Hij wil niets serieus

11-09-2019 15:04 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Misschien weten jullie mijn topic van vorige week nog. Maar vorige week heb ik tijdens het uitgaan een hele leuke jongen leren kennen van mijn studievereniging. We hebben een week lang non stop contact gehad via app. We konden het over echt alles hebben en hij heeft het gesprek nooit dood laten lopen. Na een paar dagen begon hij heel erg te flirten met me op whatsapp. Ook toonde hij ontzettend veel interesse in mij en op alles wat ik zei bleef hij doorvragen.

Vandaar dat ik hem heb gevraagd of hij een keer iets wilde gaan doen. Aangezien hij zo lief deed op whatsapp elke keer ging ik er eigenlijk wel een beetje vanuit dat hij ja zou zeggen. Hij antwoorde dat het hem wel leuk leek, maar dat hij nu niet op zoek was naar iets serieus. Hij kwam namelijk net uit een hele lange relatie en was aan het genieten van het single zijn.

Hij was gelukkig heel eerlijk tegen me maar het leek hem niet verstandig om af te spreken. Dit gesprek hebben we maandag gehad.
Sindsdien hebben we niet meer geappt.

Wat denken jullie dat handig is om te doen? Ik mis hem namelijk ontzettend erg maar ik wil eigenlijk niet zomaar geen contact meer hebben. Want onze gesprekken op whatsapp waren zo ontzettend leuk. Ook weet ik dat hij wel geïnteresseerd is in mij, alleen nog niet aan iets serieus wil beginnen.

Ik zal hem waarschijnlijk voorlopig niet meer zien op school, hooguit een keer tijdens het uitgaan.
Je kunt rustig appen als je dat leuk vindt. Heb er alleen geen verwachtingen van. Hij is duidelijk geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gelukkig geen verwachtingen meer. Ik heb eigenlijk nu geaccepteerd dat het voorlopig niks word.

Vroeg me eigenlijk ook af of hij het dan niet raar of vervelend gaat vinden als ik weer ga appen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk wel dat hij gaat denken “ heb je haar weer “ als je blijft appen
Zou hij het contact echt helemaal stil leggen als hij het ZO gezellig met je vind? Dat bedoel ik niet gemeen trouwens hoor. Ik zou nieuw contact zoeken.
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
11-09-2019 15:14
Zou hij het contact echt helemaal stil leggen als hij het ZO gezellig met je vind? Dat bedoel ik niet gemeen trouwens hoor. Ik zou nieuw contact zoeken.
Ja daar twijfel ik ook aan. Want hij gaf ook aan dat hij het zo gezellig vond met mij.
avadakedavra schreef:
11-09-2019 15:17
Ja daar twijfel ik ook aan. Want hij gaf ook aan dat hij het zo gezellig vond met mij.
Gezellig vond hij het dus, niets meer en niets minder. Het feit dat hij niet ingaat op jouw vraag om een drankje te doen zegt voldoende toch? En hoezo mis je hem nu heel erg, na een weekje appen?
Ik zou niet meer gaan appen. Als hij toch nog contact wil of afspreken dan stuurt hij je wel iets of je komt elkaar weer een keertje tegen. Geduld hebben en tussendoor om je heen blijven kijken.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil jij hiermee?

Hij staat alleen open voor casual contact..en ik heb de indruk dat jij iets anders wil daar je het al over missen hebt enzo????
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je 'kent' hem een week en mist hem 'Ontzettend erg'? :cencored:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mensen die zeggen dat ze nu niet toe zijn aan een relatie bedoelen eigenlijk dat ze geen relatie met jou willen. Ook niet in de toekomst. De meeste mensen laten een mogelijke liefde niet zo snel lopen.
Je kunt blijven Whatsappen met hem, maar pas op dat je niet alsnog hoop gaat hebben. Straks word je gekwetst wanneer hij wel een nieuwe liefde ontmoet waar hij een relatie mee begint.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geen contact meer zoeken. Je kent hem net, je hebt een weekje met hem gepraat via WhatsApp en je mist hem nu ontzettend, het lijkt mij dat dat wel betekent dat je gevoelens voor hem hebt. Het contact nu weer aanwakkeren lijkt mij een recept voor liefdesverdriet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij best vrijblijvend met je zou willen seksen. Aan jou of je daar genoegen mee neemt.
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
11-09-2019 15:37
Mensen die zeggen dat ze nu niet toe zijn aan een relatie bedoelen eigenlijk dat ze geen relatie met jou willen. Ook niet in de toekomst. De meeste mensen laten een mogelijke liefde niet zo snel lopen.
Je kunt blijven Whatsappen met hem, maar pas op dat je niet alsnog hoop gaat hebben. Straks word je gekwetst wanneer hij wel een nieuwe liefde ontmoet waar hij een relatie mee begint.
Dit.

Als hij morgen een meisje tegenkomt en haar helemaal ziet zitten, blijft er van dat ‘niet aan toe’ niks overeind. Helaas, jij bent dat dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Je kent hem amper en mist hem zo erg.
Doe jezelf dit niet aan en laat los.
Je zegt dat hij interesse heeft maar nog niets serieus wil, hij heeft geen interesse en wil niets serieus met jou. Dat is iets heel anders.
Nogmaals, laat los.
Alle reacties Link kopieren
avadakedavra schreef:
11-09-2019 15:11
Ik heb gelukkig geen verwachtingen meer. Ik heb eigenlijk nu geaccepteerd dat het voorlopig niks word.

Vroeg me eigenlijk ook af of hij het dan niet raar of vervelend gaat vinden als ik weer ga appen.
Je barst van de verwachtingen en de hoop, anders zou je hem niet zo missen en niet zo zitten te puzzelen in je hoofd hoe je in contact kan blijven zonder hem weg te jagen. Een mens kan toch maar niemand zo goed bedriegen als zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je met hem appen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Helaas TO, dit wordt niks, denk ik ook :-[
Lekker om je heen blijven kijken! :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven