Verrassing voor vriend

08-09-2019 23:15 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!

Aankomende woensdag ben ik een halfjaar samen met mijn vriend en we willen er na werk een gezellige middag en avond van maken.
We wonen nog niet samen, maar ik heb wel de sleutel van zijn appartement.
We hebben afgesproken om naast samen uiteten te gaan en naar de bios, geen cadeaus aan elkaar te geven, omdat we dat de afgelopen tijd al best veel hebben gedaan. Mijn vriend verwacht dat ik rond 18 uur bij hem ben woensdag, maar ik denk erover om een middag vrij te nemen en om 14u al bij hem thuis te zijn.
Maar wat is dan leuk om als verrassing te doen en dan ook niet zoveel te doen dat hij zich rot voelt dat ie niet echt iets voor mij heeft? Heb al wel wat ideeën, maar wil graag wat extra inspiratie :))
Alle reacties Link kopieren
Zijn huis grondig schoonmaken?

Ik zou niets doen. Jullie hebben afgesproken om uit eten te gaan en naar de bios. Waarom moet er dan toch weer wat extra’s? Waardoor hij met jullie 7,5 maand samen (ofzo) zich ook weer verplicht voelt om wat te doen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Niks inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Nee niets, uit eten en naar de film is al heel wat persoonlijk vind ik het echt zwaar overdreven om een half jaar samenzijn uitgebreid te vieren.
Niet doen.
Alle reacties Link kopieren
en niet schrikken, als je binnenkomt, en hij haalt even "de druk van de ketel"
Alle reacties Link kopieren
Stelletje zure dozen.

Leuk idee, TO. Persoonlijk vind ik de moeite die mijn vriendin soms doet al heel leuk. Hou het simpel, gezellige tafel met hapjes en kaarsen. Of drapeer jezelf op de bank met een mooi setje aan;)
Alle reacties Link kopieren
Duratys schreef:
09-09-2019 07:54
Stelletje zure dozen.

Leuk idee, TO. Persoonlijk vind ik de moeite die mijn vriendin soms doet al heel leuk. Hou het simpel, gezellige tafel met hapjes en kaarsen. Of drapeer jezelf op de bank met een mooi setje aan;)
Maar haar vriend heeft gewerkt, komt thuis en heeft zelf ook bedacht, wat hij even wil doen.
Douchen, iets anders aan. Even lekker muziekje aan. In de stemming komen etc.

Ik vind mijn voorbereidingstijd (alleen!) altijd erg lekker.
Alle reacties Link kopieren
Duratys schreef:
09-09-2019 07:54
Stelletje zure dozen.

Leuk idee, TO. Persoonlijk vind ik de moeite die mijn vriendin soms doet al heel leuk. Hou het simpel, gezellige tafel met hapjes en kaarsen. Of drapeer jezelf op de bank met een mooi setje aan;)

:sarcastic: omdat ze hebben afgesproken om alleen uit eten te gaan en naar de film, en TO toch méér wil doen?

En ‘een gezellige tafel met hapjes en kaarsen’.. ze gaan uit eten he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja dat laatste- drapeer je op de bank met een leuk setje aan, dat zal altijd in goede aarde vallen
Alle reacties Link kopieren
tigri schreef:
09-09-2019 07:59
Ja dat laatste- drapeer je op de bank met een leuk setje aan, dat zal altijd in goede aarde vallen
ze gaat toch niet van 14.00-18.00 op de bank zitten wachten?
TO wil iets doen, in het huis van haar vriend, iets versieren? schoonmaken?
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
09-09-2019 07:58
:sarcastic: omdat ze hebben afgesproken om alleen uit eten te gaan en naar de film, en TO toch méér wil doen?

En ‘een gezellige tafel met hapjes en kaarsen’.. ze gaan uit eten he?
Als ze een leuk setje aandoet, gaan ze misschien niet uit eten...
'Soul mate' isn't a pre-existing condition. It's earned over time.
(Pamela Druckerman)
Ik zou het in dit geval het leukst vinden als mijn partner gewoon deed wat we afgesproken hadden.. Zou het een beetje too much vinden als mijn partner me in mijn huis zou opwachten en daar blijkbaar al de middag in de weer geweest is. Zo’n speciale gebeurtenis is het nu ook weer niet he.
Alle reacties Link kopieren
hoe kunnen wij hier nu antwoord op geven? Jij voelt zelf als beste aan of "met een setje op de bank" zal worden gewaardeerd. Hangt er erg vanaf of jullie nog op de roze wolk zitten en de feromonen er vanaf spatten of dat jullie juist wat gas terug willen nemen.

Ik zou een inbraak in mijn huis niet 1-2-3 op prijs stellen, maar je vriend misschien wel. Jijzelf weet 't best hoe je moet handelel... bij twijfel niet inhalen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Laat hem lekker een leuk setje aantrekken!

Ik zou niet als verrassing alvast binnen gaan zitten, misschien vindt hij dat wel helemaal niet fijn.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Maar weet je zeker dat hij dan thuis is? Misschien heeft hij wel andere plannen voor die middag?
Ik zou hooguit een uurtje eerder gaan en hem verleiden tot een potje lekkere seks.
ik zou in een leuk setje klaar zitten om hem alle hoeken van de kamer te laten zien
Alle reacties Link kopieren
Hahah sommige antwoorden vind ik erg leuk! Goed idee om inderdaad wat leuks aan te doen, het gezellig maken had ik zelf ook al in gedachte met leuke muziek op de achtergrond. Hij vertelde laatst dat hij mij eigenlijk thuis had willen verrassen maar het eigenlijk handiger was als ik naar hem zou komen. Maar eigenlijk houdt hij dus wel van dit soort verrassingen en vinden we allebei wel heel leuk:)

Mochten er nog andere ideeën zijn, zijn zeker welkom!
Alle reacties Link kopieren
Fotoboekje laten maken van jullie leukste foto’s of foto’s aan de muur op hangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het fotoboekje ook een leuk idee! En verder the usual: een grote, lieve kaart waarop je schrijft wat hij voor je betekent, kaarsen, leuke kleding..
Veel plezier.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Argentovivo schreef:
09-09-2019 18:23
Ik vind het fotoboekje ook een leuk idee! En verder the usual: een grote, lieve kaart waarop je schrijft wat hij voor je betekent, kaarsen, leuke kleding..
Veel plezier.
Enig.

Maak zijn huis schoon.
Doen zijn was.
Lap zijn ramen.

Of ga gewoon werken en plan die vrije uren een keer samen om samen door te brengen.
tigri schreef:
09-09-2019 07:59
Ja dat laatste- drapeer je op de bank met een leuk setje aan, dat zal altijd in goede aarde vallen
Raar.
Suðri schreef:
09-09-2019 18:26
Enig.

Maak zijn huis schoon.
Doen zijn was.
Lap zijn ramen.

Of ga gewoon werken en plan die vrije uren een keer samen om samen door te brengen.
:-D :-D
Gewoon een leuk kaartje geven? Paar chocolaatjes op tafel zetten met een lieve tekst?. Eh ik zou niet groot maken.. als je het nu super groot maakt wat wil je doen met 10.jaar samen enz? Gaat om het gebaar en samen zijn even.

Veel plezier alvast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven