Hoe weet je nou of een man geïnteresseerd is in je?

11-09-2019 11:51 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dit klinkt wel erg als een Cosmogirl-topic. Maar een verliefd mens vraagt zich gekke dingen af.

Ik ben een paar weken geleden op mijn studie een man tegen het lijf gelopen die ik nog kende van de middelbare school. Het klikte gelijk erg goed en we appen bijna dagelijks. Hij neemt hierbij ook vaak het initiatief. Het gaat alleen bijna alleen maar over studie, maar wel over dingen die niet per se nodig zijn om te bespreken. Voor mij is de studie meer een excuus om een gesprek te beginnen, maar ik vind het lastig in te schatten of dat voor hem ook zo is. Als we elkaar zien op studie, raken we niet uitgepraat.

Ik denk op zich dat dat allemaal positief is, maar vind het superlastig om in te schatten of hij mij gewoon mag/handig vindt om mee over studie te praten of dat er meer in zit. Ik ben een beetje angstig om initiatief te nemen voor een date omdat ik hierna nog zeker twee jaar met hem moet doorstuderen en het vrij ongemakkelijk is als hij dan toch geen belangstelling heeft.

Dussss... de hamvraag: hoe schatten jullie nou in of een man daadwerkelijk interesse heeft?
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Alle reacties Link kopieren
Je hebt mensen die er veel over praten en die het nooit doen en je hebt mensen die er zelden over praten en die het vaak doen...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
geen glazen bol, niet voor een ander invullen, dus gewoon vragen. Stel eens voor om samen een keer wat te gaan drinken (koffie, biertje, etc) buiten de studie om.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Of vraag zelf eens naar iets anders dan studie....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, heb nog nooit doorgehad wanneer een man interesse had tenzij ze het wel heel duidelijk maakten.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer hij initiatief neemt voor een date en na een paar weken heeft een van jullie er genoeg van moeten jullie elkaar ook nog 2 jaar onder ogen komen.
2 jaar wachten dan?
Word het niets dan is dat heel even ongemakkelijk, meer niet.
Doe eens gek, klinkt veelbelovend, succes!
Mannen zijn net mensen, waarom niet aan hem vragen? Als je dan toch niet uitgepraat raakt kan dat net zo goed onder het genot van een drankje.
Alle reacties Link kopieren
Doe eens appen "Hey, het klikt wel lekker tussen ons, vind je niet?".
Begin gewoon zelf over iets anders. Dan merk je het snel genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven