, daarom bleef ik ook maar aan hem vastklampen.
Ben nog niet zo lang begonnen, maar is echt zaak om daar iets mee te doen, want ik heb geen man nodig om me gelukkig te voelen. Ik moet met mezelf gelukkig zijn, en dat is een dingetje waar ik wel ff de tijd voor nodig heb. Anders klamp ik me weer vast aan de.volgende relatie en dat wil ik echt niet.meer
Fijn om te lezen dat je hulp hebt en vooral ook dat jezelf gúnt. Het zal veel tijd kosten, maar neem die tijd ook rustig. Ik hoop voor je dat er een moment komt dat je je thuis in jezelf gaat vinden, een goede en vooral liefdevolle, veilige basis in jezelf. Waar je altijd op kunt rekenen en wat niemand ook van je af kan pakken.

Sterkte! Dapper en goed dat je dit proces aangaat, wees maar trots op jezelf.
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Zet hem op TO!
Alle reacties Link kopieren
Snow2018 schreef:
09-09-2019 12:03
Wauw goed gezegd. Ik lees dat je er ook ervaring mee heb. Ik moet en wil er ook echt doorheen, en ik zoek ook geen contact meer. Ik hoop dat hij zich daar ook aan blijf houden. Want ik weet dat hij ook zijn zwakke momenten heeft, maar dan hoop ik sterk genoeg te zijn om hem keihard te negeren
Wie weet lukt dat wel, wie weet lukt het even een keer niet. Laat je daar niet door ontmoedigen en pak de draad van hem loslaten vervolgens gewoon weer op.
Wolfmeisje schreef:
10-09-2019 16:53
Fijn om te lezen dat je hulp hebt en vooral ook dat jezelf gúnt. Het zal veel tijd kosten, maar neem die tijd ook rustig. Ik hoop voor je dat er een moment komt dat je je thuis in jezelf gaat vinden, een goede en vooral liefdevolle, veilige basis in jezelf. Waar je altijd op kunt rekenen en wat niemand ook van je af kan pakken.

Sterkte! Dapper en goed dat je dit proces aangaat, wees maar trots op jezelf.
Bedankt!!. Is.eigenlijk toch best wel gek dat je je zo klote voelt om een relatie die zo giftig is plus een man die niet is wie hij zegt wie hij is. :bonk:
Klinkt idd als een verschrikkelijke relatie want je kon jezelf niet zijn...met een verslaafde die -naar het klinkt- ook wat narcistische neigingen heeft.
Jij moet door en je moet rouwen (loslaten is onderdeel ervan maar is geen knop die je kunt omzetten)
Jij zit nu in de typische tegenstrijdigheid van emotie versus het verstand...je weet het allemaal wel maar wordt vertroebeld door emoties en gevoelens (die niet noodzakelijk echt zijn maar meer een verlangen zijn naar...)

Ik ken het -ongewild kind zijn- en daardoor accepteer je meestal veel te veel en pas je je aan....veel te veel...in praktisch alles

Mss helpt jouw kindje als stok achter de deur, jij moet eerst lucht kunnen halen en voor jullie 2 leven.... zo'n 2de kind/kerel kun jij niet gebruiken, die ondermijnt jou alleen maar

Sterkte & suc6
LunamasK schreef:
11-09-2019 14:25
Klinkt idd als een verschrikkelijke relatie want je kon jezelf niet zijn...met een verslaafde die -naar het klinkt- ook wat narcistische neigingen heeft.
Jij moet door en je moet rouwen (loslaten is onderdeel ervan maar is geen knop die je kunt omzetten)
Jij zit nu in de typische tegenstrijdigheid van emotie versus het verstand...je weet het allemaal wel maar wordt vertroebeld door emoties en gevoelens (die niet noodzakelijk echt zijn maar meer een verlangen zijn naar...)

Ik ken het -ongewild kind zijn- en daardoor accepteer je meestal veel te veel en pas je je aan....veel te veel...in praktisch alles

Mss helpt jouw kindje als stok achter de deur, jij moet eerst lucht kunnen halen en voor jullie 2 leven.... zo'n 2de kind/kerel kun jij niet gebruiken, die ondermijnt jou alleen maar

Sterkte & suc6
Pff ja precies.. Ik weet het allemaal heel goed, maar toch is er nog steeds een enorme aantrekkingskracht naar hem toe.. Word er gek van. Ik heb geen contact meer, en ga het zeker niet meer opzoeken. Ben al te veel achter hem aangelopen. Maar ik weet wel dat het me gaat belemmeren in me volgende relatie betreft vertrouwen. Heeft me echt een flinke knauw gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe relatie hoeft nog lang niet hoor Snow2018, ik denk dat je straks enorm geniet van je nieuwe leven. :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Snow2018 schreef:
11-09-2019 14:10
Bedankt!!. Is.eigenlijk toch best wel gek dat je je zo klote voelt om een relatie die zo giftig is plus een man die niet is wie hij zegt wie hij is. :bonk:
Gek zou ik het niet willen noemen. Ik ken jouw achtergrond niet, maar je schrijft dat je veel hebt meegemaakt, onzeker bent en van kinds af aan een leegte voelt. Ik ga het niet invullen voor jou, maar bij mij kwamen mijn slechte partnerkeuzes voort uit een jeugd waarin ik gewoonweg niet beter had gezien. Ellende, pijn en verdriet was bekend voor mij, dus veilig. Dat is hoe liefde er voor mij uitzag. Liefde hoe het hoort heb ik niet meegekregen. Ik weet hoe dat er op papier uitziet, wat hoort en niet hoort, maar het zat niet in mijn basis. Een ver van mijn bed show. Ik kende het gewoon niet.

Plus daarbij tegelijkertijd ook een heel groot stuk van zó hard liefde nodig hebben ( wat ik niet eens door had ), gezien willen worden, dat je genoegen neemt met die paar keren dat je het wel krijgt, daar teer je in al die ellende dan weer op. Het duurde lang eer ik inzag dat ik mijn eigen geschiedenis aan het herhalen was. Niet letterlijk hoor, maar de hoofdlijn was hetzelfde. Deed erg veel pijn om dat in te zien. Maar ik moest keihard naar beneden zinken, ook zoveel ellende in mijn relatie mee maken, om echt eerlijk tegen mezelf te worden. Toen kreeg ik de antwoorden op de vragen die ik zocht. Namelijk, waarom hield ik zoveel van iemand die me zoveel pijn deed? Dat is wat ik kende.. En nu moest ik ineens gaan leren hoe liefde echt is. Hoe dat voelt. Dat ik het ook aan mezelf kan geven.

Sindsdien heb ik daar concreet aan kunnen werken en ben ik gelukkig eindelijk hiervan verlost. Ik blijf desondanks voorzichtig en altijd scherp op mezelf, maar dat is alleen maar goed.
wolfmeisje wijzigde dit bericht op 11-09-2019 21:54
3.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LunamasK schreef:
11-09-2019 14:25
Klinkt idd als een verschrikkelijke relatie want je kon jezelf niet zijn...met een verslaafde die -naar het klinkt- ook wat narcistische neigingen heeft.
Jij moet door en je moet rouwen (loslaten is onderdeel ervan maar is geen knop die je kunt omzetten)
Jij zit nu in de typische tegenstrijdigheid van emotie versus het verstand...je weet het allemaal wel maar wordt vertroebeld door emoties en gevoelens (die niet noodzakelijk echt zijn maar meer een verlangen zijn naar...)

Ik ken het -ongewild kind zijn- en daardoor accepteer je meestal veel te veel en pas je je aan....veel te veel...in praktisch alles

Mss helpt jouw kindje als stok achter de deur, jij moet eerst lucht kunnen halen en voor jullie 2 leven.... zo'n 2de kind/kerel kun jij niet gebruiken, die ondermijnt jou alleen maar

Sterkte & suc6
Heel treffend en herkenbaar geschreven.
Wolfmeisje schreef:
11-09-2019 21:43
Gek zou ik het niet willen noemen. Ik ken jouw achtergrond niet, maar je schrijft dat je veel hebt meegemaakt, onzeker bent en van kinds af aan een leegte voelt. Ik ga het niet invullen voor jou, maar bij mij kwamen mijn slechte partnerkeuzes voort uit een jeugd waarin ik gewoonweg niet beter had gezien. Ellende, pijn en verdriet was bekend voor mij, dus veilig. Dat is hoe liefde er voor mij uitzag. Liefde hoe het hoort heb ik niet meegekregen. Ik weet hoe dat er op papier uitziet, wat hoort en niet hoort, maar het zat niet in mijn basis. Een ver van mijn bed show. Ik kende het gewoon niet.

Plus daarbij tegelijkertijd ook een heel groot stuk van zó hard liefde nodig hebben ( wat ik niet eens door had ), gezien willen worden, dat je genoegen neemt met die paar keren dat je het wel krijgt, daar teer je in al die ellende dan weer op. Het duurde lang eer ik inzag dat ik mijn eigen geschiedenis aan het herhalen was. Niet letterlijk hoor, maar de hoofdlijn was hetzelfde. Deed erg veel pijn om dat in te zien. Maar ik moest keihard naar beneden zinken, ook zoveel ellende in mijn relatie mee maken, om echt eerlijk tegen mezelf te worden. Toen kreeg ik de antwoorden op de vragen die ik zocht. Namelijk, waarom hield ik zoveel van iemand die me zoveel pijn deed? Dat is wat ik kende.. En nu moest ik ineens gaan leren hoe liefde echt is. Hoe dat voelt. Dat ik het ook aan mezelf kan geven.

Sindsdien heb ik daar concreet aan kunnen werken en ben ik gelukkig eindelijk hiervan verlost. Ik blijf desondanks voorzichtig en altijd scherp op mezelf, maar dat is alleen maar goed.
Heel mooi geschreven, en heel herkenbaar.. Dit is idd ook wat ik voel..
Ben dus niet de enige hierin. En weet nu ook dat dit geen liefde is maar verslaving..
Alle reacties Link kopieren
Je bent zeker niet alleen hierin :hug:
Misschien heel snel.. Maar heb een jongen ontmoet waar ik ineens kriebels van krijg.. Maar ook voornamelijk omdat hij me respecteert, begrip heeft en lief is.. Ik was natuurlijk alleen maar spanning gewend..
Nu heb Ik wel aangegeven dat ik voorlopig geen relatie wil. Het is nog te vers met mijn ex. En hij begreep dat en had er alle begrip voor.. Voelde heel fijn.. Maar merk wel dat ik veel aan hem denk.. Maar anderzijds merk ik dat mijn ex ook nog veel in mijn hoofd spookt.. pfff..
Lastige situatie maar ik merk dat ik eerst dit moet verwerken alvorens ik weer in een relatie zit
[quote=Snow2018 post_id=30385037 time=1568453337 user_id=390294]
Misschien heel snel.. Maar heb een jongen ontmoet waar ik ineens kriebels van krijg.. Maar ook voornamelijk omdat hij me respecteert, begrip heeft en lief is.. Ik was natuurlijk alleen maar spanning gewend..
Nu heb Ik wel aangegeven dat ik voorlopig geen relatie wil. Het is nog te vers met mijn ex. En hij begreep dat en had er alle begrip voor.. Voelde heel fijn.. Maar merk wel dat ik veel aan hem denk.. Maar anderzijds merk ik dat mijn ex ook nog veel in mijn hoofd spookt.. pfff..
Lastige situatie maar ik merk dat ik eerst dit moet verwerken alvorens ik weer in een relatie zit
Merk ook van mezelf dat ik een bepaalde afstand neem. en dan ineens afstandelijk naar hem doe.. Me emoties gaan alle kanten op..
Wil denk mezelf tegenhouden om bepaalde gevoelens te krijgen
Alle reacties Link kopieren
Gevoelens zijn gevoelens. Maar je hoeft niet met elk gevoel iets te doen...

Probeer rationeel te denken... Dit gaat je nergens brengen en zo lang je vast houdt vind je geen nieuw geluk. Probeer t heel bewust los te laten. Neem een nieuw nummer. Blokkeer hem op sociale media en neem geen enkel contact op. Na een paar weken zal je je beter voelen... Als je hier mee door blijft gaan blijf je in deze hel...

Bedenk... zo lang je aan hem verslaafd blijft zal je niet open staan voor nieuw geluk...

Dat jullie een unieke chemie hebben is onzin. En dat zal je inzien als je weer opnieuw verliefd wordt... dan denk je dat je met die nieuwe een unieke chemie hebt. Het is de verslaving die spreekt. Je kan er in blijven zitten en ongelukkig blijven of er doorheen gaan en kiezen voor potentieel nieuw geluk en rust.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens ook zo een giftige ex. Kostte me een jaar om er over heen te komen en hem te blokkeren...

Ik dacht toen echt dat hij uniek was en dat wij hadden ik nooit meer bij een ander zou vinden...

Nu 2 jaar later hoop ik dat ik nooit meer zo iemand vind als hij... achteraf was t echt erg met zijn jaloerse gedoe en gemanipuleer... Maar dat zag ik toen niet want ik dacht dat hij zo lief was enzo....

En met mijn nieuwe vriend heb ik een nieuw gevoel. Een gelijkwaardiger gevoel. T is anders maar eigelijk mooier. Omdat er geen pijn mee gepaard gaat.
abracadabra schreef:
14-09-2019 12:11
Ik heb trouwens ook zo een giftige ex. Kostte me een jaar om er over heen te komen en hem te blokkeren...

Ik dacht toen echt dat hij uniek was en dat wij hadden ik nooit meer bij een ander zou vinden...

Nu 2 jaar later hoop ik dat ik nooit meer zo iemand vind als hij... achteraf was t echt erg met zijn jaloerse gedoe en gemanipuleer... Maar dat zag ik toen niet want ik dacht dat hij zo lief was enzo....

En met mijn nieuwe vriend heb ik een nieuw gevoel. Een gelijkwaardiger gevoel. T is anders maar eigelijk mooier. Omdat er geen pijn mee gepaard gaat.
Een jaar is lang. Weet natuurlijk niet hoelang die relatie was.
Ja op dit moment dacht ik dat die chemie uniek was, en dat ik dat nooit meer.bij een ander zou voelen, wat natuurlijk onzin is. Nu ik iemand heb ontmoet die echt heel lief is denk ik alleen maar wauw.. zo kan het ook dus. In ieder geval staat mijn ex niet meer in mijn lijst.. Hij heeft mij geblokkeerd en dat vind ik prima.. Ik zoek ook geen enkel contact meer, en merk dat het me rust geeft, ongeacht dat ik ook me mismomenten heb, en hij nog vaak door mijn hoofd spookt.
Ik ben idd ook dat gemanipuleer en dat gecontroleerde zo zat.

Heeft me wel beschadigd om iemand weer doen te vertrouwen. Maargoed hopelijk komt dat beetje bij beetje weer goed.
Alle reacties Link kopieren
Snow2018 schreef:
14-09-2019 12:36
Een jaar is lang. Weet natuurlijk niet hoelang die relatie was.
Ja op dit moment dacht ik dat die chemie uniek was, en dat ik dat nooit meer.bij een ander zou voelen, wat natuurlijk onzin is. Nu ik iemand heb ontmoet die echt heel lief is denk ik alleen maar wauw.. zo kan het ook dus. In ieder geval staat mijn ex niet meer in mijn lijst.. Hij heeft mij geblokkeerd en dat vind ik prima.. Ik zoek ook geen enkel contact meer, en merk dat het me rust geeft, ongeacht dat ik ook me mismomenten heb, en hij nog vaak door mijn hoofd spookt.
Ik ben idd ook dat gemanipuleer en dat gecontroleerde zo zat.

Heeft me wel beschadigd om iemand weer doen te vertrouwen. Maargoed hopelijk komt dat beetje bij beetje weer goed.
De relatie duurde maar anderhalf jaar maar hij had me mooi te pakken met zijn gemanipuleer... uiteindelijk heb ik er wel veel van geleerd. Vooral dat ik sommige dingen echt niet moet pikken. En ik ben veel sterker geworden...

Ik hoop dat t wat wordt met je nieuwe vlam... En zo niet dat ie je helpt om over je ex heen te komen .
Alle reacties Link kopieren
Je moet maar zo denken daar er al weer een nieuw project inzicht is...zal de vorige niet zo diep hebben gezeten...er is altijd wel weer ergens een nieuw drama dat om je tijd en energie vraagt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Snow2018 schreef:
14-09-2019 11:28
Misschien heel snel.. Maar heb een jongen ontmoet waar ik ineens kriebels van krijg.. Maar ook voornamelijk omdat hij me respecteert, begrip heeft en lief is.. Ik was natuurlijk alleen maar spanning gewend..
Nu heb Ik wel aangegeven dat ik voorlopig geen relatie wil. Het is nog te vers met mijn ex. En hij begreep dat en had er alle begrip voor.. Voelde heel fijn.. Maar merk wel dat ik veel aan hem denk.. Maar anderzijds merk ik dat mijn ex ook nog veel in mijn hoofd spookt.. pfff..
Lastige situatie maar ik merk dat ik eerst dit moet verwerken alvorens ik weer in een relatie zit
Is dit allemaal niet erg snel?
Je ex was in het begin natuurlijk ook erg lief en respectvol naar je toe, anders was je niet voor hem gevallen.

Ik zou rustig aan doen. Het is echt niet verkeerd eens even alleen te zijn en de relatie echt af te sluiten.
Levensgenieter ;)
Alle reacties Link kopieren
MissButterflyyy schreef:
15-09-2019 11:48
Is dit allemaal niet erg snel?
Je ex was in het begin natuurlijk ook erg lief en respectvol naar je toe, anders was je niet voor hem gevallen.

Ik zou rustig aan doen. Het is echt niet verkeerd eens even alleen te zijn en de relatie echt af te sluiten.
Ben ik het helemaal mee eens.
Blijf in jezelf geloven !
Ja mijn emoties gaan ook alle kanten op.. En heb ook tegen hem gezegd dat ik voorlopig geen relatie wil..
Heb van die momenten dat ik mijn ex heel erg mis, bang dat ik hem tegenkom met een vrouw etc.
Dus ja hem verwerkt heb ik zeker nog niet. Denk ook dat het deel onderdrukken is.
Vind het allemaal zo moeilijk. Maar toch voel ik bepaalde kriebels bij die jongen. Maar moet er niet aan denken om dit moment intimiteit met hem te hebben. Dus ja dat zegt dan denk ik ook genoeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven