Ben ik nu zo onzeker? Of kloppen mijn gedachten en gevoelens

11-09-2019 11:53 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal..

Ik had nooit van mijzelf gedacht een topic te starten over mijzelf
Dit zegt al iets over mijn positie in mijn relatie ben ik bang..

Anyway.. ik heb sinds vier maanden een nieuwe partner. Ontmoet via een dating site! Wat ontzettend spannend en leuk😃

Het begin van ons avontuur ging goed. Ik leerde al snel mensen in zijn omgeving kennen. Ouders en kind ontmoet. Ook de vriendenkring! Als we samen zijn hebben we het dan ook erg fijn met elkaar!

Echter knaagt er iets aan mij..
Zodra ik iets vraag krijg ik wisselende antwoorden.. soms is het links dan weer rechts..
Zijn telefoon en tablet zijn heilig! Mocht ik ABSOLUUT niet in..
sinds een week wel, maar er staat dan ook helemaal niks meer in.. geen messenger berichten meer.. geen foto’s meer.. alles weg🤷🏽‍♀️
Wanneer ik vraag waarom hij dit heeft verwijderd zegt hij dat hij dit niet heeft gedaan.. ging automatisch zegt hij dan.. pfff
Als ik dan doorvraag zegt hij.. ja heb dingen gewist maar weet niet precies wat🤷🏽‍♀️
Als ik dan zeg je verteld verschillende dingen en vind dat vervelend, krijg ik herhaalde antwoorden van daarvoor ...

Een langere tijd heeft hij nog steeds op de dating site gestaan. Snap ik na een maand denk je niet ik weet het helemaal zeker. Toch werd ik er onzeker van.. hij heeft het nu verwijderd.. denk ik🙄

Ik ben in voorgaande relaties veel bedonderd en heb dan al niet snel vertrouwen in iemand. Heb hem dit ook verteld! Hij reageerde toen erg lief en vertelde niet bang te moeten zijn, want hij is stapel gek op mij.

Toch blijf ik telkens twijfelen omdat ik het gevoel heb dat hij niet helemaal eerlijk is..
Ik weet dat dit gevoel van mijzelf kan zijn.. maar weet dat niet zeker.
Ik heb nog gedacht misschien heeft hij alles weg gehaald omdat hij weet dat ik snel onzeker en onrustig ben. Dat hij dat niet wilde en dacht laat ik alles maar weghalen.. dat is een lieve gedachte van hem als dat zo is toch?!
Ik slaap slecht... denk er veel aan.. spreek er met een vriendin over..
Die zegt dat ik het beter uit kan maken als het gevoel niet goed is.
Echter wil ik dat nog niet want twijfel of het mijn eigen onzekerheid is of toch zijn niet eerlijk zijn...

Liefs van een onrustig meiske
Ik zou lekker verder zoeken. Bij mij gaan in ieder geval alarmbellen rinkelen.
Alle reacties Link kopieren
Je hart en gevoel weten het, je hoofd vult van alles in.
als je jezelf tegenkomt, wel vriendelijk groeten
Alle reacties Link kopieren
Dag Illinois,
Bij mijzelf ook telkens.. ik denk dan alleen waarom stel je mij dan voor aan ouders en kind? Als je het niet serieus meent dan lijkt mij dat je dat niet doet toch?
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang daten jullie in totaal?

Hoe lang hebben jullie de afspraak exclusief?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Met 4 maanden in zijn telefoon en iPad vind ik echt raar.
Alle reacties Link kopieren
:-( jammer dat je nu al onrust ervaart door zulke dingen, je zou in deze periode alleen maar stapelverliefd moeten zijn samen met hem....
Likkepotjes schreef:
11-09-2019 12:05
Dag Illinois,
Bij mijzelf ook telkens.. ik denk dan alleen waarom stel je mij dan voor aan ouders en kind? Als je het niet serieus meent dan lijkt mij dat je dat niet doet toch?
Joh, sommigen hebben complete relaties naast elkaar. Dat hoeft helemaal niets te zeggen. Ik zou de knoop doorhakken, als je zo onzeker wordt van iemand en hij onduidelijke signalen uitzendt, dan is hij het gewoon niet voor je.
Alle reacties Link kopieren
Viva Amber
We daten nu vijf maanden en hebben afgesproken alleen met elkaar te zijn. Dat was al vrij vlot omdat het vanaf het begin erg goed voelde. Dus er was geen afspraak daten met anderen als ik je vraag goed begrijp
Ga wat doen aan je onzekerheid, heb je de rest van je even plezier van.
Likkepotjes schreef:
11-09-2019 12:09
Viva Amber
We daten nu vijf maanden en hebben afgesproken alleen met elkaar te zijn. Dat was al vrij vlot omdat het vanaf het begin erg goed voelde. Dus er was geen afspraak daten met anderen als ik je vraag goed begrijp
En nu voelt het niet meer goed, omdat je niet in zijn persoonlijke gegevens/spullen mag kijken?
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
11-09-2019 12:08
:-( jammer dat je nu al onrust ervaart door zulke dingen, je zou in deze periode alleen maar stapelverliefd moeten zijn samen met hem....
Ja precies dat... ben echt stapel gek op hem!! En hij ook op mij zegt hij! Dat vertrouwen dingetje staat wel tussen ons in... vind het zo jammer...
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
11-09-2019 12:07
Met 4 maanden in zijn telefoon en iPad vind ik echt raar.
Dit.

En helemaal als je daarna meteen allemaal vragen aan hem gaat stellen.
Had ik in zijn plaats echt geen zin in gehad.
Likkepotjes schreef:
11-09-2019 12:13
Ja precies dat... ben echt stapel gek op hem!! En hij ook op mij zegt hij! Dat vertrouwen dingetje staat wel tussen ons in... vind het zo jammer...
Vooral jammeren dan in plaats van er wat aan te doen. Dat is jouw probleem hoor en niet aan hem om dat op te lossen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom neem je niet wat langer de tijd om iemand te leren kennen wanneer je al zoveel hebt meegemaakt? Het geeft je misschien wat langer onzekerheid over of het echt een relatie wordt maar je neemt dan wel de tijd om iemand in goede en minder tijdens te leren kennen. Om te zien hoe iemand met problemen omgaat, ...etc.
Nu ben je met 7 mijlslaarzen doordat proces gerend en was blijkbaar het vertellen dat jullie een relatie hebben aan vrienden en familie belangrijker dan echt de moeite nemen om er achter te komen wie de ander is en of hij het soort persoon is met wie je een relatie wil.

Voelen in het begin is vaak vooral lust, lust is leuk maar op het voelde goed alleen bouw je geen relatie. Iemand moet ook bij je passen, het is handig dat je ongeveer dezelfde doelen hebt in het leven en over de belangrijke zaken dezelfde normen en waarden.

Indien hij in die 5 maanden nog contact heeft gehad met anderen dan is hij dus niet helemaal eerlijk en daar kun je iets van vinden indien open en eerlijk voor jou heel belangrijk is dan ga je geen relatie aan met iemand die dat niet is.
viva-amber wijzigde dit bericht op 11-09-2019 12:15
0.05% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
11-09-2019 12:11
En nu voelt het niet meer goed, omdat je niet in zijn persoonlijke gegevens/spullen mag kijken?
Als je het zo zegt klinkt dat ook wel vreemd He..
Alle reacties Link kopieren
Likkepotjes schreef:
11-09-2019 12:13
Ja precies dat... ben echt stapel gek op hem!! En hij ook op mij zegt hij! Dat vertrouwen dingetje staat wel tussen ons in... vind het zo jammer...
Ik denk eerlijk gezegd dat je aan jezelf moet werken......
Likkepotjes schreef:
11-09-2019 12:15
Als je het zo zegt klinkt dat ook wel vreemd He..
Nou, klinkt niet hoor. Is het gewoon. Ik heb in al die jaren nog nooit in mijn partners telefoon gekeken en vice versa. Of welke device dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Likkepotjes schreef:
11-09-2019 12:15
Als je het zo zegt klinkt dat ook wel vreemd He..
Het klinkt niet alleen raar, het IS raar.
Likkepotjes schreef:
11-09-2019 12:05
Dag Illinois,
Bij mijzelf ook telkens.. ik denk dan alleen waarom stel je mij dan voor aan ouders en kind? Als je het niet serieus meent dan lijkt mij dat je dat niet doet toch?
Mijn vraag is eerder waarom je überhaupt in zo'n prille fase al een kind erin betrekt. Dus eh waarom? Waarom leek dit jullie beide een goed idee?

Heb overigens eens de moeder van een "ex" ontmoet terwijl die gast er nog een relatie met zwangere vrouw bij had. Nou ja ik was voor erbij, meer je begrijpt mijn punt.
Alle reacties Link kopieren
Waarom moest jij eigenlijk in zijn telefoon TO?
Ik ben al 10 jaar met man maar vind dat hij niks te zoeken heeft in mijn messenger berichten of email of op mijn telefoon in whatsapp.
En ik heb toch echt niks te verbergen.
Alle reacties Link kopieren
Voor sommige mensen is de status van een relatie hebben belangrijker dan het oprecht leren kennen van de ander. Je houdt je vast aan uiterlijkheden en opsmuk...het voorstellen aan zijn ouders en aan zijn kind.

Je kunt je ook afvragen die stelt zijn kind voor aan een prille date terwijl hij ook nog mogelijk met anderen aan het scharrelen is?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Likkepotjes schreef:
11-09-2019 12:15
Als je het zo zegt klinkt dat ook wel vreemd He..

Ja, je maakt het vreemd. Je voedt je eigen onzekerheid door dingen te gaan zoeken. Geen wonder dat hij voorzichtig/ontwijkend wordt als jij er zo buitensporig op reageert.

Je kan hem beter alle gelegenheid bieden om open te zijn, dan te gaan controleren. Maar doordat je er zo mee om gaat doe je het tegenovergestelde.

Wellicht verklaarbaar waar dit bij jou vandaan komt, maar daarom is dit nog steeds wel iets wat bij jou zit en niet bij hem. Dus jij zal dit bij jezelf moet oplossen en niet bij hem en ook niet in zijn telefoon.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je zo graag op zijn mobiel/tablet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven